Vittumaista tänään?

Oli pakko laittaa vastapainoksi positiivius topikille koska mua vituttaa.

Ihan äärest paljon.

Tänään ei vituta mikään, ei sitten millään, sori Vimma, mutta ei oo mitään mikä vituttaisi, no ehkä se että pitää odottaa huomiseen… eikä sekään oo vitutus… vaan kivaaa… :smiley:

ei haittaa, mä voin olla möks yksinkin kun ei ketään muuta vituta…

heti kun mua vituttaa, niin kerron vimma, sinulle :smiley: oot muuten ihana, jos ei ois alakerta, niin sinuun ihastuisin, huuuh hei uh ah…puss

Iltapäivästä asti kaikki, aivan kaikki on ottanut niin paljon päähän että ei tiedä itkeäkkö vaiko itkeä :open_mouth:

Työpaikalla tuli soitettua suuta pomolle, kun se oli niin kyrpä. Tai sitten itseäni vaan vitutti. Sen jälkeen pelotti että se antaa potkut. Tunnin päästä vitutti kun se ei tullut niitä antamaan. Teki mieli potkia seiniä ja huutaa työkavereille. Sehän olisi ollut reilua. Vittu.

Väsymys päällä ja pinna kireällä. Ihmissuhteet taas vituttaa, tai oikeastaan epävarmuus niistä. Minulle ihastuminen on erittäin ahdistava kokemus. Kunpa näitä ei enää tarvitsisi kokea. Nytkin tekisi mieli heittää telkkari ikkunasta pihalle kun sieltä tulee pelkkää paskaa. Ehkä tähän olotilaan auttaisi se kuuluisa omenan kokoinen pami. Ei ole edes viinirypäleen kokoista. Enkä ottaisi, on välillä terapeuttista pyöriä omassa inhossa, ahdistuksessa ja kiukussa. Jos vaikka rööki auttaisi, täytyy mennä kokeilemaan ja katsomaan tähtitaivasta.

Vittu kun vituttaa.

Aamulla vitutti, kun heräsin vasta kun tälle päivälle sovittu suhteellisen tärkeä tapaaminen oli jo mennyt.

Tupakoimattomuus ei ihme kyllä vituttanut, vaikka jouduin vierestä katsomaan, kun toiset imivät ketjussa posket lommolla.

Paska ihmissuhde vituttaa.

ihan perseestä kaikki

Uskovaiset (=fundamentalisti-hellarit). Sellasta sakkia että ei todeksi uskoisi.

Nehän on aivan ihanaa porukkaa. Pitivät oikein ryhmässä esirukouksen mun puolesta, mutta huonompaan suuntaan vaan on mennyt. Voiko siitä reklamoida johonkin?

Valitukset voi osoittaa Jumalalle, kirjallisesti kolmena kappaleena ja alkuperäisen allekirjoituksen kera.

Mut ne eiliset israel-mielenosoittajat oli jotakin ihan käsittämätöntä;
“jumala käski saulin tappaa palestiinalaiset mutta se jätti homman kesken niin nyt israelin pitää viedä homma loppuun” ynnä muuta päätöntä paskaa. Saatan ehkä pasteta parhaita paloja tänne.

Mut muuten häädettiin ekaa kertaa pois mielenosoituksesta, kun israel-hullut eivät tykänneet meidän kuuden hengen porukan kylteistä missä oli lähinnä rauha lähi-itään tyylisiä tekstejä. Jos emme ole heidän puolellaan, olemme heitä vastaan. Rauhan vaatiminen ja väkivallan kierteen katkaisun haluaminen on israel-vastaista, koska israel vain puolustautuu kun kaikki kansat hyökkäävät sitä vastaan raamatun ennustuksen mukaan. Ei ole tainnut käydä mielessä että israel ihan itse on saanut tilanteen aikaan, hizbollahkin syntyi kun israel hyökkäsi libanoniin…

Vituttaa Kela ja kaiken maailman byrokratia.
Miksi kaikki pitää tehdä niin vaikeaksi. :imp:

Eiköhän tää ala olla jo normaalia että vituttaa joka päivä.

Tietysti sen pitää olla vaikeaa. Muutenhan työttömät sun muut arvottomat sosiaalipummit voisivat saada rahansa liian helposti, eivätkä enää menisi vuokrafirmojen keikkatöihin puolen päivän varoitusajalla, eivätkä epätoivoissaan lähtisi myymään lehtiä puhelimessa. Mitä ihmettä kapitalistiyhteiskunnalle ja sijoittajille oikein tapahtuisi jos ei olisi nöyrää työvoimaa reservissä, valmiina tottelemaan jokaista komennusta?

Huomenna on uusi ja hieno päivä.

Olen kipeenä, se vituttaa. Mur. Sain lääkekuurin noihin tulehduksiin joita löyryi kaksi…

Sanja :unamused:

sain eilen duunissa paniikkikohtauksen kesken asiakaspalvelun, se vituttaa lievästi. selitin hirveessä psykoosissa yhdelle toiselle työntekijälle et mun kaverin isä on kuollut ja menin tärisemään jonnekin sivummalle. :open_mouth: mulla ei oo tullut paniikkikohtauksia piiiiiiiitkään aikaan, joten luulin sen menneen ohi, mutta ilmeisesti on taas lääkärireissun paikka.

Leguriin sit siitä!Voi perkele kun ei oo pusuhymiöö!Jokatapauksessa PUSUHYMIÖ!Nyt!

Siinä pusuhymiö

On.

Paitsi silloin kun en oo töissä, silloin ei vituta.

Sillon kun mulla alkaa duunis agret nousee pintaan ni saa kamat kyytii ja vittulen kaille ja raivoon.Onneks jengit tietää et en mie pahalla.Ne vaan nauraa ja saa mutkin nauramaan.