Oikeesti, minkä takia pitää aina olla joku toinen, miks joku muu on aina niin vitun täydellinen. No olishan se pitäny arvata, näinhän siinä käy aina, nyt mä muistan minkä takia mä oon päättäny olla sekaantumatta kehenkään, enää koskaan. Vittu on niin saatanan arvoton olo.
näinhän se tuppaa olemaan…mahdatko olla nainen? me naiset ollaan usein niin perkeleen itsetunnottomia, että ei kyllä ole mitään arvoa, jos ei toi just tossa haluu mua. eihän se ole lainkaan niin. ei ole!!! mää rupeen vemi-nistiks.
kuules, älä anna muiden määritellä arvoas vaan tiedä se itse. ja vaali sitä. enkä muutenkaan ymmärrä, miksi se joku ettis täydellistä, täydellisyydessä ei oo mitään hyvää tai kaunista. täydellisen kuoren alla on usein enemmän epätäydellistä kuin epätäydellisen kuoren alla. tätä mieltä mä ehdottomasti.
voita sun harmitus ja jatka eteenpäin. tsemii ja parempaa mieltä!
"Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa,
ihan omaan tahtiin askeltaa,
sano muut mitä vaan, ei haittaa siitä vaan,
ei kaikkii voi miellyttää kuitenkaan.
Mä tulin tyhjin käsin tähän maailmaan,
ja yhtä lailla rikkauksia vailla lähden taas,
siis miksi tätä arvokkainta käydä tuhlaamaan,
tekemällä töitä ehtimättä huilaamaan.
No joutilaisuutta ei arvosteta lainkaan,
niin paljon pitää aina saada aikaan,
kukaan ei voi kahlita Isä Aikaa,
vaikka miten paljon sitä haluaisikaan.
Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa,
sano muut mitä vaan,ei haittaa,siitä vaan,
kaikkii ei voi miellyttää.
No ensin tuhlaa aikaa että sais rahaa,
ja sitten palaa rahaa siihen että sais aikaa
tehä jotain sille mikä ahistaa ja painaa,
kun ei ehi elää omaa elämäänsä lainkaan.
Jos se on sun kohtalos, sun täytyy se valita,
no painaa päivästä päivään, ei tarvi murehtia, mut jos teet sitä huonolla omallatunnolla,
silloin tuhlaat elämääsi oikein kunnolla.
Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa,
sano muut mitä vaan,ei haittaa siitä vaan,
siitä vaan, siitä vaan, siitä vaan… "
Ei nyt ole tänään tapahtunutta mutta vituttaa siltikin. Note to myself: ei sotketa Rivatrileja viinan kanssa. enää. ikinä. eikä koskaan. Loput jääköön kertomatta koska hävettää ihan enemmän kuin laki sallii.
Vituttaa tänään ja monena muuna päivänä: Kaverit, jotka on kerjäämässä hädän hetkellä rahaa yms. Sitten kun itselläni on tiukka paikka niin ei mitään! Ei edes velkoja makseta vaikka hyvin tiedän että mahdollisuus olisi. Vittu että pistää vihaksi. Kohta lähtee terveiset heille tyylillä, joka varmasti herättää. Nyt ainakin tiedän että yhtään kaveria en auta taloudellisesti missään tilanteessa. En edes tarjoa tulta tupakkaan.
Toivottavasti joku kaveri lukuisi tämän. Tässä yhteisesti kaikille ystävilleni: Haistakaa niin pitkä paska kuin haravan varsi.
Juuri kun sain aiemman viestin kirjoitettua niin kaveri soitti ja sanoi että on laittanut tililleni rahaa tänään. Mutta kun ei ole! Vittu mitä homoja koko porukka. (Anteeksi kielenkäyttöni, mutta kun kusettajat vituttaa) Ja röökitkin on loppu. Voi hermojen kiristys