W,
Noin se kaiketi määritellään, että jos ei itsellänsä ole mitään pahoja aikeita itseään kohtaan siinä toiminnassaan, niin silloin siellä taustalla ei oo varmaankaan sen kummempaa itsetuhoviettiä. Tai en mä tiedä, kyllä joku lekuri vois pitää vaikka itsetuhoisena kadun miehiäkin, vaikka niistä homma oiskin kivaa huolimatta siitä, et maksa-arvot kenties huitelee pilvissä.
No, okei, kauhean monen mielestä se tuskin enää varsinaisesti on hauskaa hommaa siinä vaiheessa, mut mistäs mä tiedän, vaikka sellaisiakin jannuja tuolta löytyisi.
Mut joo, niin itse ajattelisin, että sellainen, josta tulee itselleen lopulta paha olo, on jotain masokismia/itsetuhoa. Tai se, ettei välitä itsestään sitten yhtään ja sen tähden kiskoo jonkun kauhean kuosin päälle ja asettaa itsensä potentiaaliseen vaaraan.
Joo, mustakin kyllä kuosaaminen on joskus ihan puhdasta hauskanpitoa, mutta hauskuus on kaukana, paitsi ehkä hetkellisesti, kun lähtee liikenteeseen sellaisella mentaliteetilla, et paskat musta ja, mitä mulle tapahtuu. 
Noista infektioista, niin johan on monenlaista liikkeellä. Lähes joka toisella tuttavalla myös ainakin. Nyt koputtelen puuta, kun en itse ole vielä sairastunut. Harvoin käyn tuolla tavoin ihmisten ilmoilla kuin viikonloppuna, niin toivon, ettei mun vastustuskykyni nyt petä täysin.
Paranemisia teille!
<3
Mua vituttaa migreeni taas. Ja yleisesti jotenkin on tullut pohdittua hoidon toimimattomuutta. Samaa vanhaa paskaa päivästä toiseen sitä pohtii. Ei vaan oikeastaan perimmäinen syy nyt oli taas ajatella tota se, että kun avohoito ei toimi, niin sairaalalaskuja tulee enemmän. Josta syystä mulla ei ole varaa tehdä normaalin ihmisen elämään kuuluvia asioita. Sain ystävältäni oikein valoterapiaan kasvohoidon lahjaksi iho-ongelmien vuoksi. Se ei ole vittumaista, vaan erittäin huomaavainen lahja, mutta vituttaa, kun ei ole rahaa ylläpitää sitä esimerkiksi sarjahoitona kunnon tulosten saamiseksi nyt noiden turhien laskujen takia. Nimenomaan turhien, koska se sairaalahoitokin on paskaa.
Lisäksi toi valoisuus paradoksaalisesti väsyttää mua todella paljon. No, tätähän se on joka kevät ja kesä. Menee henkiset voimat, ei saa unta ja sit on sellaisessa väsymyskierteessä. Mä muutan vittu pohjoisnavalle.