Vittumaista tänään?

Niin joo, totta. Eipä tullut mieleen. Älä nyt urpojen takia lähtemistä ajattele! Kai meistä jokainen tarvitsee aina välillä pienen irtioton täältä, mutta käväse nyt ainakin vilkaisemassa täällä aina välillä, jos eläkkeelle jäät. <3 Mun tulee ikävä.

Chas, ei urpot osu muhun yhtään ja eläkkeellä oltu reiru 7V. Juttujen taso kun menee vessan siivoomiseen niin olen väärässä paikassa.

^ No hei, sinäkinkö Neuro, vielä mietit lähtemistä täältä…? :frowning: Älä nyt jätä meitä viimeisiä harvoja jotka täällä pyörii…
Tää sauna kuolee aivan samointein jos me kaikki entiset naamat (joita ei enää ole ku reilut 10kpl:tta) täältä lähdetään…
Sinänsä harmi ihan siksikin, kun kyllähän täältä moni tietämätön on saanu neuvoa jo vuosien ajan, ja nyt jos tää kuolee pystyyn niin onha se paska juttu sitäki ajatellen…!
Plus sit jos ei uutta löydetä uutta paikkaa missä juttuu jatkaa, niin kyllä ainaki mun elämästä romahtaa yks “kulmakivi” paikaltaan, jos en enää sais jutella teidän kaikkien reilun kymmenen saunojan kans…! :cry:

Vaik tää onkin kaikella tavalla ns. kasvoton paikka, eikä ihmisiä tuntisi oikeassa elämässä, niin silti täällä on muutamia sellaisia henkilöitä joita pidän parempana ystävänä ja läheisenä kun “in real life” mulla on koskaan ollukkaan… Ja tuskin enää tulen saamaankaan… :unamused: :neutral_face:

Et siks yritän aina viimeseen asti jarrutella, jos joku meidän jo kovin vähiin käyneestä jengistä meinaa tehdä lähtöä täältä…
Vaikka tietysti ymmärrän senkin jos joku haluaa jättää jonkin tietyn vaiheen elämässään taakseen, ja tavallaan unohtaa kaiken siihen liittyvän, ja siks haluaa poistua täältä pysyvästi…!
Mut ikävä se silti jää jos joku hyvä tyyppi ja ystävä lähtee, vaik esimerkkinä soikkeli, kyllä jäi iso “arpi” tänne lauteille ku kannel lähti… :cry:
Mut hänelle kaikkea hyvää ja terveisiä jos satut soikkeli tän joskus lukee…!!

Mikä ihme joukkohäipyminen täällä on menossa oikein? Niin harvoin seuraan foorumia etten oo perillä asioista. 2001 vuodesta asti täällä roikkunut, eli koko aikuisikäni :slight_smile: Toki monen vuoden taukojakin ollut etten ole ollenkaan käynyt ja nytkin harvemmin, mutta niin kauan kun täälä jotain järkikeskustelua on, niin tuun käymään jatkossakin :slight_smile:

Tänään ei vituta kyllä mikään, eilinen oli niin hyvä päivä ja tätäkin päivää osannut kattoo eri perspektiivistä :wink: pikkuhiljaa kun saa noita PERKELEEN TIUKASSA olevia kaavamaisia käyttäytymismalleja revittyä rikki niin elämänlaatu paranee. :slight_smile:

^ No tota samaa oon minäki täs vähän ihmetelly, ja parhaani mukaan yrittäny taivutella kaikkia jäämään, et saatais tää paikka pidettyy hengissä… :wink:
Ja itte en kans ole lähdössä yhtään mihinkään niin kauan kun edes joku meistä kauemmin olleista pysyy täällä, ja keskustelut pysyy vireänä…!!

Jos ymmärsin nyt oikein, niin ongelmana on siis joku uusi keskustelualue? Ei kai sinne ole pakko kirjoitella? Mutta redditistä löytyy kyllä varmaan kaikille mahdollisille aineille jo subredditit, ei toki varmaankaan suomeksi.

Itseäni vituttaa lähinnä edelleen duunin aiheuttama väsymys ja yläkerran känniapinat. Sen mä ymmärrän vielä jotenkin, että baarissa huudetaan, mutta mikä vittu siinä on että samaa pitää tehdä kotonaankin? Puhun siis ihan huutamisesta, en ns. normaalista kännimölinästä. Voi toki olla että pirikin toimii :unamused: :imp:

Ei mulle ole ongelmana uusi keskustelualue, vaikka en tästä yhtäkkisestä kahtihalkimisesta pidäkään. Toki se vähän vittumaista näin alkuun on, mutta väliäkös tolla niin on elämässä moni muukin asia. Kyllä mä siihen totun, elämässä asiat muuttuu kuitenkin pikkuhiljaa. Monellakin tapaa, pakko kehitykseen ja vanhemiseen jne. on vaan mukautua.

Mä jatkan kirjottelua ja mielelläni pitäisin edelleen edes tän pienen vakkarijengin ja juurikin sen täällä. Pohdintana sinänsä ihan järkevä on uusi foorumi, jossa voisi puhua vapaammin kaikinpuolin. Se kuitenkin vaatii paljon työtä ja uskon, että kellään meistä vakkareista ei ole joko aikaa, jaksamista tai kykyä sen luomiseen tällä haavaa.

Multa kaikilta tasapuolisesti halit! Itse oon kelannut, että pidän mielummin pieniä taukoja (kuten muutama muukin aina välillä) kun lähden lopullisesti. Jos siis tuntuu siltä, että tauko on tarpeen. Nyt kaikki on ok.

^
No hyvä et kaikki on ok :slight_smile:
Hyvä mieli edes jostain :slight_smile:.

Kiitos kirkas! <3

En mä minnekään ole lähdössä. Oli vain eilen vähän angstinen aamu, valitettavasti myös IRL :neutral_face: . Ei ole mitään tämän mestan vakkareita ja näitä keskusteluja vastaan, päinvastoin :slight_smile: . Kyllä, uusi keskustelualue oli/on se mikä vitutti. Eihän siinä mitään olisikaan, vaikka tänne avattaisiin 100 uutta keskustelualuetta, koska eihän niitä tarvitse lukea/niille kirjoittaa, PAITSI kun tässä tapauksessa ilmeisesti pitää, jos tahtoo sanoa/lukea jotakin lääkkeestä X, kun ylläpito “suuressa viisaudessaan” keksi siirtää lääkekeskustelun tuonne toisaalle :angry: :unamused: . Joo, olkoon Dosetti olemassa, mutta menee tämä nyt vähän erikoiseksi, jos täällä ei saa sanoa vaikkapa Rivatril ilman, että se siirretään kyselemättä “oikealle” alueelle. Ihan siitä “ikiaikaisesta” perus-Sauna-keskustelusta on kuitenkin kyse ja kuten jo aiemmin totesin, niin lääkkeillähän suurin osa ihan rapanisteistäkin nykyään narkkaa, joten mikä virka Saunalla sitten enää on. Täällä kertoillaan, että unettomuus vituttaa(Kannattaa jättää mainitsematta mahdolliset lääkityksensä siihen :mrgreen: :wink: ) tai kissa oli ihan hassu, kun se kävi paskalla ja jos haluaa sanoa jotakin vähänkin palstan aihepiiriin oikeasti liittyvää, niin pitää siirtyä toiselle alueelle?

Jospa ylläpito nyt ei ainakaan siirtäisi enää yhtään jo aloitettua hyvää ketjua lääkkeestä X yhtään minnekään, vaan antaisi keskustelun jatkua täällä, kuten tähänkin saakka. Dosettiin tehkööt omat avauksensa ne, jotka haluavat.

Edit: Vittumaista, kun taas takana sellainen yö, ettei saa kunnolla nukutuksia, kun kaikki fyysiset tuntemukset häiritsevät. Ei mulla mitään kipuja tms. ole, mutta siis ihan kaikki normaalit, lähtien siitä, että sydän lyö(Ei mitään tykyttelyä edes) ja ylä- ja alahampaat koskettavat toisiaan, jos pitää suutaan kiinni, peitto on päällä, puhumattakaan nyt siitä, että hiukset kutittavat ja jalkapohjien iho on kuiva :angry: . Siinä sitä sitten pyörii ja ähisee ja tuskailee, että miten päin sitä olisi, ettei mikään tuntuisi missään :unamused: . Ikään kuin tuntoaisti olisi jotenkin ylivirittynyt. Ihan korvien välistä tuo lähtee ja olen kärsinyt moisesta aika ajoin ihan niin pienestä lapsesta saakka, kuin muistan, eli mistään refloista tmv. ei ole kyse. Saisihan tuon tilan turrutettua tarpeeksi suurella määrällä benzoja, mutta kun ei nyt kiinnosta ottaa yhtään ylimääräistä minkään tyhmien sekovaivojensa tähden.

Chas: Ei noista mun mieliala-aaltoilupäivistä/-ajoista huolissaan kannata olla. Noita nyt tulee ja menee tämän tästä. Totta hemmetissä tuo on erittäin vittumaista, mutta ei merkki mistään psyykkisen tilan romahduksesta. Vaikken olekaan enää toistaiseksi masennuksesta, saati psykoottisuudesta kärsinyt, niin en mä sentään järin vakaa ja terveiden kirjoissa kulkeva tapaus ole :mrgreen: . Harmittaa vain, kun tuli siinä sitten ärhenneltyä isännälle :frowning: . Ei mitenkään pahasti, mutta kun tyystin ilman syytä. Ja onhan se raskasta itsellekin, kun jopa viiden minuutin välein olotila heittää heittää miltei euforisista sfääreistä aivan totaaliseen vitutukseen suunnilleen kaikkea kohtaan :unamused: .

Niin helvetin paha krapula et liskodisko ei varmaan oo kaukana. :angry: Hikoiluttaa, tärisyttää, ahdistaa, eikä silmällistäkään unta takana. Miks mä tein tän. Ja pari muutakin juttua. :unamused: Palailen asiaan myöhemmin, josko diatsepaamista ois jokin hyöty.

Lepäile rauhassa Nnaana ja palaile sitten kun olo on parempi ja toivottavasti olet sen Diapamin voimin saanut myös nukuttua. Koita kestää!

^^/^ Just meinasin tossa ihmetellä toisessa ketjussa, et missähän Nnaana on kun ei ole kuulunu mitään…
Mut paranemisia honey, ja toivotaan et saisit ainaki unta droppien avulla… :unamused:
Sillä jo pääsee pitkälle darran selättämisessä, jos saa nukutuksi edes jonku verran.
Et eiku kauniita unia, ja toivotaan et helpottaa nopeesti.!!

Joo mäkin ihmettelin, mut muistin et Nnaana oli menossa bileisiin. Kelasin sitten, että krapulahan se siellä. Toivotaan joo, että menee pian ohitse. Riippuen määrästä niin kyllähän se 2-3 päivässä menee, morkkiskin, ellei nyt ole täysin ranttaliksi pistänyt, mutta eipä Nnaanalla taida olla tapana. Uni on joo paras lääke krapulaan, ruoka ja Diapam, jolla sen unenkin saa. Mietin vaan, että menikö piriä tai muuta, kun et ole nukkunut lainkaan? Eiköhän siitä silti selviä samassa ajassa.

^ Joo kyllä yleensä 2-3 päivää riittää darran hoitoon, ellei nyt sitten ihan viikon ränniä ole vetäny… :unamused: :slight_smile:
Mut morkkis juttu on jännä, ku mä en nykyään saa enää edes morkkista, vaikka joskus ehkä syytäki olis… :blush:

Kyllä mä joskus aikoinaan vielä jonkulaisen morkkiksen sain, jos tuli hölmöiltyä, mut nyt on sama saatanan “harmaa olotila” ennen viihteelle lähtöä ja myös sen jälkeisinä päivinä…??

Kai sitä on jo niin kuollu tunne-tasolla, ettei edes morkkista tai häpeää yms. tunne, vaan kaikki on sitä samaa harmaata paskaa tekipä mitä tahansa…! :neutral_face:
Tosin mä kyllä aika harvoin nykyään missään käynkään, kun saan ihan kotosallakin kivan olon kittaamalla keittoa ja en mä siihen kavereita tarvii… (ja siis yksin ollessa kittaan kotona, en lapsen tai muiden nähden)

Nyt tuli kyllä pistettyä vähän enemmän ranttaliksi. Siis ei nuo yökerhot sovi mulle. Mä en ole sosiaalinen, kun olen masentunut. Sit pitääkin kiskoa juomaa kaksin käsin, että kestän olla siellä. Enkä tiedä, mikä hemmetin teinivaihde mulla menee päälle, kun olen tarpeeksi kännissä jossain tollaisessa paikassa. Toki sitä känniä oli buustattu pameillaKIN, koska alkoholi yksinään ei kyllä vie mun paskaa oloa pois. Tuli vietettyä yö sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ehkä tarvitsis. Mutta näin mä olen pohtinut parin kaverinkin kanssa, joilla on psyykepuolella probleemaa, siis samankaltaista kuin mulla, että kun on paska olo ja lähtee tonne jonnekin ulos, niin itsetuhoisuus muuttaa muotoaan sellaiseksi, et lähtee pahojen tyyppien mukaan.

Piriä en siis vetänyt, mut mä en saa koskaan unta, jos juon. :confused: Nyt nukuin nelisen tuntia, mut kauempaa en tältä erää viitsinyt nukkua, koska huomenna on kuitenkin hommaa, niin pitäis ihan ihmisten aikaan mennä nukkumaan ja herätä aamulla. Muutenkin mulla oli unettomuusputki tossa viimeviikolla, niin voipi itse kevät pahentaa myös alkoholista saatavia kierroksia. :confused: Ja toki taustalla alunperinkin huonot unet tekee entistä karseemman olon.

Mitä joukkopakoa täällä on pohdittu, älkää nyt ton dosetin takia häipätkö. Tyhmä keskustelualuehan se, enkä mäkään sitä hiffaa. Mut älkää karatko, mä ainakin jään. :smiley:

^ Älä honey suotta murehdi ja morkkista ota, tapahtunu mikä tapahtunu ja that’s it…!
Unohdat koko asian ja sen henkilön (mikäli siis ei kuulu sun ystäviis) ja sillä hyvä. :wink:

En minäkään ole täältä mihinkään lähdössä niin kauan, kun vaan on juttuseuraa täällä saunan lauteilla. Ja siis tarkoitan juttuseuralla teitä jotka ootte mulle tuttuja jo pidemmältä ajalta tääl plinkissä… :slight_smile: (ja tottakai myös uusia jäseniä jotka vaan keskusteluihin osallistuvat.)
Ja toivotaan ettei kukaan olis lähdössä minnekään, tai ainakaan pysyvästi.!
Toki ymmärrän jos joku haluaa taukoa tms. pitää, niin lähtee vähäks aikaa ja tuulettaa ajatuksiaan jne.

Mut joo, parempaa vointia sulle Nnaana ja jatketaan juttua kunhan oot nukkunu huomiseen ja saanu ne sun asias hoidettua… :wink:

No Nnaana, joskus sitä vaan toilailee jotenkin jurrissa, ei se niin vakavaa ole, Vaikka tiedän että itseä se kalvaa, vaikkei muita haittaisikaan. No, kyllä se siitä helpottuu se olo. Yökerho on viimeinen paikka mihin menisin, kyllä mä joskus baareissa kävin kun join, mutta ne oli sellasia olohuonetyyppisiä. Siis nyt vanhempana. Kyllä sitä nuorena kävi noissa yökerhoissakin.

Mullakin on huomenna kaikenlaista asioiden hoitoa, toivon että tänä yönä saan kunnolla nukuttua.

Ei toi joukkopako kai ollut kovin tosissaan suunniteltu, tai ei ainakaan omalta kohdaltani. Ollut vaan vähän vittumainen päivä ja sillä lailla.

Mun sanavarastossani morkkis meinaa nykyään sitä tilaa, joka johtuu siitä, kun alkoholi on sotkenut aivokemiat ja vetänyt mielihyvävälittäjäaineet maihin,eikä sillä siis ole juurikaan mitään tekemistä sen kanssa, onko tehnyt kännissä jotakin tyhmää. Se tulee kyllä, jos on tullakseen, vaikka olisi dokatessaan vain koko ajan istunut paikoillaan ja ollut hiljaa. Ihmisen yleinen mieliala ja se, miten alkoholi kuhunkin henk.koht. vaikuttaa, vaikuttavat sitten morkkiksen syntyyn ja voimakkuuteen. Toki, jos on vielä tehnytkin jotakin oman moraalinsa vastaista, se buustaa morkkiksen potenssiin X, mutta sinänsä morkkis ei IMO ole sama asia, kuin katumus, pahoillaan olo, häpeäminen tmv. fiilis. Kyllähän sitä nyt katuisi, vaikka olisi tehnyt niitä “vääriä” asioita ihan selvinpäinkin. Niin joo, kääntäen, morkkis buustaa ne mielipahafiilikset potenssiin X, eli hetki siinä kestää, että saa aseteltua asiat oikeisiin mittasuhteisiin, ellei nyt ole sitten kyse mistään oikeasti pahoista jutuista, joita olisi ehkä syytäkin katua vaikka koko loppuelämänsä.

Ei tuo, Nnaana, mun mielestäni nyt kuulostanut yhtään kauhealta, enkä mä ymmärrä, miten tuo itsetuhoisuuteen liittyy, ellei tyypistä sitten nähnyt suunnilleen heti päällepäin, että se on potentiaalinen sadistipervoraiskaaja tmv. kirvesmurhaaja. Ihmiset nyt panevat kännissä yhden yön hoitoja, eikä siinä mitään vikaa ole, jos vapaaehtoisessa yhteisymmärryksessä toimitaan kaiken aikaa(Toivottavasti näin oli) ja sinkkuina ollaan liikenteessä. Tietty se vituttaa saattaa rankastikin, jos on promilleissa tehnyt kaamean virhearvion, mutta ei sekään nyt kuoleman vakava asia ole. Mutta joo, ymmärrän, koska juuri se morkkis :mrgreen: , niin asiat tuntuvat miljoona kertaa pahemmilta, kuin ihan selkeällä päällä ajateltuna. Toipumisia sinne <3.

Mä nukuin nyt muuten oikein hyvin(Ei ole vittumaista), mutta onnistuin makaamaan käteni päällä sen verran hyvin, että onhan tuo nyt vähän tönkkö ja vaatii verryttelyä. En sentään juopon käsi -oireyhtymää onnistunut hankkimaan :laughing: . Pari kertaa mulla on ollut se, hyvin lievänä tosin. Joskus aivan nuokuissa putosin käteni päälle nukkumaan tarpeeksi pitkäksi aikaa ja toisen kerran olin pöpilässä aivan tajuttomassa[sic!] leptikyllästyksessä kierähtänyt käteni päälle koomaamaan. Kaveri joskus sammui kätensä päälle ja hankki oikein kunnon juopon käden, eli aika halvaantunut se raaja oli sellaiset pari viikkoa :open_mouth: .

Pikaista paranemista Zeusille. Mulla palasi takaisin se kurkun karheus :neutral_face: . Ei edelleenkään paha, eikä muita oireita, mutta alkaa tässä nyt kohta vituttaa tämä soutaminen ja huopaaminen, että onko nyt tulossa kipeäksi vai mikä on homman nimi :angry: . Antibioottikuurille en tahdo. Jostakin syystä kammoan ko. lääkkeitä niin hemmetisti, vaikka muuten myrkyttelisin itseäni aivan huoletta ties millä, enkä mä ole edes hirveästi joutunut antibiootteja elämässäni käyttämään :unamused: . No, eiköhän se mahdollinen perusflunssa ilmankin ohi mene, mutta kun en tahtoisi edes sitä. Olo on toki sitten kurja, mutta mulla on tuossa sairastamisessa sellainenkin juttu, miksi en siitä välittäisi, että pelkään jotenkin vaipuvani takaisin depikseen, jos jään vain makaamaan ja potemaan, eli en sitten pääsisi enää takaisin normaalin elämän syrjään kiinni :unamused: . Mun häröpääni juttuja, koska ei kait sitä nyt pelkästään flunssan potemisesta masennu, mutta siitä makaamisesta tulee vain flashbackeja siitä, kun en masennuksen vuoksi kyennyt muuhun. Totta helvetissä se parempi olisi lepäillä vain, jos flunssa iskee ja oikein kuumekin nousee, koska muuten voi tosiaan saada keuhkokuumeen tai jonkin muun kaamean jälkitaudin ja sitten vasta joutuukin potemaan pitkään ja hartaasti :neutral_face: :unamused: .

^ Hmm, kyllä terapeutit tuollaisesta puhuvat epäsuorana itsetuhona. Siis kauheat kaatokännit ja potentiaalinen vaara. Ja koska se ei ole mun mielestä oikeasti hauskaa. Tuollainen musta tulee, kun mua ei kiinnosta pätkääkään itseni, eli jonkinmoisessa itseinhossa velloo, muttei vielä sellaisessa, et ois pokkaa vetää ranteet auki jossain yleisellä paikalla. En mä sen enempää tahdo tänne tilittää asioista, koska luulin, et noi temput loppui jo 20 vuotiaana. Siks mua hävettää. Ei mitkään yhdenillan jutut mua hävetä, harrastaahan niitä kaikki, eiks Tinderikin sitä varten ole? :laughing: Mutta kaikki muu siihen suorasti ja epäsuorasti liittyvä. Minähän en todellakaan nuorempanakaan ollut mikään siveyden sipuli, eli ei oo kyse vain siitä. :mrgreen:

Krapulasta taidetaan olla parannuttu, mut aivan karsea migreeni nyt ylinukkumisen seurauksena. :angry: TAI sit mulla on vielä krapula ja kahviviekkaritkin. Kahvia koneeseen ja pizzaa ääntä kohden. :smiley: