Vittumaista tänään?

^^ Mahtavatkohan kausiapulaiset tähän varsinaiseen postiongelmaan mitään ratkaisua tuoda? Vahvasti epäilen. Sen vuoksihan niitä palkataan, että se joulukortti- ja pakettisuma saataisiin purettua ja perille ajoissa ja ne oikeasti tärkeät postit saavat sillä välin edelleen lojua ties missä unholassa pölyttymässä. Onhan tämä Postin täysin käsittämätön pelleily jatkunut jo pidempään ennen tämän vuotista joulusesonkia :unamused: .

Palelu, pieni selkäsärky ja onneksi vain lievät hypokondriset kuumottelut tässä vähän vituttelevat, mutta eipä mitään maata mullistavaa tänään.

^Jaa-a, ei mitään hajua heidän toiminnastaan. Noinhan se tietysti voi olla. Tuttu joka oli vuosikausia Postin jakelukeskuksessa töissä sanoi, että toiminta on usein ilman mitään sesonkiakin aivan kaoottista. Käsittelyä odottavien postien järjestys menee sekaisin ja sen seurauksena joku satsi voi maata päiväkausia jossain altaassa tai kontissa.

Tuli tuossa salilla käytyä ja ihan semmoisen keskinkertaisen hyvän treenin sai viskattua. Vaan perkele eiköhän siinä sarjan aikana tuntunutkin semmoinen vihlaiseva kipu tuolla yläselän paikkeilla ja senhän tietää, että luvassa tulee silloin olemaan totaalinen niskajumi/selkäjumi :imp: Noh kyllä tämä kupoli vielä akselinsa ympärillä kuitenkin pyörii. Täytyy olla itselleen armollinen lääkäri sekä määrätä tuommoinen 4mg sirdaludia jumitukseen. Vähän semmoinen typertynyt olohan siitä sirkasta kyllä tulee, mutta viis siitä jos se tätä jumetusta parantaa. Miun mielestä sirkka on kyllä aika hyvä lääke juurikin tämmöisiin lihasjumetustiloihin.

Hakisin kyllä ehottomasti huomenna saikkua tähänkin vaivaan, vaan onkin jo tuota saikkua entuudestaan määrätty semmoin ihan rukiisesti :smiley: Kun tipan vertaa ei jaksa Kelan kuntoutus kiinostaa. Tai mikäpä vika siinä kuntoutuksessa sinäänsä on, mutta aivan vammaisia on miun työtehtävätkin. Toisaalta se on kyllä täysin ymmärrettävää, kun en omaa juuri mitään työkokemusta yhtään mistään :slight_smile:

Menin tuossa puoli kymmenen maissa nukkumaan ja nyt heräsin. Se on suht vittumaista. No, eipä kai muuta kuin pamia naamaan.

Mä en muuten tiedä, mikä ihme siinä on, että muiden seurassa nukun paremmin. Jos lataamossa nyt ei oteta huomioon häiriköiviä huonekavereita, mutta esim. yksinäisessä huoneessa nukun paremmin. Sekä matkallani. Siten, että ihmisiä on läsnä, muttei kuitenkaan ihan liian liki. Mikä lienee turvallisuudentunne kai? :confused: Siksipä odotankin matkaa kuin kuuta nousevaa. Siellä kun voi mennä valeriaanalla + melatoniinilla + Ataraxilla, onneksi. Pääsee pitämään bentsotaukoakin ja laskemaan tolejaan. Joskin voi olla, että stressi/jännitys siitäkin herätti mut liian aikaisin.

Joulu. En kyllä pahemmin etukäteen asiasta ahdistellut, stressaillut ja vittuuntunut, kun työnsin sen ajatuksistani pois ja ajattelin korkeintaan, että eiköhän siitä taas hengissä selviä, eikä ole pitkä kakku. Nyt meinaa kuitenkin vähän ahdistaa :neutral_face: . Nukuinkin huonosti ja syytän siitä joulua.

Pahaa aavistamatta avasin radion, että voisin sunnuntaiseen tapaan kuunnella Kansan radion ylen viisasta ja leikkisään väkeä. No mitä vielä, täältähän tulee jotain ihan kauheaa ujellusta, äkkiseltään voisi luulla että jonkinlaiset valtiolliset hautajaiset suruaikoineen menossa. Kummasti tekee mieli vetää ranteet auki tätä kuullessa.

Olispa huumeita, eihän näitä joululauluja muutoin kestä!

Tänään ja muuten; aikaansaamattomuus on vittumaista. Sekä mielenkiinnottomuus. Toistan näköjään täälläkin samaa virttä kuin toisessakin ketjussa, että enpä tiedä, lamauttaako masennus vai se saatanan lääke, Abilify enemmän. Eipä sen kummempia valittamisen aiheita nyt justiinsa. Ihan kiva olla pois koto-Suomesta. Pitäis käyttää aika johonkin muuhun kuin murehtimiseen.

^ Eikös Zen-buddhismissa korosteta ennemminkin olemista kuin tekemistä? Ollaan vaan tekemättä mitään ja odotellaan että kaiken tekemisen minimointi olisi se nimenomainen avain onneen tai johonkin…? :wink:

Ehdottomasti vituttaa nikotininippe, kun eilen sitten päädyin varastoimaan sähkötupakkavermeet vaatehuoneen perukoille. Eipä se nikotiinilitku ollut lopussa kuin 1mg vahvuista, mutta riitti näemmä mainiosti siihen, että ihan suht vittumoista niksaa tässä kyllä puskeekin :imp: Toisaalta olen kyllä tuossa jokin vuosi sitten onnistunut jättämään sähköröökin aika iisisti pois mutta jostakin ihme syystä päätynyt sitten taas höyryttelemään sitä. Varmaankin kännipäissään tullut höyryteltyä ja sittenhän se paluu nikotiiniin käy kuin itsestään. Josko tällä kertaa paluuta ei olisi.

Vaan onhan tähän eloon viekkareita mahtunut ties mistä myrkyistä, niin eihöhän tässä yksi nikotiinikin seljätetä, vaikka totuuden nimissä pakko sanoa, että kyllä tekee mieli höyräyttää nikotiinia, ei niin tupakkaa tee mieli, mutta pöllyttää oikeen huolella sähkökessua :slight_smile: Eipä nämä nyt semmoiset reflat ole, että tekee ihan oikeasti mieli tehdä murhia, mutta semmoinen nihkee hiki otsalla tässä kyllä saa kirjoitella.

Jos tekisi punttitreenit, niin saisi ajatusta niksoistaan pois :slight_smile:

Joulu kans ketutti: koska makoilin kotona paskasessa kämpässäni lilluen luuseriudessani ja toivoin et posti toimittais vahingossa jonkun silkkitie-erän just mun postilaatikkoon.
Lisäksi koulusta jälkeenjääminen harmittaa aivan sairaasti ja pamitolet: Nnaana sielä mainitsikin tosta toletiputuksesta, joka on niiiiin tutun kuulosta… just joulun aikaan olin ollu neljättä päivää vain 0-1 sinisellä (x3 on normaali) kunnes mietin et jopas nyt kumma, kun tinnittää niin lujaa korvissa, ettei kuule edes luuserisarjojaan, joiden parissa luuseriutuu. :wink: Sit muisti et ainiin ne pamit, joka oli ainoa positiivinen juttu, et ylipäätään unohti paminsa.

Meillä on täällä näemmä paljonkin uusia ihmisiä muuten (oon ollut poissa vähän kaikkialta.) Niskajumista kärsivällä oli juttua punttitreeneistä, niin en oikein muuta keksi kuin lähteä huoltamaan kroppaansa vanhuuden päiviä varten. Ainoa asia, joka oikeastaan kauheesti kiinnostaa. Vois tässä kait pahemminkin mennä!

Koulusta vielä, ja kuinka hallituksen toimet näkyy opiskelussa: 474e oli opintotuki aiemmin, josta se nyt tippui 225euroon kera suositusten ottaa kuukausittainen opintolaina. Kun on velkajärjestelyssä ja kerran jo ottanut opintolainansa, niin tää on … vähän vaikeeta. Olen siis tt-tuella koska en ole halukas ottamaan tilanteessani sitä lainaa. Sit kaiken lisäksi se tt-tuki (jolla tietty elän sen opintotuen lisäksi), muuttuu joka kuukausi. Enkä ole edes jaksanut ottaa selvää miksi, jotain indeksejä ja asumislisän muuttumista opiskelijoilla. Nyt kun olen kysynyt miten pärjään Kelalta, niin ne sitä opintolainaa kovasti suosittelee. Vitun vittu! EI LAINAA KIITOS EX(?)NARKKARILLE JOKA PYRISTELEE MUUTENKIN KAIKISTA SYNNEISTÄÄN VAIHTELEVALLA MENESTYKSELLÄ!

Siinä oli luuseriutta kerrakseen… kollektiivinen anteeksipyyntö :smiley: Terkut kaikille!

Armoton nikotinippe kalvaa, se oli jo hetken maltillisempi, vaan nythän tässä puskee jo niksoissaan ihan semmosta hikikarpaloa. Kaivoin kyllä sähköröökin esiin, mutta pumppailen siinä ainoastaan pohjanesteitä ja makuaineita eli nikotiinia siinä ei ole lainkaan. Jätin tuossa joulunaikaan Mirtazapiininkin kokonaan pois niin saattaahan sen dumppaaminenkin aiheuttaa tätä jokseenkin irrallista ja paniikinomaista oloa. Tälläisiin oloihin olisi helppo vaihtoehto tonkia vähän benzoa nieluun, mutta en ota benzoa nämähän nyt ovat vaan tämmöisiä pikkusia viekkareita verrattuna sitten oikeisiin viekkareihin, tai no viekkari, kun viekkari. Perseestähän nämä ovat :smiling_imp: Saattaa myös olla, että jouluinen dokaaminenkin nyt jälkijunassa aiheuttaa kyrpiintynyttä oloa ja varsinkin kun darraansa on maistellut vähän benzoa, että kyllä nekin toki elimistöä ja psyykeä saattavat sotkea. Turhaa marinaa miun taholta täytyy alkaa touhuamaan jotakin niin saa kelansa johonkin muualle asennettua, kun niksoihin ja mitä ilmeisemmin myös mirtazapin lopetusoireisiin ja liekö vielä jälkijunadarrakin alkoi kalvamaan tai sitten nuo kaikki yhdistettynä :confused:

^ Nikotiinipurkkaa kitusiin?

^ Ajatuksena hyvä tuo nikotinipurkka, mutta nyt on aie vieroittautua nikotiinista niin passaan purkankin :slight_smile: Purkalla kyllä olen aiemman koittanut ihan normiröökistä irti, mutta vasta sähköröökillä pääsin normikessusta lopullisesti irti ja mielestäni todella helposti. Tietenkin nikotiiniriippuvuus jäi edelleen valloilleen. Nyt joo koitan päästä ihan lopullisesti nikotiinista eroon. Aikalailla 48tuntia alkaakin jo olla täynnä nikotiinitonta aikaa. Vaan tuleehan niksareflat kestämään oman aikansa, vaan eipä tämä nikotininippe sentään kuolemaksi ole joskin ihan perseestä :imp: Paljon aina puhutaan, että nikotinilakkoilija myöskin alkaisi turpoilemaan syynä varmaankin niksan korvaaminen ruoalla. Sehän se puuttuu, että tässä vielä alkaisi jotenkin lihomaan, joskin se lienee on suoraanverrannollinen mässäämisen määrään. Eikä nykyseltään enää kiinosta semmoinen kunnon amfetamiinidiettikään, jolla hukkaa -30kiloakin melkosen nopiasti :smiley:

Unettomuus se osaa vituttaa, eli aika perinteiset vitutukset siis valloillaan. Lopettelin tuossa joulujen aikoihin Mirtazapinin syömisen, jota tuli aika pitkään syötyä annoksella 3.75mg-7.5mg noin 30 min ennen koisaamaan menoa. Enkä muuten osaa sanoa auttaako tuo mirtakaan unettomuuteen, kun on semmoinen kausi ettei nuku niin silloin ei vaan nuku niin tämä näyttää menevän, joo saisihan sen unen vanhanliiton ihan oikealla unilääkkeellä, mutta semmoisiin en aio lähteä ja vähän vaikea niitä Suomesta saadakkin, eli täytyy vaan ottaa unettomuus vastaan. No ehkä voisi Venäjältä ostaa nukuttavia antihistamiineja joita sitten kokeilisi tarvittaessa unettomuuteen. Vittumoinen risti roudata tätä unettomuuttansa mukana :smiling_imp:

Toisaalta saattaappa tässä olla sekin positiivinen puoli, että nytpä olenkin lääkkeetömällä linjalla liikenteessä, jollei nyt darrabenzoja lasketa mukaan, ja todella satunnaista Lyrican ottamista kipuun. Pronaxen ja mahansuojalääke on ainoat pysyväislääkitykset miulla, eli onhan tuota lääkettä, mutta Pronaxen on tulehduskipulääke sekä sitten maistan somacia siihen päälle, ettei nyt sattuisi pakki laukeamaan.

Myöskin tämä nikotininippe vituttaa jollakin asteella. Tänäänhän tärähtää 3vuorokautta ilman nikotiinia. Muistini mukaan olo ei nyt enää tästä hullummaksi mene, joskin nervithän tässä osaa vähän olla kireällä

Kelahan se vituttaa jo heti aamusta hyvin ankarasti taas ja erityisesti ammattitaidottomat “asiantuntijat” siellä verhojen suojissa ja heidän kätyreidensä metkut! No ei auta kun laittaa volkkari tulille ja tramalia nassuun, puhelua erinäisille oikeille guruille sekä tossua toisen eteen sekä ylöspäin! Voi vittu muuten mitä touhua, ei tätä oikeesti uskois jos ei omin silmis näkis ja kuulis… Kyseinen pulju alkaa vittuilee ihan tosissaan Dontille mutta kyllä täältäkin pesee ja kaikkeen ollaan varauduttu!!! Tässä alkaa olla jo pikku hiljaa muuten aikamoinen sakki oikeita alanmestareita sitä mieltä, että olisi pikku hiljaa aika saada myös se julkisen puolen hoitokontakti muualtakin kuin vain päihdehoitolaitoksesta kun ei niitä hiton ongelmia ole minkään psykoaktiivin saralla (ennen kyllä oli ja pahoja olikin) vaan ihan muiden hommien kanssa :smiley:

Onneksi olkoon. Nikotiini on kylla niin turha aine ettei ole tosikaan… :wink:

^ 4 päivää alkaakin tulla tässä täyteen nikotiinitta ja sehän muuten meneekin aika vaikeaksi, kun tulee kaljaakin imuroitua, mutta toistaiseksi pitää niksalakko vielä :slight_smile: Ja jottei menisi ihan offiksi tämäkin postaukseni niin tänään vituttaa tai vitutti tuolla salilla käydessäni semmoinen vähän nuorempi jantteri joka haisi aivan saatanan pahalle. Ymmärränhän mie jos vaikka kollilla onkin jokin sairaus eikä voi hikensä hajua mitenkään säädellä, mutta kundi lähinnä lonni vaan salilla eikä niin edes hikoillut ilmeisemmin, toisaalta en nyt sentään niin tarkkaan yytsinytkään :slight_smile: Perkeleen pöllö eikös sitä voisi hölväillä itseään ihan kunnolla jollakin deoranttituotteella ennen salille ilmaantumistaan tai vaihtoehtoisesti voisi luttailla suihkussa vähän runsaamminkin. Jotenkin siinä vitullisessa hien käyhässä oma treeni meni suraksi. Vieläkin leijailee sieraimien suuntamilla nuorenmiehen väkevä hiki :open_mouth:

Minä taasen vihaankin uutta vuotta joulun sijaan. :smiling_imp: Paskat tää tästä paranee toivottelemalla hyvää uutta vuotta ja paukuttelemalla raketteja. Tai no, aina sitä kai voi toivoa.

Kohta siirryn kyllä dokaamaan tätä vitutusta pois. Diapam jo vähän auttoi asiaa.

Infernaaliset kivut ja tuskat, koska olen nainen. :angry: Otin tossa Tramalia jo 50 mg, mut ei tunnu auttavan. Jumahti vaan pää, mut kivut jatkuu edelleen.

Lisäksi uus tk-lääkäri on vittupää ja käskee lopettamaan Tramalin, kun ne loppuu. E-pillereihinhän mä en suostu, tahi mihinkään hormonivalmisteisiin muutenkaan, koska a) ei ole mitenkään sanottu juttu, että ne auttaisivat kipuun b) pitkällä aikavälillä aiheuttivat enemmän joitain gynekologisia syöpiä kuin verrokeilla, jotka eivät saaneet hormonivalmisteita. Ja meidän suvussa kun noita syöpiä on.

Tietenkin yksityinen on vaihtoehto, sitäpaitsi aurallisen migreenin kanssa ei saa käyttää hormonivalmisteita myöskään. Odotan neurologin lausuntoa asiasta vielä ja toimitan tk:hon. Jos sittenkin kiduttavat jollain Panadolhoidolla, niin marssin yksityiselle. :imp:

Oho - meni isäpuolen kaa välit. Ehkä tää oli odotettavissa. Viimeksi korjasin ne n. vuonna 2000 soittaen kännissä,
joka oli silloin normaaliolotila ja siitä ne vanhastaan vuodesta 1979 olemassaolleet välimme skulaantui.

Nyt ei taida niin enää käydä. Asia on täysin minun aloitteesta kiinni, sillä se on niin vitun pohojalaane vaasalaine,
ettei puhettakaan muusta. Mut niin kai sen pitää ollakin. Viisain mies, jonka tunnen ja auttanut mua paljon.

Pyrin sen niin muistamaankin, muttei me taideta enää jutella, koskaan. Hyvästi ja r.i.p. 1979 - 2018 :confused:

En tiedä, mikä tässä on mättänyt perusteellisesti tai ehkä tiedänkin, mutten ehkä välitäkään sitä korjata.

Pitää saatanan muuttoauto hommata sitten kun se aika on, sitä mä ekaksi mietin äskenkin, myönnän ja
olen itsekeskeinen minä-minä-minä ja aina se oli oikeessa ja se oli varmaan hyvin tärkeetä.

Se ei ole rakentava piirre ihmisessä, joka ei sitä tajuakaan - ja helvetillinen itsepäisyys, kuten myös itsellä.

Vitun poholaasuus, mä olen saatana pohjosesta ja suku idästä, se on aina parempi kuin fucking west coast… shit