Noniin, tuli äsken “tutustuttua” tämän taloyhtiön puheenjohtajaan, joka luulee kai olevansa isokin kiho.
Ja onhan ne olleetkin varmaan silloin sellaisena aikana, kun pappeja katsottiin ylöspäin ja palvottiin 
Tulin koiran kaa pihaan lenkiltä ja siinä se kyrväke seisoi ja puhutteli jotain neitoa ja mullahan on musat isoilla kuulokkeilla usein ja jotain vain mutisin, sillä ei mulla ole aina halua ihmisten kanssa jutella yhtään mistään ja ainakaan tänään ei ole kiinnostusta ollut livenä toisten elämiin ja jopa eläimiin ja mottoni nykyään onkin, että
ollaan rauhassa ja annetaan toisten olla vittu kans rauhassa, hä
Meen avaimella rappuun ja harpon hissiä venaamaan ja vanhan koiran kaa on yhtä vetämistä prkl koko ajan ja tää saatanan paksukainen ja jostain Rio Bravostä hämärästi tuttu juopponaamainen pellehermannihahmo tulee vittu kuulustelemaan mua niin, että olen koiran kaa hississä ja sen jalka oven edessä ja en pääse saatana ees omaan kotio ! Mähän lähen siitä toiseen kerrokseen ja meen sieltä aikani venaten hissillä kotio, ah ah !!
Saatana mitä idiootteja on maan päällä - ei mun tarvii kertoa kellekään vittu yhtään mitään !!
Tollanen tökerö hyökkääminen rauhassa kulkevan ja viattoman kansalaisen päälle kotipiirissä lauantai-iltana.
Tästä alkaa varmaankin mielenkiintoinen jakso. Oonko pudonnut jotenkin taannehtivasti ankealle 50-luvulle ??
Huomaan ihan kansallisuudesta riippumatta, että jotkut dorkat aivan tosissaan luulee, että ne on jotain suurta,
kun ne on vaikkapa tollasessa vitun luottamustoimessa kuin asunto-osakeyhtiön puheenjohtaja.
Onneksi en tule koskaan istumaan yhdessäkään kokouksessa, vaikka mä joskus tämän omistaisinkin, sillä mä näen jo nyt, miten ne menee ja hoidetaan
Tyypillistä huonon sketsin matskuu ja stereotypioiden vahvistusta.
Asuin tammelan kaupunginosassa 16 vuotta ja siellä oli piiiitkään pj:nä ja ehkä on vieläkin 1935 syntynyt
pieni teräsäijä, jolla oli järki ja käytös kohdallaan, mutta tarpeen tullen oli päättäväisyyttä ja epäkohtiin puututtiin.
Minä olin se 1 epäkohta jossain elämänvaiheessa, mutta kaikki saatiin toimimaan ja yhteiselo sujui ihan kympillä.
Lisäksi mulla oli maailman paras naapuri, sellanen tätimummo, ettei paremmasta väliä.
No, ennen oli ennen. Täällä on ekan vajaan kuukauden aikana lyöty pihalla rautoihin kerran ja
naapurin narkkipariskunta on varmaan tutkintavankeudessa tai jossain ja pullea apulaisserihvi
koitti murtaa meikäläisen puolustuksen ja esti mua menemästä kotiin !!
Lisää on tulossa, mä niin vaistoan sen. Aion olla erittäin epämääräinen ja mysteerihenkilö, enkä puhu - mitään.
Sitten ajan saatossa alan levittämään jotain rankkaa huhua ja kuuntelen, miten paljon se matkalla ja
hovissa muuntuu. Ihmiset on aivan vitunmoisia ja sellasia ne ovat aina olleet, siksi koira.
Mut tulipa tääkin purettua ja olo on tästä eteenpäin taas kevyempi kuin höyhensaaren pyryharakalla
Vjittu villissä lännessä ois jo tullut kolmessa viikossa kasa ruumiita ja meikä jois saluunassa pitkää A-piimää.
I see bad moon rising