WoW- koukussa?

kyl mä ainakin myönnän olevani wowi koukussa, mut toisaalta, oon ollu kyl koukussa pelaamiseen siitä asti ku ekan amiga 500:n sain…=)

WOWIA PITÄÄ KYLLÄ PELATA SITÄ EI SAA LOPETTAA
Wowissa Saa paljon kavereita! ja voi tehä instanceja ja RAIDEJA JA KEHITTÄÄÄ OMAA HAHMOA Ja MYYMÄLLÄ GULTAAAAA SAA $$$ niin japanilaiset teki!

Joo eiköhän homma oo sillä lailla, ettei wowista oo mitää muuta ku hyötyy! Ite oon pelannu sen kolme vuotta tässä näin, eikä oo mitää muuta ku positiivisii puolii ollu! Ensinnäki paino tippunu jonku 30kg, ja kukapa ei laihtua tahtois. Toisekskii oon päässy eroo jostain “oikeista” kavereista. Turhaa vie vaa aikaa perkele sellaset! Sitte kolmanneks oon kans saanu uusii paljon parempii kavereit wowista! Englantii oppinu, oppinu tulemaa toimee 3h yöunil jne. Lista on loputon! Vituttaa ku joku läski tulee inisee et “ää toi on vaarallista!” Hiljaa saatana ja opetelkaa vaa pitämää nokkanne erossa muitten asioista!

Se miten WoW (ja muut pelit) vaikuttaa henkilöön on aina tapauskohtaista. Jokaisen maailmankuva, arvot, moraali, kasvatus, ympäristö yms. vaikuttaa siihen mitä kyseinen henkilö peliltä haluaa. Jotkut tappaa pelejen avulla vain aikaa, kun toiset taas hakee niistä sisältöä tai jopa lohtua elämään.

Tässä oma WoW/elämän tarinani, sarjassamme mielenkiintoisia elämänkohtaloita:

Ekan kosketuksen tietokonepeleihin sain jo pikkupoikana ennenkuin ymmärsin edes omia tekemisiäni ja pelit on aina ollut tärkee osa mun elämää. Ala-asteelta lähin yli 9 keskiarvolla. Yläasteella olin jonkin verran koulukiusattu ja aloin menettää luottamusta muihin ihmisiin. Pelit ei koskaan pettäny ja vietin yhä enempi aikaa niiden parissa. Siihen aikaan Counter-Strike oli just tullu pinnalle ja aloin sitä vääntämään netissä. Pelasin klaaneissa ja sain voitetuista matseista onnistumisen iloa, jota ei oikein muuten tullut elämässä.

WoWia alotin pelaamaan jo beta versiosta nettikaverini pyynnöstä. Siinä oli sitä jotain ja ostin sen heti kun peli ilmesty kaupan hyllylle. Olin nyt lukiossa ja WoW meni läksyjen ja kokeisiin lukemisen edelle tärkeydessä. Myös WoW tarjosi tajuttoman hienoa onnistumisen iloa (jopa ilonkyyneliin asti), etenkin ku killan kanssa päihitettiin haasteita serverin ensimmäisenä. Lähes kaikki vapaa-aika meni WoWin parissa. Ihastuin siellä jopa turkkilaiseen tyttöönkin, vaihettiin “mesessä” kuvia omasta itsestämme sekä pelissä kihlasormuksia ja annettiin lahjoja toisillemme :blush: mut se meni sit vähän draamaks ku ei ollu sitä fyysistä kontaktia mitä se aito rakkaus vaatii.

Nyt keväällä oli ylioppilaskirjotukset ja näyttää siltä et lukio olis menossa läpi neljän L:n säännöllä eli Lukio Loistavasti Läpi Lukematta. Tosiaan ei paljoo tullu panostettua kouluu tos WoWin ohessa mut kohtalaisil arvosanoil on porskutettu eteenpäi ja toivottavasti nuo ylppärit nyt menis läpi. WoWin lopetin tai pikemminkin se loppu itsestään tossa joku about kuukausi sitte pikkuhiljaa. Ei vaan enää kiinnostanu ja napannu se sama itseään toistava örvelöiden tappaminen.

Nyt ois kova halu puuhailla kavereitten kanssa ja bilettää ym. mut eipä niitä kavereita ole. Edelleenki vietän vaan täs aikaa koneen ääressä koska kaikki mun kaverit on tääl netissä. Perhekin tuntuu tosi etäiseltä vaikka sentään ollaan samassa talossa. Tosi yksinäinen olo välillä mutta koetan kestää. Olen alkanut harrastamaan itsekseni kuntoilua jossain määrin ja nyt on lievä addiktio siihen. :wink: Tuntuu et lapsuus ois menny vähän ohi meikäläiseltä enkä oo koskaa oppinu oikein puhumaan muiden ihmisten kanssa kasvotusten. Nyt odottelen innolla armeijaa ku siel ois hyvä mahollisuus löytää uusia ihmissuhteita.

Pitkä tilitys oli :smiley: crediittiä vaa jos joku jakso lukee ton kaiken, mut se mikä täs viestissä nyt oli oleellista on toi ensimmäinen kappale ja tästä mun tarinasta voi ehkä havaita miten noi kaikki asiat vaikuttaa.

Terveisin yksinäinen vaeltaja vuosimallia 88 :sunglasses:

killingifrit.com/forums.php?m=posts&q=151996

.> kai sieltä sitä fyysistäkin kontaktia saapi =P

Voisin vaikka maksaa että onnistuisin koukuttuu wowiin, tänää yritän ties monettako kertaa saada siitä jotai muuta irti ku nättien maisemien kattelun. Olis se meinaan pikkusen helpompaa, halvempaa ja terveellisempää pelata vaa 247 ku doupata.

myös lmaiseksi voi pelata jos haluaa muttta privaattiserverit ovat bugisia ja sun muuta.

wowstatus.net/detail.php?server=282281

Mutta ei euforisoivaa :frowning:

Täähän on vähän sama kun ostais venäläiseltä piripäältä kamaa.

WoW on tosi hyvä peli mutta onhan se totta että wowi addiktoi ja oon itekin huomannu. Ei sitä huomaa ku pääsee wowii kun haluaa … MUT sitten kun yrittää päästä irti ja lopettaa pelaaminen se on tuskaa !!! Ei ajattele mitään muuta kuin WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW … Ei oo mitää tekemistä jos on pelannu pitkään ja reilusti, koska silloin ei oo puhumista koulussa muusta kuin wowista. Ei oo kavereita pakosti(siis ei-wow kavereita) + kunto helvetin huono. Kaikkea pahentaa jos vanhemmat “auttaa” antamalla esim. pelikieltoa. Jos sä ajattelet että et ole koukussa nii pidä 2 viikon tauko tai pitempään (ei sen pitäisi olla vaikeaa) :stuck_out_tongue: . Jos se on helppoa et oo koukussa (ainakaan pahasti vielä). Ja jos ajattelet nyt et se on turhaa, nii asia taitaa olla toisin kuin kuvittelet. :wink:

Vanhemmille jotka on huolissaan lasten pelaamisesta :

Jutelkaa asiasta. Yrittäkää PUHUMALLA (EI kiristämällä) saada lapsi itse rajoittamaan pelaamista.
Jos ei auta puhuminen niin rajoittakaa peli aikaa esim. 2-3 h. ÄLKÄÄ ESTÄKÖ LASTA PELAAMASTA KOKONAAN !!! Lapsi suuttuu melko varmasti rajoituksesta, mutta älkää suuttuko lapselle antakaa valittaa niin kauan kuin jaksaa. Jos kiellätte KOKONAAN pelaamisen siitä ei ole hyötyä !!! Ja muistakaa vahtia lapsen pelaamista, muuten kiellosta ei ole hyötyä !!!

19-v. 3,5 vuotta pelannut. Kaiken kokenut… :cry:

Eikö liika laihtuminen oo pahasta… ja ei oo totta et kaveriton turhia (oikeat siis). 3h yöunilla ei keho tuli toimeen loputtomatsi !!! Englannin oppiminen on hyvä mutta vertaa siien mitä sä menetät… :unamused:

On WoW ihan ok peli mutta siihen jää koukkuun helpolla myönän kyllä että pelaan itsekkin wowia

Olen jo 2 päivää ajatellut ostaa WoWin, mutta kun ne kuukausimaksut tuntuvat aivan liian kalliilta! Mitä järkeä on maksaa 30€ kuussa pelkästä pixelimössön pelaamisesta?!? Peli maksaa 20€ joten se ei ole sinäänsään kallis… Mutta 2 kk on 30€! 2 kk hurahtaa ohi nopeasti ja taas pitäisi tienata jostakin se 30€… Mutta mitä jos sitä rahaa ei ole?!? Sitten on huonompi juttu!!!

WoWiin jää siksi koukkuun koska sitä on mainostettu niin paljon. Tehtävät ovat sellaisia: “Tapa 600 poroa” tyylisiä, eli siinä menee helposti se 7 h. Lisäksi pelimaailman värikkyys on yhtenä osana pelin koukkuun jäämiseen. Kertokaa minulle nyt hyvissä ajoin: Ostanko pelin+pelikortin, vai en ja pelaan perinteisiä pöytäroolipelejä…???

Jatka niitä pöytäroolipelejä.

Tai lataa demoversio, saat 7 päivää ilmaseks ja siinä säästyy jo 7,5 euroa

jos pelaamisen vie liian pitkälle se menee tollaseks. syy ei oo pelissä vaan pelaajassa. ennen wowia pelasin about 1-2 tuntii vapaa päivinä kun sain wowin pelaan 4-6 tuntii vapaa päivisin eli wow kasvattaa peli aikaa mut mä en ymmärrä niitä jotka pelaa 24/7. hyvä neuvo vanhemmille OTTAKAA WOW POIS JOS LAPSET PELAA 6-24 TUNTII VUOROKAUDESSA!!! mun vanhemmat ei oo nii viisaita :smiley:

Itse latasin WoW free trialin, ja ihan hyvä peli. Ei koukuta, voin sanoa. Juuri sopivan kiva.

Ette te ees tie kunno pelaamisest jos oote pelannu pari kuukaut… oon pelaillu jo pari vuot ja kiloi o tullu pääle 20 kiloo mutta välillä laihtuu ko on kova stressi raidesist ja muist juduist… omistan pari full epix ukkoo tietenki 70lvl warrul o tieri 4… ja voin sanoo et niite kamoje takii nähtii mont kuukaut vaivaa… pelaan pelkkää wowii joskus nukun ja käyn kaupas lopetin amiksen ko ei aika riitäny käymää tota kouluu… mut oon kyl pitäny taukojaki ko on ollu iha läpeensä kyllstyny mut aina tullu ostettuu pari viiko pääst peliaikaa… ette ymmärrä eetei iha parin vuoden työn jälkee viitis kaikkee heittää hukkaa. älä osta wowi sanon minä

wowi on niin kauan ok kun se ei hallitse koko elämääsi… paljon mielenkiintoisempaa kehittää vaikka itseään oikeassa elämässä, kuin olla jossain virtuaali helvetissä tappamassa jotain örkkejä. pistää oikein vihaksi katsoa kun ihmiset pelaa muna pystyssä wowia päivät pitkät! Se olisi niin hienoa köyttää teidät wowinörtit tuoliin ja laittaa tulitikut silmiin ja poistaa wowi hahmonne silmienne edessä sadistisesti nauraen :smiling_imp: :smiling_imp: Tehkää mitä teette ja mätääntykää sinne 4seinän sisään. Kaikki ketkä ei ole vielä koukussa niin lopettakaa se pelaaminen ja kokeilkaa kehittää itseänne ihan irl, paljon jännittävämpää iskeä baarista muija kun kerätä jotain romua pelissä mitä oikeasti ei edes ole olemassa…

T: WoWi vihaaja!!! :smiling_imp:

Itte sain wowin joku 2 viikkoo sitte, oon pelannu about 8 tuntii(kasvaa koko ajan) päiväs äiti valittaa jo ny että pelaan liikaa. Mut lintsata koulust tai jotai sellast wowin vuoks? Sen verran järkee mulki sentää on etten moiseen oo ruvennu.
Kyllä muuten olisin poissa wowista mut ku ei taho löytyy muut tekemist.
Mut ite oon yhä sitä mielt et ei tietsikal istuminen oo nii paha asia.