Tää alkaa olemaan kohta eli reilun viikon päästä menneen talven lumia, mutta hullu mun katolla ei vaan mahdu mun mihinkään ajattelun tasoon millään lailla… Mä olen asunut tässä vuodesta 2011 ja viimeinen vuosi on ollut elämäni pahin. Kuitenkin kolinaa ja häirintää on ollut muinakin vuosina ja aluksi mä todellakin luulin,
että hissi pitää ylösalas suhatessaan jotain ääntä, mutta mulle selvisi tässä talvella, että se on toi fakin vjittupää,
joka siirtelee jotain saatanan kehikkoa tai vempainta tai häkkyrää yötäpäivää eestaas, saatana !!
Mikä helvetin idea siinä on, oi kertokaa ??!! Siis elämän keskiössä on jokin hengetön korkeita ääniä tuottava
hengetön häkkyrä, jota pitää siirtää ja siirtää ja siirtää ja siirtää ja avata jotain kaapin ovea ja avata sitä ja avata
sitä ja siirtää häkkyrää ja avata narisevaa vitun ovea ja siirtää ja avata ja siirtää ja avata, vittu miks ??!!
Menin yöllä sohvalta sänkyyn kolmen jälkeen ja se vähämieli siirteli sitä vitun häkkyräänsä saatana silloinkin !! Voi vittu mikä talipää ja idiootti, skitso ja heikkomieli, saatanan homoapina ja reikäpäinen kyrpäotta ja tyhmien kuningas, tunnevammainen täyserakko, ihmisiä pelkäävä megaluuseri ja hiiri ja täyden kiepin vajaamielinen terroristipelle.
9 vrk ja meitsi on vaihtanut KOKO MAISEMAN !!
Ja voi vittu kun mä tästä lähden
siis mähän en takaisin tule