[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
^^ Joo, oli se pieni vauva silloin. Mutta mä en kyllä varmaan pysty antaa anteeksi moista.
Nyt vituttaa huono olo. Olin eristyksissäkin itsetuhoisuuden takia. Enkä nytkään pysty olemaan osaston puolella. Mulla on ääniä. Serenasea vähennettiin, mikä on musta väärin, koska menen psykoosiin.
Taaskaan ei päästetä migreenitippaan… Se sadistilääkäri on poistanut mun Sirdaluditkin, niin narskutan hampaita, puren hammaskiskoakin niin lujaa, että mulla on migreeni joka vitun päivä. Hammaslääkäri on ihan siksi määrännyt ton 6 mg Sirdaludin, että en narskuttaisi kaikkia lihaksia jumiin, ja saisi migreeniä.
En tajua, mikä helvetti siinä on, että pitää joka kerta kärsiä viikon migreenistä, että pääsee tippaan. Päivystävä lääkäri käski eilen ottaa vaan Arcoxiaa ja Panadolia. Älä, helvetti, naurata.
Ei sitä mitään anteeksi tarvitse annellakaan, jos ei siltä tunnu ja jos se (ex?-)kaverisi ei ole vieläkään tullut yhtään vastaan niin tuskin kyse oli pelkästään tilapäisestä hormonihäiriöstä. Jaksamista <3.
Pitäisi varailla aikaa kiireettömään hammashuoltoon ennen kun se muuttuu mahdollisesti kiireelliseksi, mutta sattuneesta syystä sellaiset ajat ovat nyt vähän kortilla. Hitto, Kymenlaaksossa on ollut n. 1 ihminen teholla koronan vuoksi(No, en mä niitä tilastoja niin tarkkaan ole kytännyt, mutta sen tiedän, että hyvin rauhallista on ollut sen asian suhteen) ja koko hoitohenkilöstö seisoo siellä tumput suorina odottamassa, koska se koronapotilaiden hyökyaalto tulee ja sillä välin kaikki muut saavat pärjäillä omin avuin, kunnes on pää kainalossa -tilanne . No, tämä hammashuoltohomma nyt on mulle muutenkin aikamoista stressiä tuottava asia
. Pitäisi alkaa kyllä nyt helpottamaan tämän tilanteen ja ainahan mä voin mennä yksityiselle saamaan täyden palvelun ja sitten kiroilla, kun siitä joutuu maksamaan :mrgreen:
.
Ihme että juntti-Kymenlaaksossa ei ole enempää Korona tartuntoja. Se on jotenkin niin sairasta ja tautista aluetta. Lähisukulainen asui siellä noin viisi vuotta ja sairastui vakavaan depressioon.
Kyllä Saunassa narkataan ja ollaan aina narkattu. Mun mielestäni sinun pitäisi olla hieman varovaisempi sanoistasi ennenkuin hyökkäät ylläpitoa kohtaan. Ne ei kovinkaan kauan katsele mahdollista näsäviisasta rettelöitsijää kuten sinä.
Nytkö tää jokakeväinen unettomuus alkaa. Tai sitten tää johtuu siitä idioottilääkäristä, kun litopitoisuus on vaan 0.7 mmol/l, vaikka ihanne taitaa olla jotain 0.9 mmol/l.
Siks oon niin levoton. Lisäksi, kun meni poistamaan sen Sirdaludin mun iltalääkkeistä. Mulla on niin huono mielialakin taas ja Lito vois potentiaalisesti kohottaa sitä.
Jooh. Se siitä.
W, jep, en todellakaan aio anella anteeksipyyntöä. Olen laittanut hälle vähän kiivaan viestin, jota pyysin anteeksi. (Ilman vastausta tietysti.) Sen tosin tein selväksi, etten omia lääkkeitäni anteeksipyydä. En nyt, enkä tulevaisuudessa.
Munkin pitäisi varailla hampilekuria. Ei sitten hotsita yhtään.
Sori, Winston. Mä kävin vähän ylikierroksilla eilen. Olen jo kauan ollut hermostunut ja kivuissa tän välilevnpullistuman vuoksi. Kyl me molemmat mahdutaan plinkkiin vaikka emme kommunikoi keskenämme. Ajattelin vain puhdistaa ilmaa koska olen siirtymässä Olohuoneen puolelle tai vaihtoehtoisesti kokonaan pois plinkistä, mitä monet ovat toivoneet. Alkoholi on pilannut mun elämän ja en osaa käyttäytyä sen vaikutuksen alaisena oikeassa elämässä tai foorumeilla.
Mä käsitin sen näin että olit varastanut Oxynormia ystäväsi lääkekaapista ja heilunut tokkuraisena pienen vauvan edessä? Jos asia ei ole näin niin mielestäni sinulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää.
Nukahdin hyvin ja kai mä tällä haavaa tarpeeksi untakin ehdin saada, mutta ärsyttävää herätä kesken kaiken, kun ei saa enää unta, koska alkaa pyöritellä päässään kaikenlaisia katastrofiajatuksia, että mitäs jos käy niin ja näin. Useimmat vielä olivat täysin pällejä, tyyliin: Mitäs jos sähkötupakka ei toimi? Big fucking deal! Tästä huushollista löytyy niitä vermeitä sen verran, että akuuttiin puutteeseen en mitenkään joudu(Eivät ne nyt kaikki samaan aikaan hajoa tai sitten alan kyllä jo uskoa, että joillakin pahoilla voimilla on sormensa pelissä :mrgreen: ) ja kaupasta saa uusia sangen vähällä vaivalla, eikä siitä konkurssiinkaan mene . Siinä pyörin pari tuntia hereillä miettimässä näitä mahdollisia ja varsin vakavia vastoinkäymisiä jälleen ihan neuroottisuuden ilosta
. Sitten kun aloin miettiä, että mitäs jos tämä sänky hajoaa(Vähän jouset natisivat, kun kylkeä alvariinsa kääntelin), katsoin, että nyt on parempi nousta ja ryhtyä kahvinkeittoon
.
Olen mennyt niin huonoon kuntoon lääkevähennyksistä, että jopa harkitsen Leponexia, johon kovasti koitetaan painostaa.
Päihdepotilaalla saa olla vaikka ilmiselvä tyreotoksikoosi tai 60 yksikköä ylittävä verensokeri monta viikkoa ennen kuin se huomataan.
^ No näin taitaa olla.
Tein sitten yhden elämäni vaikeimmista päätöksistä, eli alotin Leponexin. Alkaa nyt illalla tai huomenillalla.
Kovasti tsemppiä nnaana. Kerro toki miten Leponexin aloittaminen sujuu.
Mä en voi uskoa, että oon ollu kolme kuukautta kotona ja alan olla taas lataamokamaa Eihän siellä viimeks mennyt kun kaks kuukautta… Luulin jo olevani selvillä vesillä. Itsetuhoset ajatukset pyöriny sen verran kovalla intensiteellä päässä, että pelkään yliannostavani.
Eilen näin psykiatria ja mietittiin lääkityksiä. En voi uskoa, että oon just ja just 20 ja ehtinyt kokeilemaan jo; essitalopraami, seronil, voxra, brintellix, venla, cymbalta, abilifly ja ilman mitään vastetta. Tällä hetkellä menee mirtatsapiini ja risperidon mutta ei noistakaan mitään hyötyä ole. Psykiatri ehdotti jos kokeilisin lamictalia vakkei mulla kakssuuntasta olekaan. Ja jos sekään ei auta, niin litiumia, mutta sitä myrkkyä en kyllä suuhuni pistä Kävin myös rTMS-hoidossa kun pääsin osastolta, mutta sekin oli aivan yhtä tyhjän kanssa. Kun kävin siitä alkuhaastattelussa sähkön hoitsulla niin se oli ottamassa mua heti suoraan sinne sähköhoitoon
Mieluummin mä kuitenkin ton magneettihoidon kokeilin eka, kun se on kuitenkin paljon iisimpi, eikä tarvi muistiaan menettää.
^ Leponexin aloitus on sujunut ihan hyvin. Mulla tosin on vaan kuulemma valmiiksi alhaiset valkosolutasot, joten Leponex saattaa olla sopimaton. Toivon kuitenkin, että näin ei ole.
Täällä pyörii myös itsetuhoajatukset kovasti mielessä. Tuntuu, etten IKINÄ pääse pakkohoidosta. Syksymmällä kuulemma ois tilaa psykoosiosastoilla, jonne kuulun. Ihan kiva sinänsä, kun ainakin täälläpäin psykoosiosastoilla toteutetaan jonkinmoisia arkiaskareita, jotka auttaa kuntoutumaan.
Mäkin olin sun iässä kahlannut läpi jos jonkinsortin masennuslääkettä. Oletko koskaan miettinyt ketamiinihoitoa? Se on kuulemma tehokkain masikseen. Tosin siihen ei saa olla psykoottinen. En tiedä, mikä sun diagnoosisi on?
Mua vituttaa nyt Facebook. Tapaus George Floyd lävähti videoineen pyörimään tahtomattani. Ei ois tarvinut nähdä koko videota. Kyseessä siis poliisien tappama musta mies Jenkkilässä.
Toivottavasti sopii sulle eikä ainakaan mitään pahenpaa oiretta tuu! Sen verran hurjilta näyttää noi haittavaikutukset Mutta kuulemma tehokas troppi et josko siitä ois sit apua ja pääsisit sen turvin kotiutumaankin.
Joo, oon lukenu ketamiinihoidosta ja toivon todella et voisin sitä saada joku päivä. Pahoin vaan pelkään, etten selvii sinne asti. Pitäis muistaa et niin kauan kun on hengissä on toivoa ja niin edelleen Näissä mustissa mielen syövereissä sitä ei vaan oikeen muista. Masennus on niin ihana, kun se väittää pitäis vaan kuolla hetinyt.
Mun diagnoosi on vaan vaikea-asteinen masennus eli siltä kantilta ton ketamiinihoidon pitäis onnistua. Jotenkin vaan ajattelee, että ei oo sen arvonen tai ”riittävän sairas” saadakseen sitä. Tokipa tuokin ajatusmalli taitaa kuulua taudinkuvaan.
Nyt vituttaa päiväsairaala. Mun piti alottaa siellä jo kaks kuukautta sit mut korona tuli ja pilas kaiken. Maanantaina se siis vihdoin alkoi. Silloin kaks kuukautta sitten oisin ehkä jaksanu ja pystyny ja saanu jotain irtikin siitä mut nyt mun vointi on mennyt niin huonoksi, etten oikein pysty käymään siellä. Muut on siellä tosi paljon paremmassa kunnossa kun mä.
Paniikikohtauksien vuoksi olen joutunut nostamaan SSRI lääkitystä melkein maksimiannokseen. Mulla ei ole ollut paniikkikohtauksia yli kahteenkymmenneen vuoteen mutta nyt ne on lauennut uudelleen. Lekurin aika on ensi viikolla ja sitten täytyy taas jotenkin selitellä että miksi olen syönyt 30 Diapamia kahdessa päivässä joiden oli tarkoitus riittää kuukauden. Olisikohan Leponexista hyötyä paniikkikohtauksiin jos esitän asian lekurille niin että olen lukenut foorumilta että ne on auttanut monia ahdistukseen?
Totuus on se että mä on romahtanut aivan täysin tän välilevynpullistuman vuoksi. En ole käynyt suihkussa moneen päivään ja kaikki vaatteet ovat likaisia. Jos mä kestän keskiviikkoon saakka jolloin on terkkari lääkärin aika niin aion pyytää että hän lähettää mut psykiatriselle lepäämään.
Ja sit mä haisen jo pahalle tässä vaiheessa. Mul on kynnet täynnä jotain paskaa kanssa. Huomenna pitää yrittää käydä suihkussa vaikka mä inhoon sitä pientä suihkukaappia. Nyt yritän syödä pakaste salami pizzan ja käydä nukkumaan. Huomenna on parempi päivä niinkuin mun äidillä oli tapana sanoa.
Ikävä totuus on se että mä onnistunut vetämään itseni täysin rappiotilaan. Järvenpään Sosiaalisairaala on mulle oikea paikka. Mut sinne on todella vaikea päästä julkisilla, joku kello 11 Z-juna pitäisi ottaa Pasilan asemalta ja sit ne tulee hakemaan Järvenpään asemalta jollain autolla. Tää on liian monimutkaista.