^Ehdotan ratkaisuksi valtionbordelleja, joissa jokaisen nuoren naisen tulisi suorittaa esim. 12kk kestävä työvelvollisuus.
^Miksi vain naisten…?
Mää en haluis nuorta, vaan kokeneen. Mones mieles. Kuten taitoluistelussa: hyvä tekniikka on välttämätöntä, vaan ei riittävää, öh . (Noh, ehkä nykyään ei siinä lajissa muuta tarvi, alkaa vähän kyllästyttää… Sitäpaitten se tuomaripeli o ärtsyy. Kattelin lystikseni vanhoja videoita Juutuupista, Michelle Kwania jne. Ihan ku hidastetussa filmis
. Vaan ne liu´ut voi hyvä luoja, tuli ns.galvaaninen ihoreaktio…) Eiku se o just näi! Bordelliin koulutettavaksi laitettava mies ei opi minua. Mutta hyvä se o tekniikan maailmaa jonnii verran tuntea
. Ettei tartte taas sanoa “that´s not it!”
Miesten on pakko käydä armeija juujoo, näin on, mutta sepä ei toimi perusteluna millekään. Tai toimiipa.
Jos tosissaan puhun: jokin kansalaispalvelus naisille toki voi olla perusteltu.
Ei nykysen lain puitteisa tuohmone portellitouhu käy. Parituksen ku kieltääpi laki juu. Ja mehän emme sunkas lakia riko .
Nojoo, en kannata idistä sen enempiä miesten ku naistenkaan kohalla. Minen yhtää tykkää minkäänsortin rahan ja seksin yhdistelmistä, olkoot vaikka kuinka naivia sitten muista. Olen vaik sitten yksin. Yksin haluan asuakin. Mutta suhde kyl kelpais. Sittenkin. Ehkä alan ettiä… .
Oisko jotai järkevää nettipalstaa, josta vois oikeesti löytää kumppanin???
Kyllä vuokrasopimuksia voidaan purkaa lyhyemmällä kuin puolen vuoden irtisanomisajalla. Häiritsevä elämäntapa on peruste, tai se, että sallii vieraidensa häiritä tavoillansa, meluamisellaan muita asukkaita. Vuokralainen on vastuussa siitä, mitä vieraansa tekevät taloyhtiön alueella, käsittääkseni. No tietenkin pahoinpitelystä tms. on tekijä vastuussa, oikeudessa. Ja se ei sitten ole asianomistajarikos (jos tuo vielä on käytetty termi). Mutta jos mun vieraat tappelisivat käytävässä, olisin siitä häiriöstä ja melusta taloyhtiölle ja vuokranantajalle vastuussa. Siinä on vuokranantajan joskus valittava kahdesta ikävästä vaihtoehdosta: vaikkei haluaisi purkaa sopimusta, on uhka -jos yksityisistä puhutaan- että taloyhtiö haltuunottaa asunnon ja omistaja menettää vuokratulot. Tai jos o itte asumassa, asunto voidaan jopa lunastaa. Kuulin semmosta huhua, että Tampereella olis viime syksynä lunastettu jonkun hyvin vanhan ihmisen asunto, koska se oli täynnä niitä penteleen pirunsikiöitä, s.o. lutikoita.
Linkki finlexiin, Laki asuinhuoneiston vuokrauksesta:
finlex.fi/fi/laki/ajantasa/ … kralaki#L8
En ole lukenut kaikkea, mitä o ketjuun kirjotettu koskien häiriköintejä…
Ja tässä vaiheessa siirtynen ohvista on :
Veemäistä siis tänäpä. Ekaa kertaa tilasin ajan teekoohon netin kautta. Siellä luki “krooniset sairaudet”. Aattelin, että oisko sielä jottai näistä syykilliistä vaivoistani. Ja VITTUJOO . Vuodesta 2012 ollu tämmöönen:
Huumausaineiden ja/tai lääkkeiden käyttö [suunnilleen näin]
“Käyttö”…ööö…silloinen lekuri ite uusi lääkkeet. Ja minä käytin ne. Ja totta helvetissä paaaaljon päälle, mutta ei kai se sitä tiennyt.[size=50] eihän… .[/size]
Selvispä tuokin sitten . Better late…
.
Vaan tätä on vaikeampi ymmärtää: viimeisten n.10 vuoden aikana olen ollut kännissä ehkä 4-5 kertaa, alkoholia kohtuudel käyttänyt pari kertaa päälle. Yks kerta menny dokailumokailu niin pahasti yli, että olin putkas, ja olin vahingoittanut itseäni. Aamulla vietiin tekarilekurin tarkastettavaksi, että oisko aihetta lähetteeseen. Tällöin ilmeisesti lääkärisetä sitten kirjannut kroonisiin sairauksiini Alkoholinkäyttö.Lähetettä ei kirjoittanut. Ei katsonut, että siks, että joku on vetänyt kännit, hän on todennäköisin syin mieleltänsä nii pahoin sekaisin, että tarvihteepi sairaalaosaston hoivaa ja lepoa.
“Krooninen sairaus” ny kyl ei aivan tuommoista miun mielästäin ole . Mutta kyllä lääkäri varmasti tietää tai joku auktoriteetti kummiskii
. Vaan sama se sille. Eläkeläinen olen, joten uranäkymiäni tämä ei tule haittaamaan.
Olkoot siellä yks fuckin´ lysti .
^Eipä tuo kovin vakava heitto ollut. Tosin epäilen, että heterolle miesprostituoidulle ei kamalasti markkinoita ole. Eikö taitoluistelu juuri ole hyvä esimerkki nuoruuden palvomisesta? Joka vuosi uudet superteinit, ja vanhat, nippanappa aikuisuuteen ehtineet tähdet vaipuvat unholaan. Oli +30v C Kostner melko aneeminen näky olympialaisissa mielestäni. Minulle taas seksi ei ole mikään pyhä toimitus, ihan samalla tavalla sitä voi myydä, kuin muitakin hyödykkeitä. Seksityöntekijät ovat muuten ihmisryhmä, jota edelleen saa kohdella aivan miten hyvänsä. Halveksia, nimitellä jne.
Kyllähän sieltä Tinderistä porukka tuntuu ihan suhteitakin löytävän. Ihan hauska peli se on pelata.
Toki vuokrasopimuksia voidaan tarvittaessa purkaa melko nopeallakin aikataululla, mutta se vaatii jatkuvaa ja toteennäytettyä sopimuksen rikkomista. Tässä tapauksessa nyt ei kyse ollut sellaisesta.
^/^^ Juu, ei vuokralaista voi pikana heittää pihalle yhden meluisan illan ja naapuririidan vuoksi. Muutenhan tässä porukka lentelisi kämpistä ulos tämän tästä ihan vain sana sanaa vastaan -tilanteissa, jotka voivat pahimmillaan olla sitä, että asukas X:ä ottaa päähän, kun asukas Y on nuorempi ja kauniimpi ja sitten X tehtailee valituksia kammottavasta yöllisestä metelistä, joka tarkoittaa oikeasti sitä, että Y on kulkenut rapussa klo. 22.05 ja vetänyt vessan 23.00. Tietty tuossa Vävyn tapauksessa vuokralaisen voi kammeta ulos sillä 6 kk. irtisanomisajalla ja ihan sillä perusteella, että vuokranantaja tarvitsee asunnon omaan käyttöönsä tai mitä näitä vuokralaisesta riippumattomia juttuja nyt on, mutta tiedä sitten, kuinka järkevää sekään on, JOS tämä nyt oli toistaiseksi ainut häiriötilanne ja muuten vuokranmaksu sujuu mallikkaasti ja hyvin kämpästäkin huolehtii. Saattaapi seuraava vuokralainen olla paljon pahempi tapaus ja aiheuttaa isomman päänsäryn.
Kai niitä muitakin nettitreffipalveluita on, kuin Tinder, jos sillä nyt on tietty maine, jonka vuoksi sitä tahtoo karttaa. En minä noista mitään tiedä, mutta onhan sitä monikin pari toisensa netistä löytänyt ja ihan vakavissaan ja onnellisesti. En mä tosin tiedä, kuinka vakavaa suhdetta Pölö hakee, mutta kait se suhteissa yleensäkin niin menee, että vasta niiden edetessä huomaa, kannattaako tätä vakavasti ottaa, eikä kaikkea aina tarvitsekaan.
Vittumaiset rytmihäiriöt kiusasivat yöllä ja tuli sitten nukuttua vähän huonosti niiden vuoksi.
Hullujenhuone on yks tosielämän Tinder, sinne vuan.
Vittumaista tänään… No mikähän EI olisi. Aloitanko luettelemaan, että edelleen huoli läheisestä. Nyt toisestakin. Oli jo viimevuonna mikä todennäköisesti psykoosiin ajoikin. Minä en vaan keksi oireilleen muuta kuin syövän selitykseksi. Ja lääkäritkään ei enää tiedä muuta kuin vakavammat sairaudet.
Lisäksi laskuja kertyy keväälle niin vitusti. Kiinnostaa maksaa kuin kilo kiviä. No, kenenpä mielestä laskujen makselu erityisen hauskaa olisi, mutta mua st re s s aa. Voihan niitä toki pilkkoa osiinkin, mutta sekin stressaa.
Psyykkiset häröilyni voivat myös “hyvin”, on tehnyt mieli överöidä lääkkeillänsä. Näen, hemmetti soikoon, uniakin siitä. Syömishäiriökin on voimissaan, olin taas laihtunut, josta olin eilen ihan onnessani. Viime viikolla sain stressin vuoksi halluja, näkö ja kuulo, sekä unihalvauksia. Saapa nähdä, tuleeko taas kevätpsykoosit tulille.
Yllämainittujen syiden takia en ole jaksanut kirjoitella.
Muuten, vuokralaisten oikeuksista juolahti mieleen, että mun vuokraisäntä ei KOSKAAN ilmoittanut, että sähkö EI kuulu vuokraan ja on vasta nyt alkanut penäämään maksamattomia sähkölaskuja. Toki maksan, mutta olen miettinyt, että mennäänkö tässä lain puitteissa kuitenkin vähän harmaalla alueella?
^^Onko Tinderillä joku maine? Sitähän qkäyttää sakki teinistä vaariin. Tottakai parikymppiset ovat siellä Netflix and chill-meiningillä, mutta ainakin itseni ikäiset naiset, joita olen treffannut haluavat useimmiten perheen ja ovat melko työorientoituneita.
^Mitä vuokrasopparissa lukee sähkön osalta, vai lukeeko mitään?
^ Ei lue mitään. Siks mun mielestä onkin vähän omituista ilmoittaa, että hei, mä olen maksanut 6v sun sähköt, maksapas takaisin. Mut ei jaksaisi vääntää mitään oikeusjuttuja. Käräjöity ihan tarpeeksi erinäisten juttujen tiimoilta, ja veikkaan että tuo haluaa ne rahansa oli, mikä oli, eli jos mä haluaisin pitää oikeuksistani kiinni, joutuis sen hoitamaan oikeusteitse.
Eli 6 vuotta kulunut, eikä sähköjen maksamisesta ole tehty mitään sopimusta. Voittaisit tuon käräjillä. Ei sinua voida velvoittaa maksamaan ilman sopimusta toisen henkilön nimissä olevan sähkösopimuksen laskuja. Älä nyt ainakaan mitään hatusta heitettyä könttäsummaa ala maksamaan, aika vahva kusetuksen maku tuossa nimittäin on.
Joo, pitäis jaksaa olla johonkin juristiin yhteydessä mut vittu että jurppii! Tässä kunnossa, kun ei jaksaisi. Luulis, että siinä 6v aikana toisellekin tulee mieleen ilmoittaa, että katsopas sopparia, jos siinä sähkö olisi mainittu erikseen.
Edellisistä mieleen juohtunutta.
NO ei kai kenenkään tarvi maksaa mitään sellaista, mitä ei omassa vuokrasopimuksessa mainita .
Tyyppi vienee ite käräjile, jos muka on oikeus saada maksuja, joista ei mainita mitään vuokrasopimuksessa. Veikkaisinpa, ettei vedä . Yleinen oikeusaputoimisto, voiko sieltä kysyä???
Onkse vuokranantaja lähettänyt jonkin laskun???
Ei tosiaan mistään yhdestä mekkaloinnista saane purkaa vuokrasopimusta…
Tosin riippunee siitä, mitä on milloinkin tapahtunut .
Mää vaan kerran tapoin yhden ihmisen käytävässä, että ei tää ole mikään häiritsevä elämäntapa, lupaan ettei toistu . Juu, kyllä todennäköisesti henkilö on jo jossain muualla, mutta miten tossa mahdetaan toimia vuokrasopimuksen kanssa
?
Aiemmin mainitsemani lutikkaongelma voipi olla sellainen peruste, että ei kauhiasti varoitella(?) Jos jostain kerrostaloasunnosta löytyy joku helvetillinen lutikka-armeijan kasarmialue, josta on tehty hyökkäyksiä toisiin huoneistoihin, asukas, joka ei ole ilmoittanut tuholaisista taloyhtiölle, lähtee aika nopiaan. Tuommoista on tapahtunut.
En tiä, voiko jo yhdestä tappelusta käytävässä vaimitäseoli vuokranantaja tehdä kirjallisen varoituksen .
Finlex se varmin aina on, mistä asioita voipi itse kukin tarpeensa mukaan tarkistella -notta mitä viitteellisiä suosituksia laki meille kansalaisille antaa . Kaverille tehtiin häiriövalituksia ja kaksi kirjallista varoitusta, ja niis oli kyl joitain täysin perättömiä höpönlöpöväitteitä. Toinen taho ikävä kyllä on semmoisessa asemassa, ett sitä uskotaan, eli ei ole edes sana sanaa vastaan. Autoin muotoilemaan kirjallisen vastineen (pystyn kun keskityn
), ja toistaiseksi kamu on saanut kämppään jäädä. Jos sopimus jossain vaihees puretaan, melkein toivon, ett oikeuteen mennään
. Kyse mitä todenäköisimmin on syrjinnästä eikä häiriöstä
. Vaan kun tällaisia ei tietenkään mainita missään eikä sanota ääneen. Ainakin jos kaveri haluaa, minä teen kaiken, minkä suinkin pystyn. Mitta o täysi. Ugh!
Minun mielestäni seksityöläisiä ei sovi haukkua. En vain pidä tuommoisista.
En ole ikinä käyttänyt kenestäkään naisesta h-sanaa. Miehestä olen tainnut .
En pidä seksiä “pyhänä”. Puhuin vain siitä, miltä minusta tuntuu.
Enkä pidä seksuaalisesta itsekkyydestä: siitä, että kyse olisi vain omasta tarpeesta.
Vähän niinkuin kusella kävisi, tai kaupassa, kun pääsi tuo kahvi loppumaan. Aika ällöö…
YUCK, siinä mun tunne asiasta. Tämä ei ole argumentaatiota, heh.
Kun kirjoitin, etten halua nuorta, en ottanut kantaa nuoruudenpalvontaan .
Taitoluistelussa, meinaan nyt nais- vai pitäisikö sanoa tyttöluistelua, sille, että nuoret voittaa, on monia syitä. Venäläiset tytöthän voittavat kaikki. Heidän terveydellään ei vissiin ole mitään väliä, koska ainahan tulee uusia . Superlaihana pitää pysyä keinolla jos millä, ja hyppyjä tehdä semmoisia määriä, että ei tiedä, missä kunnossa 14-vuotiaana neloishyppyjä tekevän luistelijan luusto on kymmenen vuoden päästä…
En pidä siitä, jos taiteellisuus jää lapsipuolen asemaan. Tekniikasta -myös virheellisestä, esim.Medvedevan flutzit - palkitaan pisteissä enämpi, kuin mikäseonsuomeksi se component score? Osa-aluepisteet? Vieläkö sellaisia nähdään kuin Patrick Chan…
. No, siltä ku meni se hyppelytaito, siihen päättyi. Vai kolmoisaxeliinko kömmähti? Siihen, mihin suuntaan laji menee, voisi pisteytyksellä vaikuttaa, niin, että osa-alueitten arvo nousisi ja hyppyjen arvoa laskettaisiin. Oisko ammattituomarit puolueettomampia ku kansalliset, no tietenkin olis
. Ei vedettäis kotiinpäin, tai pelattais laatupisteillä niin, että annetaan meidän maan suosikin vaarallisimmalle kilpailijalle miinusta tai ainakin vähempi plussaa? Tästä:
youtube.com/watch?v=U0jUj19aHJI
Tulee niiiiin hieno, hyvä, ylevä olo, kun katsoo . Toisin ku vaiks sen venäläisen Vatsahappolääkeen (Samarin) luistelusta. No eipä tuo tainnut Olympialaisissa ollakaan.
No se siitä aiheesta tällä kertaa
. Palannen asiaan…
. Vaan kyl se v*tuttaa, ei ny erityisesti tänään, mutta muuten kyl.
Jaahas, että Tinder. Hmm… . Kiitos vinkistä. Kysyn myös kaverilta, hän kun löysi justiisa ittellens sopivan sieltä intterneetistä.
Josko laittaisin lehteen ilmoituksen, semmoista ku ei vissiin juuri kukaan enää tee .
Erakoitunut, vakavia sitoutumisongelmia ja huumeiden/lääkkeiden ja alkoholin käyttö ( ???) - sairautta poteva, ulkoisesti ihan normaali, ellei peräti ihankivannäköinen nainen päiväkahvia vailla. Mahdollisesti myös pidempiaikainen kahvittelu, metsässä samoilu ja marjanpoiminta tulevat kyseeseen.
V*ttumaista tänään: kivut ja säryt, jotka vaikeuttavat tavallista liikkumista. Välillä ulvasen kivusta, ku varaan oikealle jalalle. Tanssit lienee tanssittu
. Sain lääkäriajan toukokuulle, vasta, mutta hyvä, että lopulta tilasin.
Lisäys:
Rytmiksiä ??? Voi ei… Onko sulla Winston estolääkitystä tuohon, siis virallista meinaan? Lyhyitä, ohimeneviä on kellä vain, mutmut…
.
Kirjoitin: jos sillä on… Kuten sanoin, en tiedä näistä hommeleista mitään. Mä olen niin vanhanaikainen, että seuranhaku netistä, olipa kyseessä parisuhde, panokaveri tai ihan ystävä, tuntuu itselleni vieraalta ajatukselta. Tosin, onhan tässä kovin moni muukin asia siirtynyt nettiin, joten miksei myös pariutuminen. En minä tippaakaan kaipaa niitä aikoja, kun esim. laskujen maksu piti hoitaa menemällä paperinivaskan kanssa pankin tai kauppakeskuksen aulaan maksuautomaattia näpyttelemään, vaan olen hyvin tyytyväinen tähän, että sen voi hoitaa missä vain ja milloin vain nappaamalla puhelimen käteen.
Nnaana:
Onko tuo yleinenkin käytäntö, että sähkösopimus on tehty vuokranantajan kautta? Tiedän, että opiskelija-asunnoissa se menee monesti noin(On toki kirjattu myös vuokrasopimukseen), mutta muuten. Itse olen aina, niin yksityisellä, kuin julkisellakin vuokranantajalla, tehnyt sähkösopimukseni itse ja se on ihan minun ja sähkölaitoksen välinen asia, joka mua myös suoraan laskuttaa. Vuokranantajalle ei kuulu yhtään mitään, vaikka huudattaisin kaikkia mahdollisia maailman sähkölaitteita täysillä yötä päivää tuhansien eurojen edestä tai vaikka vaihtoehtoisesti eläisin tyystin ilman sähkösopimusta ja sähköä. Eihän tuo yhtään laillista ole, että aletaan vuosien jälkeen peräämään rahoja jostakin, mistä ei ole mitään sopimusta tehty ja itse ainakin nostaisin metelin. Mä tosin olisin nostanut sen metelin jo vuokrasopimusta kirjoittaessani(Tai kirjoittamatta jättäessäni), että mites tämä sähköhomma oikein menee, koska jostakinhan se sähkö tulee ja joku sen maksaa. Paljon selkeämpi kuvio IMO tuo, että asioi suoraan sähkölaitoksen kanssa.
Tsemppiä sulle, siis noiden muidenkin asioidesi kanssa, ei vain vuokranantajan.
Mulla ei tällä hetkellä raportoitavia vitutuksen aiheita.
Minä oletin sähkön kuuluvan vuokraan, koska sähköä tuli ja erikseen ei oltu mitään mainittu. Mä sitten taas kun luulin, että yksityisellä olisi useammin just noin, että lähettelevät sähkölaskua perään, JOS siitä on erikseen mainittu. Mut eipä saa olettaa ja aika paljon nuorempi ja tyhmempi olin, kun tänne muutin. Sillä hetkellä just välit perheeseen oli, mitä oli, niin ei isäukollekaan tullut näyteltyä sopparia, joka ehkä jälkikäteen mietittynä ois kannattanut.
Nyt vituttaa unettomuus. Kolmen tunnin unet takana, ai että.
Ai että, unettoman yön kunniaksi pitää ihan avautua eräästä vittumaisuudesta. Nimittäin ihmiset, jotka arvostelevat ja kyttäävät, mihin toiset käyttävät rahaa. Jaoin eilen somessa kuvan uudesta läväristä ja siellä oli eräs tosielämän Ulla Taalasmaa sitten utelemassa, että mitä maksoi. Eipä siinä, vastasin ihan asiallisesti hinnan lävistyksistä koruihin, koska sitähän se kysyi ja joku muukin voi tiedosta hyötyä. Jotain siinä sitten kyseli, että onko järkeä sijoittaa sellaista summaa itsensä neulomiseen. No, sitten tuli joltain kommenttia, että sai halvemmalla. Sitten siihen tämä Ulla Taalasmaa, että “summa x näyttää Nnaanan mielestä varmaan hienommalta kuin summa y.”
Kateusko painaa vai mikä? Mua alkoi ihan oikeasti vituttamaan kommentointinsa. Kai se nyt on mun oma asiani, mitä teen vaikka miljardilla keholleni.
Enpäs koskaan tullutkaan ajatelleeksi, että isompi summa myös näyttää hienommalta sitten ulospäin. :mrgreen: Toki hienompi koru on kalliimpi, mutta muuten.
Edit:// Piilaritkin oli liian kalliit, laseilla pärjää.
Muutenkin vihaan huutelua aiheista, joista ei mitään tiedetä.
Mutta joo, thanks W! Koitetaan rämpiä suossa. Edes jotenkin päin.
Vielä mietin, että eikös se olisi vuokranantajallekin helpompaa/edullisempaa laittaa vuokralainen hoitamaan ihan itse sähkösopparinsa? Minä en ainakaan alkaisi toisten sähköjä maksella. Toki vuokraan voi sisällyttää tietyn summan, jonka katsoo kattavan normaalin sähkönkulutuksen, mutta kun se sähkönkulutus saattaa mennä vuokralaiselta yli tuon ennakon, eikä mua ainakaan huvittaisi alkaa räpeltämään joitakin tasauslaskuja tai ylimääräisiä vuokrankorotuksia , jos siis oletetaan, että olisin yksityishenkilö, joka sivubisneksenään vuokraa yhtä tai kahta kämppää ja puuhaa elämässään pääasiassa muuta, kuin vääntää kirjanpitoa.
Edittiä vielä Nnaanalle, eli samaa, mitä Vävy tuolla aiemmin jo sanoi. Älä helvetissä maksa mitään summia, mitkä vuokranantaja on vain keksinyt ilmoittaa. Kyllä sillä on oltava TIETENKIN jotakin dataa siitä, mitä sähköpulju on siltä vuosien mittaan laskuttanut sun kämppäsi sähkösopparista ja ne nyt ainakin vaadit nähtäväksi.
Pikkasen osaa vitutella kipeytynyt olkapää, vaikkakaan eihän tämä nyt ole maailmanlopun vitutuksen aihe sentään. Kävin tuossa paikallisella lääkärillä joka oli sitä mieltä, että kyseessä olisi A-C nivel olkapäässä joka nyt on äitynyt vähän kipeäksi ja kuulemmakin yksinkertaisesti on myöskin kulunut ihan iän kanssa. Täytyy ilmeisesti käydä hakemassa aposta opioidi pillerit ja rouhaista muutama ryyni, että pääsee salille. Alkaa olla vähän turhautunut olo kun ei ole päässyt kunnolla treenaamaan mitä nyt jalkoja ainoastaan. Eipä tässä oikeastaan muu vituttele millään muotoa.
Jos vuorasopparissa ei lue mitään sähkön kulutuksesta ja sähköä on tullut 6V on asia selvä, sähkö kuuluu vuokraan, asunnon lämpö tulee muuten jolloin tavis ihminen pysyy oletetuissa kulutuksissa. Pidä pintasi äläkä maksa, hiljan eräälle tutulle ruvettiin vaatimaan vesimaksua eikä omaa vesimittaria, naapurin vessan pönttö oli vuotanut ja oli ilmoittanut vuodosta vuokran antajalle, siis se naapuri. No lähes tonni tuli lisää vesimaksuun, oikeusasiamies hoiti jutun.
Juuri kuten tuossa edellä Neuro sanoikin ja Nnaanalle vaan toteisin, että ole rauhassa,
ei sua voi takautuvasti edellyttää maksamaan yhtään mistään muusta kuin asumisesta perusvuokraa.
Ei tollanen vaade mene läpi yhtään missään maamme oikeuslaitoksessa, kun on näyttää mustaa valkoisella.
Mut herätettiin justiinsa ja oisin niin koisinut kauneusunet tän muuttohässäkän päälle, mutta sain kaikki avaimet sillä ovenavauksella ja samalla hieman utelin kautta rantain, miksi viisihenkinen perhe muutti tästä pois,
jottei tule taas jotain hullua talepaania katolla-tapausta, mutta heillä oli ihan omat syynsä
joo
Joo, täytyy ilmoittaa sille häiskälle, että minä en muutes maksa. Aika vitun kumma juttu, että hällä ei ole jo ekan kuukauden aikana juolahtanut mieleen, että jotakin puuttuisi vuokrasta. Minä kyllä ainakin huomaisin ja laittaisin vuokralaiselle samoin tein noottia.
Tästä eteenpäin toki maksan, mikäli saan laskut asiallisesti ihan postiluukustani sisään.
Juu unettomuus taas vituttelee ja sen semmoista, sekä uusi lävistys kutittelee ja juilii, mutta itsepähän olin neulatyynynä. Panadolia siis vaan naamaan uniroippeiden lisänä.
Joskus läväreihin tarvitaan juu Panadolia ja vähän muutakin…
^ Kukin mitenkin, mutta onkohan jo hieman lähtenyt käsistä, kuin entisellä spitaalisella
ja mennyt vähä överiksi toi naaman repiminen tai sitten överit on tolla tyypillä vasta aperatiivit
ei tsaat ana