Aloin minäkin sitten jo törmäillä koronailmiöihin: Kaupassa oli käynyt hamsteri ainakin säilyke-, leipä- ja vessapaperihyllyillä. Ei siellä ihan mitään perestroika-meininkiä ollut, mutta sen verran katoa, ettei se yhtään normaalilta näyttänyt. Ei tuollaista ollut esim. silloin lakkojen aikaan, kun oli enemmänkin syytä olla huolissaan elintarvikkeiden ym. tavaran toimituksesta. Hyvä tietty, jos avuttomat pölvästit ovat heränneet siihen, että joka päivä ei tarvitse käydä kaupassa ostamassa vessapaperia rulla kerrallaan ja kotivaraa on hyvä pitää ihan minkä mahdollisen tilanteen vuoksi vain, mutta ei se nyt ihan tuota tarkoita .
Apteekissa meno alkoikin jo lähennellä scifiä kaikkine tartuntatorjuntatoimenpiteineen
. Sinänsä ymmärrettävää, koska siellähän kaikki tautiset aina käyvät yskimässä, räkimässä ja oksentelemassa, mutta voisivat nuo toimet olla sitten voimassa ihan muutenkin. Kyllä mä enemmän pelkään noro-, kuin koronavirusta.
Kaiken huippu oli se, että psykiatri ilmoitti, ettei voi ottaa livenä vastaan, ellei kyseessä ole todella akuutti tapaus ts. tarvitse lähetettä pöpilään, eikä kyse ollut edes shrinkin omasta pöpökammosta, vaan kuulemma ylhäältä tulleista ohjeista. No, en ole niin akuutti tapaus(Tällä menolla kohta olen ), mutta onneksi on Skype. Hoitui homma senkin välityksellä, vaikka mä olen niin vanhanaikainen, etten ymmärrä lainkaan näitä nettiterapioita ja niiden suosiota. Lienevätkö sitten kovin tehokkaita ollenkaan, kun mielenterveysongelmat kuulemma vain lisääntyvät ja lisääntyvät
.
Edit: Kappas perkelettä, sehän on sitten ihan virallisesti poikkeustila päällä. En tapaa lukea uutisia ainakaan pariin tuntiin ennen nukkumaan menoa, etteivät yöunet mene ja hyvä niin. Ei olisi takuulla nyt tullut nukuttua näin hyvin. Nyt sitten ihan tosissaan vituttaa . Paskaakos tässä sitten muuta, kuin edistämään kansanterveyttä ryyppäämällä. Kaljaa toivottavasti saa vielä kaupoista.