No varmaan tulee, joten eikös unettomuuteen pitäisi ennemminkin määrätä itselleen kofeiiniton elämä? Silleen pikkuhiljaa loivennellen kuppi päivässä, ettei viekkareita puske.
^ Totta tuo kofeiini on tämmöiselle unettomalle paniikkihäiriöihmiselle ihan täydellinen hermostomyrkky. Asiaa ei lainkaan helpota, kun olen nyt ollut aikalailla kuukauden ilman nikotiinia, niin tuo kofeiinihan suorastaan suitsii nikotiininhimoa potenssiin miljuuna Aikaomus onkin jättää kahvi kokonaan unholaan, kun tämä vittumoisin nikotiininippe jossakin vaiheessa vaan katoaa, jotenkaan ei ihan nyt samaan syssyyn jaksa nikotini-sekä kofeiiniviekkareita samaan aikaan
Mutta joo ehkä voisi kofeiininkin kyllä himmata sitten aikanaan portaittain pois kokonaan.
Flunssan takia niin tukkoinen nenä, et hengittäminen on ikävän vaikeeta. Sangen vittumaista. Seiskakympille kiitos tervehtymistoivotuksista!
^ Ole hyvä, Nnaana. En ehkä voi koko kunniaa itselleni ottaa, jahka kokonaan tokeennut terveheksi
Täällä kans todella huonot yöunet verottaa… Vituttaa kaikki.
Huonot yöunet taas aiheutui itkukohtauksesta “kaikki on huonosti”, josta syytän tällä hetkellä kilpirauhaslääkityksen epätasapainoa ja lisäksi alushousut, jotka meni kokoajan persvakoon ja piti aamuyöstä vaihtaa, kun ne oli kokoajan huonosti.
Yritäppä tässä töistä selviytyä. Ja lisäksi huono onni jatkui vaan kun pitää töistä suoraan mennä kemuihin ja lahja unohtui kotiin. En tiedä mitä tekisin. En ehdi käydä ostamassa mitään vastaavaa enkä hakemaan sitä lahjaa kotoa.
Täällä vitututtelee sairastapauksen vuoksi peruuntunut pilkkireissu kovinkin ankarasti, kun kuski otti ja sairastui, mutta uskoakseni huomenna menemme jo jäille. Kyllä tämmöinen kalamiestä vituttaa joskin minkäs tuommoisille teet. Huomenna sitten sitä paljon puhuttua uutta matoa koukkuun. Edelleen kyrpii huonosti nukuttu yö vaikkakin maistelin Sirdaludia 4mg sekä Ataraxia 50mg. No onhan nyt tuommoinen 4 tunnin uni kuitenkin ihan ehdottomasti tyhjää parempi. Myös tämä näppis vituttelee ja aionkin ostaa uuden, kun vaan sen muistaisin tehdä. Vittu tätä saa hakata kuin patarumpua ikään
Plinkki tökkii(Juu, nyt ei johdu mun nettiyhteydestäni) ja onko ihmekään, kun koko Saunan tukkii joku ihme trolli, joka avaa uuden aloituksen jokaiselle käsittämättömälle one-linerilleen . Eikö tuollaista häirikköä voisi heittää pihalle, kun banneja on paukkunut ja sensuuri iskenyt paljon vähemmän häiritsevänkin setin vuoksi?
^ No, ne on sellasia piikkejä vain tilastoissa nämä vanlainerit.
Perimmäiset vitutukset vakioina, eikä rauhaa tule kotio.
Jos pavepelle valitaan tänään, mä muutan Venäjälle ja
jos huhtipelle valitaan tänään, mä muutan Ruottiin.
Huhtis Laura kyllä siinä määrin hapokas mamma, että ei kyennyt äänestämään, vaikka vuosikausia olin edustamansa puolueen jäsen ja kerran ehdolla kuntavaaleissakin. On kyllä vähiten kiinnostavat vaalit sinä aikana, kun olen äänioikeutettu ollut. Vaikka itse paremman puutteessa Niinistöä äänestin, niin ei mene kaaliin koko Sauli-ilmiö. Duunissa kuunnellut kun porukka on aivan raivona esim. tästä aktiivimallista, haluavat osoittaa solidaarisuutensa, kärkkäimmät vaikka laittomalla lakolla. Silti samat hölmöläiset äänestävän Niinistön kaltaista arvojohtajaa.
Mua itseasiassa vituttaa just nyt olla sukua yhdellekään Huhtasaari-äänestäjälle. Täytyy myöntää, että jotkut ne eivät tiedä yhtään mitään politiikasta. Väittävät kaksinaismoralistit olevansa suvaitsevaisia, kuten no, uskovaiset lähes aina. Mutta mitäs suvaitsevaista on ämmässä, joka haluaa kieltää eutanasian näin ensimmäisenä tuli mieleen? Mitä suvaitsevaista on koko Huhtasaaressa ylipäänsä? Voi jeesus (eheheheh), kun ketuttaa. Olen kyllä muutenkin ärtsyllä tuulella tänään. Eipä sillä, että itse olisin suvaitsevaisuuden perikuva, mutta hallelujat ja suvaitsevaisuuden mainostaminen + Huhtasaaren äänestäminen on kombo, joka ei mene kaaliin.
Musta tosin vaalit on mielenkiintoisimmat vähään aikaan, tuleeko vaan yksi kierros ja ratkeaako vaalit jo tänään? Luultavasti. Itsehän äänestin Salea.
Onhan tuo nyt täysin loogista, että uskovainen äänestää Huhtasaarta. Hänhän on todennut raamatun olevan ohjenuoransa sekä politiikassa että yksityiselämässä. Jos maailmankuva ammennetaan kristillisesta etiikasta olisi eutanasian puoltaminen suvaitsematonta, synti ja suorastaan rikos. He pelaavat samaa peliä eri säännöillä, kuin sinä Nnaana.
^ Sinänsä höpöhöpöä, että minä en edes hyvällä tahdollakaan viitsi väittää olevani suvaitsevainen. Vai mitä tarkoitat?
^Sitä, että jonkun uskiksen käsitys suvaitsevaisuudesta voi erota hyvinkin radikaalisti ei-uskiksen käsityksestä. Molemmat voivat kuitenkin aivan vilpittömästi olla mielestään suvaitsevaisia. Arvokysymyksiä, ja muutenkin koko käsite on aika häilyvä. Ei sellaista ihmistä ole, joka suvaitsee aivan kaiken maan ja taivaan väliltä.
Ei olekaan, mutta kuitenkin uskoakseni yhteiskunnalla on jonkinlaiset normit siitä, mikä on ajankohtaisesti suvaitsevaista ja mikä suvaitsematonta. Kuitenkin enemmistö kannattaa kyselyjen perusteella eutanasiaa vaikkapa, niin sen salliminen olisi suvaitsevaista. Toki uskiksilla on joillain ihan oma kulttuurinsa ja repivät arvonsa sieltä, mitäpä siitä suotta ärsyyntymään, mutta kiukuttipa vaan.
Juu, on toki. Nuo normit eivät kuitenkaan ole mitään sementoituja, esim. Huhtasaaren saama kohtuullinen kannatus ja mittava medianäkyvyys on melko varma merkki siitä, että konservatiivisemmat ajat saattavat olla edessä. Siltähän se näyttää maailmankin mittakaavassa. Itselläkin suvussa hc-tason uskovaisia ja aika menetetty se peli on siinä vaiheessa, kun argumentit ovat tasoa “Koska raamattu sanoo niin”.
Mä en tunne/tiedä ainuttakaan ihmistä, joka tituleeraisi itseään suvaitsemattomaksi, kuin ehkä korkeintaan läpällä, ei, vaikka kyseessä olisi umpirasistinen kaiken vihaaja. Noinhan se menee, että jokainen omaa sen oman maailmankatsomuksensa, joka mielestään on oikea ja vastakkainen katsomus sitten taas väärä. Termin “suvaitsematon” käyttäminen itsestään kun meinaisi sitä, että pitää omaa maailmankatsomustaan ihan paskana ja tuohan olisi täysin pähkähullua ja ristiriitaista. Miksi ihmeessä kannattaa asioita, joita vihaa . Suvaitsemattomuus on nykyään ikään kuin kirosana, jota käytetään kuvaamaan nimenomaan niitä omalta kantilta vääriä mielipiteitä, olivatpa sitten mitä hyvänsä.
Mähän olen itse kovasti olevinani tällainen suvakkiliberaali, PAITSI mitä tulee ilmiöihin X, Y ja Z :mrgreen: . Enkä puhu edes mistään yleisesti väärinä pidetyistä jutuista, kuten järjettömästä väkivaltarikollisuudesta, vaan ihan yksinkertaisesti asioista, jotka eivät istu mun ajatusmaailmaani oikeasta. Ihan auliisti myönnän, että aikamoinen vihaaja olen monenkin asian suhteen :mrgreen: . Ylen inhimillistähän tuo on ja kuten ylempänä jo sanottiin, niin aika hiton vähissä taitavat sellaiset ihmiset olla, jotka kaikkea suvaitsisivat.
Edit: Itse pyrin(Siis pyrin, ei se välttämättä aina onnistu) nykyisin suhtautumaan niin, että antaa kaikkien kukkien kukkia, ts. hyväksymään ihmisiä, joilla on tyystin erilaiset mielipiteet ja arvot, kuin itselläni. Tietenkään kaikkia tekoja en hyväksy, eikä mun tarvitsekaan, mutta meinaan, että aivan hyvin voin tulla juttuun jonkun umpirasistin, sovinistin, HC-uskiksen tmv. kanssa, jos se noin ihmisenä on mukava. En siis tahdo lytätä jotakuta henkilökohtaisella tasolla täydeksi mulkuksi sen vuoksi, että maailmankatsomuksensa ei kohtaa omani kanssa. Sitten jos joku suu vaahdossa ja hirveällä paatoksella julistaa omaa agendaansa kaiken aikaa, en tietenkään jaksa kuunnella ja pidä ko. tyyppiä ihan ääliönä, mutta tuo nyt johtuu ulosannistaan ja kummallisesta hihhuliasenteestaan . En mä jaksa mitään hurmoksellisia julistuksia ylipäätäänkään kuunnella pitkään, vaikka ne olisivat sellaisesta aiheestakin, jota komppaan täysillä.
Kaipaan kovasti puhelintani, joka lähti jonnekin ja ehkä palannee luokseni huomenna, I hope… misery, missing
Mä äänestin Huhtasaarta, vaikka uskovaisen maailmankuva onkin täysin kaikkea sitä vastaan mitä pidän järkevänä. Piti kuitenkin laittaa ehdokkaan mielipiteet samalla viivalle niiden vahingollisuuden mukaan. Jos ehdokas on sitä mieltä että maailmankaikkeus on 6500 vuotta vanha tai että elintasopakolaiset ovat rikkaus ja voimavara, niin kyllähän jälkimmäisellä mielipiteellä on ihan konkreettisia haitallisia vaikutuksia yhteiskuntaan. Voipi sitä uskoa vaikka Lentävään Spagettihirviöönkin, mutta siihen uskominen ei sentään realisoidu raiskauksina ja rötöstelynä!
^Ymmärrän, varmasti fiksu ratkaisu. Itsellä tullut aika totaalisesti mitta täyteen koko maahanmuutto-vouhutusta, ei oikein jaksa koko aihetta. Hiljaa hymyillen katson uutisia, joissa kerrotaan kuinka taas Ruotsissa katujengit ovat kylmänneet sakkia tai vastaavaa. Järkevintä on vain hoitaa taloutensa niin, että aina on mahdollisuus paeta “rikkautta ja voimavaraa”.