Vittumaista tänään?

Tää alkaa olemaan kohta eli reilun viikon päästä menneen talven lumia, mutta hullu mun katolla ei vaan mahdu mun mihinkään ajattelun tasoon millään lailla… Mä olen asunut tässä vuodesta 2011 ja viimeinen vuosi on ollut elämäni pahin. Kuitenkin kolinaa ja häirintää on ollut muinakin vuosina ja aluksi mä todellakin luulin,

että hissi pitää ylösalas suhatessaan jotain ääntä, mutta mulle selvisi tässä talvella, että se on toi fakin vjittupää,
joka siirtelee jotain saatanan kehikkoa tai vempainta tai häkkyrää yötäpäivää eestaas, saatana !!

Mikä helvetin idea siinä on, oi kertokaa ??!! Siis elämän keskiössä on jokin hengetön korkeita ääniä tuottava
hengetön häkkyrä, jota pitää siirtää ja siirtää ja siirtää ja siirtää ja avata jotain kaapin ovea ja avata sitä ja avata
sitä ja siirtää häkkyrää ja avata narisevaa vitun ovea ja siirtää ja avata ja siirtää ja avata, vittu miks ??!!

Menin yöllä sohvalta sänkyyn kolmen jälkeen ja se vähämieli siirteli sitä vitun häkkyräänsä saatana silloinkin !! Voi vittu mikä talipää ja idiootti, skitso ja heikkomieli, saatanan homoapina ja reikäpäinen kyrpäotta ja tyhmien kuningas, tunnevammainen täyserakko, ihmisiä pelkäävä megaluuseri ja hiiri ja täyden kiepin vajaamielinen terroristipelle.

9 vrk ja meitsi on vaihtanut KOKO MAISEMAN !!

Ja voi vittu kun mä tästä lähden

siis mähän en takaisin tule

:laughing:

Orastava lenssu vituttelee, joskin kunnon flunssaa tästä tuskin taaskaan tulee vaan tämmöinen puolihömelö olotila ainoastaan. Tankkaankin kyllä itseäni jo Panadolilla sekä Pronaxenilla joten eipä kuume pääsisikään nousemaan ja siten ilmeisemmin nujertamaan jonkinsortin lenssupöpöä. Semmosta kunnon flunssaa miulla ei ole ollut lienee koko aikuisiässä aina vaan tämmöstä puolilenssua, vaikka käyn kyllä ihan päivittäin paikoissa joista tosiaankin sen lenssun voisi saada. Olen kyllä hysteerinen käsidesinkäyttäjä, siis hieron sitä räpylöihini enkä suinkaan juo tuota puliukkojen nektariinia.

Influenssa, kuumetta ollu eilisestä saakka 39.1-39.3 astetta :angry: Mulla ei ookaan kuumetta ollu sitten vuosikausiin, no nyt on senkin eestä!

No, mullahan oli myös yläkerrassa kunnon örveltäjänaapuri, siellä oli lähes non-stop bileet aina ja kauhee ryminä, kolina ja musan pauhaus keskellä yötä. Vuosikausia sitä kestin, kunnes yksi naapuri keräsi adressin ja saivat häädön.

Tulipa sitten uudet asukkaat… ja sama meno jatkuu! :imp: Tosin ei vielä ainakaan niin usein, mutta just tuossa viime viikolla, oliko tiistain ja keskiviikon välinen yö, niin kuulu taas kauheet ryminät ja huudot… Miten paska säkä voi ihmisellä olla? :unamused:

^ Muuttaisin ehkä itse pois tuossa tilanteessa ja tietenkin nyt helppo sanoa, kun menossa on sellanen projekti.

Toisaalta olette jo saaneet yhdet häiriköt häädettyä, joten sitten vaan sama uusiksi ja voit itse kerätä nimet.

Eipä auttanut Deprakinen nosto yhtään mihinkään. Lisäksi surettaa yhden kaverin asiat, mutta eipä niistä sen enempää minnekään julkiselle foorumille, kun eivät mun asioitani ole, vaikka välillisesti vaikuttavat muhun ja mielialaani. Näiden takia en saa unta. Huoh. :frowning:

Masentaa tosi lujaa, niin ehken ole kauhean aktiivinen foorumilla nyt. Ellen sitten innostu angstaamaan.

^ Jaksamisia Nnaanalle.

Onhan tää ketju melkonen alavireisten tunnelmien ja mielialojen juoksuhihna.
Minäkin haluan taas osallistua omalla panoksellani, joka onkin ollut melko
samankaltainen sisällöltään viime vuoden keväästä lukien.

Paska yö mua ravistaa ja häirittiin yöllä ja sittemmin viiden jälkeen en saanut koisattua. Tämähän on se perimmäinen syy, miksi olen muuttamassa tästä pois ja muuttamassa takaisin elämääni. En tarviis tällasia aamuja ollenkaan. Ne muistuttavat jollain tavalla juomisaikojen kauhun päiviä, mutta vain väsymyksen osalta. Jaksanhan mä, mutta normaalielämässä ihminen saa nukkua haluamansa määrän unta, eikä se ole kiinni jostain ulkopuolisesta, mielipuolisesta tahosta, jonka oman eläimen elämän sisältö koostuu toisen häiritsemisestä.

On perin kummaa, että joku mielipuolinen ja vitun tyhmä tyyppi saa energiansa ja voi todennäköisesti hyvin siitä, että valvoo itse ja häiritsee täysmittaisen ihmisen (minä) elämää vuodesta toiseen, kun voisi suunnata tekemisensä johonkin oikeaan asiaan, josta saa itselle jotain bonusta ja kokemuksia, sekä karruttaa myönteisten hetkien kertymää omalla hlökohtaisella tunnetilillään ja mähän olen kohteen sitä paitsi tylsä, mutta EI !

Mä olen joskus jälkeenpäin siunaillut, ettei mulla ole ollut enää rynnäkkökivääriä työvälineenä,
sillä siitä sais aivan vitun mahtavat sävärit, kun lasauttais kolme täyttä lipasta läpi tollasesta
vittupäästä… sen jälkeen sen terroristitoimet ois melko vaisuja ja vois olla, ettei se enää kolisis,
mut mähän olen melkein rauhanmies. Ja vihapuheen tai vastaavan aggression ulossaatto
kirjallisesti on sitä parantavaa mielenterveystyötä, jota ihmisen pitäisi enempi harrastaa.
Varmasti jokainen täyspäinen tyyppi täälläkin tietää, ettei ketään saa mennä tappamaan,
vaikka sen joku ansaitseekin ! perkeleen dna:t torppaa monet hyvät, ansaitut täsmämurhat.

Joo. No… mä lähden vittuun tästä kuuden vuorokauden päästä,

yes ja tästä päivästä tulee_mitä tästä päivästä tulee, mitä tulee_mitä - ja aika sama mulle, enääääää

Jouduin LCD tripin päätteeksi poliisin kyydillä putkaan missä vietin yön. Olin höpöttänyt, että olen käyttänyt happoja, mutta minulta ei löytynyt mitään eikä mitään testejä tehty. Aamulla poliisi päästi minut menemään, kun olin allekirjoittanut listan tavaroista mitä löytyi ja siitä mitä oli eilen tapahtunut. Kerotmuksessa olin puhunut LCD käytöstä. Haluaisinkin oikaista tätä tarinaa, sillä että olin saanut paniikkihäiriö kohtauksen ja lähtenyt juoksemaan karkuun. Kysynkin nyt, että miksi minut päästettiin noin vaan menemään jos kyseessä oli kova huume, pitäisikö odottaa muutama päivä, että kropasta lähtee LCD ja amfetamiin jämät ja sitten soittaa ja haluta korjaus pöytäkirjaan?

Tämä nykymaailman mainostaminen alkaa jo vituttamaan ihan riittävästi. Olen liimannut ulko-oveeni melko selvällä Suomenkielellä, että EI ilmaisjakelua. Täytyy varmaan tuo kirjoittaa muillakin kielillä ilmeiseti, kun se saatanan roskaposti jokatapauksessa tulvii juurikin luukun väärälle puolelle. Ai vittu kun tuossa äsken olisi ennättänyt ovelle, kun tuota ilmaispaskaa tuli nipullinen, niin olisin varmaan heittänyt posteljoonin seinille, yhtään ihmettelemättä jos vaan olisi ollut tollkullista kokoluokkaa oleva mainoksenjakaja. No ei sentään en harrasta väkivaltaa, mutta olisin sanonut, että tuossa on lappu, jossa kerrotaan ihan selvästi, että ei ilmaisjakelua ja, että voin sen neljällä kielellä melko sujuvasti sinulle myös sanoa ja selittää perinpohjin. Mikään ei ole enää pyhää. Nyt laitankin tuon lehtinipun riekkumaan käytävällle ja liimaan siihen lapun, että kantakaapa tämä lehtiroskikseen taikka omaan saniteettitilaan lukemiseksi tai ihan mitä tahansa kunhan tuo nippu häipyy ja tämä terrorisointi ei tule toistumaan.

Myöskin minun uutisten seuraamisesta on tehty todella vaikeaa. Haluaisin kyllä katsella netistä uutisia tai selailla lehtiä, mutta eipä siihen pysty tämän nykyisen mainonnan takia. Kokoajan saisi ruksia jotakin äitelää mainosta pois silmistään. Milloin mikäkin Reijo Nordin tanssii alasti jossakin perkeleen radio Novassa ja kertoo samassa kaskuja ja onko tämä mainos vai peräti uutinen ja seuraako oikeasti joku typerys moista kuraa. No jaa putouksellakin oli kyllä 1.7 miljuunaa katsojaa viime jaksossa, joka jaksaa ylittää minun tajuntani aivan kokonaan. Sehän on todellakin kolmannes Suomen väestöstä. No jaa vähän rönsyili tämä mainosvitutus aina realitteetitarjonnan pariin ja erittäin huonoon Suomiviihteeseen, joka kyllä ammoin mielestäni oli melko tasokastakin, mutta sitten alkoi tulla Aki jotakin Hirviniemeä, Niina Lahtista, sun muuta Roope Salmista ja vastaavaa teiniviikseä pilaamaan aivan täysin tunnelman. Vittu kun alkaakin kyrpiä kunnolla taas. No koluttu aihe tämäkin täällä Plinkissä, mutta kyllä nämä seikat miutakin vituttaa ja ankarasti.

^ Jos mainokset netissä kovasti käyvät kyrpimään, suosittelen lämpimästi AdBlock Plussaa :wink: . Tänne ei saa suoria mainoksia(Hehheh) laittaa, mutta eiköhän Google osaa auttaa. Kyseinen ohjelma on pelastanut allekirjoittaneen mainosten vihaajan elämän :smiley: :mrgreen: . Helppo ladata, eikä edes maksa mitään. Tosin tuossa on se, että jotkin, kovasti mainostamiseen keskittyneet sivut, eivät välttämättä aukea, mikäli AdBlock on päällä, mutta eipä tuo ainakaan mulle mikään ongelma ole. Mulla kun ei ole mitään pakottavaa tarvetta vierailla sivuilla, joiden pääasiallinen sisältö on Reino Nordin tanssimassa alasti tmv. turha sonta :mrgreen: .

Nyt vituttaa, kun taisi se takatalvi tulla sittenkin. No, päivä sinne tai tänne nyt vielä menisi, mutta kun sääprofeetat ovat povailleet vähän sellaista, että kylmää jatkuisi vielä vähän pidempäänkin. Onneksi ei sentään ihan sellaisia hirmupakkasia olla lupailtu, mitä tuossa vähän aikaa sitten vielä oli ja aurinko sentään paistaa ja päivät pitenevät, mutta kyllä se saisi jo maaliskuun puolessa välissä alkaa lämpenemäänkin. Ehkä mä kohta luovun tosissani toivosta, että kevät/kesä enää koskaan tulisi :neutral_face: .

^ Winstoni ehti ensin ja myöskin suosittelen adblock plussaa, joka on maailman paras sovellus.

Henkinen elämäni alkoi sinä päivänä, kun se ohjelma alkoi tappamaan kaikki mainokset tietokoneelta
ja se todellakin tarkoittaa, että kaikki, sillä yhtäkään ei ole tullut läpi pöytänkoneella moneen vuoteen.
Älypuhelimessa voi olla, että juutuupista ne puskee päälle, kuten mulla on tilanne nyt, vaikka oiskin mainossuoja.

Taviskoneelle se on ilmainen ohjelma ja asennus kestää puoli minuttia, joten yksi kipale sellasta ja rauha on ikuista :smiley:

^^/^ Uniini tunkeilijoille kiitoksia kosolti. Täytyy tuo adblock plus asentaa peeceelle jahka ovat saaneet jääkiekon SM-liigan pelattua, koska onhan suosikki joukkueeni siellä mukana. Pelit tulevat ruutu plus-palvelulta ja muistini mukaan tuo ohjelma blokkaa ruudun toimintakyvyttömäksi. Erittäin vittumoinen oli polkupyöräilykelikin, mutta tulihan tuolla täysin luokattoman huonosti hoidetulla tiestöllä jokin vajaa 30 kilsaa siltikin polkastua, joka ei ole matka eikä mikään, mutta ilman nastakiekkoja maastarilla tuo alkaa olla jo aika vaarallista vaikkakin ihan selvällä kuulalla poljeskilinkin.

^No mutta sähän voit asentaa sen nyt ja poistaa heti. Nythän on 2018,
eikä tarvii taloa rakentaa sille sovellukselle ! Väitän nimittäin, että
sellanen määrä mainoksia saa käyrät punaiseksi joka minuutti
ja mä olisin varmasti jo ryhtynyt tappohommiin ilman
adblockia, joka pelasti tavallaan mut elämälle !!
:laughing:

^ No taivas varjele. Koklataanhan kuinka tämä tuote todellisuudessa toimii ja aletaan warettaa koneelle ohjelmaa kamalalla haipakalla :slight_smile: Vituttaa myöskin taas perinteisesti tämän sivuston paha tökkiminen johon juuri kirjoitan, eli tämä Plinkki tökkii taaskin ihan perkeleesti.

Koitetaan jaksaa. Olen ollut nyt niin stressaantunut läheiseni tilanteesta, että oikein mikään lääke ei tahdo tuoda unta. :frowning: Tai sitten herään ihan naurettavaan aikaan. Saan unihalvauksiakin ja ihme hallusinaatioita niiden yhteydessä, vaikka ihan peruskauraahan se on niiden yhteydessä. Inhottavaa silti.

Voi nyt vittu. Vuokralaiseni pitänyt viime yönä helvetillistä meteliä, rapussa asuva vanhempi mies mennyt ovelle ja ajautunut tämän asukkaan kanssa jonkin näköiseen pystypainiin. Nyt on sitten rikosilmoitus tehty jne. Kiinnostaisi vähääkään setviä asiaa asukkaan, saatikka 70-luvulta asti talossa asuneen kansalaispoliisin kanssa. Yksiöön tuntuu aivan mahdottomalta saada asiallista vuokralaista

Lipsahti tuplat

^^ Ei kait tuossa ole mitään selvitettävää ja kai jokin Huoneenvuokralain pykälä mahdollistaa sen pellen häädön nopeemmin kuin puolessa vuodessa. Ja kun arvalla saa kerran hyvän vuokrakaisen, niin pitää sen sitten vaikka väkisin.

^Ei pysty, varoitus tuollaisesta toki lätkäistään. Ennestään hänellä ei niitä ollut. Tämä rappukäytävässä käyty välienselvittely on taas heidän, virkavallan ja oikeusjärjestelmän asia. Vuokralaisen oikeudet ovat erittäin vahvat, mikä on ihan yleisesti ajateltuna mielestäni hyvä asia.

Yksiöön kun tulee SINKKU niin juomatonta sinkkua on yhtä vaikea löytää kuin neitsyttä synnytys-osastolta! Lopettajien puolella juuri kirjoitin, että SINKKU_DUUNARI ei AA:ssa raitistu eikä SINKKU_DUUNAREITA ole raittiina kuin 0,000000000000000001% jokaisen SINKKU-DUUNARIN on PAKKO päästä ryyppäämään!! ellei sinkkuus lopu - PULJAKALLO tulee käteen - se on satavarma!! 10-vuotta yhtäjaksoista sinkkuutta - ihminen on 99% todennäköisyydellä alkoholisti silloin jo…PILLUNPUUTE PAKOTTAA miehen juomaan! ei auta AA,ei ÖÖ ei mikäään… ainoastaan joku tyyppi mikä on kasvatettu helluntalaisuuteen polvenkorkuisesta saakka, saattaa 10v sinkkuna just ja just pysyä raittiina! mutta hyvin harvoin edes nekään…