Vittumaista tänään?

Se on sitten kesäaika :imp: ! Jotakin vittumaista kevään/kesän tulossakin, vaikka siitä muutoin kovasti iloitsenkin. En edes tajua, miten tuo tunti sinne tai tänne voikin vituttaa pientä ihmistä näin rankasti. No, jos jotakin positiivista asiasta pitää repiä, niin se kyllä ilahduttaa aina kummasti, kun siirrytään talviaikaan, eli jotakin positiivista syksyn/talven tulossakin :smiley: . Mieluiten toki ottaisin sen yhden ja saman ajan ympäri vuoden ilman turhaa kellojen venkslaamista ja se olisi tämä nykysysteemin talviaika.

Paria alaetuhammasta vihloo hieman. Ei pahasti, eikä kaiken aikaa, lähinnä syödessä tai jotakin kylmää juodessa, ja siksi elättelenkin toiveita, että tämä on vain jotakin harmitonta ientulehdusta, joka menee itsekseen ja ajastaan ohitse, kunhan panostan hyvin hammashygieniaan(Niin teen tosin aina), mutta alkaahan tässä väkisinkin vähän kuumotella mahdollista hammaslääkärireissua, se kun on suunnilleen kammottavin asia, minkä tiedän :cry: . Eipä sillä, etteikö mulla ennenkin olisi ajoittain hampaita vihlonut ohimenevästi ja ilman mitään hoitoa vaativaa syytä. Koputtelen puupäätäni, että sellaisesta olisi kyse nytkin.

^ Avuksi dentaluxin suuvesi alle kaksi euroa Lidlistä. Teidän periferian preerialtakin löytyy sellanen mesta.

Ny sais tää loskavaihe vauhdittua, että päästään siihen oikeaan kevääseen, josta ei ole mitään fiiliksiä.
Jenkit oli taas arvioineet Suomen ilmaston ja tulevat kylmät kelit jatkuu heidän mukaansa kesäkuulle, ah ´
Niiden trumpetistien tieteellinen taso on hieman romahtanut but making american weather great again

Ihan kaikki. :frowning: Herääminen tähän aikaan ja oma vointi muutenkin. Voi kevät. Onhan se kivaa, että lämpenee, mutta kroppa on jotenkin shokissa tosta valon määrästä.

Raha. Ei viitsisi pyytää taas isäukolta. Ehkä vedän hernesoppaa loppukuun. Muutenkin ahdistaa kun viime kesän sekoiluista tulee laskuja ovista ja ikkunoista sisään. Joo, voihan niitä pistää osiin, mutta ne määrät ahdistaa ja, että saako niitä koskaan maksettua.

Itsetuhoisuus. Eilen tyrmäsin itseni lääkkeillä, jotten päädy minnekään päivystykseen kuuntelemaan vittuilua ja nyt on sellainen olo, että ihan kunnon yliannostus olis vaan pitänyt vetää. :confused:

^ Koitetaan jaksaa ja olla vajoomatta.

Asioita on vielä paljon tapahtumatta, etkä säkään voi tietää mitä kaikkea on tulossa,

Siis myös hyviä asioita…

^^ Tsemppiä ja yritä jostain repiä sitä jaksamista Nnaana honey…!! :neutral_face:

Vaik tää niin tyhmältä kuullostaa tällasta hokea, mut silti haluan jotenki edes yrittää sua tukea…!

Muakin vituttaa yllätys yllätys, raha. Tiedän kyllä että saan tämän kuun laskut jotenkin setvittyä ainakin siirtämällä ja pidettyä luottotiedot, mutta ahdistaa ihan vitusti silti.

Muutenkin iski epätoivo elämästä, mutta laitan sen nyt ainakin toistaiseksi ryyppyputken jälkeisen olon piikkiin. Saa nähdä miltä tuntuu viikon päästä, jos saisin taas pidettyä korkkia hetken kiinni. Lisäksi mania alkaa kai taittua joko depikseen/sekamuotoiseen päin, eli alkaa myös kirkastua mitä kaikkea oon saanut ryssittyä tämän vuoden puolella. Saispa entisen sujuvan elämän takaisin.

Kyllä nyt vituttaa unettomuus tai maksimissaan sai kaksi tuntia rimpuiltua unta. Otin eilen ehtoolla Tramalia ja Panacodia kipuun Lyrican kera niin tuo triangeli vie aina ne unet pois. Otin sitten vielä 4mg Sirdaludia, jotta olisi saanut unta turhaa hommaa oli. Antihistamiineihin en koskenut, koska tavoitteena on lääkkeetön elämä. Joskin taidan olla jollakin tasolla kipulääkkeiden uhri loppuikäni, joskin niiden käyttö ei todellakaan ole päivittäistä. Unettomuus juu vituttelee pitkästä aikaa tämä siis enteilee noin viikon unettomuusjaksoa, joka onkin kyllin tuttua puuhaa.

Jatketaan saman levyn soittamista ja monologiaa. Unettomuushan se vähän vituttelee tai kyllä tällä kolmella tunnilla juuri ja juuri pärjää joskin se tulee rokottamaan salitreenistä voimia pois jonkinverran ja olenkin ajatellut, että taitaapi tulla vaan raudannostopuuhissa lähinnä vaan hallaa kropalle juurikin kun väsyneenä saattaa vähän tehdä puolihuolimattomalla tekniikalla vaikkapa penkkipunnerrusta ja saada sitten paikkansa mäsäksi. Olisihan sitä voinut ottaa koko kaupunginosan kaato antihistamin ( Jopas olikin vaikea yhdyssana ja muutes takuulla väärin pantu ) tai ehkä tässä tapauksessa maaseudun kaato antihistamiinin, noh luomuna päätin mennä. Eipä unettomuuteen kuole joskin vaivan pidempään jatkuessa se alkaa olla yhtä perkelettä.

Onkohan tähän taloon muuttanut homoapinan velipoika, joku muu sukulainen tai jopa ihan itse tällä foorumilla kuuluisaksi tullut homoapina? Tuossa tovi sitten nimittäin joku helevetin sekopää riehui rapussa, hakkasi kaikkien, myös meidän, ovia ja mekasti jotakin aivan käsittämätöntä :open_mouth: . Veikkaan päihteillä olleen osuutta asiaan. Tietenkään emme avanneet ovea, eikä tainnut avata kukaan muukaan, mutta isännän kanssa kyllä kyttäsimme ovisilmästä sitä meininkiä silmä kovana ja mietimme jo, pitäisikö poliisit soittaa. Päiväsaikaanhan tuo möykkäsi, joten ei siitä sinänsä mitään ihan kaameaa häiriötä ollut, mutta olipa vain niin sekavan oloinen tapaus, että ties vaikka olisi keksinyt tulipalon sytyttää, yrittää murtautua johonkin kämppään tmv. “hauskaa” :unamused: .

Ei tänne mun käsittääkseni ole nyt ketään uutta asukasta muuttanut ja tuskinpa tuo kenenkään vieraitakaan oli, kun talossamme ei sellaista porukkaa asu, jonka tuttavia moiset riehujat kovinkaan suurella todennäköisyydellä olisivat :confused: . No, se häipyi kyllä melko nopeaan ja ehkä se oli vain joku hörhö, joka ihan sattumalta oli eksynyt meidän rappuumme toteuttamaan itseään :confused: . Toivottavasti ei palaa enää ikinä.

No, olipa siinäkin jotakin äksöniä tälle laiskalle päivälle :unamused: :mrgreen: .

^ Joo, ei se kuvauksesta päätellen ollut sitä samaa lajiketta homoapinaa, jonka kanssa
meitsi käytännössä asui. Se oli arka ja pelokas, eikä käynyt koskaan missään, eikä ottanut
muihin kontakteja, vaan keskusteli vain meikän suuntaan ja onkin varmaan nyt kovin onneton.
Jos se sittenkin oli jopa samainen homoapinaattinen psykokeissi, niin se etsii meikäläistä, joka hylkäs sen !
Löytäjä saa pitää, jos vaan oma lanttu kestää valvoa ja ei haittaa, että se kyrpädorka osallistuu jokaiseen asiaan.

Vjittu se oli kyllä yksi elämäni pahin tapaus, eikä oikein hullumpaa taida ollakaan ! :laughing: :smiling_imp: :imp: :sunglasses: :mrgreen: :arrow_right: ja siitä sais jonkinlaisen tarinan, mutten tiiä teenkö siitä näytelmän, kuunnelman, kauhuleffan, jatkokertomuksen muropakettiin vai ihan vaan vuosia kestävän tuotannon ämerikkäläisellä valmisnaurulla tai sitten taidenäyttelyn !

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]

^^/^ Joo, mä vähän ajattelinkin, ettei sen meidän rapussamme riehuneen tyypin käytös vastannut sitä, mitä olet homoapinasta kertonut. Tuon tuntomerkit sopivat aikalailla perussekistelijään ja homoapina lienee ihan ainutkertainen tapaus erittäin outoine sekoiluineen.

Ai meinasit sitten, Neuro, että olisin mennyt vetämään turpaan sitä rapussa sekoilijaa? Eipä tullut mieleenikään, koska mulla on edes alkeellinen itsesuojeluvaisto ja siinä olisi voinut äkkiä käydä niin, että turpiinottaja olisinkin ollut minä :unamused: . Sekavissa tiloissa riehuvilla tyypeillä kun saattaa olla sellaiset voimat, että siinä jää isompikin mies ja kokeneempikin tappelija/itsepuolustaja toiseksi. Satun tietämään tämän mm. siitä, että mulle, hyvin pienikokoiselle naiselle, on jäänyt iso mies toiseksi, kun olen oikein reippaassa sekakäyttökuosissa tai ihan ehdassa psykoosissa pistänyt ranttaliksi :wink: . Nooh, etpä sä koskaan ketään ole pannuun kiskaissutkaan. Tuuli vain huuliasi heiluttaa, kuten vanha kansa sanoisi :wink: :laughing: :mrgreen: . Niin ja toisekseen; mua ei kiinnosta tippaakaan saada syytettä pahoinpitelystä, kun kyseessä ei kuitenkaan mikään äärimmäinen hätävarjelutilanne ollut. Mä olen nykyään niin tukari, että luotan tällaisissa asioissa ennemmin virka- kuin väkivaltaan :smiley: .

Tänään ei mitään raportoitavia vitutuksen aiheita.

Noniin, tuli äsken “tutustuttua” tämän taloyhtiön puheenjohtajaan, joka luulee kai olevansa isokin kiho.
Ja onhan ne olleetkin varmaan silloin sellaisena aikana, kun pappeja katsottiin ylöspäin ja palvottiin :laughing:

Tulin koiran kaa pihaan lenkiltä ja siinä se kyrväke seisoi ja puhutteli jotain neitoa ja mullahan on musat isoilla kuulokkeilla usein ja jotain vain mutisin, sillä ei mulla ole aina halua ihmisten kanssa jutella yhtään mistään ja ainakaan tänään ei ole kiinnostusta ollut livenä toisten elämiin ja jopa eläimiin ja mottoni nykyään onkin, että

ollaan rauhassa ja annetaan toisten olla vittu kans rauhassa, hä

Meen avaimella rappuun ja harpon hissiä venaamaan ja vanhan koiran kaa on yhtä vetämistä prkl koko ajan ja tää saatanan paksukainen ja jostain Rio Bravostä hämärästi tuttu juopponaamainen pellehermannihahmo tulee vittu kuulustelemaan mua niin, että olen koiran kaa hississä ja sen jalka oven edessä ja en pääse saatana ees omaan kotio ! Mähän lähen siitä toiseen kerrokseen ja meen sieltä aikani venaten hissillä kotio, ah ah !!

Saatana mitä idiootteja on maan päällä - ei mun tarvii kertoa kellekään vittu yhtään mitään !!
Tollanen tökerö hyökkääminen rauhassa kulkevan ja viattoman kansalaisen päälle kotipiirissä lauantai-iltana.
Tästä alkaa varmaankin mielenkiintoinen jakso. Oonko pudonnut jotenkin taannehtivasti ankealle 50-luvulle ??

Huomaan ihan kansallisuudesta riippumatta, että jotkut dorkat aivan tosissaan luulee, että ne on jotain suurta,
kun ne on vaikkapa tollasessa vitun luottamustoimessa kuin asunto-osakeyhtiön puheenjohtaja.
Onneksi en tule koskaan istumaan yhdessäkään kokouksessa, vaikka mä joskus tämän omistaisinkin, sillä mä näen jo nyt, miten ne menee ja hoidetaan :laughing: Tyypillistä huonon sketsin matskuu ja stereotypioiden vahvistusta.

Asuin tammelan kaupunginosassa 16 vuotta ja siellä oli piiiitkään pj:nä ja ehkä on vieläkin 1935 syntynyt
pieni teräsäijä, jolla oli järki ja käytös kohdallaan, mutta tarpeen tullen oli päättäväisyyttä ja epäkohtiin puututtiin.
Minä olin se 1 epäkohta jossain elämänvaiheessa, mutta kaikki saatiin toimimaan ja yhteiselo sujui ihan kympillä.
Lisäksi mulla oli maailman paras naapuri, sellanen tätimummo, ettei paremmasta väliä.

No, ennen oli ennen. Täällä on ekan vajaan kuukauden aikana lyöty pihalla rautoihin kerran ja
naapurin narkkipariskunta on varmaan tutkintavankeudessa tai jossain ja pullea apulaisserihvi
koitti murtaa meikäläisen puolustuksen ja esti mua menemästä kotiin !!

Lisää on tulossa, mä niin vaistoan sen. Aion olla erittäin epämääräinen ja mysteerihenkilö, enkä puhu - mitään.
Sitten ajan saatossa alan levittämään jotain rankkaa huhua ja kuuntelen, miten paljon se matkalla ja
hovissa muuntuu. Ihmiset on aivan vitunmoisia ja sellasia ne ovat aina olleet, siksi koira.

Mut tulipa tääkin purettua ja olo on tästä eteenpäin taas kevyempi kuin höyhensaaren pyryharakalla

Vjittu villissä lännessä ois jo tullut kolmessa viikossa kasa ruumiita ja meikä jois saluunassa pitkää A-piimää.

:laughing: I see bad moon rising :sunglasses:

^ Osaan kuvitella varsin “elävästi” ton sun kuvaileman tilanteen siitä kohtaamisesta tän lähes “suur-ruhtinaan”, eli taloyhtiön PJ kans…!! (jonka on pitäny vielä ottaa Bodyguard mukaan, et uskaltaa edes puhua…) :laughing:

Anna mennä vaan ns. “läpi korvien” jos jotain alkavat vitt… tai jotain kyyläillä, ja niinku totesitkin niin heitä vaan lisää vettä myllyyn, ja levittele kaiken näköisiä salaliitto-teorioita ym. niin riittää sitä hupia sit seuraillessa, et millaisiin mittasuhteisiin ne “jutut” paisuu… :laughing: :mrgreen:

Mut toivottavasti edes pysyy rauhallisena se sun kämpän ympäristö, ettet joudu samaan tilanteeseen ku edellisessä, ettei edes nukuttua saa kunnolla…!

^ Morjesta, joo tässä on koeteltu ekan kuukauden aikana jonkin verran ihan oudoilla tapauksilla, kuten
kyttien kiinniotto- ja raudoitustilanne pihassa, joka varmaankin on jo vuoden vedet myllyttänytkin huhuineen.

Lopettamon vittumaisiin mä siitä kirjoitin, emmä jaksa sitä nyt enää läpi käydä -
vajaa kolme viikkoa sitten se tapahtui

Eiköhän tää tästä tulevina aikoina ja vuosina tasaannu ja jengiä muuttaa aina poijes ja tulee uutta tilalle ja
tollasia paukapääserihvejäkin kuolee aamiaispöytään ja uusi sukupolvi valtaa osake-enemmistön.

On alueita, jossa on korttelikaupalla sijoitusasuntoja, eikä kaikilla ole edes perijöitä,
mutta suurimmalla osalla taitaa sittenkin olla. Ja sen uuden porukan
omistus vaihtuu ja ehkä sitten vuokratoiminta vaan jatkuu.
Jos ei itse muuta johonkin perimäänsä asuntoon, en tiiä.

yep yep ja uuteen vekkaan ja vittumaistahan tää elämä on aina välillä, eittämättä mut sitten taas helepottaa->pi

Tämä unettomuus ja levottomuus tekee hulluksi! :frowning:

Taas näitä öitä, kun kaikki tuntuu huonolta, siis fyysisesti, ja mitenkään päin ei ole hyvä olla. Yritä siinä sitten nukkua, kun lopulta oma hengityskin häiritsee niin perkeleesti :angry: . Noita ns. aistiyliherkkyystiloja nyt puskee meikäläiselle säännöllisen epäsäännöllisesti ja toki ne huomaa parhaiten silloin, kun pitäisi levolle rauhoittua. Oli siinä tosin jo aiemmin inhoja fiiliksiä, kuten paljain jaloin(Sinänsä positiivista, että tarkenee jo sisällä ilman viisiä villasukkia) lattialla kävely ja puhelimen näprääminen “sattuivat” jalkapohjiin ja sormiin. Sitaatit, koska ei se mitään kipua ole, vaan epämääräistä ällöttävää tuntemusta. Sain mä lopulta unta olosuhteisiin nähden yllättävän hyvin, mutta väänsin sitten nukkuessani niskani sellaiselle mutkalle, että nyt se on kipeä ja jumissa.

Että tsemppistä vain kaikille unettomille, levottomille ja kerrostaloseriffin uhreille.

Voi vitun Posti! Se on tullut jo harvinaisen selväksi, etteivät ota enää nykyään kirjeitä lainkaan vakavasti, vaan toimittavat ne EHKÄ jossakin vaiheessa perille johonkin osoitteeseen, jos sattuu huvittamaan, mutta nyt pyörittelevät ja panttaavat yhtä pakettiani ties missä ja varmaan ihan huvin vuoksi :imp: . Tilasin puljusta X tavaraa jo yli viikko sitten, ihan suomalainen ja Suomessa toimiva yritys siis kyseessä ja sieltä lähetykseni lähtikin matkaan jo tilauspäivänä. Posti sen sijaan on päättänyt nyt pitää mua jännityksessä. Eipä ole pakettia kuulunut ja lähetysseurannan mukaan se on jo kahdesti lajilteltu tyystin väärälle postinumerolle ja sitten palautettu taas takaisin lajittelukeskukseen. Saapi nähdä moneenko ositteeseen ne sen vielä lotolla lähettävät ennen kuin löytää tiensä mun luo vai jääneeköhän tuokin johonkin ikuiseen limboon :unamused: . Ei niillä tavaroilla nyt mikään kiire ole, mutta on se nyt, jumalauta, periaate, että kohtuullisessa ajassa ja ilman tuhatta hutia lähetykset perille löytäisivät. Nykyään kun on tuo nettishoppailu vielä lisääntynyt sitä mukaa, mitä vähemmän erinäisiä asiakirjoja ja tervehdyksiä lähetetään paperisina, niin luulisi, että keskittyisivät sitten edes niihin paketteihin, mutta ilmeisesti koko puljun tarkoitus on vain pelleillä ja sinne palkataan töihin vain joitain umpikeijoja sähläämään :unamused: :smiling_imp: .