Vittumaista tänään?

Näinköhän siinä sitten kävi, että supervastustuskykyni ei kestänytkään ulkomaan pöpöjä ja tulin reissun päälle kipeäksi :angry: . Onneksi ei ole kuumetta, eikä muitakaan influenssan yleisoireita. Kurkku vain on kipeä ja nenä vuotaa solkenaan. Yskääkään ei onneksi ole, vaikka on mulla sen varalta kaapissa Ressua :mrgreen: . En ajatellut juoda koko pullollista(Siinä tosin pikkuflunssat voisivat unohtua), vaan ottaa kiltisti pakkausselosteen määräämän annoksen, jos alkaa häiritsevästi yskittää. Tuo nokkavuotokin on vain sellaista vesiräkää, joten ehkei tässä mitään suurempaa hätää ole ja tämäkin menee ohi taas parin päivän kurkkukivulla, kuten mun “flunssillani” on tapana. Nyt koputtelen vimmatusti puupäätäni.

Onneksi nyt ei ole mitään kiireitä ja velvoitteita, eikä mua muutenkaan huvita juuri tällä haavaa juoksennella ympäriinsä, kun olen vielä sen verran väsynyt matkasta, joten ehtiihän tässä levätä.

Vituttaa myös tämä aika ajoin toistuva ilmiö, kun tämän huushollin kaikki mahdolliset laitteet, joilla suinkin nettiin pääsee, päättävät asentaa jotkin helvetin monimutkaiset päivitykset juuri samaan aikaan ja juuri silloin, kun mun olisi ihan pakko päästä surffaamaan. No, se homma meni jo ohi ja vehkeet tuntuvat toimivan moitteetta.

Kurkkukipu iski illalla, joten toiveeni kepeistä vapaista kaatui kolisten ja
katosi kaatikselle sen siliän tien ja huono karma näyttää vain jatkuvan.

^ Sitä on näemmä liikkeellä tai sitten sä olet kunnon duunari, joka sairastaa vapaillaan. Pikaista paranemista. Toivotaan, että sunkin tautisi talttuisi yhtä nopeasti ja kivuttomasti, kuin mun.

Mua ei tällä hetkellä pahemmin vituta mikään :smiley: .

^Kiitos !

Finnrexei hain kopallisen ja niitä alkanen siemailemaan. Venäjällä kipeytynyt työnsankari taitaa liuottaa
samariinia kylmässä vodkan perkeleessä. Tapoja ja kulttuureja on monia ja myös niiden mutanttisia risteytyksiä.

Mua ei juurikaan ahdista ja nyt taas tekee niin. Rinnasta kun painaa, niin aina ja joka kerta tulee mieleen massiiviset pentsoviekkarit.

Huonolle päälle vaan saa tollane ansioton kipeily, eikä mulle kauheesti tarvii tulla
kehjot keijot rumaa naamaansa soittamaan, kun puukotan niitä, siis sanallisesti.

Erityisesti mitään kälysii kähinöitä ei ainakaan kiinnosta katella tai lukea
ja siksi ei ookaan låpettamossa juuri mitään mainittavaa jäljellä, mistään

:arrow_right:

Kiire!

Mullekkin vissiin iski tällainen ärsyttävä semiflunssa. Eli alilämpöä reilun asteen verran, nenä tukossa ja heikottaa. Olisinpa edes 40 asteen kuumeessa niin ei tulisi näin helvetin laiska olo kun makaa vuorotellen hytisten ja hikoillen kahden peiton alla.

Byääää!!! Nyt iski sellainen fiilis, että kesä on ohi, eli koko elämä on ohi. Päivät lyhenevät hurjaa vauhtia, joo, mutta myös se, että kaikki isommat suunnitelmat ja reissaamiset tältä kesältä on toteutettu ja nyt tiedossa onkin lähinnä kymenlaaksolaista pussikaljaa, jos näitä kesäisiä päiviä, mitä ennusteiden mukaan vielä pitäisi riittää vaikka kuinka, meinaa jotenkin juhlistaa. Jos oikein risaiseksi elämän pistän, pääsen ehkä jonkin bändin keikalle jonnekin räkäisen pizzerian nurkkaan :unamused: . No joo, tässä ovat välittäjäaineet vielä vähän vinksinvonksin ja tuli taas nukuttuakin itsensä tyhmäksi, joten ehkä se tästä taas helpottaa.

^Oletko ajatellut kehittää jotain muuta aktiviteettia, kuin pussikalja Kymenlaaksossa? Aika lohdutonta ja näköalotonta meininkiä tuollainen on paikkakuntaan katsomatta. Ei ihme jos vituttaa ja masentaa.

^ Joo, totta maar sitä ihminen alkaa kehitellä, ja olen jo kehitellytkin, kaikenlaista pientä aktiviteettia ja harrastetta, kun väkisinkin se pelkkä pussikaljan ryystäminen sun muu kattoon räkiminen käy kyllästyttämään. Olletikin siis, ettei kovin syvällä depiksessä ole, mutta ei mulla nyt sellaista hätää ole. Tuo eilinen oli vain tuollainen purkaus, kun ei se aurinko joka päivä munkaan risukasaani paista. Tänään jo paljon paremmalla fiiliksellä, vaikkei sitä käy kieltäminen, että aina tämä kesän lopun häämöttäminen vähän saa mieltäni alamaihin.

Heräsin siihen, että naapurista kuului armoton ja varsin epämääräinen kolina. Ei siinä nyt sikäli mitään; kerrankos sitä jokainen viikonloppuna kännissä kotiinsa konttaa, muuten tämä talo on ollut hyvinkin rauhallinen, eikä mua edes unenpuute vaivaa, mutta iski vain kevyt kuumotus, josko naapuriini olisi muuttanut tällä foorumilla tutuksi tullut ja Mickin hyvin tuntema homoapina :laughing: . Tuossa kuun alussa nimittäin oli jotakin muuttopuuhaa meneillään rapussa.

^ Jos epäilee homoapinan ilmaantumista seinän tai katon taakse on vain kaksi vaihtoehtoa.
Valmistautua Suomen oloissa suhteellisen pitkään vankilatuomioon tai muuttaa ensitilassa pois.

Mun seinäntakainen narkkipariskunta on hiljaisemmasta päästä ja varmaankin substanssi tuo sen seesteisyyden.
Näinpä juopot on ehkä toiseksi pahimpia naapureita ja tiedän sen itse kokemuksesta, sillä olin sellainen
metelöivä mätäpaise monta vuotta. Alkoholi on lähtökohtaisesti hajauttava ja äänekäs valinta.
ja se lietsoo karmealla tavalla keijoja. Kaikki alalla olevat juovat jossain vaiheessa
rähinä- ja itkuviunan perkelettä ja ympäristö saa siitäkin varmasti osansa.
Moni hjyyme on pitkälti naapuriystävällinen ja peräti toivottava.
Martan perkeleet vois vetää opiaatteja kahvinsa sijaan ja
pilveä voisin monelle takakireelle keijolle
suosittaa lääkkeeksi ihan oman
viihtyvyyteni lisäämiseksi.
Rauha ja hiljaisuus
on parasta.

JA pahin naapurityyppi on selvänä pysyvä ja psykoottinen ei-koskaan nukkuva sinua järjestelmällisesti häiritsevä erakkokeijo,
joka saa elinvoimansa toisen häiritsemisestä, eikä sillä itsellä ole minkäänlaista elämää ja
on todellisuudessa täyshiiri, joka hyppii seinille, jos sitä vuorostaan vähänkin häiritään.
Niitä ei saa häädettyä millään konstilla ja tappaminen on ihan hyvä vaihtoehto,
siis kuvainnollisesti ja lähtemällä pois koko korttelista varmistaa
sen terrorismin sillä kertaa siinä asunnossa loppuvan.

On nää kerrosmökit vihoviimeisiä ihmisen lastauspaikkoja, mutta vaihtoehtoja ei näemmä ole.
Osa ihmisistä myös luulee, että asumme siksi isossa betonissa, että haluamme olla keskenämme alati tekemisissä.
Mikään ei niin vjituta kuin kulkea tosta pihasta vakiröökaajien lomitse. Kerrostalokyttääjä voi olla iältään myös nuori.
Mä asun nimenomaan siksi omassa asunnossani, ettei noita vjitun keijoja tarvitse nähdä yhtään enempää koskaan missään.
Jos tämä ois suuri kommuuni, niin väliseinät vois purkaa ja jakaa kaikki neliöt, ruuat ja pillut ja se ois tavallaan taas uusi helvetti.

=> Ihmebantu - Moikkaaminen youtu.be/yjBH0vMq8MY

Noniin, otsikon mukaista asiaa ja pois

^^ Mielestäni kerrosmökki on varsin kelpo keksintö. Onhan se niin näppärää, kun huoltoyhtiö hoitaa puolestani talvisin lumityöt ja hiekoitukset ja kesäisin nurmenleikkuut ym. pihatyöt. Mua eivät tuollaiset hommat nimittäin nappaa niin tippaakaan, eivät edes postimerkin kokoisella pihamaalla. Huoltoyhtiö tulee myös sisälle asuntoon asti, mikäli jokin taloyhtiön piikkiin menevä hajoaa tai repsottaa. Ei paljoa huvittaisi sekään, että pitäisi alkaa ihan hädissään plaraamaan läpi kaikkia mahdollisia LVI-puljuja ja tuskailemaan hinta-laatu -vertailun kanssa siinä vaiheessa, kun yhtäkkiä jokin putki halkeaa tai lämmitys tekee stopin.

En myöskään tykkää asua ihan maantasalla, kun ei sitä tiedä, kuka hullu kurkkii ikkunoista sisään tai pahimmassa tapauksessa tulee niistä sisään :open_mouth: ja kerrostalossa tämä korkealla asuminen on huomattavasti helpommin järjestettävissä.

Postikin tulee suoraan eteiseen postiluukusta, olletikin, että Kusti polkee :mrgreen: , mutta se taas ei liity mitenkään asumismuotoon. Ja mitä olen omakotitaloasujia kuunnellut ja ihan omin silminkin katsellut, niin omakotitaloalueella postilaatikolla käynti vasta yhteisöllinen tapahtuma onkin, kun vähintään 1 keijo jostakin naapurista hyökkää paikalle kyselemään tyhmiä tai vain jaarittelemaan, että on se ilmoja pidellyt :mrgreen: .

En mä naapureitani mitenkään rakasta. En tosin vihaakaan, ainakaan näitä nykyisiä ja muutaman kanssa tulen hyvinkin juttuun, mutta en koe siis mitään kummempaa yhteisöllisyyttä tahi sielujen sympatiaa, enkä tarvettakaan sellaiselle. Yllämainittujen seikkojen vuoksi olen kuitenkin valmis sietämään vähän pöljempiäkin seinänaapureita, kunhan eivät tosiaan ole ihan umpipsykopaatteja, joiden elämäntehtävä on mun häiriköimiseni ja vainoamiseni tai sitten alituiseen tulipaloja, räjähdyksiä ja vesivahinkoja aiheuttavia päihde-/mielenterveystapauksia.

^ Joo, kyl kyl on totta tuo kaikki, mutta sellanen rauha menee kaiken huollon edelle,
eikä se ole käytännössä itsestä kiinni koskaan näis fakin elementeissä, joissa
tilanne voi muuttua todella, todella pahaksi ja todella, todella nopeesti
ja tästä nimenomaan on kokemuksia ja vain todella, todella huonoja.

Etkä voi vaikuttaa näinä päivinä asiaan mitenkään, kun joku saatanan
karmea tapaus tulee käytännössä asumaan luoksesi, sillä
siitähän siinä on kysymys, kun kellonympäri jatkuva tahallinen
häirintä ja melusaaste tappaa kodinhengen…
siitä tulee vain paikka, jossa on romujasi.

Joten ainoa ihmisen asumispaikka on kyl omakotitalo, josta on kokemusta kahdessa paikassa kymmenen vuoden ajalta.
Vain pakosta joutuu näissä kuonankeräyselementeissä asumaan ja vaikka kaupunginosa
on hyvämaineinen ja arvostettu Suomen mitassa blabla,
ei se käytännössä tarkoita yhtään mitään 2018…

ja aina tilanne elää ja tyyppejä muuttaa ja sitä rataa ja ei ole pysyvää tilannetta,
joten kerrosmökin hiekan ja veden seassa asuminen on erittäin
stressaava asumismuoto, jossa huollon merkitys lopulta mitätön.

Mut ihanokei viihdytään ja sellanan päivä on erittäin jees, kun ei tarvii nähdä ketään neipöreitä, joista en todellakaan välitä vittujakaan

yep yep ja :arrow_right:

Kansanruumiin rappeutuminen alkoi kaupungistumisesta, jolloin työväki ahdettiin ahdistaviin betonikuutioihin. Lähiöt tappoivat yhteisöllisyyden, joka on ihmisen perusterve. Vuosikymmenien kehityksen tuloksena meillä on rappukäytävissä päläyleviä ja ihmisiä vältteleviä huono käytäksisiä juntteja

Ei hyvä, vaikka sinällään en mitään agraariyhteiskuntaa haikailekaan.

^^ Mulle ei varmaankaan ole sitten sattunut koskaan kohdalle tarpeeksi hirveitä naapureita tai sitten mä vain olen sellainen yhteisöllinen kerrostaloasuja, joka tykkää kuunnella naapureiden ääntelyä ja pällistellä pihan vakiröökaajia :confused: .

Ei se omakotitaloasuminenkaan suinkaan mitään omaa rauhaa ja pakoa pakkoyhteisöllisyydestä takaa, olletikin, että taajamassa ollaan, eikä missään korpimökissä. Aika… hmm… mielenkiintoisia juttuja olen kuullut ihan läheltäkin kaikenlaisista hulluista naapureista omakotialueella. Suoraan seinän takana tai yläkerrassa ei tokikaan kukaan melskaa, mutta eipä se muutama metri siinä ulkoseinien välissä lopulta hirveästi ääntä eristä, mikäli joku oikein ranttaliksi pistää.

Mutta nämä nyt ovat taas näitä henkilökohtaisia mieltymyksiä, nämä asumishommelitkin.

Vähän koipien kolotus vituttaa, sekä se, ettei tuo Vastaa-kysy -ketju liiku, kun en mä keksi tuohon kysymykseen nyt mitään hyvää tai huonoakaan vastausta ja kukaan muukaan ei enää nykyään kyseisestä ketjusta innostu.

^ Taas oikein, sulle ei ole osunut lähellesi homoapinan kaltaista psykopaattia. Sehän ei tarkoita, etteikö jollekin ois tai että lähinnä kauhuleffoista etäisesti tuttu hahmo olisi todellisuutta kellevaan jonain päivänä ääntä tehokkaasti kantavan betonin takana. Musta vaikuttaa, että slummibetoni on erityisesti kehitetty äänien maksimoimiseen ja se on sanakirjassa äänieristeen antisynonyymi.
Eipä näissä laatikoissa pahemmin mitään ääntäeristävää ole ja osa hulluista keijoista kuuntelee aktiivisesti toisia.

Ja en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää kytätä toisia elementin kätköistä, eikä anneta ihmisten olla rauhassa, saatana.
Onko joidenkin kattoelukoiden elämän sisältö niin vähissä, että sitä haetaan tuntemattomien ihmisten aktiiviseurannalla ??

Minäkin uskoin snadisti ihmisiin ehkä parisen vuotta sitten, kun en ollut vielä joutunut live-helvettiin sen kattokeijon tekemisten takia.

Ei siellä omakotitalossa naapureita ole seinän takana tai lattiasi alla tai katollasi elämääsi pilaamassa. Ero on merkittävä.
Asuin Vaasassa ja Ylöjärvellä yksi ja kaksikerroksista ok-taloa ja olihan se rauha jotain aivan eri tasoa kuin nämä petonijytkyt.

^^ Kyllä mä olen ihmisten kanssa tullut toimeen, mutta en näiden persereikäisten vittupäiden kanssa ole jaksanut naapurustella,
sillä olen ns. tavallinen nisäkäslajin rauhaarakastava tyyppi, nykyään. Ennenvanhaan olin muiden kauhu, mutta se nyt ei kuulu vittu tähän. Sellanen katollasi uutterasti ahkeroiva talepaanipelle tappaa kokemuksena viimeisenkin luoton tähän surkeaan ihmislajiimme, joka ansaitseekin ilmastonloppunsa.

Betonihelvetti on siis täysin pakon sanelema ratkaisu itselle. Ja ns. normaalit elämän äänet kuuluu elämään ja asiaan kaikkialla !
Kyse olikin ääriliikkeen hullusta ja sen aiheuttamasta elämänmenetyksestä, että joutui prkl muuttamaan poijes loistoasunnosta, vjittustna

^Päästetäänkö NSA-ketju vaan hautaan, tein jo niin Lopettamon vastaavalle, kun jengi lähti mökeiltään niihin betoniluukkuihinsa…
ja kysymykset ei multa lopu koskaan, mutta ehkä aikansa cutakin, taas kerran.

Tää Sauna on varmaan näivettymässä jengin puutteeseen muutenkin…
tai mistä minä tiedän, kuinka puutteessa te ootte

^Eikä päästetä. Ihmiset palailee kesälaitumilta, ei saa lannistua.

Kerrostalohan on parhaimmillaan kaikista epäyhteisöllisin asumismuoto. Ollaan lähellä toisiamme mutta silti kivan tuntemattomia, toisesta ei ole pakko tietää muuta kuin sukunimi, ulkonäkö ja korkeintaan lemmikkien tai lasten määrä.

Vituttaa ampiaiset jotka tunkee loppukesän kiukuissaan sisälle ikkunasta. En ole (tietääkseni) allerginen, mutta pieni kuumotus silti joka kerta kun joutuu listimään sellaisen pikkuvittusaatanan ja pelkäämään koska se lyö murhanhimoisena myrkkypiikkinsä kaulaan. Onneksi pian syksy.

^ Emmä lannistu, mut en jaksais enää tuota pyryharakointia eli liukuhihnaspämmiä ei_mistään. Tai siis en jaksakaan.
Lopettamosta uupuu nonstoppinen trollikeijo tyystin. Tai tulee sit syksyllä ehkä. Mähän en sinällään tarvii plinkkiä vjittu mihinkään,

Jookyl on parasta maailmassa kerrostalot parhaimmillaan. Kuten viinakin on oikein hyvä seurustelu- ja nautintoaine 90 % tyypeille.

Meilläpäin kultsikkani pelkää taviskärpästä, mutta tuota en oo miettininy, että noita hemiläisen perkeleitäkin voi pamahtaa inessiiviin !

Unettomuus taas nostaa päätään. Taidan perua päivän asiakkaat, näillä 1,5h paskaunilla mistään mitään tule. Ei auta taas mikään lääke, Dormicum tipautti reiluksi tunniksi.

Kellään lääke-ehdotuksia? Stella, Imovane, Tenox ja Dormicum kokeiltu, eikä apua kun oikein pahaksi yltyy. Kyllähän siinä tipahtaa, jos tyyliin 20mg Rivatrilliä heittää tauluun, mutta eipä siinä aamulla missään työkunnossa olla. Vituttaa tulonmenetys ja hukkaan heitetyt päivät.

^ Insomin uupuu vielä listalta, jos noista perusunilääkkeistä puhutaan. Perusbenzohan se on, eli ei mikään takuulla autuaaksi tekevä taikanappi, jos unettomuus on vaikealaatuista, mutta tuskin sen kokeilemisessa mitään menettääkään. Nousee kyllä hitaasti, joten saattaa tarvita kylkeensä jonkin nopeavaikutteisen nukahtamislääkkeen, jottei unetus mene ohitse siinä, kun pyörii ja odottelee unentuloa.

Dormicumia en suosittele ollenkaan, mikäli univaikeudet ovat nukahtamisvaikeuksia laaja-alaisempia. Se kun tekee herkästi juuri tuota, että tipahtaa kyllä tunniksi-pariksi, mutta sitten herää entistä vittuuntuneempana, eikä enää toivoakaan unien jatkumisesta.

Onhan sitä yhtä sun toista lääkettä, joilla saa valot sammuksiin lähtien ihan wanhan liiton neurolepteistä, mirtatsapiiniin ja trisyklisiin masareihin, mutta niillä sitten tuppaa olemaan sellaisia sivareita, joita tuskin toivot ja seuraava päivä ei välttämättä ole työkykypäivä sitäkään vähää, mitä se isoilla klonatsepaamiannoksilla olisi.