WoW- koukussa?

Ite pelasin WoWia vielä vajaa kolme viikkoa sitten, eikä todellakaan ollu helppo päästä siitä irti :stuck_out_tongue: Alotin sen reilu vuosi sitten ja sen jälkeen oon eläny siellä WoWin maailmassa ja sitä ei ees huomaa miten sinne humpsahtaa 12 - 14 tuntia päivässä… Joskus pelasin jonku 27 tuntia putkeen ja piti vielä pakottaa ittensä nukkumaan… Että sellanen peli. Oli vaan pakko lopettaa kun oli niin mahdotonta se pelaaminen… Se oli vaikeempaa lopettaa ku tupakointi.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä,

Aatsi :slight_smile:

huh huh… Oli tuurii että satuin tälle sivulle, ku etin WoW tietoja. Nyt vasta tajusin lukiessani, kuinka koukussa olen… Valehtelen vanhemmilleni että pääsen WoWiin salaa yöllä. Tää voi tuntuu pieneltä, mutta joku satanan peli menee perheen edelle nii alkaa miettii mikä mulle on tärkeetä??? WoWiin on koukussa eniten ne, jotka kieltää että ei ole. Kyllä uskon että osa pystyy pitämään pelaamisen kurissa, joka on hiton hieno asia. Mä oon pelannu vähän yli kuukauden ja nyt jo pelaan salaa ja numerot on laskenu heti 9 seikaan ja putoo yhä, pelottaa jo miettiikin mitä mulle tapahtuu jos en saa pelaamista kuriin. Vanhempien pitää ymmärtää että jotain pitää tehä, mutta ei kieltää koko pelaamista. Tarkoitus on AUTTAA pelaajaa, ei satuttaa :exclamation:
13-v. WoW eroon yrittävä…

Kyllä sä pystyt lopettaan kunhan vaan haluut tarpeeksi ja ymmärrät kuin turhaa se loppupeleissä on se pelaaminen… Mulla tuli itellä sellanen että kaikki mun elämän tavotteet oli yhtäkkiä vaihtunu tavotteiks WoWissa… Sit ku saavutin kaikki alkuperäset tavotteet ni niitä oli tullu miljoona lisää. Siinä kohtaa ku asensin TBC:n ja innoissani menin kattoon mitä kaikkee uutta oli tullu ni tajusin ettei ne tavotteet lopu ennenku ite tajuun lopettaa! Peliin kyllä tulee päivityksiä päivitysten perään ja uusia tavotteita saa kyllä jos haluaa… Pidän peukut pystyssä että kaikki ne joille WoWin pelaamisesta on tullu ongelma, pääsis irti siitä.

-Aatsi

Eikös se oo ihan sama mikä netti peli se on kun se jo nappaa nuorta miestä niskasta, eikä se nyt niin huolestuttavaa ole… antakaa niille jotain HYVIÄ syitä lähte pois koneelta, pakottaminen ei tule onnistuun

joo… pisti kyll muakin miettimään noi keskustelut… :confused: tosi. on mulla päiviä millon oon silleen että en jaksa pelata,enkä pelaa. mut joskus on silleen että nyt on pakko pelata ja meen koneelle . no siitä tulee ongelmia aina mulle sillon kun peliaika loppuu.kaverini ei kukaan pelaa wowia. joten niitä ärsyttää kun kerron koko ajan wowista :c koulussa menee menee aika hyvin ja niin vaikka pelaan. :slight_smile: no kuitenkin… ennen pelasin tosi paljon. joskus olin 5 tuntia koneella :unamused: mutta nykyään ei wowi kovin ees kiinnosta. en tiiä miks :I siihen on vaan tylsistyny.

mutta arvatkaa mikä ärsyttää? se kun toisille mennään sanomaan '‘hanki elämä’'en halua viisastella, mutta kaikilla on elämä :S mulle on sanottu niin montakin kertaa.pääasia että ite oon tyytyväinen mun elämään,perhana:)

Jos pelillä on yli 7 000 000 (ja nollia on oikea määrä) maksavaa asiakasta maailmassa niin voi kai tuostakin jo jotain päätellä.

Mutta juu, koukuttava pelihän tuo on. Itsekkin tuli pelattua noin 1,5v 2-14h päivästä riippuen. Kunnes aloin miettimään, että onko tässä enään mitään järkeä, aina vaan samaa tavaroiden keruuta päivästä toiseen.

Itse pääsin hyvin eroon pelistä kun myin accounttini eteenpäin, mikä ei Blizzardin mukaan ole sallittua. Mutta eipä heitä kai kiinnosta kuka sillä pelaa kunhan rahaa tulee uudelta ostajalta entiseen malliin.

Olihan siinä muutama viikko accountin myynnin jälkeen vähän tyhjä olo kun koulusta tuli kotio eikä ollutkaan enää peliä jonka parissa olisi voinut viettää loppuillan. Mutta kaippa tuostakin pikkuhiljaa ylipäästään.

Tosin nytten tuon lisäosan ilmestymisen myötä on vähän alkanut tekemään mieli aloittaa pelin peluu uudestaan, mutta kun ei ole peliä niin siihen aikomiseen se nyt on tyssännytkin.

-3kk erossa wowista

Joo, aikamoinen ongelma tuo peli on ollut, alussa pelailin aika harvoin kunnes pääsin lvl 60 ja liityin ns.high end raidaus porukoihin. Homma karkasi käsistä todella pahasti, käytin huumeita ja pelasin vain wowia aamusta iltaan, joskus saatoin helpottaa järjettömiä grindaus sessareita amfetamiinilla että jaksaa pelata yöt(tyyliin grindaa 50GSP pottua ja full frost gear tiettyyn päivään mennessä). Olen kolunnut kaikki wow instat läpi( minulla on full t1. t2. t2.5 ja t3 setit) Played time on jotain 150days päähahmollani, yhteensä olen ollut varmaan lähemmäs vuoden online.

Nyt TBC onneksi laittoi homman vähän katkolle, rupesi vituttamaan että raivolla keräämäni tavarat alkoivat olla aika pitkälti vendor shittiä ja koko paska pitäisi aloittaa alusta. Olen ollut nyt viikon pelaamatta, jossei lasketa muutamia online hetkiä joissa olen antanut ymmärtää että en ole lopettanut(että pääsee parhaimpiin raid porukoihin).

Lopetin itse wowin kuin seinään tänään, luin hetken aikaa täällä näitä juttuja ja poistin koko roskan koneelta :confused: , 69 shammy löyty ja lukio menossa päin helvettiä. Noh pitäs keksiä nyt jotai muuta mitä pelata / ruveta Harrastaa… :stuck_out_tongue:

Mä oon kavereilla testannu tota wowia ja aika hyvä peli se on. ei kyl houkuttais hirveesti koukkuun siihen jäädä. Itte pelasin runea joskus ihan hulluna, kaverit tuli ovelle ‘tuutsä ulos?’ mul aina vastauksena et joo tulkaa odottaan meil. Sitku tunti oli kulunu, ja ne taas pyysi sanoin vaan et ‘menkää sit pois jos ette jaksa odottaa’. Nykyään myin mun ukon runessa ja sain siitä 30euroa… :smiley: Wow ei mulla ittellä toimi. aion ainaki tota wowia edes kokeilla ittellä, mut ensin pitäis hankkia tietokone joka varmaan tulee puolen vuoden sisällä. Ja tosta runesta vielä sillonku sain sen jäsenyyden pelasin mulle jopa 20h+ runea…
ajatella… mut se kyl tapahtu vaan kerran. alotin joskus 6 n illalla, ja lopetin 3 seuraavana päivänä. en ny jaks laskee paljo siit sit tulikaa, mut kuitenki. Et sellasta. Tuskin tossa wowissa noin addiktiksi tulen koskaan. ja muutenkaa. meen ainaki nykyään lähes aina ulos jos joku pyytää, ellei sit oo joku ärsyttävä hemmo. Kyl kai tota joskus enemmän voi pelata esim 4-8 h, jos on sadepäivä, kaverit jossain muualla ja kotona tylsää mut ei muulloin. Pitää muistaa rajat omien aivojenki vuoksi. itte oon 11vuotias. mut niin en jaksa kirjottaa enempää mun mielipiteitä. mut tolleen, hyvää asiaa noista addikti jutuista kertoo tää keskustelu, hyvä et luin

oon koukussaaaa :smiling_imp: :question: :exclamation: :question: :arrow_right: :bulb: :cry:

tuli vain mieleen, eikö se ole paremi että kakaranne istuu turvallisesti omassa huoneessa kuin on ryppämässä eikä tiedä mitä siellä tapahtuu

tässä kaikille vanhemille miettimistä :slight_smile:

no kyllä tähä jaa koukuuu ite oon ainaki jääny ja ku en jaksa maksaa mitää tollasii kk-maksui nii käytän private servui ne on varmaa hyvii en oo varma mut wow.ia ei oikee paljo kannata pelaa
iha vaan terveyden vuoks :sunglasses:

On tässä sellnane juttu että wow on havinaisen namu peli josta ei hevillä luovuta. Luopuisitko telkkarista jos pitäisit siitä paljon tai jopa lemmikistäsi?! SALEEE :twisted:

Avomies 30v ja WOW (kirosana minulle) päällä n. 8-12 tuntia päivässä. Pitkään en enää jaksa katella, eiköhän tuo ole tullu selväksi mikä miehelle on tärkeetä.
Ihan sama mitä yrittää sanoa, toinen ei kuuntele sanaakaan ennekun huudat korvan juuressa. Ja ei välttämättä reagoi sittenkään mitään. Jos sattuu huomauttamaan että on se reilut 10 tuntia taas hurahtanu siinä koneella, tulee van sanomista että älä taas jäkätä siinä (jos sattuu kuuntelemaan mitä sanon). Että addiktoiva pelikö, hei ihanko totta… Itsehän saan käyttää konetta hurjat 5 minuuttia päivässä jos sitäkään.

Mulla toi ei oo mahollista jäädä pahasti koukkuun koska mutsi pitää huolen siitä että pelaan vaan sen sovitun ajan tai sitten en pelaa ollenkaa jos se ei onnistu. WoWiin kyllä voi jäädä koukkuun tosi helposti…

hyvä mutsi :smiley:

It’s not a game, it’s a world…

niin kuin lukee itse pelin kuoressa ja tottahan tämä on…!!!

Koulusta kotiin ja WoW… sit joskus 12-4 nukkuu… ahhh…

EIKÄ OO ELÄMÄ YHTÄÄN MIKSÄÄN MENNY PERKELE!!!
Ihme paskaa te kyllä keksitte…
Se on kyllä ehottomasti paras peli ikinä… ja toiset ne vaan ei ymmärrä… toinen vaihtoehtohan on se että kaikki päälle 8 miljoonaa WoWittajaa olisivat AMIKSIA!!! Ryyppäämässä ja roskaamassa kauniita katujamme ja soittamassa sitä PASKAA JUMPUTUSTA!!!

AMIKSET HANKKIKAA ELÄMÄ!!! …ja kuunneltaa mielluummin Dimmu Borgiria… :smiling_imp:

HAIL WoW!!!

Pelillä on muute nykyään yli 8 milj. pelaajaa (maksavia)… ihan aattelin korjailla jos joku muuta luulee… :stuck_out_tongue:

Niille jotka harkitsevat wowin ostoa: voin sanoa että jättäkää ostamatta. Ennen pitkää se koukuttaa teidätkin ja normaali elämä alkaa kärsimääne

Oh, hyvä että varoititte minua. Olin jo alkanut kiinnostua pelistä mutta onneksi eksyin tänne sattumalta. Kiitos, että pelastitte minut WoW:in synkeältä maailmalta.
Hassu juttu että kaikki jotka (yllä) kehuvat WoW:ia Capsilla eivät voi myöntää addiktiotaan.

-12wee tyttö-

Paska puhetta!!