1970, voit olla täysin väärässä. Ite Pohjalaisena myönnän pitkävihaisuuden, joka ei ole ikuista. Aaltojen pitää nyt vaan tyyntyä, muista ettei sopua tehdä yksipuolisesti. Mun isä kännissä ilkeili niin mottasin turpaan ja kunnolla, kuukausi meni niin tuumas et poika osaat pitää ittestäs huolta ja kannattaako meidän vihoitella. Ei kannattanut, vähän viileät välit oli pitkään, johtuko siittä että oma poika voi vetää pataan, eitiedä.
^ Joo - ehkä liian aikaista on sanoa, vaikka lopullisuuden ainekset onkin olemassa,
niin hyvin tunnen tuon äijän ja ittenikin tän asian suhteen… No, sen näkee sit aikanaan.
Toivoa ei saa koskaan menettää.
Ihan vitunmoinen nikotiininippe tulee näemmä taas aivan puskista. Varsinkin kun söin juuri vähän tulisempaa apetta, niin tuntuu, että koko kroppa huutaa nikotiinia. Vieläkin pahemman nippereaktion aiheuttaa aamukahvi, ai saamari kun onkin nikotiini juuri silloin hyvin maullaan. Samoin viuna laittaa nikotininystyrät valloilleen. No tämä refla näyttää vaan vähän aaltoilevan, mikä onkin ihan normaalia refloissa olipa se refla aineesta, kun aineesta hankittua niin usein viekkarit on vähän tämmöisiä aaltoilevia. Toisaalta tulipa rimpuiltua benzodiatsepiineistakin aikanaan irti, niin eihän tätä oloa oikeen voi edes kunnon reflaksi kuvailla, mutta sangen kyrpämäinen olotila ainankin hetkellisesti. Eiköhän tämä toki helpota ja pitääkin vaan höyrytellä makutiivisteitä toki ilman nikotiinia Ei tässä nyt muu taida niin vitutella
Valvon. Taas. Viime yö olikin helpompi, kun nukuin miekkosen vieressä, mutta yksinään tää on taas yhtä helvettiä. Harmi vaan, että meillä on tota välimatkaa aika rutkasti, niin ei oo mahdollista nukkua vieressä jatkuvasti.
Suomen kylmyyskin se on vittumaista. Tuntuu oikeen extrapahalta, kun palaa lämpimämmästä.
Ystävyyssuhde, joka näyttääkin olevan yksipuolinen tukihenkilösuhde.
Olen nyt pari vuotta vastaillut satunnaisesti keskellä yötä ko. tyypin ahdistus/itsemurhapuheluihin, joka on erittäin vittumaista koska henkilö on tietoinen asioista A. Kärsin unettomuudesta ja on aivan saatanan röyhkeää herättää mut yöllä kun tietää etten välttämättä saa enää tunteihin nukahdettua, ja B. Näitä puheluita tuli silloinkin kun olin töissä ja sanoin hyvin selkeästi että tarvitsen oikeasti nyt unta ennen duunia. Silti piti kuunnella itkua siitä miten tekee mieli vetää ranteet auki/hypätä parvekkeelta/ottaa yliannostus/hirttäytyä/tms.
Muuten tää ei ärsyttäisi yhtä paljoa, mutta olen huomannut että kun itse joskus puhun omista mt-ongelmistani/ahdistuksesta/masennuksesta/itsemurha-ajatuksista, vastauksena on joko hiljaisuus, “aijaa” tai parhaimmillaan vähättelyä tyyliin “sulla ei sentään ole tätä ongelmaa kun mulla blaa blaa”. Alkaa oikeasti vituttaa olla jonkun henkilökohtainen psykologi, varsinkin kun nähtävästi tällainen ei toimi kumpaankin suuntaan. Lisäksi yhteydenottoja ei edes tule enää nykyään muissa yhteyksissä.
Mulle on kai jotenkin erityisen helppo puhua, koska olen huomannut vähemmänkin tuttujen ihmisten avautuvan helposti. Tämä ei siis muuten haittaa, MUTTA nyt alkaa oikeasti tulla hyväksikäytetty olo. Argh.
^ Skippaa helvettiin tollanen tapaus, et sä ole siitä vastuussa ja ihmisen pitää saada nukkua !
Törkeetä häirintää ja huomionhakua se vaikuttaa olevan…
Ja Sulla on oma elämä, move on
Heivattava tuollaiset kylmästi on. Kokemusta on ja tiedän, että ei ole välttämättä helppoa kun on pitkä yhteinen historia. Se on vaan yleensä niin, että tuollaisille ei mikään tuki tai apu riitä.
^Mietin vakavasti just ihan kylmää heivaamista. Joku kuukausi sitten ärähdin juuri tuollaisen puhelun aikana että mitä sä oikein haluat mun sanovan tähän, kun mikään ei tunnu vaikuttavan ja päälle tulee vielä jotain saatanan vähättelyä. Mulkkuahan se on ns. hylätä toinen paskalla hetkellä, mutta enhän mä tosiaankaan ole vastuussa aikuisen ihmisen elämästä.
^ Ei se mikään oikeasti paska hetki tai elämän kriisitilanne ole, jos joku on vähän huomionkipeä . Komppaan muita, että heivaa helvettiin. Olen itse hankkiutunut moisista riippakivistä eroon ja se on ollut ainoastaan hyväksi mulle, eikä ole pahemmin surettanut, vaikka elämänsä olisi sen jälkeen entistä jyrkempään alamäkeen lähtenyt, koska se ei todellakaan ole mun vikani tai mun vastuullani.
Ihan käytännön vinkkinä vielä sellainen, että pistähän puhelimesi yöksi äänettömälle/pois päältä . Jollet nimenomaan jotakin päivystysduunia tee, joka vaatii tavoitettavissa oloa 24/7, niin halvattuako siihen puhelimeen pitää keskellä yötä vastata kenellekään? Vaikkei olisi edes ketään häirikkösoittelijaa ristinä, niin ainahan voi se väärä numero -tyyppi katkaista yöunet ja aivan turhaan.
Kylmyys ja palelu nyt kestona vituttelevat, mutta ei mitään tähdellistä valittamista tällä haavaa.
Vähän huonosti nukuttu yö vituttelee. Olisin kyllä ehkä saanut nukutuksi vaan kyrvänmulkkupuliukkonaapurini se messusi aina pitkälle aamuyöhön. Rapajuopolla onkin nyt delirium-vaihde päällä, jonka kyllä osaan jo vuosien kokemuksella tunnistaa. Saatana juuri sanoin sille kyrvälle tuossa rapussa, että syytä hiljentyä tai jopa mie todella rauhallinen immeinen saatan vielä suuttua ihan oikeasti sille. Toisaalta eipä noinkaan haperoon päähän enää mikään sanominen tehoa, liekö pitää leipoa nekkuun ukkoa. Noh alkuun kokeilen vähän pehmeämpää vaihtoehtoa ja käynkin tänään ostamassa apteekista semmoiset geelikorvatulpat samalla kun sinne muutenkin on asiaa. Perusvitutukset siis vaivaa+nikotiininippe joka yltyi, kun kurmasi kahvia ison lekan
Kyllä mä vähän kovistelisin ukkoa et yöllä ollaan hiljaa tai voi nenuun ottaa kipeää.
Tuskinpa joku ojanpohjadoku jostain kovistelusta välittää, tai edes ymmärtää sellaisesta. Fiksuinta lienee muuttaa pois tuollaisessa perslävestä, jos todella häiritsee. Onhan sen katkokävelijänkin jossain asuttava
Ollaan kokeiltu kun yhden kaverin naapuri mekasti kaikki yöt, mentiin yhdessä kun ramppaaminen alkoi ja otin pikkasen kiinni ja sanoin seuraavalla kerralla tulevan semmoset ukot hiljentämään että varmasti uskot. Kyllä sillä aivot toimi koska lopetti sen metelöinnin siihen. Juoppo raasuhan se oli mutta pakko tehdä jotain kun varoitukset ei toiminu, talon muut asukkaat lupas kerätä rahat mahdolliseen sakkoon jos se hakataan. Sano sinä voiko toimia, minä sanon että toimii. Vaikka vaimon serkun poika oli joka ampui raketteja tossa pihalla menin Dopperin kanssa sanomaan et yksi vielä ja päästän koiran irti, nyt kun näki mut niin vapisten sanoi ettei yhtäkään ammu vaan menee rantaan jossa sallittu paikka, pojalla ei ole kaikki matot suorassa vintillä mutta kun säikäytti niin uskoi. Pohjanmaalla uskotaan voimaan.
Tiedätkö miksi Neuro kaltaisiasi kutsutaan? Kiusaajiksi. Heikkojen miesten hommaa tuollainen
^^/^ Kyllähän tuota turpaan moukarointia pitää välttää, kun kuitenkin olen todella rauhaa rakastava ihminen, vaan kyllä tuommoinen juoppohulluileva puliukko saa hermoromahduksen partaalle ja käynkin tässä päivän mittaan moikkaamassa tuota naapuriterroristia. Tuo puliukko on kyllä yleensä uskonut ihan semmoiseen vähän painokkaampaan sanaan ja ollutkin sitten hiljaa pidemmän aikaa kunnes taas se möykkääminen on alkanut. Tosiaan yläkerta on ihan dokattu kunnolla toimintakelvottomaksi aikaa sitten ja varmaan on vaikeuksia muistaa yhtään mitään mitä on tullut luvattua. Noh pitää vaan käydä huomauttamassa asiasta. Ehkä taas hetkeksi hiljenee
Tosiaan joo tuossa syksyllä muutin tuolta toisesta asunnostani Itä-Suomesta talviajaksi tänne kaupunkiin ja olenkin ajatellut muuttaa taas takaisin tuonne vähän idyllysempiin maisemmin kunnes vähän kevät koittaa. Kyllä omakotitalo on aina omakotitalo, kun vertaa näihin kuppasiin vuokraluukkuihin. Tai tiedä kuppasuudesta, mutta paska tuuri naapurin suhteen
Mä herään jo siihen puhelimen värinään/näytön valoon. Ja vieressä on pakko pitää jos haluan kuulla herätysäänen aamulla. Nyt on onneksi ollut jonkinaikaa hiljaista joka vähän herättikin siihen että yhteydenpito ei kiinnosta jos kyseessä on mikä vaan muu aihe kuin hänen mt-ongelmat tai päänsilittelyntarve, eli tulevaisuudessa saa jäädä koko vastaaminen tai sitten ilmoitan heti kättelyssä kuinka paljon veloitan terapiapalvelusta, mukaanlukien tietenkin yö/pyhälisät.
Nyt vituttelee flunssa joka näyttää tulleen sekä mun että puolison riesaksi.
^ Pistä värinä pois päältä ja puhelin vaikka tyynyn alle niin ei valot näy. Tai osta herätyskello. Ja pim, näin on nämäkin ongelmat ratkaistu!
Ikävä miekkostani. Vaikkei edes olla missään parisuhteessa virallisesti, niin miten kaukosuhteilijat mahtavat kestää? Jos plinkistä sellaisia kokemuksia löytyy. Tuntuu, että se ikävä paheni, kun näki viikonloppuna ja taas piti erota.
Muutenkin pershäiriöoireet nostaa päätänsä, kun on tiiviimmistä ihmissuhteista kyse. Koko ajan pelottaa, koska se hylkää/alkaa vihata mua/vihaa jo, koska x, y ja z. Näistä syistä en ikinä olekaan kyennyt kunnollisiin parisuhteisiin. Nyt kuitenkin haluaisin koittaa, mut pelottaa, että kohta on paskana kaikki. Huoh. On se rakkaus monimutkainen asia.
Mä en tiedä, mutta onko nämä “vainoilut” ja hermoilut parisuhdeasioissa addiktiosairaalle hyvin tyypillistä? Mullakin tulee ihme olotiloja epämääräisistä pari/kaverisudeviritelmistä… haluais nopeasti selkeyttä ja tietää toisen ajatukset, sitten hylkäämisenpelko ajaa niin, ettei uskalla mitään kysyä, vaan pysyy vaiti