Vittumaista tänään?

Trollannut olen se myönnetään mutta tästä foorumista on tullut niin tylsä että se tarvitsee pientä piristystä. Ja se että en olisi saanut keskustelua aikaan ei pidä paikkaansa. Itse et vaan satu niistä pitämään koska olet tosikkomainen.

Vaikka en itse avannut “politiikka lanka” ketjua niin siitä tuli kaikkien aikojen hitti kiitos minun ja muiden panostuksesta vaikka erimielisyyksiä oli runsaasti. OIit vain itse liian nyrpeä siihen osallistuaksesi.

Olet myös kertonut sairastavasi maniaa ja olen varma että olet kärsinyt runsaasti vuosien varrella mutta se ei aseta sinua mihinkään erityisasemaan koska monet täällä ovat myös erittäin ongelmaisia.

No anteeksi sitten erehdys, mielestäni mainitsit jotain biposta edellisessä viestissä joten vedin heti johtopäätöksen että sairastat tautia. En jaksa enään kaivaa kirjoitusta esiin.

Jos Korg et maininnut sanaa “bipo” aiemmassa viestissä niin se on hyvin todennäköisesti ollut taas Winston. Ei näistä ylipitkistä mössö viesteistä enään saa mitään selvää. Oli miten oli.

On toki hiljaista mutta jos katsotte kävijämäärää niin se pysyttelee jatkuvasti kahdenkympin tuntumassa välillä jopa lähellä kolmeakymmentä.

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin mode]

Yritän tässä lopettaa tupakanpolttoa, eikä hyvin mee, kun heti herätessä kitkutaa :neutral_face: Keväällä onnistuin lopettamaan 10 päiväksi ja oli jopa helppoa muuten, mutta kaatui sitten jokaöiseen unettomuuteen. Sitä nytkin pelkään, siks oon venyttäny ja venyttäny uutta yritystä :confused: Kun ei jumalauta edes Mirtazapiinilla tullut silloin uni, normisti kun otan puolikkaan ni se on taju pois 15 minuutissa :exclamation:

Liikkumiskielto jatkuu…

Enkä saanut endometrioosipolilta mitään apua, kun hoitaja psykalta lähti sössöttämään, et mulle on muka tehty tramadolivieroitus. Joo, jalan hermokipuannosta on laskettu, kun tuo kontti on parempi, mut en mä nyt missään saatanan tramadolivieroituksessa ole ollut! Joudun siis kestämään kipuja edelleen 50 mg kapselilla ja Celebralla + Panadolilla. :cry:

Musta tuntuu jo vainoisena, et ne pelaa mulle pakkohoitoa lisää, kun kuulen ääniä, jollen saa nukkua ja se kipu on niin kovaa, niin en nuku.

Kyllä mä uskon että voi vaihtaa. Ja tämä onkin mulla nyt “vaiheessa”. Esim. toissapäivänä pääsin toiselle lääkärille, kun vaivanani oli paise pakaravaossa :open_mouth: :mrgreen: Kuulostaa ehkä jokseenkin huvittavalta, mutta pirun kipeä se oli/ on :frowning: Nuori naislääkäri onneksi tuntui tietävän mitä teki, puhkaisi sen samointein kirurginveitsellä (ei ollut muuten mukava operaatio, kun kylmäpuudutus iholle ei toiminut koska alue tulehtunut). Nyt ravaan haavanhoitajalla ja sorbactia + geelilappu päällä. Burana 800 mg, tosin pyytämällä, tähän vaivaan sain. Nyt sitten makoilua kylkiasennossa ja antibiootit yms.

Vittumaista tänään ei paiseen lisäksi mainittavaa, paitsi ehkä yleinen heikko olo, vaikka mieli halajaisi kaikkea tekemistä ja kroppa taasen ei suostu yhteistyöhön :unamused:

Tervetuloa Saunaan meidän uusi jäsen “Kong”.

Nikotiini viekkarit voivat usein olla aivan oppari/pami tasoa. Hyi, siksi en koskaan lopeta tupakanpolttoa.

Eivätkö sulla auta mitään edes purkat tai laastarit tmv. nikotiinikorvaustuotteet? Mietin vain, jos tuo unettomuus on ainut häiritsevä vieroitusoire, ts. tapa- sosiaalinen ja/tai psyykkinen riippuvuus eivät ole mikään suuri ongelma.

Itselläni vittumaista tänään: Helevetin tietotekniikka! Onnistuin sitten siivousinnossani poistamaan koneelta sellaistakin matskua, mitä ei missään tapauksessa olisi pitänyt :imp: . Ehkäpä armas kotinörttini pystyy vielä pelastamaan tilanteen.

Sitten on vielä näitä tupakanvieroituslääkkeitä, eli Champix ja Zyban, joista varsinkin ensimmäisen on moni sanonut olleen hyvinkin toimiva troppi. Ovat tietenkin reseptilääkkeitä, mutta luulisi lääkärin, kuin lääkärin noita kirjoittavan, kun kerran on kyse tupakoinnin lopettamisesta, ellei ihmisellä nyt sitten jotakin oikeasti vakavaa vasta-aihetta noiden käytölle ole. Noissa molemmissa lääkkeissä on vain se vika, että niiden yleisimpiin haittavaikutuksiin kuuluvat juuri univaikeudet/-häiriöt, joten ehkeivät ole paras ratkaisu sun viekkareihisi :mrgreen: .

Sitten tietenkin sähkötupakalla voi kokeilla sitä asteittaista lopettamista, eli vähentää nikotiinin määrää litkussa pikkuhiljaa, kunnes on nollilla. Mä olen vähän skeptinen kyllä tuon metodin suhteen siinä mielessä, että nikotiini voi kyllä jäädä pois varsin vaivatta, mutta tavasta höyrytellä ei sitten niin vain pääsekään eroon. Itse olen käyttänyt pelkästään sähkötupakkaa jo useamman vuoden ja edelleen höyrytän 18-20 mg:n litkuja, mutta mun ei missään vaiheessa ollutkaan tarkoitus lopettaa, ainoastaan vaihtaa röökaaminen vähähaittaisempaan vaihtoehtoon. Ja siitä vähähaittaisuudestakaan ei oikein vielä tiedä. Tutkimusta tai ehkä paremminkin “tutkimusta” löytyy kyllä sekä puolesta, että vastaan, mutta vaikuttaa vähän siltä, että osa tutkimuksista on sähkötupakkafirmojen lobbaamia ja toinen puoli taas Philip Morrisin :mrgreen: :unamused: . Varmasti sitä ihan puolueetontakin tutkimusdataa jostakin löytyy, mutta eipä siltikään voida vielä sanoa mitään sähkötupakan vaikutuksista pitkällä ajalla, kun eipä tuota ole ollut markkinoilla, kuin vähän reilut toistakymmentä vuotta. Pitäisi katsella vielä vähintään 10, mieluiten vähintään 20 vuotta ennen kun voidaan lausua mitään pätevää tietoa sähkötupakan mahdollisista haitoista :confused: .

Itse olen voinut kyllä paljon paremmin sen jälkeen, kun vaihdoin perinteiset syöpäkääryleet sähkötupakkaan, mutta enpä mä sitä olekaan vielä kolmeakymmentä vuotta kiskonut ja toisekseen; tällaiset oman elämäni mutu-“tutkimustulokset” menevät vähän samaan kategoriaan, kuin “en MINÄ saanut C-hepatiittia, vaikka rännäsin likaisilla värkeillä, joten on se ihan turvallista” :laughing: :unamused: .

Mua vituttaa tänään tämä kestoaiheeni, eli syksy. Myös edelleen vähän tämä pirun tietotekniikka, mutta onneksi sentään vähemmän, kuin eilen.

Aivan järkyttävä kiire -----> Voi helvetti!!

IHAN ALKUUN PAHOUIITTELEN, KU MUL ON ADHD 2014 diagnosoitu en käyttäny huumeita. Nyt olen amfetamiinia ja tota juttuu mikä vaivas mieltä niin sen takia olen neljä vuorokautta valvonut. En vaan jaksa ku näpytellä ulkomuistista ja nukkuneena se toimiikin, enkä ihan näni pitkiä juttuja kirjota, mut oli tosi paljon eri juttuja ku eka viesti palstalle. :slight_smile: Tällä nikillä siis.
Minua vituttaa se, että tuntuu, että melkein kaikki ihmiset ovat valmiita alehtelemaan kauhean paljon, että saa esim joskus seksiä.
Olen itse niitä ihmisiä jotka kykenevät manipuloimaan ihmisiä ja en käytä sitä sellaisiin ihmisiin, jotka oikeasti ovat minulle kaikki kaikessa tai muuten vaan ovat mukavia minulle ilman mitään pakkopullaa. En olisi uskonut, että joku jaksaa nähdä vaivaa, noinkin paljon, että on valmis valehtelemaan rakkaudesta, jotta saisi seksiä… No tulipahan sekin nähtyä Ihan tavallinen mitäänsanomaton tyyppi, sanon nyt neutraalisti ulkonäönkin, kun en yritä sellaista tyyppiä, joka omasi ongelmia jo muutenkin, mutta oli ihan mukava, tuntui kun oltaisia tunnettu todella kauan. eli siis tällainen sukulaissielu. Mulla kun on tuo seksiaddiktio, niin eipä toi nyt toki vaikee oo saada mua sänkyyn, mutta kyl mun pitää jollain tavalla syttyä ihmisestä. Sattu vaan käymään näin, että ensin ihastus, sitten rakastuin ja lopulta tänään sain sitten tietoon, että eipä tuota kiinnostakaan mikään, lisäksi hän pelkäsi liikkua missää kanssani, koska hänellä on kavereita, jotka voivat pian vaikka sanoa, että “oletko sinä homo, kun sinä tommsta transua nait?”
No minulla ei ole häpeää identiteetistäni. Mikäli typpi ei osaa tehdä sitä mitä häneltä vaadin, niin se on sitten hänen vanhemmille ja kavereille tiedotusluontoista asiaa.
Rakkauden kanssa ei nimittäin kannata leikkiä jos vittujakaan ei välitä toisesta… Se tuntui samalta kun olisi puukolla lyöty sydämeen ja toivoin jopa että olisipa se edes sen tehnyt. Nyt naurattaa kun sellaisen tyypin takia edes itkin. 4 vuotta oli ollut ilman ennen mua. No tulee olemaan hänellä hiljaiset ajat edessä. :slight_smile: Minä voin milloin tahansa sitä tehdä ja hankin vielä rahaakin välillä jos jotkut iljettävät ukot eivät usko kun sanoo, että ei kiinnosta. Sitten se on tuntitaksa. tai hotelliyötaksa. Vituttaa, että kuno olen näyttävä kuoitenkin siitä huolimatta, että sain hormonikrovaushoidon vasta 29,5 vuotiaana. :slight_smile: Minä olin nimittäin enne jopa karvoja selästä kasvava apina. Vituttaa myös sekin, kun rtänään taas ajattelin sitä tilannetta miksi rupesin käyttämään huumeita.
Kipulääkkeet lopetettin seinään max panacod 6kpl / day ja 3600mg gabapentiniiniä / day. Se tapahtui ilman paikallisen A-klinikan, jossa on maailman kamaliin lääkäri A. Linna, jonka paikalliset käyttäjät tuntevatkin huonona lääkärinä.
Mulla bbiime syyskuus 2018 siis oli 3.9.18 rintaimplanttileikkaus Helsingissä. No kun sen sitten sain tietoon neljä päivää aiemmin, että olen leikkauksessa tuolloin ja sitten piti vielä useita päiviä kotona sängyssä maata. Edes subunistinä olo ei kipuja lievittänyt yhytään, mutta se oli se leikkaus, jonka eteen olin valmis kärsimään ja siitä maksamaan. Ja mullei ollut tissejä käytännös lainkaan hormonien kasvattamana. Äidilki o a-kupit et suvussa sitä. Ni Mä otin isommait mahdolliset ja 75D kun yläasteella jo haaveilin, että hittoku ois silikonit ja ois kauniimpi. No jotaki ihmeitä tapahtuu, hih. Mutta tosiaan. Mulleppa sitten laitetttiinkin se osastovieroitus tissileikkauksen ja sänkylevon (kipujen takia rinnassa) vaikka olini lmoittanut A-klinikalle, että ensinnäkin minulla on kuukauden, parin päästä rintaimplanttileikkaus. Ja kun sain päivämäärän ilmoitin heti KOLME KERTAA soittamalla viestailemalla eri henkilöille. En ollut sitten kuulemma halunnut mennä osastolle ja nyt mä odotan sitä edelleen., mut nyt meen loppuun asti käyn siel osastol oisin kyl sillonki käyny mut suutuin ku ei edes annettu seuraavaa osastopaikkaa parin viikon päähän jolloin olisin jo hyvin voinu muutaman päivän makaamassa. Sitten vielä se toinenkin kerta (nää on kaa iha naurettavia ku on vuosikausia käyttäny ja kotikylmiksiä kärsiny, ni pitää “todentaa asiantuntijoille, et onko reflat”. Vittu vihaan sanaa asiantuntija. Lihavat ämmät kävelee käytävillä ja tahallaan laittavat kun luulevat et nnisti vittuilee et menee homaamaan tisist. eihän sellaseen voi nistillä kuutta tonnia olla rahaa. Ite saavat siitä että eivät edes uskalla katetroida ihmisiä (mul on se ujokusi) ja papereis lukee sen johdosta että ei halunnut kusta, vaikka vedin kerrran voiivat työntekijän edessä ihan vittuunnuksissani ja snaoin että olen alusta asti jo kohta 22 vuotta sanonut, että tuun antaa niit oistiivisi bupreseuloi ni sitten kehdataan kieltää se, että mulla on niin vaikea vieraasa paikassa kusta. Oonkin ruvennut salakuljettamaan omaa oistiiivista kusta. kh:s sit saavart katetroida, koska se kuuluu niille. En voi vaivalle mitään se on englannissa ollut jo 15 ihan diagnoosinakin. Vaaraton, mutta ei vaan pysty kusee ku esim kotona tulee sit heti jos kauppareissul alkaa kusettaa. Vasta painona on sitten Crohnin tauti, mut vuonna 96 ku se daignosoitiin, niin ei ole sen jälkeen lääkkeitä tarvinnut syyä. Se on remissiossa ollut koko ajan. Ois kauheeta kiirehtii paskalle vähän väliä ja kusi ei sit tulis millään. No seulois vois vähän vittuilla hapannaama tädeille. Muistan ku näytin sit sitä kuittiaa ja tissejäni osotin paidan läpi et kato, ei maksanu 56000e et mähän sanoin et mul on se leikkaus ja te tahallaan ilmeisesti sen takia päätitte evätä minulta korvaushoitoon pääsyä taas yli vuodella… Vitutti niin, että tällä kruunasin kun ei edes kantaa ottanut kun sanoin siitä että miksi minuille sanottiin se osastopaikka just sikllon ku olin usealle ko. instanssissa sanonut että yt ei pääse swanoinm että kun ootte tommosia rumia ylipainosia ja lyhyitä tätejä, niin eipä minua oikeestaan edes enää suututa se, että saatte siitä 3500€ palkkaa kuussa, kun kävelette käytävillä aina kiireisen näköisinä kun näytteenantaja saapuu taloon. No siitä paikasta lukuistat on valittaneet, mutta tottakai lääkäri on terveysviranomaisten mielestä erittäin pätevä päihdelääkäri. Hän on kirjoittanut pariinkin kertaan, että olen käynyt myös sukupuolenkorjausleikkauksessa :smiley: näytän kyllä söötin jalkovälini vielä jos tulee enää ikinä mitää vittuilua. Ja jos äiti on mukana niin yrittää minulta kysyä syyllisyävästi että “eikö sinua säälitä äitisi kun käytä” äidin kaa kuitenkin uvuosikaudet ollaan kahestaa kritisoitu koko paska lafkaa. Noh, Poliisitkin totesi että prosenttia jos sekäään saa Portista avun. Paikka sijaitsee siis Kokkolassa. Ei minulla ole tarverra piiloutua kun en harrasta mitään rottajuttuja. Tosin yks tyyppi ei myyny mulle ku oon tämmönen. Luuleeko ne vittu et maksasin vaan luonnossa. Ku ihan rahalla ne ostanm ei vittu mitä logiikkaa :smiley:

En oo kyllä tuohon kokeillut edes. Joskus vuosia sitten testasin nikotiinilaastaria, eikä silloin ainakaan vienyt röökinhimoa ollenkaan :stuck_out_tongue: Tosin silloin popsin vielä Tramaleitakin ja opparit pistää mut polttamaan melkein ketjussa, että paha sanoa olisko tehonnut muuten :mrgreen: Ja ei muuten onnistunut lopettaminen, taaskaan! :frowning: Taidan kasata tästä nyt turhan isot paineet, kun se keväinen lopetusyritys oli vaan sellainen päähänpisto, että katotaan kuinka pitkälle selviän.

EDIT: Huomasin juuri toisenkin viestisi, kiitos kokemuksista ja neuvoista! Oon miettinyt kyllä tuota sähköröökiäkin, mutta parin kaverin sähkikset on ainakin hajonneet aika nopeasti. Tosin en tiedä yhtään, olivatko jotain euron romuja :laughing: Täytyypä tosissaan perehtyä tuohonkin paremmin.

^ Mulla ovat sähköröökit kestäneet aina oikein mainiosti pari-kolmekin vuotta ja senkin jälkeen toimivat vielä ihan välttävästi, jos ja kun ei aina ole tarvetta mitään supermegahöyryjä kiskoa, niin menevät vielä sellaisina kakkosröökeinä. Enkä mä edes mitään kaikkein kalleimpia hifistelyvehkeitä käytä, mutten toki myöskään mitään euron kertakäyttöromuja. Tietty niitä pitää sitten myös huoltaa, eli jos itse pitää sitä, miten sattuu, niin saa syyttää itseään, jos se hajoaa heti. Oman kokemukseni mukaan kyllä palvelevat sähkötupakkaliikkeissä yleensä todella hyvin ja osaavat kertoa, millainen laite on passeli ihan hinta-laatusuhteen puolestakin. Ja suosittelen sitten tosiaan ihan niitä alan liikkeitä, en R-kioskia, josta saakin niitä kertakäyttöromuja.

Olen toisella kuulla raskaana enkä vain pysty lopettamaan tupakointia. Tulee pahat vieroitusoireet. Päivässä menee n. 35 tupakkaa. Poltan halpoja ja pahanmakuisia venäläisiä tupakoita koska niitä saa halvalla. Laittomiahan ne on mutta tuolla torin laidalla ne venäläiset myy niitä aamuisin eikä poliiseja näy missään. Ei ole yksinkertaisesti varaa ostaa tavallista tupakkaa kaupasta.

Neuvokaa minua! Miten voisin lopettaa polttamisen? En vain pysty lopettamaan. Luulen että jatkan polttamista koko raskauden ajan. :frowning:

Mikä helvetti on sähkötupakkaliike?