Näinköhän siinä sitten kävi, että supervastustuskykyni ei kestänytkään ulkomaan pöpöjä ja tulin reissun päälle kipeäksi
. Onneksi ei ole kuumetta, eikä muitakaan influenssan yleisoireita. Kurkku vain on kipeä ja nenä vuotaa solkenaan. Yskääkään ei onneksi ole, vaikka on mulla sen varalta kaapissa Ressua :mrgreen: . En ajatellut juoda koko pullollista(Siinä tosin pikkuflunssat voisivat unohtua), vaan ottaa kiltisti pakkausselosteen määräämän annoksen, jos alkaa häiritsevästi yskittää. Tuo nokkavuotokin on vain sellaista vesiräkää, joten ehkei tässä mitään suurempaa hätää ole ja tämäkin menee ohi taas parin päivän kurkkukivulla, kuten mun “flunssillani” on tapana. Nyt koputtelen vimmatusti puupäätäni.
Onneksi nyt ei ole mitään kiireitä ja velvoitteita, eikä mua muutenkaan huvita juuri tällä haavaa juoksennella ympäriinsä, kun olen vielä sen verran väsynyt matkasta, joten ehtiihän tässä levätä.
Vituttaa myös tämä aika ajoin toistuva ilmiö, kun tämän huushollin kaikki mahdolliset laitteet, joilla suinkin nettiin pääsee, päättävät asentaa jotkin helvetin monimutkaiset päivitykset juuri samaan aikaan ja juuri silloin, kun mun olisi ihan pakko päästä surffaamaan. No, se homma meni jo ohi ja vehkeet tuntuvat toimivan moitteetta.