Vittumaista tänään?

Hupsista, kun en heti tajunnut laittaa tätä uusinta sivupersoonaa ignoreen. Ei pitäisi kommentoida näitä, mutta alkoi vain naurattaa ihan hitosti tämä :laughing: :

Itseäni askarruttaakin, notta mikä helvetti on K-Supermarket tai Lidl tai Prisma? Mikä helvetti on kirjakauppa tai kenkäkauppa tai rautakauppa? Mikä helvetti on kahvila tai autokorjaamo tai apteekki tai Osuuspankin konttori? Häh?! Mitä vittua?! On tämä elämä yhtä helvettiä, kun tulee kaiken aikaa kohdalle tällaisia uusia ja ihmeellisiä asioita, joiden edessä on aivan äimän käkenä :open_mouth: .

No niin ja sitten se ignore päälle :unamused: .

Vähän ankea aamu tässä. Ei muuten, mutta alkavat pimeys ja kylmyys hiipiä ikävästi iholle ja nuo suru-uutiset täällä eivät varsinaisesti mielialaa kohottaneet.

^ Moi Winstoni. On myös erittäin märkä aamu ainakin manselan mannuilla, sillä wodaa tulee varsin isolla suuttimella.

Koita W pitää ittesi ittenäsi, se kyl riittää n. 100 % sun kohdalla aivan kaikkeen, on näin…

Melko surkia paikka noin muutoin tämä “teidän” nykyinen Saunaamo.
Justpa siks kaikki tyypit on kaikonneet vuoden aikana ja pysyvät veke.

En mä kyl ihmettele, ettei täällä kukaan edes halua käydä.
Niin ne ajat muuttuu ja me joskus niiden mukana.

Jaksellaan ja parempia jatkumoita,

:arrow_right:

Luettelo olis liian pitkä, mä wanha weteraani, ollu aineis 27 vuotta, siittän liudan räkänokkii. Miks mä alkasin tääl valittaa? Vittumaist on ku tällasii typerii kysytään.

Hei. Ei mun nikkit ole pitkään aikaan ollut mitään “sivupersoonia”. Mun on yksinkertaisesti keksittävä uusi nicki kun vanha aina kielletään. Olen erittäin heikoilla jäillä tällä foorumilla esimerkiksi “Kanaemo” bannattiin, mutta jollain tavalla yritän roikkua kiinni tällä foorumilla kynsin ja hampain. En tiedä miksi vaikka yli puolet jäsenistä ovat valmiina ristiin naulitsemaan minut.

Se on pitkä aika foorumilla (2003).

Itselläni roikkuu tuo “online” tägi koko ajan. Mä on liian väsynyt ja loppu saadakseni sen pois.

Ulkoilulupa, vaikkakin vain kahden tunnin, aiheutti uskomattoman itsetuhoisia viboja. En tiedä edes miksi. :frowning: Kai neljän seinän sisällä tulee oikeesti hulluksi ja nyt pitää opetella kaikki alusta.

^ Moi Nnaana ja jaksamisia sulle. Kyl se elo jossain vaiheessa varmaan paremmaksi muuttuu.

Itteeni ei ny riso kuin lievästi liian aikaisesti tänään päivään herääminen, ennen kloku viittä. Tollasil viiden, vajaan kuuden timman unilla menee useimmat yöt ja varsin lääkkeettömästi. Hyvin sillä jaksaa, kun seuraavaan työpestiin on vielä jonkin verran aikaa…

Ja tästäkin rakentunee ihan ihmismäinen päivä.

Peukalol tän saminautin älylaatan hiplaaminen vessas on kyl veetua.

Niinhän se käy laitostuminen ja usein hyvinkin nopeaan :frowning: . Muistan, kun aikoinani jouduin hullujenhuoneelle ja siinä vaiheessa olin sitä mieltä, että haluan täältä pois mahdollisimman pian ja vitutti se laitokseen sulkeminen, mutta annahan olla, kun olin siellä vähän aikaa ollut ja sitten päästivät pois. Roikuin kirjaimellisesti kirkuen ja potkien ovenkarmissa kiinni, että mähän en lähde minnekään :mrgreen: :laughing: . Joskus palasin viikonloppulomiltakin tyystin vapaaehtoisesti kesken, kun ulkomaailma oli niin pelottava ja ahdistava. Kerran puolestaan lähdin omille lomille ja kylläpä vain routa porsaan kotiin ajoi ennen kun tajusivat alkaa edes etsimään, kun mua alkoi pelottaa vapaus liikaa.

Voimia, Nnaana <3.

Mua vituttaa nyt se, että terapia tuntuu tahmovan paikoillaan ja jopa huonontamaan psyykkistä vointiani :frowning: . Totta maar mä tiedän, että psykoterapia ei ole mikä laakista autuaaksi tekevä simsalabim! -temppu, vaan se voi olla hyvinkin pitkä ja kivinen polku ja takapakkeja yleensä tulee enemmän tai vähemmän siinä prosessissa. Lisäksi PTSD:n terapoiminen on usein vielä pirun hankalaa, vaikka puikoissa olisi kuinka rautainen ammattilainen, jonka kanssa vieläpä ne kuuluisat kemiat natsaisivat. Siitä huolimatta tämä tilanne turhauttaa.

^ Juu, kyllä se laitostuminen ainakin seitsemässä viikossa käy. :frowning: Joskin olin mä hieman sitä ennenkin laitostunut, kun vähintään soittelin kotilomilta, ellen palannut. Omat lomatkin päättyivät melkein joka kerta niin, että antauduin ambulanssihenkilöstölle kuoseissani.

Ikävää, että susta tuntuu, että terapia junnaa. Saatko muuten emdr:ää?

^ EMDR:ää joo myös, mutta yhdistettynä ihan kognitiivis-analyyttiseen terapiaan, josta on aiemmin ollut mulle todella suuri hyöty, joskin vähän eri vaivoja/ongelmia koskien. No, eiköhän tämä tästä. Takapakit kuuluvat terapiaan, kuten jo sanoin ja voi hyvinkin olla, että syksy tekee sen efektin, ettei tästäkään mitään tule. Syksy se tässä tänäänkin vituttelee, muuten ei mitään erityisempää raportoitavaa tähän ketjuun tällä hetkellä.

Hitto, kun nyt meinaa puskea taas itsepintaisia ja typeriä pakkoajatuksia :angry: . Muuten olisikin kaikinpuolin hyvä päivä ja hyvä mieli. On tämä rasittava vaiva tämä OCD:kin :unamused: .

Rankkaa sydänjumputusta, kun överimäärät mässysokeria lainehtii suonissani ja toimii näin hyvänolonestäjänä.

Lauoin aamulla Lopettamoon mallikkaan ketjun ainoasta aiheesta maailmassa, jolla on merkitystä.
Tuu sää Winstoni ees kertomaan omakantasi aiheesta, niin voin sitten lyyä lapun luukulle ja
saadaan ees yksi (1) naisnäkemys nykyisestä paristosuhdanteesta.

Emmä viitti sitä ketjua tänne siirtää, kun ei täällä oo muita kuin sinä ja minä !

Nähtävästi kukaan ei kehtaa/halua kertoa mitään ja toisaalta kellään ei ole ketään missään koskaan ollutkaan.
Tää osa on sitä suomalaisuutta, jota minä en tarvii näissä yhteyksissä, olenhan itse avoimen politiikan latinomalli.

Masennus ihan vaan, kun tekis mieli itkeä, mutta ei tuu itku. Olen ollut nyt 9kk laitoksessa ja todella pelkään, ettei pakkohoito lopu ennen perinteistä ulkomaan reissua.

^^ Emmäää… No joo, täytyy käydä joutessaan katsastamassa, minkä aloituksen olet laittanut sinne ja miettiä sitten osaanko ja rohkenenko siihen mitään kirjoittaa. Ehkei aihe ollut sovelias Lopettamoon, jos se ei käsitellyt sitä, onko AA tie pelastukseen vai kadotukseen. Tai sivunnut niiden kahden ikuista politiikasta ja maailmankatsomuksista vääntämistä, johon muutamaa muukin innostuu joskus väliin huutelemaan ja sitten joku alkaa itkeä, ettei politiikasta saa puhua Päihdelinkissä, koska se häiritsee raitistumista.

Mikähän mua tänään vituttaa? Enpä keksi mitään erityistä syksyn synkkyyden ja kylmyyden ja oman pään perusränkän lisäksi. Aika hyvin tässä asiat tänään :slight_smile: .

^ Joo, emmää sua silleen painosta, don´t mean to meanly push you…

Sain mää kahden naisihmisen näkemyksen eilen livenä taltioituna teemaketjuun ja pidin tänä aamuna
juhlallisen valmistujaispuheen, jossa ylistin tiettyä, paljon taustalla ja estradilla vaikuttavaa ryhmää
eli suomalaista naista, jonka kohderyhmänä yksittäisen beiben taholta olen ja joka ihanasti minua rakastaa.

No, onhan tässä plinkkivuosina havainnut, että on tiettyä genreytymistä ja sellaset kestoaiheet, kuten
oikein- ja väärinraitistuminen ponnahtaa sieltä langoista silmille kuin entisen keijon siemenperunat.

Vittumaista tänään ja aina on varmasti keijoilla, joilla ei ole elämässä muuta sisältöä,
kuin kadehtia muita ja sohia kellarikomerostaan joka puolelle peloissaan. :laughing:

Onneksi en ole yhtään ainutta kertaa antautunut “keskustelemaan” tuon ötökkälajin kanssa, ah

ja kuten Vävynäädän kanssa tavallaan ammoin totesimme, niin

röllikeijon rakkaudeton ja yksinäinen elämä on merkityksetön ja turha. :cry:

Misää muuten oikeat ihmiset luuraa ja Nnaanan ja Winstonin lisäksi muut
todelliset nimmarit oikein on eli vävyt ja zeussi sun muut…

toivottavasti näätävävyn takapulpetin
terveempi latu on pitänyt !

Vävy oli ihan skarppi jätkä, mutta täydellinen rasisti ja vastakohta “rakkaudelle”. En ymmärrä miten voit kaivata häntä.

Ainakin monet naisihmiset ovat poistuneet tältä foorumilta noiden sun öklöttävien ja limaisten vanhus-seksi juttujen vuoksi. Paitsi Winston.

Ei se itku tuu kun on kovalla lääkityksellä. Ja mikä on “perinteinen ulkomaan reissu?” Eihän sua voi laskea vaapalle jalalle sen Azona-överit yrityksen jälkeen.

Nimimerkki: totuuden puolestapuhuja.

“Röllikeijo” kertoo totuuden ja aina totuuden ja se harmittaa monia ihmisiä. Esimerkiksi noi vanhus-seksi jutut ei ole mitään kivaa luettavaa, mutta ei sitä koskaan tiedä jos enemmistö plinkin jäsenistä ja lukijoista pitää tämänlaisesta materiaalista.