Vittumaista tänään?

Otaksun että et enään tilaa kebab-lihaa ranskalaisilla? :laughing:

W, joo, meillä on mielialapuoli ja psykoosipuoli erikseen. Täällä vitun mielialapuolella jumitetaan vieläkin. :angry:

Lisäksi vituttaa, että alkavat pakkolääkitsemään LITIUMILLA! :imp: Eipä mulla menekään kuin Deprakine, Valdoxan, Serenase, Azona ja Abilify valmiiksi. :unamused: Ja tietty tarvittavat Rivatril ja Insomin, mutta niistä en valita. :mrgreen: Mutta hyi helvetti, joku Lito! :angry: Lopetan sen myrkyn kyllä heti kotona. Se pilasi kaverini tukan mm. tyystin, niin, että hän otti 600 euron pidennykset. Vakavampina haittoinahan se nyt tietty aiheuttaa kilppariongelmia suuntaan ja toiseen.

Pitänee soittaa huoltomies paikalle huomenna tai ainakin tässä lähipäivinä, kun makuuhuoneen ikkunan tiiviste alkoi falskata ihan yhtäkkiä. Säädimme siihen kyllä isännän kanssa jo hätävarapatentin, joka ihan toimiikin, mutta eihän se nyt käy laatuun, että asukkaat joutuvat itse fiksailemaan vetävät ikkunansa ties millä jesarivirityksillä :mrgreen:

Äh, tuli tässä pieni, itsestäni riippumaton stressin aihe. Tiedän kyllä, että selviän kyseisestä pikkupikkuvastoinkäymisestä taas leikiten, eli kyse ei todellakaan ole mistään maailmaa kaatavasta jutusta, mutta vituttaa, kun tuollainen tuli pilaamaan muuten toistaiseksi sangen lungin mielialani.

Voi vitun vittu mä sanon. Kävin Kannassa tsekkaamassa diagnoosit, niin tää virkaintoinen pikkupoika eval, oli laittanut mulle aktiivisen bentsodiatsepiiniriippuvuuden ja ympäristötekijöiltään rajoitetun opioidiriippuvuuden. Itse, vittu, määrää bentsoja.

En oo ennenkään paskaa syöny. Mitä tulee
läpsyttelijöiden niin voipi olla että jos mun päälle käyvät tulee puukosta.

Niin no, jos ihminen käyttää säännöllisesti useamman vuoden benzoja, niin tietenkin siitä seuraa väistämättä ainakin fysiologinen riippuvuus, joka ei katso sitä, ovatko ne lääkkeet lääkärin määräämiä vai jostakin muualta revittyjä. Ei tuo siis sikäli mitään puppua ole. On mullakin bentsodiatsepiiniriippuvuus, ihan virallisestikin, eikä mitään tarvetta kiistää tätä faktaa, vaikka lääkkeeni ovat tyystin laillisia, enkä enää nykyään niitä pahemmin väärinkäyttele(Usein ennemminkin “alikäyttelen”, ts. ennemmin kärsin pientä ahdistusta, kuin otan respan salliman maksimiannoksen). Eri asia sitten, millä mielellä tuo diagnoosi on sinne tietoihisi rustattu. Riippuvuus ja väärinkäyttö kun eivät ole synonyymeja, vaikka näin usein annetaankin ymmärtää ja ihan lääkäreiden toimestakin. Ja toisekseen; jos ja kun reseptitiedoissa lukee, että käytössä on säännöllinen benzolääkitys ja se on ollut päällä jo pitkään, niin kyllä se riippuvuus jo siitä selviää ilman erillistä ilmoitusta.

Pidin todella tästä aiheesta. Kiitos paljon siitä, että jaoit hyödyllisiä tietoja, joita voit käyttää työssäsi. onnea.

Provosoivatko ne sinun tuttusi jotenkin näitä irakilaisia/somaleita? Ihan yleinen elämän kokemus kun sanoo, että jos kaivaa verta nenästään, niin usein saa mitä tilaa, mutta jos elää rauhassa ja antaa muiden elää, niin aika harvoin joutuu konflikteihin. Tämä pätee niin mamuihin, kuin kantiksiinkin.

En itse asu Helsingissä, mutta käyn siellä verrattain usein. Ainut ongelma, johon olen siellä mamujen(Tarkoittaa tässä lähinnä somaleita) kanssa törmännyt on se, että näissä nykyisissä taksikuskeissa(Kiitti vain vitusti Anne Berner :smiling_imp: ) on paljon sellaisia, jotka eivät ymmärrä puhetta sanaakaan, eivät suomeksi, eivätkä englanniksi ja vaikka jokin yhteinen kieli sattuisikin löytymään, niin vaikuttaa pahasti siltä, etteivät edes navigaattorin avulla osaisi ajaa sinne annettuun osoitteeseen, vaikka se olisi ihan jokin yleisesti tunnettu perusmesta. Ei tämäkään mitään suurempaa henkilökohtaista tragediaa ole aiheuttanut, koska Helsingin kokoisessa kaupungissa pörrää kymmenittäin pirssejä yötä päivää ja helposti sieltä aina löytää jonkun ammatti- ja kielitaitoisen kuskin. Uhkaavia tilanteita on kyllä tullut joskus eteen kantasuomalaisten(mahdollisesti virolaista verta ollut jossakussa yksilössä) sekakäyttäjien taholta, mutta niistäkin on selvitty pahemmitta vaurioitta tosiaan sillä, ettei jää soittamaan suutaan. Ihan tänä vuonna olen viimeksi Helsingissä käynyt, eikä se vaikuttanut sen vaarallisemmalta ja levottomammalta kaupungilta, kuin aiemminkaan.

Meilläpäinkin on toki mamuja nähty, mutta enimmäkseen täällä harmia ja häiriötä aiheuttavat nämä kantikset, jotka hakkaavat, puukottavat, ampuvat, rähjäävät, varastelevat, ajelevat ties missä aineissa ja viettävät noin muutenkin sangen antisosiaalista elämää.

Edit: Jotta ei tarvitse vedota pelkästään omiin kokemuksiin ja yleiseen elämänkokemukseen, niin tilastojen valossakin Suomessa on varsin harvinaista joutua täysin random väkivallan uhriksi. Valtaosa näistä rikoksista on ns. jäsenten välisiä, eli verta on kaiveltu nenästä tavalla tai toisella. En todellakaan tarkoita syyllistää uhreja tai vähätellä tai puolustella näitä tekoja, mutta tahtoo sanoa, että niiltä välttyy varsin helposti, kun ei sekaannu epämääräiseen porukkaan ja käyttäytyy itse ihmisiksi.

Tietenkin kaikki on mahdollista ja ihan lainkuuliaiselle kunnon kansalaisellekin voi käydä köpelösti. Voi sitä vaikka viettää kaunista kesäpäivää Turussa, kun joku wannabe-jihadisti pistää ranttaliksi tai istua kiltisti koulussa opiskelemassa, kun joku incel sekoaa ja alkaa räiskiä tuliaseella tai huitoa teräaseella, mutta hyvin harvinaisia nämä tällaiset tapaukset kuitenkin Suomessa ovat.

Raflaavia otsikoita ei tietenkään saa revittyä näistä arkipäiväisistä Kauko puukotti ryyppykaverinsa Jorman -jutuista, joten jäävät vaille suuren yleisön huomiota.

Eilen aamukolmen jälkeen Lahden keskustassa sijaitsevassa ravintolassa tapahtui tapon yritys.

Hämeen poliisin mukaan ravintolassa asiakkaana ollutta 36 -vuotiasta päijäthämäläistä miestä epäillään 22-vuotiaaseen ulkomaalaiseen mieheen kohdistuneesta tapon yrityksestä. Ulkomaalainen sai tilanteessa hengenvaarallisen vamman ja on tällä hetkellä sairaalahoidossa.

mtvuutiset.fi/artikkeli/tap … #gs.yqb9nd

Olen todella pettynyt kivunhoitoon leikkauksen jälkeen. Mua oikeasti hoidettiin, kuten vanhaa nistiä. Sain itkeä 2.5h ainakin, että sain jotain muuta kuin Litalginia ja Panadolia. Targiniqia silloinkin, miksiköhän? :wink: No, ei mua kiinnosta nouseeko aine päähän, kunhan kipu lievittyy, mutta potkaistiinkin takas pakkohoitoon Panadolit kourassa. :frowning:

Ihan vitulliset leikkauskivut, vaikee hengittääkin. :imp:

^ Pikaista toipumista.

^ Kiitos! <3 Vieläkin tekee kipeää, kun ei mulle muuta anneta kuin Panadolia. Kaveri haluaa tehdä Valviraan kantelun, mä en jaksa. Mutta siis onhan se totta, että päihdeongelmaisenkaan hoito ei sais olla noin huonoa.

Nyt mua vituttaa eräs ”ystävä.” En tiedä, voiko moista henkilöä edes ystäväksi enää laskea.

No, siis tarina kuuluu näin. Mulla oli nostettu Oxynorm annosta 15 mg:n ja mulla oli kamalat endometrioosikivut. Ei mulle tullut mieleenkään, etten voisi omana itsenäni mennä ystävän luokse kahvittelemaan. Olin toki ehkä vähän naatti tuosta nostosta, sekä jonkinverran poissaoleva. Mulla oli myös niskavaivaa samaan aikaan, joten mun puhe sammalsi hieman ja selitin tän ystävälleni, joka vakuutteli ymmärtävänsä.

Seuraavana päivänä kuitenkin tuli viestiä perään, ettei mulla ole enää heille mitään asiaa, koska heilun päihtyneenä hänen lapsensa edessä. Kyseessä oli 3kk ikäinen vauva. Enkä missään vaiheessa edes nähnyt koko lasta, joka nukkui! Muutenkin, pelottavampaa lapselle olisi ollut massiivinen kipukohtaus itkuineen ja huutoineen. :confused: IMO. En tiedä… Mutta missään nimessä en ollut päihtynyt Oxynormeistani, 5 mg:n nosto on niin pieni. Lisäksi screenshottasin hänelle Kannasta niskatutkimukseni, että ”niska on kauttaaltaan spastinen ja puhe tämän takia jkv puuroutunutta, annetaan Stesolid ja Orfenadriini i.m.” Tekstin hän sh:na aivan hyvin osaa tulkita. Mutta tiedä sitten, onko vaan pakolla oltava oikeassa ja hävettää?

Mutta kun hävettää jos hävettää, edelleen… Kolmen kuukauden jälkeen. Mulla on kamala olo. Olen ehdottanut vaikka ja mitä sovintoja, mutta mikään ei kelpaa.

Ei tollaset nirppanokat ole kunnon ystäviä.

Tottakai sun puhe sammaltaa ja vaikutat poissa olevalta koska olet erittäin raskaalla lääkityksellä ja lomilla psykiatrisesta sairaalasta, eikö sinun “ystävä” tiedä tätä?

Nnaana: Jätä moinen “ystävä” tyystin omaan arvoonsa. Sen perusteella, mitä tuosta episodista kerroit, et ole anteeksipyyntöä velkaa, etkä muutenkaan mitenkään velvollinen selittelemään ja selvittelemään asiaa. Ikävää tuokin, ettet saa riittävää kivunlievitystä. Se kun olisi leikkauksesta toipumisen kannalta sangen tärkeää. Eipä se ihmisen päihdeongelma sillä mihinkään parane, että joutuu kivuista kärsimään :unamused: . Hyvä kuitenkin, että sulla on kaveri, joka pitää puoliasi. Voimia <3.

Itsellä tässä kevyesti, mutta onneksi vain kevyesti vituttelee morkkis, kun onnistuin hukkaamaan ryyppyreissullani muistini aika totaalisesti ja pidemmältä periodilta. Harvemmin enää nykyisin noin perusteellisia ja pitkäaikaisia filminpätkäisyjä tulee, vaikka keittoa isolla kädellä kaatuukin, mutta nämä nyt ovat tällaisia “työtapaturmia”, joita vain pitää sietää, jos meinaa läträtä. Tietääkseni ja kuulemma en kuitenkaan mitään pahempaa disasteria ole saanut aikaan, joten eiköhän tämä tästä taas.

No onkos tullut marraskuu nyt kevään keskelle? Tosin tätähän tämä on ollut jo viimeiset puoli vuotta, pimeää, synkkää, sateista ja märkää ja Forecan oraakkeli lupaa tämän vielä jatkuvan :angry: . Jotta kurjuus olisi maksimoitu, huomasin tänään lenkillä, että lenkkarin pohja vuotaa ja sitten oli jalka läpimärkä ja vitutti kahta kauheammin :imp: . Onneksi kaapista löytyy toiset, toistaiseksi ehjät ja hyvät lenkkarit.

Nonni. Nyt sitten peruuntui eräs olennaisesti kevättraditioihini kuulunut/kuuluva tapahtuma, koska korona tulee ja korona tappaa :smiling_imp: . Tämä oli selvää heti, kun tuli ilmoitus siitä yli 500 henkilön joukkokokouksien kiellosta, mutta nyt kyllä vituttaa ja ankarasti :imp: . Rahat saa onneksi takaisin itse tapahtumasta, hotellihuoneesta niitä joutunee vielä vähän säätämään. Ei se raha tässä mikään tärkein pointti ole, vaikka nuuka olenkin. Tuo oli oikeasti tärkeä ja hartaasti odotettu juttu :frowning: . Menee tässä sivu suun muitakin rientoja, joihin olin ajatellut osallistua em. syystä, mutta tämä nyt surettaa eniten.

Tarkoitus oli(Itseasiassa matka on jo varattu kaikkine lisukkeineen) myös matkustaa ulkomaille kesällä, mutta nyt pistimme isännän kanssa vakavaan mietintään, perutaanko koko homma. Kyseinen matka olisi vasta myöhemmin kesällä, mutta parempi ehkä toimia ajoissa, jotta on paremmat mahikset saada kaikki rahansa pois siitä. Nyt kun on aika vaikeaa ennustaa, laantuuko vai paheneeko tämä käsittämätön sekoilu.

Jos tästä jotakin positiivista pitää repiä, niin ehkäpä ilmasto kiittää, kun kukaan ei kohta liiku minnekään, eikä tee mitään ja kaikki seisoo. Periaatteessahan mä vastustan kaikenlaista kerskakulutusjuhlaa. Siis periaatteessa, en luonnollisestikaan silloin, kun se on pois MUN viihtyvyydestäni ja sirkushuveistani :mrgreen: .

Lisäksi eräs toinenkin homma nyt vähän takkuaa. Ei tosin koronasta johtuen, vaan pienistä logistisista ongelmista, sekä ihan parin tyypin motivaation puutteesta. No, siitä selvittänee huomattavasti pienemmällä vitutuksella ja eiköhän tämä tästä muutenkin taas iloksi muutu. Nyt vain on sellainen fiilis, että kaikki menee päin helvettiä.

Alepasta oli loppu kaksi tuotetta: vessapaperi ja sika-nauta jauheliha. Huomasin myös vanhemman rouvan jolla oli poissaoleva katse, hän hamstrasi kolme pakettia käsipyyhkeitä.