esdkrfsjrf homot menkaa vittuuu
näin on täälläkin päin ENNEMMIN KAVERIT KUIN WoW
siis kunnon äijät vetää wowia vähintää 15h päivässä koska on pakko saada vähä epiX…!? wow = elämä
what you gonna do?
ja btw… WOW PELASTI MINUT IHMISSUHTEILTA
joo ja hyvää joulua kaikille! joku 12h viel pelaan ja sit avaan wowissa lahjapaketit orgrimmarin kuusen alta!
kirjotan tänne nyt huvikseen ku ei oo mutakaan tekemistä;p ite olin pari kuukautta sitte tietokoneriippuvainen, en jaksanu mennä ulos, tehä kotiläksyjä tai muutakaan. veli lopetti wowin ku seinään. ei vaan enää pelannu;D nyt meinaan ostaa wowin uudestaan. mutta keskityn kyllä kouluun vähä paremmin. oon siis 12 vuotias tyttö.
joskus saatoin muuten pelata neljäkin tuntia ptkeen. ei mitään järkee. kerran pelasin aamu 4 ja sillon tuli tietokonekieltoo. pitkäks aikaa.
peli on viihdettä, jos menee yli sen niin sit ei tartteis enää pelata. get a life meininkiin.
Juuh… Turhaa se on noin paljoa pelata, kun voi muutakin tehdä… Pari kaveria pelaa tätä peliä 24/7 jos soitan niille ni niiden yleisin vastaus on että : " Ei jaksa nyt" taikka " En tänään" . Itsekkin pelaan tätä peliä mutta melko hillitysti; enintään 3 tuntia päivässä viikonloppuina… Todistuksen keskiarvo oli 8,4 eli ei mikään huono.
mun veli on pelannut wowia nyt ehkä yhteensä 1,5 vuotta ja voin sanoa, ettei hyvin mene… siellä se istuu koneella joka päivä koulun jälkeen selkä kyyryssä, jos ei mainitse asiasta se jää siihen yömyöhään ja jos mainitsee, tulee huorittelua ja painu vittuun siitä itkemästä. ihan karseeta touhua, oma aineiden käyttönikin vaikuttaa fiksummalta…
siis entinen aineiden käyttö, korjatakseni.
Onkohan normaalia? Mulla on addiktio pysyä erossa tosta perhanan paskasta pelistä
Olen itse pelannu WoWia ja päädyin siihen tulokseen että se peli on tehty niin addiktoivaksi että kyllästyin ainoastaan sen takia.
Mutta muuten peli on tosi hyvä, sitä ei voi kieltää.
Alkaa pierettää jos ees ajattelen pelaavani wowia taas
No nyt kun tuli Lisäosa niin on tullu pelattua oikeestaa koko ajan kun on ollu kotona, koulussa menee päin persettä, mutta se ei oo muutenkaa mikään kovin iso muutos Lvl 68 Huntah ja hyvää vauhtia kohti lvl 70:ä
WoW on parempi ku joku koulu…!
sanokaas joku huono puoli wowissa
ite lopetin wowin just vähä aikaa sitte… koulussa ei mee oikein hyvin muutenkaan wow on kyllä paras peli mitä ite oon pelannu mutta ko se on niin perhanan addiktoiva!
mut wowissa en kyllä sinänsä ite löydä yhtään huonoa puolta.
jos on alle 18v pelaaja niin on vanhempien vastuu kattoo paljonko lapsi pelaa ite pelaan 2-12tuntia päivässä wow tai cs!!! olen 26vuotias mies ja olen niin sanotusti koukussa wowiin mut mitä siitä se on parempi kun oisin ryyppäämässä on jotain tekemistä kun pelaa!!! muuten olisin jo baarissa jos ei oisi WOW tai CS!!! joillekkin voi olla hyvä että koukuttaa peliä vai mitä??? kumpi baari vai WOW???
^^ kysymykseen onko baari parempi kuin wow/CS, ei imo ole
oikeaa vastausta. Jos elämä pyörii pelkästään azerothissa,
niin mene hyvä mies sinne baariinkin välillä poikkeamaan…
wow:issa kun ne ihmiset niiden hahmojen takana kuitenkin
todellisuudessa jäävät täysin tuntemattomiksi, baarissa saa
sentään jonkinlaista sosiaalista kontaktia, tapaa uusia ihmisiä…
Mutta kyllähän niitä parempiakin paikkoja tavata ihmisiä on kuin baari, eikä sinne baarinkaan kuukauden tiliä tarvitse joka kerta mennä juomaan.
“take all things in moderation, even world of warcraft”
Tämä siis(hieman kärjistetty) esimerkki, itse pelaan keskimäärin
1-2 tuntia päivässä, ja sekin on jo alkanut aiheuttaa melkoista
konfliktia kotona, asun siis avo-puolisoni kanssa joka ei touhua
ymmärrä…
No voisi sanoa että “WoW” on on addictoiva peli, mitä se onkin.
Minä itse olen pelaillut Wowia jo jonkun aikaa ja oma elämä on aivan kohdallaan 4 Kertaa viikossa harjoitukset, koulusta 9-10:jä, vaikka pelaankin WoWia. Kunhan pitää aina välillä taukoa niin pelaaminen on ihan okei kunhan muistaa pitää oikeankin elämän “koossa”.
Itsekkin tuota WoWia pelailen enkä niin koukussa siihen ole.
Ulkona tulee käytyä ja koulussa olen säännöllisesti.
Silti Blizzard ei tee tätä sen vuoksi että saisi nuoret lihomaan, vaan he tekevät sitä vain rahasta. WoWin tehtävissä voi olla esim. ‘‘täytyy kerätä vilisian sarvia’’ jolloin pelaajan täytyy listiä niitä niin kauan kunnes on saannut sarvet mutta mistä johtuu ettei kaikilla villisijoilla ole näitä sarvia? Se johtuu siitä että Blizzard haluaa että istut päivittäin monia tunteja yhden tehtävän parissa että rahaa tulisi heille. Kysymys on vain siitä että kuinka kauan sinä olet WoWin ääressä, eikä siitä että siinä olisi haastetta.
PS. nyt saimme luntakin! Luistimet jalkaan ja kentälle lätkää pelaamaan!
Ostin WoWin pikkuveljen kanssa viime syksynä. En pelaa ihan joka päivä, mutta sitten kun pelaan, pelaan n. 1-4 h… Ei ole huonontanut arvosanoja, päivastoin, kaikki on noussu, kun ylä-asteelle menin
Kyllä tiedän tyyppejä jotka on 24/7 koneella, aikuisia miehiä (ja joitakin naisia myös), aika heikosti niillä elämä menee…
Vaikka sanotaankin että lapset tässä pahiten addiktoituvat… No voi olla…
(allekirjoittanut 14v )