Kiitos taas almatsu
Nukuin joo, tosin vähän huonosti ja tuli valvottuakin…
Mies yllätti.
Hän on valmis suosumaan kaikkiin ehtoihin mitä minä asetan, luopumaan kenttämaailmasta täydellisesti, valitsemaan minut ja raittiin elämän. [size=75](tai no, raittiimman, ei hän absolutismia tavoittele, mistä mä olen hiukan eri mieltä…)[/size]
Olin tosi onnellinen. Ja olen siis vieläkin, koska myös jo tänä aamuna hän on ollut edelleen samalla linjalla.
Mutta samalla tuli pikkuinen pelko ja pikkuinen piru. Mulla on nyt aivan hillitön valta käytettävissäni. Ja vallan mukana siis seuraa vastuu.
Mähän voisin tehdä vaikka minkälaisen kahdeksankymmenen kohdan sopimuksen, joka sisältää muun muassa päivittäisen jalkahieronnan ja perusteellisen siivouksen vähintään puolen vuoden ajan, tai että mulla on oikeus valvoa hänen kaikkea tele- ym. liikennettään jotta tiedän että hän pysyy sopimuksissa jne. Mutta siinä nyt ei ole mitään järkeä.
Ei mulla ole tarvetta häntä nöyryyttää, hän tekee sen ihan itse. Mutta tiukat rajat mä kyllä haluan määritellä.
Sellaisen pienen “sopimuspaperin” olen tehnyt. Näin toimimalla voimme asua yhdessä tällä hetkellä.
Musta tuntuu hirveältä, mutta just nyt en esimerkiksi pystyisi vielä antamaan hänelle edes avaimia. Yhtenä kohtana on myös se, että mä en katsele niitä katoamisia.
Katoaminen = päihteidenkäyttö = ulos.
Kun säännöt on selvät, ehkä se helpottaa meitä molempia. Mies itsekin sanoi, että meidän pitää jutella ehdot läpi. Hän pitää siis itsestäänselvänä, että tuo yhteydenpidon katkaiseminen ei ole ainut vaatimukseni. Kyllä se mut jo tuntee
Pyysi anteeksi varastamistaan. Sanoi ettei tiedä miksi teki niin. Mä tiedän. Se oli lähestulkoon kentällä olevan addiktin teko. Tilaisuus teki varkaasta varkaan. Eikä hän hahmota sitä, että 50 euroa on tällaisen hoitsun palkasta iso raha. Sen takia mun pitää siirtää ainakin yhden laskun maksua eteenpäin, että selviän muutamista kesäsuunnitelmista omin varoin seuraavaan palkkaan asti.
Mut näin meillä tänä aamuna.
Ai niin. Nyt on koettu sitten myös sokerikrapula. Vedin eilen sellaiset karkkiöverit, että sokerihumala oli todellisuutta. Yöllä janotti hirveästi, hikoilutti ja näin painajaisia. Kun aamulla huonovointisena istuin vessassa ja huomasin ajattelevani “ei ikinä enää”, tajusin olevani krapulassa Valitettavasti tuo taitaa olla niitä päätöksiä, jotka kaikkoavat ensimmäisen mieliteon iskiessä.
Ihan kuin tämä “nyt minä hankkiudun eroon tuosta retkusta” katoaa kun ikävä iskee.
Tai mieliteko.