Vittumaista tänään?

Mulla on DNA! Vaihdoin Ölisan tähän jo ajat sitten ja täytyy sanoa, että paljon paremmin Ölisa toimi. Haksahdin vain mainokseen kerrankin minäkin, vaikka niitä yleensä välttelen kaikin keinoin suunnilleen silmälapuista alkaen. No, nytpä saan sitten maksaa mainokseen hurahtamisestani :mrgreen: . Tänään netti on kyllä toiminut tyystin moitteetta(Koputtelen vimmatusti puupäätäni), joten se ei nyt vituta.

Se vituttaa, että tuolla Kysy ja vastaa -ketjussa ehdittiin pölliä mun kysymykseni siitä, oletko koskaan työntänyt kieltäsi pakkasella kylmään rautaan :smiling_imp: . Tosin ennemmin olisin kyllä tahtonut vastata ko. kysymykseen ja sekin mahdollisuus multa vietiin :frowning: . No, kerronpa sitten tässä, notta olen ja vieläpä kahdesti. Toinen kerta oli ihan pentuna ja tämä perussetti, mutta toinen oli jo pitkälti teini-iässä, eikä siihen liittynyt edes mitään yllytyshulluushommeleita. Tahdoin vain kokeilla, toimiiko se edelleen, kuten silloin lapsena ja toimihan se :laughing: . Tyhmä, mikä tyhmä. Olen toki mm. viillellyt ja polttanut itseäni ihan tahallani, mutta kielen kylmään rautaan tökkäämisellä ei ollut edes mitään tekemistä minkään itsetuhoisuuden ja/tai ahdistuksen lievityksen kanssa. Nyt olen kyllä läksyni oppinut, enkä takuulla tee tuota enää edes reippaasta maksusta :mrgreen: .

1. /b ↩︎

^ Winston, älä vie mun illuusiotani DNA:n paremmuudesta.
Asut niin syrjäkylillä ja periferiassa, ettei siellä ole edes kaapeleita…
toisaalta toimimaton nettikin on parempi kuin ylikallis
normaali yhteys, jossa kaikki toimii kympillä. :smiley:

Kipeys ja hikoilu ja kylmä samaan aikaan tänään.
Menee sairastaen ja katon tilanteen taas huomenna :confused:

Äskeinen kauppareissu se vituttaa oikein huolella tai vitutti. Ajattelin, että menenpä tekemään kulutusvalintani ilman mp-3 soittimiani, jotka olivatkin latauksessa. Ainahan mie pidän soittimia korvilla tuolla ihmisten ilmoilla paitsi tänään, kun tosiaan akku oli päässyt tyhjentymään enkä ollut muistanut laittaa härpäkkää latuuseen. Eiköhän jo välitömästi kauppaan päästessä alkanut semmoinen pikkupentu ulvomaan, kun olisi kurkkua leikattu. Ipana muuttui semmoiseksi paloauton punaiseksi ja huusi tosiaankin kun hinaaja, sitä perkeleen huutoa kuului niin kauan kun olin kaupassa. Nikootinipeissään tuo oli erittäin vittumoinen koittelemus ja tekikin mieli alkaa hakata kaikkea liikkuvaa :confused:

Ja fillarilla kotiinpäin tullessani semmoista suhteelisen kapeaa baanaa oli kokoajan jotkin vanhukset tukkeena. Saatanan kävyt, kun eivät ymmärrä kävellä peräkkäin, vaan pitää saatana rinnakkain kävellä tietä pitkin etten mie vaan vahingoissakaan pääsisi ohitse semmoin tuskatta, vaan joudun stoppaamaan koko mankelini ja kiipeämään sen selkään uudelleen.

Onhan nämä muutenkin jo vitutuksen aiheita, mutta nikotiininipeissään osaa korostua ihan tappiin tämmöiset arjen pikkukyrpimykset. Treeneistäkin tänään välipäivä joten johonkin muuhun tätä sappea pitää nyt purkaa

Piru vie, kun silmät vuotavat. Ihan silkkaa vesivuotoa vain, eikä sinänsä mitään tulehduksen merkkejä(Veikkaan, että johtuu pakkasesta ja lämmityksen kuivattamasta huoneilmasta), mutta onhan se nyt ärsyttävää, kun kaiken aikaa saa pyyhkiä silmiään niin, että kohta ovat silmäluomet komeasti ruvella. Lisäksi toki kuumottelen ihan lämpimikseni, että tämä on jokin silmätulehduksen esioire :neutral_face: . Isännällä oli adeno-virusinfektio silmissään tuossa alkutalvesta, kun sitä oli liikkeellä ja oli muuten kyllä aika hirveä tauti, kun silmiin sattui kuulemma ihan pirusti, eikä meinannut mitään nähdäkään. Jotenkin kummasti säästyin silloinKIN tartunnalta, vaikka ihan yhtä läheisissä kontakteissa olin kanssaan, kuin muulloinkin, enkä suinkaan juossut karkuun suojalasit päässä :laughing: . No, mulla ilmeisesti on supervastustuskyky(Huomattu jo monesti muidenkin epidemioiden kanssa) ja ehkäpä tälläkin kertaa luotan siihen, että se mua joltakin oikealta silmätulehdukselta varjelee :smiley: :confused: .

Johan nyt on kumma, kun vitutuksen aiheet alkaa olla näinkin minimaalisia kun nikotininikkis. 3 viikkoa tänään täynnä nikotinilakkoilua ja nyt näyttää olevan vieteri tiukemalla, kun kertaakaan tämän koko lakkotaipaleen aikana. Ehkä voisi verrata pirikitkuihin näitä nikkiskitkuja samaa kaliiberia suunnilleen eli eipä nyt mitään järisyttävää kuitenkaan. Tämmöstä yleistä ärtymystä ja vittuperkelesaatanan huutelua todella pienistäkin asioista :imp: Noh tänään onneksi kuitenkin on raudannostopäivä, niin se ainankin on vähän helpottanut oloa. Kofeiini pitäisi myös kitkeä kokonaan pois, kun nikotinilakkoilee, osaa nimittäin oikeen laukasta extrana niksan himoa tuo kofeiini. Kunhan pääsen nikkiksestä eroon niin sitten seuraavaksi ajattelinkin lopettaa tuon kofeiinin ja lopetankin ja otan tilalle teen, joka onkin paniikkihäiriöihmiselle miljoona kertaa parempi valinta, kun taas kofeiini. Myöskin säkkipimeässä kämpässä tämä monitorin valo osaa vituttaa, kun loimottaa niin kovin.

Ab-kuuri, kun olihan se kusitulehdus. :unamused: En ole ennen vetänyt Nitrofuria ko. vaivaan, ja onpa muuten harvinaisen oksettava antibiootti. Ihan heikottaa.

Vituttaa ihmiset, jotka jäävät liukuportaisiin tukkeeksi, eivätkä voi väistää! :imp: Mikä vittu siinäkin on. Oli kiire bussiin, mut just tuollaisten tampioiden takia myöhästyin. No, onneksi mulla noi ajavat vartin välein, että sikäli saatoin siemailla kahvit odotellessa, mutta oli se silti vähän vittumaista.

Helvetillinen väsymys, joka juontaa juurensa lauantaiseen dokaamiseen. Tietenkin sunnuntaina kyllästelin kankkusessa itseäni tuommoisella 6mg Rivatrill-sarjalla pitkin siinä päivää, ja oikeastaan torkuin ihan koko sunnuntain, sama saamarin torkkuminen muuten jatkui vielä eilenkin. Eli vähän väliä vaan tipahteli sohvalle tietenkin sillä seurauksella, että alkoi miettimään ettei se uni nyt enää viimeyönä mitenkään voi tulla. Nappasinkin sitten ennen goisaamaan menoa 15mg Mirtazapiinia, ja jesus ja hoses ja ties mitkä vielä tässä on väsynyt olo ja erittäin semmoinen vittumoinen mielialalääkepökkyrä päällä. Olipas se hyvä, että reilu kuukausi sitten lopetin tuon Mirtazapinin kun tämmöistä koomaa teettää. No selväkin juttu, koska tolet lienee ovat täysin laskeneet. Kuinhan vitussa tässä oikeen selviää vielä luokkahuoneen eteen heijastehuimailemaan, noh mentävä se on, kun on luvannutkin. Vaan joo jos sitten joisi kupposen kahvia, että vähän ihmistyy tässä. Ja oli kyllä ehkä paskin penkipunnerrustreeni äskettäin jonka olen valovuosiin tehnyt

Winston, mulla kasvaa isovarpaan kynsi ihan kaarelle ja kolmekertaa vedetty pois kun sisään jäänyt liha meni kuolioon. Kipuihin tottunut mutta kyllä meni teemuja paripäivää, johtunee neuropatiasta kun varpaita pistelee aina, jalka suolavedessä liotan jotta kynnet pehmenee ja sähkömiehen pihdeillä leikkaan ja viilaan päältä ohkasesksi. Kyllä tuli verta ja jalkahoitajat varoo niin kovaa ku on biabetes.

Menee kuulemma viikko että nuppi elpyy muistiapyyhkivästä liuotuksesta. Jotenkin noi lauantait on pahoja dokauspäiviä, koska silloin muka “voi ottaa vähän enemmän”, eikä koskaan muistu mieleen että jos muisti menee, niin seuraava viikko on poikkeuksetta aika paska. Parempi ois tissutella vaan maanantaista perjantaihin, ja olla viikonloppuna kokonaan ilman. Iltaisin 5 * 4,5 annosta (1,5 litraa longeroa/olutta) vaikka, niin sehän on reippaasti alle suurkulutuksen 24 annosta! :wink: Jaahas, taidan taas täällä antabuskuurillani nyt jo alkaa petailemaan seuraavaa lonkerokuuriani, eikä mennyt kuin 9 aamua raittiina… :laughing:

^ Mahtaako toipua nuppi ihan viikossakaan…?

^^/^ Niinpä tuommoinen muisti totaalisesti vedetty unholaan jurri on kyllä paha ja ihan varmaan vie viikon ennenkun tästä semmoin ihan kunnolla toipuu ja jostakin olen lukenut, että parin viikon jotos tuppaa olemaan, ennenkun alkaa taas olemaan semmoisessa normaalitikissä. Mut mie en osaakkaan juoda ainoastaan vaan joitakin juomia. Yleensä tulee tasan niin kauan juotua, että taju kyllä lähtee kuulasta :slight_smile: Noh nyt tässä pitää taas muutama viikko raitistella, kunnes onkin jo tiedossa seuraavat rynttäjäiset, ja todella kosteat semmoiset :slight_smile:

Lähes 38 asteen kuume. :frowning: En tiedä tehosko ne Nitrofurit sittenkään. Vai onko tää perusflunssa vaan. Aamulla labraan.

^ Toipumisia Nnaanalle.

Vituttelee erittäin todentuntuinen nähty painajaisuni. Useinhan ne ovatkin kun totisinta totta. Olin jossakin ihmeellisissä juomingeissa, jossa perkele streititkin dokasi :smiley: Suurinosa juojista koostuikin entisistä opiskelukavereistani jostakin 80-luvulta ja nuo opiskelijakaverit eivät ainankaan joskus kasarilla pahemman juoneet. Nytpä joivat. Itse olin unessa jo kaatanut kitusiini vuorokausitolkulla kovia etanoleja ja olokin alkoi olla ihan kamala. Hortoilin jossakin ihan vieraassa kaupungissa vailla rahaa bongaamassa etanolia lisää, kun rahaa ei tietty näyttänyt olevan latiakaan. Asiaa vaikeutti ihan vitusti sekin seikka, kun olin vielä menettänyt jostakin syystä äänenikin ihan lopullisesti, eli jouduin elekielellä jotenkin osottamaan pulloja ja jotakin elehtiä. Onneksi eräs entinen opiskelijatuttavani havaitsi hätäni ja aukaisikin minulle Tuborg-kaljapullon. Avaaminen muuten kesti aivan ikuisuuksia. Kallistaessani sitten putelia pystysuoraan huomasinkin, ettei sieltä tullut pisaraakaan armahtavaa eliksiiriä. Se oli vaan se kalja juuttunut pulloon eikä liikkunut suuntaan ei toiseen. Olo alkoi tietenkin olla jo ihan kamala. Muistin sitten, että semmoisen ruman liivini povitaskussa on purkillinen Rivatrill 2mg tabletteja, joten tietenkin aloin kuumeisesti metsästämään takkiani. Se oli sinäänsä turhaa vaivaa, sillä heti liikkeelle lähtiessäni takin etsintään, niin pimpelipom sainkin viinaslaagin, johon sitten heräsinkin, enkä muuten enää saanut sekuntiakaan nukuttua :smiling_imp:

^ Ehkä tuo uni varoittelee että vaikka tiedossa ja luvassa onkin tulevaisuudessa varsin kosteat juomingit, niin parempi ottaa opiksi ja ojennukseksi ennenkuin tulee slaagi? :wink:

^^ Sangen ikävää, mutta silti vain unta.

Mua häiriköitiin tavan takaa, mutta sohvalla ollessani aamuyön tunteina tsiigasin ihan mielenkiintoisen unifilkan.

Siinä ilmeisen himokas beibe jossain toimistorakennuksessa houkutteli mua pauloihinsa ja aivan välttämättä
tahtoi minut äärelleen ja hiplailemaan ja käymään munaksi. Mun piti mennä jonnekin lääkärikoulutukseen ja
tuo limainen typy lupasi mut lyhehkön kähminnän jälkeen heittää pleiseille. Mentiin hänen asuntoon, joka
oli jonkinlainen travelling shithouse ja siinä samassa etuovi räjähti auki ja sieltä tulikin kolme karjua taloon.
Yksi niistä, joka ei ollut tämän houkutuslintunaikkosen mies, tuli mua valistamaan, että talon ainoa todellinen panomies tekee 18-tuntista päivää ja on aika rikki ja sitten vielä joku jätkä täällä nuolee sen sutturaa.

Kolme pelottavaa ja skrodea ahtaajaa ympäröi meikän ja istuin jossain lahossa nojatuolin romussa, kun ne alkoi yksitellen mäisikiä mua. Tekivät tämän kasvatustoimen siten, että puhe jatkui ja lyönti tuli ikäänkuin välimerkkinä ja lisänä. Olin taju kankaalla ja havahduin jossain pimeellä kujalla, että mua viskotaan ulos rekasta ja samassa siihen ajoneuvon kylkeen rytisi lujaa kyttäauto. Ja siinä kohtaa leffassa tuli täydet valot päälle, onneksi.

Semmosta. Tämä hereilläoloaika tuntuu taas mukavammalta.

^^/^ Joo ehkä tosiaan jo unet varoittelee, että vähän maltillisemmin kallistelisi lasisia laulukirjoja tulevaisuudessa :slight_smile: Toisaalta kyllästelen itseäni ihan poikkeuksetta benzoilla kankkusissa, joten tuskimpa se slaagi tulee :slight_smile: Eikä tuommoisesta päivän dokaamisesta sentään slaagia kai saa. Unet onkin juu erikseen. Saattoi myös toissayönä otettu mirtazapin tehdä temppujansa painajaisten muodossa. Tuon Mirtan olen siis lopettanut tyystin, mutta yritin mirtalla vähän saada unirytmiä kohdilleen, kun benzokyllästys darroissa alkoi väsyttämään jopa siten, että käytännössä nukuin 2 vuorokautta :open_mouth: Söin siis 6mg Rivatrillia kankkuseeni. Liekö tuossa olikin sitten vähän liikaa, kun en nykysin enää omaa juuri mitään toleransseja benzoihin. Ja se on elämäni suurin siunaus. Vai poistuiko tuo Rillu sitten elimistöstä ja alkoikin nähdä ihan himmeitä viinaslaagiunia. Toisaalta on tullut nähtyä niin kammottavia unia sekä unessa, että valveella, että eipä tuo nyt tavallaan slaagiuni niin pelottava ollutkaan, joskin kyllä ihan todentuntuisen kyrpämäinen.

Jatkuva väsymys vituttelee. Tämä ei enää ole edes normaalia :confused:

Asuntoni vieressä oleva tietyömaa alkaakin vituttamaan ihan kunnolla. Eipä siinä hieno homma, että muokkaavatkin tiestöä uuteen kuosiin ja täten parantavat liikkenneturvallisuutta. Vitutuksen aihe kuitenkin on tämä. Tuossa aamulla useimmiten kello 05.00 kämpän viereen ajelee kookas kuorma-auto joka sinäänsä jo päästelee ilkeän kovaa ääntä, eikä siinäkään vielä sinäänsä mitään, mutta Jurpohan pitää sitä autoansa ihan jatkuvalla syötöllä tyhjänkäynnillä, ja tokihan tämmöinen elementtihelvetti kaikuu sen mukaisesti. On meikällä korvatulppia, että sinäänsä turhaan purnaan, mutta en koskaan muista ottaa niitä käyttöön. Joskus sitten tuossa kello 02.00 yöllä otin 2mg Sirdaludia, kun ei oikeen antanut nukkua. Empä tiedä kyllä tuo sirkku vähän nukuttaa, vaan vieläkin on suhteellisen pöllö olotila tuosta Sirkusta. Tai ehkäpä vaan olen syntymäpöllö. Ihan vähän myös vituttelee keli, joka lienee muuttuu loskaksi ja liukkaaksi.

Täysin luokattoman huonot yöunethan ne vituttelee taaskin jo kovinkin perinteisesti. Tämä nyt on vaan se uneton kausi jolle ei voi yhtään mitään. Viikko yleensä menee täysin valvoen sitten se tasautuu ja nukkuu yleensä kolmekin viikkoa melko makoisasti varsinkin kun mitkään kitkut tai nitkut eivät enää kalva, tai niin no nikotininitkut vähän. Tokihan liioittelin kun sanoin, että täysin valvoen menee viikko, mutta semmoisia maksimissaan kolmen tunnin unia yössä tämä uneton jakso aina sisältää, ehkä kahden tunnin unia. Kyllä tuossa herätessä kävi mielessä jotta voisi surutta tempaista Oxepam 15mg tabun rotkoon, mutta jätin ottamatta, kun siitä tulee niin perkeleen nopeasti tapa ja saattaakin huomata, että ottaakin jo joka ehtoo tuon pikkumoukun rauhoittavaa seuraavaksi se annos olisikin jo tuplat ja se kovin tuttu tarina. Paha kurki sentään, kun Atarax näyttikin olevan lopussa samoin Sirdaludkin, joita saatan joskus käytellä näihin unettomuuskausiin. No Sirkusta on laitettu eilen uusimispyyntö, eiköhän se kohta ole uusittu. Myöskin tulee aika heikko olo, kun tähän unettomuuteen tinttaa tätä kofeiinia tämmöin ihan isolla kädellä. Mutta ei tässä mitään extravittumaisuuksia ainankaan vielä ole. Mutta niitä vielä tänään tulee, kun on ihmisten ilmoilla asioita hoidettavana ja vähän työtäkin on taas tiedossa. Perinteisesti paniikit nousee unettomuuskauden aikana vittumoisemmin pintaan