Vittumaista tänään?

Pääasia on että saat nyt nukuttua ja ehkä jotain lämpöistä ruokaa massuun.

Noniin. Eilen tuli taas pidättävä päätös pakkohoitoon. :frowning: Tällä kertaa sijoituspaikka ei oo niin lempeä suljettu enää vaan tiukemmalle suljetulle, jos näin voi sanoa. Täällä on ihan kajahtanutta porukkaa, mut kai sen siitä saa kun koittaa tappaa itsensä…

Ikävää.

Nnaana voi olla niin sanottu “lääkeresistanssi” yksilö. Kaikkea on kokeiltu ja olo vain pahenee, edes haloperidolista(Serenase)ei ollut hyötyä. Pelkään pahoin että nyt on klassisten perusleptien aika kuten esimerkiksi Levozin ja ehkä klooripromatsiini.

On. Varsinkin suljetun osaston suljettu osasto.

Meinaakaako toi sitä, ettei tuolta pääse edes kanttiiniin tai pihakävelylle?

Veikkaan että muutaman päivän kuluttua voi hyvinkin päästä jos on käyttäytynyt kiltisti mutta tiukan valvonnan alaisena hoitajan saattamana. Onhan niitä tapauksia jossa kanttiini ja muut vapaudet ovat evätty huonon käytöksen takia esim. syömisestä kieltäytyminen ym. “rikokset”. Mikä tahansa on mahdollista noilla osastoilla.

Sen 6-7 kertaa päivässä syömisen ne nimenomaan tsekkaa todella tarkasti noilla osastoilla. Ne on kusessa jos potilas ryhtyy ruokalakkoilemaan.

Miks sä psykootisessa tilassa odotit niin kauan ennen kuin otit unipillerin?

No unettomuus ja sitä ei helpota lainkaan häiriköivä huonekamu. :imp: Mietin Insominin kaveriksi Tolvonia, mahtaakohan nukuttaa kuinka hyvin. Serkkutyttö on kehunut kyllä.

^ Eikös Tolvon ole mianseriinia, eli samankaltaista NaSSA-lääkettä, kuin mirtatsapiini? Täten luulisin sen nukuttavan varsin tehokkaasti, mutta tämä nyt on vain maallikon mutuilua ja sitten JÄLLEEN ne kuuluisat yksilölliset erot…

Mä en enää vaan jaksa elää. Tän paskan mt-häröilyn kanssa, sen kanssa, että raha-asiat on solmussa, jatkuvasti joutuu makaamaan osastolla pakkohoidossa, harhat käskee tappaa itsensä ja vielä päälle vitun migreeni ja endometrioosi. Siis miksen tappaisi itseäni?

Tämä ei nyt varmaan auta paljoa, mutta kannattaa ehkä miettiä siltä kannalta mitä ongelmia sinulla ei ole. Joku ihminen saattaa olla vaikka kehitysvammainen joka ei edes osaa viestiä toisille jos joku paikka kolottaa, ja sitten kärsiä monta vuorokautta jostain sappikivijumista mihin pumpataan vain lisää neuroleptejä kun ei pysy rauhallisena. Ja sellaiseen tilaan saattaa kuka tahansa joutua jos itsemurhayritys menee pieleen ja saa vain aivovamman. Voimia.

Olen tässä odotellut jo viime viikosta lähtien yhteydenottoa eräästä instanssista ja toivottavasti se tulee tänään, kun arki jälleen koitti. Ei kyse onneksi mistään vakavasta, eikä äärimmäisen kiireellisestä asiasta ole, mutta vituttaa silti lievästi tämä odottelu.

^ Joopa joo. Enhän mä tänään tuohon nimeltä mainitsemattomaan instanssiin yhteyttä saanut, vaikka ihan oma-aloitteisestikin yritin sekä soittamalla, että tekstiviestillä, enkä vain istunut perseelläni odottamassa, josko jotakin tapahtuisi. No, onneksi tässä ei mikään hengenhätä kyseisen asian suhteen ole.

Jaahas 14 päivää aikaa maksaa velat. Hirttäydyn hullujen huoneen vessaan, koska ei mulla sellaista rahaa ole taikoa.

Ainakaan rahan vuoksi ei kannata tehdä itsemurhaa. Syvän depression (ja jotkut muut vakavat mielenterveysongelmat) ja jotkut kaameat sairaudet ymmärrän sekä joidenkin harvinaisten yksilöiden filosofisen päätöksen poistua täältä (vaikka ei olisi mitään ongelmiakaan) mutta en rahaa siihen syynä. Ja tuskin sinua kidutetaan velkoihin liittyen, en tiedä. Voimia ja tsemppiä!

Ps. Ja ylempänä Hilbert on varsin oikeassa.

Pitäiskö käydä viinakaupassa? Mul on niin tylsä, turhautunut ja masentunut olo juuri nyt. Makaan vain sängyssä ja tuijotan kattoa apaattisena. Välillä käyn partsilla röökillä. Ainut hyvä puoli on että pameja löytyy mutta ne on kanssa loppu huomenna jolloin varsinainen kituminen ja unettomuus taas alkaa.

Olen tehnyt sen päätöksen että puen päälle menen viinakauppaan ja vedän lärvit.

Kaikinpuolin taas kerran surullinen päivä.