Jännä että ne määrää mahdolliseen skitsofreniaan Litoa. Se on yleensä enemmän bipojen peruskauraa. Henk.kohtaisesti en usko tohon sun Skitsofrenia diagnoosin ollenkaan. Skitsofrenia on vakavin mielisairus minkä voi saada IMO ja he eivät kykene psykoositilassa keskustelemaan rationaalisesti kuten sinä, vaan vetäytyy omiin harha maailmoihin. Tiedän että et ehkä lue tätä viestiä koska Winski on kehottanut sinua pistämään minut ignoreen niinkuin ebout yli puolet plinkin jäsenistä. Toivon sinulle silti voimia ja toivottavasti saat Deprakinen takaisin jotta myös toi migge helpottaisi.
Jos kärsisit Skitsofrenia psykoosista niin et edes kirjottelisi tänne vaan olisit vaipunut omaan harhojen maailmaan. Kärsit psykoottisesta masennuksesta yritetään pitää siitä diagnoosista kiinni, jooko?
Pääsin sitten yliannostamaan kotona. Teen kantelun lataamon toiminnasta, eivät lähettäneet ensiapupolille, vaan verenpainetta mittailemalla seurasivat tilannetta! Käsittämätöntä! Mun pulssi kuitenkin oli 136. Ja on edelleen.
Ei ne pöpilässä suhtaudu vakavasti fyysisiin vaivoihin kuten kipuun tai korkeaan pulssiin. Beetasalpaajia ei saa vaikka pulssi hakkaa maksimisykettä. Kaikki on heidän mukaan korvien välissä.
Taitaa se sitten tosiaan olla kevätKIN peruttu tältä vuodelta koronan tähden. Räntää sataa, eikä paljoa aurinko lämmitä vieläkään, vaikka ollaan jo miltei toukokuun puolessa välissä . Kyllä mä pussikaljalle lähdin ihan uhallanikin tuossa pari päivää sitten, mutta tumput kädessä ja talvitakki päällä siellä sai istua hytisemässä sen parin bissen ajan ja sitten olikin jo pakko siirtyä lämpimiin sisätiloihin kalsarikännäämään.
Tekisi mieli vielä muutama olut. Olen nyt juonut neljä mutta en viitsi lähteä rattiin koska mulla on vielä nastarenkaat alla ja yksi ajovalo pimeänä. Tämmöisiä autoilijoita kytät juuri tsekkailee. Neljä olutta taitaa ehkä täyttää sen 0.5 promillea.
Uudemissa autoissa ajovalo polttimoiden vaihto on tehty tarkoituksella erittäin hankalaksi. Vaikka se on junttia keskustella autoista niin mainitsen kuitenkin sen että mun edellisessä vanhemassa autossa sain vaihdettua polttimon helposti noin 30 sekunnissa.
Onhan Mirtazapin ihan oiva unilääke mutta seuraavana aamuna se aiheuttaa hypomaniaa kuten SSRI lääkkeet yleensä. Itsellä on mennyt kuuden tunnin sisällä noin 60 röökiä ja kaks litraa kahvia.
Perkele, kun onnistuin puraisemaan melkein puolet kielestäni jauhelihaksi tänään ja kyllä voikin sattua niin pirusti noinkin pieni vekki .
Onnistuin sähläämään myös yhden luottokorttikämmin tuossa ihan silkkaa omaa huolimattomuuttani/tyhmyyttäni. No, se nyt selvinnee kyllä ilman suurempaa säätöä ja kyse oli onneksi vain aivan pikkusummasta.
Taas neljäs migreenipäivä. Vaihdetaan, jos lekuri vaan suo niin mun migreenilääke pitempivaikutteiseen valmisteeseen; Almograniin. Nyt menee Relert, jos nää miggelääkkeet mitään täällä kellekään sanovat.
Toki osaltaan on voinut vaikuttaa tähän migreenitilanteeseen se, että vedin SNRI-lääkkeitä yliannostuksen lauantaina. Vaikka pääsyynä pidänkin estolääkkeiden purkamista.
Virkaintonen uusi riippuvuuslekuri haluaa dontin pitkään suljettuun päihdehoitoon eikä halua antaa mahdollisuutta avohoidossa “vieroittautumiseen” bentsojen osalta. No onpahan tämäkin hulluus sitten nähty :mrgreen: Lähteä nyt laitosvierottaan ihmistä joka antaa puhtaita seuloja, hoh hoijaa, sitten moni jää ilman hoitoo vaikka haluis kondikseen.
Harvoin sitä kohtaa päihdelääkärin jolle ei sovi, että potilas todistaa oman päihdeongelmattomuuden (vaikka seuloilla jokapäivä kahdesti) kun sitä julkinenpuoli kirjallisesti sattuu vaatimaan. Olen aistivinani täällä Valviran pelkoa. Sinänsä kyllä tehokasta puuhaa, että n. 13pv varoitusajalla pääsis A-klinikka säätiön laitokseen sisään jos haluu vierottautuu.
Haistakoon ylläpito pitkän paskan Olohuoneensa kanssa! Saunassa olen aina viihtynyt ja tykännyt kirjoitella tänne “vääristä” off-topic -aiheistakin, kuten lemmikkikissoistani ja inhokkisanonnoistani ja aivan vapaasti tämä on ollut niidenkin kirjoittajien käytössä, jotka eivät narkkaa(Eipä Saunassa tosin taida kovin pahasti narkata enää kukaan), joten aivan turha foorumiosio tuollainen ja vieläpä perustettu “suurelta yleisöltä” kysymättä, koska ylläpito nyt taas “suuressa viisaudessaan” keksi, että tällainen olisi hyvä korona-ajan idea . Jääväthän tänne toki nuo varjoketjut, mutta nekin putoavat pikkuhiljaa jonnekin takasivuille.
Eipä tosin ole eka kerta, kun ylläpito saa näitä neronleimauksiaan .
^ Jep.
Mua harmittaa vieläkin se vanha ystäväni, joka katkaisi välit, koska olin muka narkannut syömällä omat Oxynormini ja vaaraksi lapselleen. Mulle tulee ihan itsemurhafiilis koko jutusta, koska mielialani on muutenkin niin huono. Tän laukaisi tyypin juttujen näkeminen Facebookissa.
Mietin että pitäisiköhän Winstonille avata ihan oma off-topic ketju, Olohuoneen puolelle. Oisko se mielestänne hyvä idea?
Ootko koskaan miettinyt että ehkä toi sun “migge” voisi johtua jatkuvasta puhelimen käytöstä? Kerroit aikaisemmin että sulla on näyttö himmenyksellä mutta se rasittaa kanssa silmiä kun yrität väkisin lukea tekstiä mitä et kunnolla näe.
Sul on ollu jo aika pitkään aivan hirmuinen satsi PKV-lääkkeitä sanoisin että niistä voisi tiputtaa pois muutaman ylimääräisen. Sä olet päihdeongelmainen siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mutta älä lähde mielummin mihinkään avo-bentso vieroitukseen mikä kestää vuosikausia kun yksi murunen bentsoa vähennettään asteittain noin kolmen viikon välein. Se on yhtä pitkittynyttä helvettiä potilaalle. Sun paikka on Järvenpään Sosiaalisairaala. Siel on kans mahdollista käydä saunassa, mistä sä niin tykkäät. Mikään ei kestä ikuisesti ja nyt sun pitää myöntää itsellesi että sulla on vakava riipuvuusongelma.
SSRI ja SNRI lääkkeistä harvoin lähtee henki vaikka niitä vetäisi kourakaupalla. Saitko lansissa semmoista kivan makuista hiilijuomaa?
Eikös se vauva ollut silloin aika pieni? Ei olisi mitenkään ennenkuulumatonta, että raskaushormonit ja synnytyksen jälkeinen hormonimyrsky saa jotkut naiset ylireagoimaan aika kummallisiin asioihin. Ei tuon tilan tokikaan mitenkään määräämättömän pitkään pitäisi jatkua… Ikävä juttu joka tapauksessa .
Kyllä se nyt jaksaa takatalvea pidellä .
Tämän ketjun voisi myös siirtää olohuoneen puolelle. Ehkä Winston saisi ennemmän juttukavereita sieltä? Mitä mieltä?
Mulle tulee aivan itsarifiilis kun suurin osa plinkin jäsenistä on laittanut mut ignoreen Winskin kehoituksesta. Tietysti kaikki saa valita kenelle ne vastaa ja ei. Mut mun mielelästäni se on aika törkeää että et edes vastaa jos toivotan sinulle vointeja.
Se oli erhe eksyä tälle sivustolle, missä yksi henkilö pitää jöötä, eli Winski ja hänen seuraajat.