^ Juu en minä missään huumeveloissa sentään ole.
Lisäksi pitäis tilata mustalaishameita äitin sukulaisten vuoksi, mut nekin maksaa v i t u s t i.
^ Juu en minä missään huumeveloissa sentään ole.
Lisäksi pitäis tilata mustalaishameita äitin sukulaisten vuoksi, mut nekin maksaa v i t u s t i.
Olen aina ihaillut romaaniväestön kaunista vaatetusta/pukeutumista, etenkin naisilla tuntuu olevan erittäin laadukkaat hameet, korut ja mekot.
Rahaa myöskin tuntuu löytyvän. “Suku” yleensä maksaa velat pois.
Jaaha, Abilifytä on tullut markkinoille 30 mg ja joudunkin joko sen tai Abilify-injektion koekaniiniksi. Laitoin sen verran hanakasti Leponexia vastaan. Ennenhän suositus Abilifytä oli korkeintaan 20 mg, mulla tosin on mennyt 25 mg. Saa nähdä, mitkä ep-oireet tulee yhdistettynä 6 mg Serenaseen.
Positiivista nyt kuitenkin, että ovat luopuneet Leponex-ideasta.
Jospa nyt toistaiseksi unohtaisit hameet ja sukulaiset ja keskittyisit ensisijaisesti itsesi hoitamiseen ylimääräiset stressitekijät minimoiden, sekä siihen, ettet tee lisää velkaa.
Pitäisi puhua eräs vaivaamaan jäänyt asia halki yhden ihmisen kanssa ja tässä nyt vähän stressailen sitä, miten sanani asettaisin. Kyseessä ihminen, jonka kanssa olen oikein hyvissä ja lämpimissä väleissä ja tiedän kyllä, että tulen olemaan vastakin, mutta juuri siksi en haluaisi aiheuttaa mitään hirveää hämmennystä. Kyseinen henkilö tuskin siis itse tajuaa tehneensä väärin. Tai no, ei tässä kukaan ole edes tehnyt mitään väärin, mutta eräs asia jäi vain vaivaamaan mua. Tiedän kyllä, että voin puhua hänelle ja sitten taas helpottaa kummasti, mutta ärsyttää tämä etukäteiskelaaminen, kun en mä sentään tähän aikaan lauantaiaamua ala vielä kenellekään soittelemaan.
Erittäin kiinostavaa taas kerran. Mitä tekisit ilman päihdelinkkiä? Retorinen kysymys.
Eilen “kaikki” tekivät oharit. Shrinkki perui eilisen vastaanoton ja kaveri tämänpäiväiset treffit. Heillä oli kyllä ihan hyvät syyt perua, eivätkä harrasta tuollaista mitenkään yleensä ja ihan huvikseen. Sain kyllä sovittua shrinkille uuden ajan jo huomiselle ja kaveria nyt ehdin nähdä moneen kertaan, kunhan paranee taudistaan. Ärsytti vain, kun suunnitelmat eivät menneet taas mun mieleni mukaan ja eniten ärsytti se, että alkoi hetkellisesti puskea niitä miltei harhaisia pakkoajatuksia, kuinka koko maailma nyt on taas mua vastaan . Ne menivät tosin nopeaan ohitse, kun sanoin itselleni, että höpsönpöpsön.
Voin niin pahoin eilen, et erkassa ollaan.
Vitun kylmä, kun veivät vaatteet itsetuhoisuuden takia. Mun isotäti kuoli eilen, sinne hautajaisiin todnäk saan mennä, mutta pakko hommata se perkeleen mustalaishame sitten.
Lisäksi sitä uutta lääkettä ei aloitetakaan, koska Serenasen kanssa pidentää QT-aikaa ja mielummin nostivat haloperidolia.
^ Otan osaa.
Joskus mä toivon että mut olis tapettu vauvana.
Kumma että eristyksissä saa pitää luuria. Se on potentiaalinen itsemurhaväline jos sen yrittää niellä.
Sosiaalivirastosta kerrotaan, että toimeentulotuen piirissä oleville romaninaisille myönnetään täydentävää toimeentulotukea romanihameen hankintaan.
– Tukea myönnetään nimenomaan romaninaisten hameeseen, ei muihin romaniasuihin, selvittää taloudellisen tuen päällikkö Leila Palviainen sosiaalivirastosta.
– Ministeriön valtakunnallisissa ohjeissa on todettu, että erityistarpeesta johtuvaan vaatemenoon voidaan myöntää täydentävää toimeentulotukea, jos toimeentulotuen perusosa ei riitä kattamaan tavanomaista kalliimpaa vaatemenoa.
Pirullinen herpes kukkii huulessa oikein komeasti ja on vielä kipeäkin ja suussakin on pari ikävää aftaa, jotka eivät onneksi ole sietämättömän kipeitä. Eniten noissa häiritsee se, että nyt kuumottelen enteilevätkö flunssaa.
^
Sua ei siis kande pussailla. Huuliherpes on todella ikävä tarttuva virus. Yök!
Varsinkin jos on nielussa jotain rakkuloita ja flunssa vielä tulossa. Tätä se nistin päivittäinen elämä on.
Mä en tiedä jos pitäisi nauraa tai itkeä.
EI SAATANAN SAATANA!!! Nyt mulla meni hermo ja luotto Postiin lopullisesti
!
Mulle tulevat nykyisin sähköisinä kaikki mahdolliset laskut, jotka vain on mahdollista siinä muodossa saada, PAITSI tapaturmavakuutuslaskuni on tähän saakka tullut perinteisenä paperilaskuna. Se vakuutus on otettu mulle jo sata vuotta sitten ihan pikkulapsena, jolloin ei e-laskuja ollut vielä keksitty ja tähän asti laskutus on hoitunut hyvin ihan perinteisellä tyylillä, joten eipä sitä ole tullut sähköiseksi vaihdettua. Kyseinen lasku tulee vain kerran vuodessa, joten ei sitä suuremmin kovin usein edes ajattele. Nyt sain sitten vakuutusyhtiöltä maksumuistutuksen 5 € viivästyskoron kera. Tähän huusholliin tulee nykyään niin minimaalisesti paperipostia, että aivan takuulla olisin huomannut sen alkuperäisen laskun, jos se olisi postiluukusta kolahtanut. No, ei muuta, kuin soitto vakuutusyhtiöön, selitin tilanteen, olivat ymmärtäväisiä, eikä mun tarvitse maksaa viivästyskorkoa. Ei se 5 € mun talouttani kaataisi, mutta kyse on periaatteesta. Mä en todellakaan ala maksaa senttiäkään viivästyskorkoa laskusta, jonka maksaminen ei ole ollut kiinni mun maksukyvystäni tai -halustani ja jota en ole koskaan nähnytkään. Sain siinä samalla myös järkättyä tuon vakuutuslaskun jatkossa sähköiseen muotoon, joten eipä tarvitse enää stressata Postin toimintaa/toimimattomuutta senkään vuoksi, mutta kyllä se nyt vähän pistää vituttamaan, että tällainen kämmäily on Postilla nykyään ihan yleinen käytäntö
.
En sitten päässyt sinne hautajaisiin. Mulla oli turhaan kalliit romanivaatteet ja muutoinkin, surettaa suvun ja vainajan puolesta.
Lisäksi nyt sitten luottotiedot ihan oikeasti menevät. Huutoitkin siinä puhelimessa ja ulosottomies sanoi, että paljon parempi hoitaa itsensä kuntoon kuin rassata itseään kohtuuttomalla maksusuunnitelmalla. Ehkä, mutta mä en kestä. Tuntuu, että tapan itseni aikuisten oikeasti fentanyylillä joku kotiloma. Ei mua ikuisesti voi sisälukituksessa pitää.
Saakohan osastolla käyttää perinteistä romaniasua vai onko kaikki potilaat puettu sairaalan omiin valkoisiin mekkoihin?
Kun itse olin osastolla niin mut oli puettu valkoista lakanaa muistuttavaan asuun missä oli kaula-aukko ja pienet rinnusnapit edessä.