Vittumaista tänään?

Näillä mennään edelleen. Vittu että vituttaa.

Vähän sama homma, heräsin kuudelta, eli about viiden tunnin jälkeen. :unamused: Nyt kun pitäis oikeesti nukkua, niin vittu ei kun naapureilla oli parisuhdedraamaa niin, että äänistä päätellen tavarat lensi ja nyt imuroivat. Ei siinä muuten, mut pitäis olla labroissa aamulla ja se on jo ihan tarpeeksi vittumaista.

Mä heräsin myös klo 01.30, nukuttuani 4-5 h. Vittumaista on kuitenkin lähinnä migreeni, stressi, henkinen ahdistuneisuus ja yleinen paska fillis.

Nyt sitten masentaa palstan positiivariakin :frowning: . En mä mitään itsemurhaa sentään haudo ja pistän tämän vielä viimeisen dokuspurtin ja sen jälkeisen liikanukkumisen ja armottoman mässykrapulan piikkiin, mutta onhan tämä kurja fiilis, kun en ole tottunut pitkään aikaan kärsimään. Silloin toissakerralla, kun olin pahoilla teillä, kiskoin tosiaan MF:ää alkon lisäksi ja olisin luullut, että siitä sekakäytöstä olisi ennemmin seurannut jonkinasteista depistelyä, kun niin herkkä olen stimujen vaikutuksille, mutta mitä vielä. Kun olin aikani levännyt, olin taas aivan elämäni kunnossa(Psyykkisesti siis), eikä missään vaiheessa puskenut mitään sellaisia mä en jaksa -fiiliksiä, vaikka niitä miltei odotin :mrgreen: . Totta hemmetissä pelkkä alkoholikin sotkee aivokemioita ja pahasti sotkeekin, eikä tässä nyt mulle mitään uutta ole, että dokuspurtin jälkeen on vetämätön ja allapäin viikonkin verran sen jälkeen, kun varsinaisesta krapulasta sun muista univeloista on toennut.

Lisää kahvia koneeseen ja liikkeelle jossakin vaiheessa, niin ehkä sitten helpottanee ja huominen on parempi päivä :confused: .

Edit: Mieliala parani kyllä, kun kaadoin reippaasti vahvaa kahvia kiduksiini ja aurinkokin alkoi paistaa :slight_smile: . Vittumaisesti vain tuo kahvi aiheutti tutinoita ja tykytyksiä taas pienen tauon jälkeen, eli olisi kannattanut ehkä vähän himmata annostelun kanssa :unamused: , mutta koen tämän kuitenkin pienemmäksi pahaksi, kuin masentuneen mielen. Saapi nähdä, mitä paskaa oloa siitä seuraa, kun kofeiinin vaikutus kääntyy laskuun :confused: .

Yrittäjä. Joo, nämä hommat on kyllä niin tiukasti kilpailtuja, että ei hirveästi ole varaa nirsoilla ja pitää vapaita. Pitkään tein 6-7 päivää viikossa, mutta sen verran pehmeä jätkä olen, että viikonloput pakko pitää vapaata nykyään. Ja se näkyy kassavirrassa, porukka haluaa aika paljon esim. hieronta-aikoja viikonlopuille. Kyllä monet jaksavat vuosikymmeniäkin tehdä kellon ympäri. Tätini teki huomattavasti fyysisempää hommaa 25 vuotta ma-la ja sunnuntaina hoiti paperi- yms juoksevat asiat. Itse olen näköjään liian pullamössö moiseen.

Kiitoksia vaan tsempeistä, eiköhän tämä tästä. Huomenna kuitenkinperjantai :sunglasses:

Hiukan jo parempi fiilis mutta töihin lähtö oli tänään kyllä melkein itkua. Tämä tietenkin johtui siitä, että yö meni ihan perseelleen ja tämä johtui siitä, että olin juonut viinaa fiksuna töiden jälkeen. Yöllä meni nenä tukkoon jatkuvasti, aivastutti, oli kylmä ja kuuma yhtäaikaa, sydän hakkasi kahta sataa eikä lääkkeet auttanut, en voinut välillä olla paikoillaan ollenkaan eikä siihenkään heti lääkkeet vaikuttaneet. Sitten kun sain unta niin heräsin pian kusihätään ja samoihin vaivoihin kun luettelin. Että olipa kyllä paska yö, vitutti hyvinkin raskaasti sekä valintani juoda alkoa ja se että piti lähteä töihin. Nyt kumminkin pikkuruisesti parempi fiilis. Liekkö auttanut pari Tramalia asiaan… :unamused:

Täälläpä on unetonta porukkaa. :frowning: Muakin vituttaa JÄLLEEN unettomuus. Voi helvetti, että tää osaa olla yks inhottavimmista vaivoista. No toki joku kauhea psykoosi on hirveä, mutta helpostihan unettomuus saattaapi siihen johtaa. Siksi unettomuus on tavallaan kauheampi. Innolla siis kesää odotellessa. :wink: Huomaan jo selkeesti, että kun päivät pitenee ja aamullakin on valoisampaa, niin mun on vaikeampi nukahtaa jos herään aikaisin aamulla, kun kärsin heräilystä nukahtamisvaikeuksien ohella.

No, onneksi huomenna ei oo mitään sen tärkeämpää menoa. Mut kun en voi enää sitä Propralia käyttää, niin vähän inhottavaa koittaa tulla toimeen niiden valvomistykytysten ja tärinöiden kanssa. Otin mä nyt bentsoja reilulla kädellä, mut ei viitsisi sen takia nostatella tolejakaan kauheasti, kun ei kestä sitä valvomisen tuottamaa fyysistä oloa. :unamused: Toivottavasti siis löytyis joku rytmihäiriölääke, joka ei aiheuttais astmaattista oireilua mulla. Ei tätä kyllä kestä pitemmän päälle millään näin.

Saa nähdä, miten lauantai menee, kun pitäis käydä jossain bailuissa kääntymässä. Sekin on muuten ihan helvetin vittumaista, et ihmiset vähättelee alkoholia, koska se on laillista. Ihan liian useesti kuulee, että “alkoholi rentouttaa, tuu nyt” jos koittaa perustella, ettei ahdistukseltansa ja mielialaongelmiltansa voi osallistua. Kun useimmiten se alko vaan pahentaa, eikä suinkaan rentouta kuten tavan ihmisellä. Toinen on, jos vetoaa migreeniin. “Ei sun pää niin paljon voi sattua yhdestä juomasta, älä oo tylsä.” No siis nyt olen menossa ihan omasta tahdostani, kun haluan ton homman pois alta, mut kunhan tuli pohdittua. Mut ei helvetti, sit kyllä en mee mihinkään, jos olen valvonut myös pe-la. Jos mulle siitä loukkaannutaan, niin sitten voi nyt vittu.

W, mä olenkin itsekseni miettinyt, että miten kestät tota dokaamista masentumatta. Toivottavasti sulle ei sen seurauksena oikeasti iske mikään depis ja mielialan kohoaminen tuosta oli pysyvää. :slight_smile:

Mun piti pohtia vähän samaa kun Nnaana. Epäilen Winstonin siis kestävän nyt paremmin ton alkon kanssakin, kun masennus ei normaalisti ole enää niin yleinen vieras. Toki varmasti välillä sitten tulee Winstonillekin noita masentavia hetkiä/päiviä, kun alkoholi vaikuttaa kuten kaikki olemme lähes todenneet niin psyykkiseen oloonkin. Onneksi Winston olet sen verran hyvässä kunnossa nykyään, ettei varsinaisesti im-morkkiksia tule. Se onkin kyllä sellanen, mikä mulla ainakin pysäytti, toivottavasti lopullisesti, pienienkin alkoholimäärien käytön.

Mä luulen että toi unettomuus voi yleisellä tasolla olla juuri tätä ns. kevään ja valoisuuden voimakkaampaa tuloa. Ainakin mun yläkerran naaapurit (vaikka eivät mua häiritse) ovat ainakin yhtä unettomia ollut tässä jo muutaman valoisamman kuukauden. Sitten on lisäksi me muutenkin unettomuusvammaiset, sekä eri aineet (esim. se alkoholi)) joka unettomuutta aiheuttaa. Kevät ei useinkaan jo mullakaan paranna tilannetta

Nnaana, mua on oikeastaan aina vituttanut alkoholin vähättely, koska ihan oikeasti se on mulle henkilökohtaisesti ollut aina se päihde jotka pahimmat olot tekee. Ihan nuoresta lähtien. Morkkiksen, vaikkei olisi syytä, aivan hirvittävän morkkiksen jos on syytä, ongelmia, ongelmia ystävien kanssa, parisuhdeongelmia, poissaoloja koulusta, itsemurhayrityksiä, you´ll name it. Siksi se on mulle pahin myrkky, mihin voisin ratketa. Silti joka paikassa laillisesti myytävä ja se sallittu “huume”.

Uskon, että jos ei sairasta masennusta tms. niin ei samalla tavalla myöskään koe yhtä pahoina alkoholin haittoja. Tottakai niitä kokee ja saa, mutta ei se olo varmaankaan ole sellainen että tapanpa itseni tästä nyt, kun on morkkis.

Mitä Propralin käyttöön tulee (minäkin sitä joudun lähes päivittäin käyttämään) niin vittumaisin haittavaikutus on mulla se, että jos on joku siivoussessio tai mikä tahansa fyysinen kohtuukova suoritus normaalimenoon verrattuna tulossa, niin väsyn ja se on entistä vaikeampi suorittaa. Mitä ei ikinä muista silloin, kun annostelee jonkun aikaa aikaisemmin Propralin. Tosin toi nyt on ikiaikainen vanha tiedostettu haitta, miksi ei sovi urheilijanuorille, vaikken hyvällä tahdollakaan voi itseäni sanoa sellaiseksi. :mrgreen:

Mua kyllä kanssa vähän Nuivan tahti pelottaa, siksikin kun itse olen aikoinani tehnyt töitä helvetisti jo nuorena ja vanhempana vapaa-ajan siihen päälle muita töitä. Silti, loppujenlopuksi se oli psyyke mikä prakasi ja siihen vaikuttivat niin omien kun läheisten psyykkinen kunto. Sehän se tosin usein onkin mikä prakaa. Muista Nuiva ja Grip (vaikka sä et kaiketi paljon voi asialle tällä hetkellä tehdä, kun teet muidenkin työt) että älkää te ajako itseänne loppun.

Edit: Vittumaista on joka keväinen muurahaisrynnäkkö, joka alkoi jo pari kuukautta sitten. Nyt tämä paskiaisten sisäänmarssi on muuttunut jo ihan eri tasolle niin sanotusti. Pakko saada kunnon myrkkyä tähän tänään. Nyt saatana riittää. Eivät piittää ruokasoodasta, suolasta, hermesetaksesta (elleivät sitä niskaansa saa). Kissojakin vituttaa, kun kylppärissä ei voi maata ilman, että joku rykmentti alkaa tunkemaan lähelle.

^/^^ Eihän dokailu nyt mitenkään automaattisesti aina ja kaikille masennusta aiheuta, ts. onhan sitä ihan umpijuoppoja, joita ei voi pahalla tahdollakaan masispotilaiksi laskea. Eipä pirikään, mitä itse pidän vielä alkoholia pahempana depiksen aiheuttajana, aiheuta sen kummempia jälkitiloja jokaiselle viikonloppukäyttäjälle, eli elämä jatkuu ihan normaalisti, kunhan on saanut su-ma -välisen yön nukuttua kunnolla. Missään nimessä en vähättele alkoholin masennevaikutuksia ja totta maar se aina jonkin verran aivokemioita sotkee, mutta ei siitä mitään kuolomasennusta sentään seuraa, jos ihmisellä ei kerta kaikkiaan ole sellaiseen taipumusta. Omalla kohdallani toki on hyvä ottaa nuo mielialavaikutusriskit ihan vakavasti, kun MT-ongelmainen olen ja monet pahat depikset sairastanut. Nykyään on vain mennyt psyyken kanssa niin hyvin, ettei noista ole ihan aikansa kuluksi jaksanut huolia. Kyllä mä aina huomaan dokuspurtin jälkeen lievää mielialan laskua, eli sellaisia tuleekohan tästäkään hommasta yhtään mitään ja ei nyt huvittaisi se ja se -fiiliksiä, mutta nuo tosiaan menevät nopeasti ohitse, eivät vie toimintakykyä, saati rampauta ihan neljän seinän sisään ja kun tosiaan tiedän, mistä johtuvat ja että menevät pian ohi, niin niistä on helppo kammeta itseään toimimaan ja siten päästä taas elämänsyrjään kiinni. Kyllä mä toistaiseksi olen tuon hinnan valmis dokailustani maksamaan, koska on se juopottelu kuitenkin niin kivaa, nykyään :mrgreen: :stuck_out_tongue: .

Eilinen meni tosiaan niin, että pääsin liikkeelle ja sain hoidettua asioita hyvinkin, mutta aika tervanjuonnilta se tuntui, tyyliin: juokse nyt, saatana, sitä lenkkiä, kun kerran liikkeelle pääsit, eli ei siitä liioin mielihyvää irronnut :unamused: . Tietty silläkin oli vaikutusta, että mulla oli fyysisesti huono olo mässylaskujen vuoksi. Muutenkin vitutti, kun oli ihmisiä liikkeellä(Ei ollut edes mitään väentungosta missään), enkä olisi ollut tippaakaan sosiaalinen, vaikka vastaan olisi tullut maailman söpöin koira/kissa/lapsi tai paras ystäväni. Iltaa kohden mielialani parani, kun totesin, että tulivatpa hommat sittenkin hoidettua, eikä se lopulta niin kamalaa ollut ja eiköhän tämä tästä. Painuin kyllä saman tien nukkumaan, nukuinkin hyvin(Ehkä jopa vähän liikaa, mutta saattoi sitä olla vielä univelkaakin jäljellä) ja nyt on taas parempi fiilis :slight_smile: . Taisi siis mennä ihan perusdokuspurttiaivokemiasekoilun piikkiin, tällä kertaa vain hiukan “normaalia” pahempana. Onhan sitä nyt ihmisillä yleensäkin huonompia ja parempia päiviä ilman, että niille tarvitsee repiä selityksiä ties mistä MT-ongelmista, päihteilyistä tai tähtien asennoista :confused: .

Edit: Vittumaista tänään on kurkkukipu. Ei paha, mutta pelkään, että mun hyvä tuurini loppui viimein ja olen tulossa oikeasti kipeäksi :neutral_face: . Muita flunssaoireita ei tosin ole ja tämäkin voi mennä ihan sen piikkiin, että tuli tosiaan mässättyä ankarasti ja se on ennenkin aiheuttanut mulle kurkkukipua sun muita suuvaivoja, kun tyypilliset “arkiruokani” ovat sellaisia, että niiden alassaamiseen ei ihan liikaa tarvitse puruvoimaa ja nielulihaksiaan käyttää :unamused: . Syömishäiriöstä poikii siis tuollaisiakin ongelmia, kun vaihtaa lennosta oikeaan ruokaan :unamused: .

Lisäksi yksi juttu aiheuttaa turhanaikaista stressiä ja nimenomaan turhanaikaista, kun kyse on ihan pikkuasiasta, mutta mä taas osaan paisutella senkin päässäni vähän turhan suuriin mittasuhteisiin :angry: :unamused: . Melko hyvin olen kyllä onnistunut psyykkaamaan itseäni, että josko tämäKIN taas tästä hoituisi niin, etten lopulta huomaakaan.

Sitten vituttaa tuo uusi keskustelualue Dosetti. Mä menen ihan sekaisin, kun yhtäkkiä hyppäänkin ihan toiselle alueelle, kun piti vain nopeasti vilkaista ketju X tai jopa mahdollisesti kommentoida siihen jotakin. Ei tuossa nyt muutenkaan ole mitään vitun järkeä, että lääkkeet erotellaan omalle osiolleen, koska nykyään suurin osa narkkareista käyttää nimenomaan lääkkeitä. Oli niihin sitten omaa respaa tahi ei, mutta yhtä kaikki, sellaisia tuotteita kuitenkin, jotka ovat ihan Suomen apteekeista saatavilla. Nythän kaikki perus-Subu-nistitkin pitää tämän logiikan mukaan siirtää Dosetin puolelle keskustelemaan, koska mikäpä muukaan Subu on, kuin lääke. Saunassa saa sitten varmaan keskustella enää yleisaiheista, kuten: Vituttaa, koska on kurja ilma, mutta missään nimessä ei siitä, että vituttaa, koska on tämä lääkeriippuvuus :mrgreen: . Tai koko Saunan voisi lopettaa samantien ja narkkaamiskeskustelut siirtää tuonne Dosettiin, ei-päihdekäyttöön soveltuvista lääkkeistä(esim. mielipidelääkkeet) keskustelut Lataamoon ja sitten perustaa erikseen jokin Piritori-osio niille, jotka ovat sattuneet vetämään jotakin sellaista ainetta, johon ei Suomessa voi respaa saada kukaan, eli käytännössä jotakin paskaa katupirisotkua, kokkelia, Sepon henoiinia tai PL:ää :unamused: .

Joo ei takuulla vaikutakaan alkoholi kaikkiin niin voimakkaasti, kuten muhun. Meinasin enemmänkin sitä, että vituttaa vähän tohon Nnaanan tapaan se, että jengi tyyliin houkuttelis juomaan, kun ei se ole niin paha. Onneksi kukaan ei mua houkuttele, kun tietää että siitä ei seuraa mulle kun ongelmia. Tottakai se on helppo, niiden houkuttelijoiden sanoa, jos niille tulee krapulasta vaan fyysiset haitat, tai pieni alakuloisuuden tunne.

Sama se on oikeastaan kaiken kanssa, todellista selkäkipua ei voi ymmärtää sellainen ihminen, jolla ei ole oikein kunnon kiputiloja selässä koskaan ollut. Pahaa masennusta on vaikea ymmärtää, jos ei ole koskaan ollut masentunut (luulin että tällaista ihmistä ei ole olemassa, mutta kyllä niitä on). Vähän kuten eri lääkkeiden kanssa, yksi ei saa mitään haittoja, toinen saa kaikki. Se on jännä miten ihmiskohtaista kaikki elämässä on. Menipä filosofiseksi, mutta menköön.

Mulla alkoi tää pirun flunssa, yskä ja keuhkojen kipettyminen just tolla kurkkukivulla…! :neutral_face:
Parina eka päivänä oli tosiaan vaan kurkku pirun kipeä, ja ihmettelin et mikäs tän nyt teki.?
Mut sit muuttuikin ihan kunnon flunssaksi eikä tarvinnu enää ihmetellä kurkkukipua… :imp:

Mä vähä kans ihmettelin tota dosetin tarkoitusta, mut näköjään se on sellaisille joiden respa-lääkkeiden käytöstä on aiheutunu riippuvuus, ja käyttää edelleen ko. substanssia vaik ei respaa enää oliskaan ja käyttö on ns. laitonta.?
Mikäli ymmärsin ton selostuksen siitä oikein.?

Mut esim. itteäni ei ilmeisesti koske, kun vaikka on lääkeriippuvuus, niin silti mulla on koko ajan respat ja se on pysyvä hoito.
Saa nähdä moniko sellainen “ongelma-käyttäjä” tonne siirtyy, ja tuleeko riittävästi porukkaa keskusteluja ajatellen… Ku täällähän niistä on aina tähän asti juteltu, ja IMO on keskustelut menny hyvin. :unamused:

^ Mulla ei ole kurkkukipu parantunut, muttei myöskään pahentunut. Tai ei tätä voi oikein kivuksi edes kutsua, sellaista pientä karheutta ja nieleminen, puhuminen, sähkötupakan höyryttely, kylmä, kuuma, rasitus jne. eivät tätä mitenkään pahenna. Ei tämä enää hotkimisen piikkiin mene, mutta ei tässä oikein flunssaakaan tunnu päällä olevan, kun kaikki muut oireet puuttuvat :confused: . Tosin “ainahan” mulla tällaista on, että flunssa ikään kuin tunkee jalkaansa oven väliin ja saan joitakin lieviä oireita, mutta ne menevät sitten ohitse ennen kuin tauti ehtii alkaa :unamused: . Kyllä mä tietenkin kuumottelen itselleni vaikka mitä oireita, taas vaihteeksi. Ihan se peruspaleluni oli eilen selkeä merkki kuumeesta. No, eipä ollut kuumeesta tietoakaan, kun sitten mittasin, vaan nippanappa 36 oli lämpöni. Sitten, kun illalla oli sängyssä mukavan lämmin paksun peiton alla isännän kyljessä ilman viittä vitun vaatekertaa, niin eihän tällainen normaalia ole(En mä nyt muutenkaan enää näillä ilmoilla sängyssä mitenkään pahasti palele, kun olen peiton alle päässyt) ja taas mittailemaan kuumetta, jota ei ollut. Aivastin kerran, koska kissa pölisteli karvojaan suoraan nenääni ja selkeä merkki, ettei enää mitään tehtävissä, vaan keuhkokuume se mut kaataa teholle asti :unamused: . Joopa joo.

Mulla on tosin nyt sen verran vittumaista mieliala-aaltoilua ollut tässä, että toki puran sitä helvetin kaaosenergiaani pöhköihin pakko-oireisiin. Eilen oli sellainen päivä, että välillä innostuin lähes maanisesti siitä ja tästä asiasta, välillä oli tosi mukavan seesteinen olo, kuinka hyvä mun onkaan tässä olla ja välillä taas iski kauhea ihan pikkuasioista stressaaminen ja vitutus, kun kaikki ei nyt ole/mene juuri niin kuin mä haluan. Suunnilleen kellonaikakin on väärä mun mielestäni, kun sen olisi pitänyt olla enemmän/vähemmän niin, että rouvalle nyt sopisi :unamused: .

Nyt pitäisi tehdä sitä ja tätä ja keskittymiskyky on taas vähän hakusessa, mutta ehkä se löytyy, kunhan vain ryhdyn toimeen. Ei mulla mitään pakottavan tärkeitä asioita ole hoidettavana, mutta ihan hyvä, jos saisin edes johonkin järkevään purettua tätä ihme stressienergiaani. Voisi taas helpottaa oloa, jos saisi jotakin tähdellistä aikaan, mutta saattaapi siitä touhuamisesta lähteä myös hirveät ylikierrokset päälle, kun nyt on vähän se ääripäämeininki taas päällään :unamused: :angry: .

Edit: Mä sain tuosta Dosetista sen käsityksen, että se on tarkoitettu niille, jotka väärinkäyttävät lääkkeitä, respalla tai ilman, mutta siis ilman ns. virallista lääkinnällistä tarvetta. Ei siis mitään uutta, vaan ihan sitä peruslääkenarkkaamista, josta on Saunassa keskusteltu sujuvasti jo vuosikaudet. Sinänsä mulle on aivan sama, kuinka monta osiota Plinkissä on ja kuka minnekin kirjoittelee, mutta se tässä häiritsee, että ylläpito siirtää ihan mielivaltaisesti ketjuja toiseen osioon ja vaikka tänne ne varjoketjut jäävätkin, niin eivätpä ne siitä tällä puolen nouse, jos tulee uutta viestiä. Itse kun viihdyn enimmäkseen täällä Saunan puolella ja silti voisin olla kiinnostunut, mitä nyt on mahdollisesti kirjoitettu Norspan-Panacod-Sirdalud-Tramal-Rivatrilista, niin ihan turhaa hyppimisistä sen vuoksi, että ylläpito jotenkin arvalla päättää, että Subun käyttö on Sauna-narkkaamista, mutta Tramal-narkkaaminen on lääkeriippuvuutta, joka on jotenkin eri asia.

Taidan poistua foorumilta kohta minäkin :imp: .

Älkää nyt jumalauta tehkö mitään joukkopakoa tai mä viillän auki ranteeni. :open_mouth: Eikun ihan oikeasti asiallisia kirjoittajia on muutenkin liian vähän.

Winston: Toivotaan, että sun olosi tasottuu suht nopeasti. Toi mielialan vaihtelu meininki. Sulla on mennyt sen verran hienosti ja oot jaksanut jengiä tsempata, niin ei tosiaan tahtoisi sullekin paskaa niskaan. <3

Zeus: Onks sulla vielä kurkkukipua ja kävitkö lääkärissä missään vaiheessa? Nythän on sitä keuhkokuumettakin ollut, ettei pääse liian pahaksi ja sinne asti tuo. Lisäks jos se oliskin jotain bakteeriperäistä, niin tarvitsisit ihan oikeesti antibioottikuurin. Huolestunut.

Tänään mulla ei ole pää kipeä ja jatkossa kiitän jotain jokaisesta kivuttomasta päivästä. En voi siis sanoa mikä tänään olis vittumaista. Jotain fucking hajataittoa mullakin muodostunut toiseen silmään lisäksi. Edit: Mikä voisi myös selittää migreenin paheneisen. Siksikin näkö mennyt huonommaksi. Takas tonne yleislääkäriin silmien ja pään takia ens viikolla. Uudet lasit mä tarviin jokatapauksessa, saksitaan silmiä tai ei. Ei uskalla vielä ostaa, jos se silmälääkäri tekee tarkempia tutkimuksia, sen toisen jutun takia.

Plääh, muakin vituttaa toi dosetille pomppiminen. Saa taas nähdä tuleeko se alue olemaan niitä miten nopeasti tämä ja tämä poistuu elimistöstä kyselyjä varten. Vaikea uskoa kenenkään vakkarin sinnen kovin aktiiviseksi siirtyvän. Me jo niin tiedetään mitä kukakin syö ja aika moni kohtuulla ja tarpeeseen. Sekavuutta tää taas aiheuttaa vaan. :unamused:

Kummalliseksi kyllä menee. Heitin äskettäin Lyricat kitusiin, olisiko tämä asia pitänyt jakaa täällä Saunassa? Dosetissa? Vai jossain muualla? Joku osaava ja ehtivä voisi laittaa jonkinlaisen foorumin pystyyn :wink:

Se olis kyllä helvetin hyvä idea. Itse en osaa mitään niin laaja-alaista. Se lisäks kyllä vaatii sitten, no työtä.

Winston rakkaani, et lähde kyllä mihinkään tai mä hyppään katolta, niinku viimeksikin uhkailin… :laughing: :mrgreen:

No ei mut, en mä ole ainakaan lähdössä mihinkään ja Winstoni lupas mulle viimeks ku uhkasin katolta hypätä jos sekin lähtee, et ei ole lähdössä mihinkään. :slight_smile:
Et älä Chas honey huolehdi.
Ja niin siitä keuhkokuumeesta, niin tuskin mulla se on kun kuume ei ole noussu yhtään. Oon sairastanu keuhkok. muutaman kerran elämäni aikana, ja siinä kuume pomppaa välittömästi sinne 39 asteen paremmalle puolelle.
Varmaan yskimisestä kipeytyny noi keuhkot, i hope, ellei sit ole jo loppu lähellä ja keuhkot romahtaa kohta kasaan… :unamused: :wink:

Edit. Ja mä en meinaa tonne dosettiin siirtyä yksittäisiä juttuja heittelee, kun ihan satunnaisesti.
Tääl saunan lauteilla on kaikki “tutut ja turvalliset” ketjut, joihin voi suoltaa offia niinku ennenkin ja niinku nyt tässäki parhaillaan… :slight_smile: :mrgreen:

Tehkää reddit.com:iin oma foorumi, sinne voi ilmeisesti perustaa muitakin kuin englanninkielisiä keskustelulokeroita. Siellä ei saa suoraan neuvoa tai yllyttää mihinkään laittomaan, mutta muuten voi kai kirjoittaa vaikka mistä. Moderointi tehdään kai “talkootyönä” eniten suosiopisteitä saaneiden kirjoittajien voimin.

No toivotaan Zeus honey, että paranet pian. Kyllähän ne keuhkot kipeytyy jatkuvasta yskimisestä, ei siinä mikään. Toivotaan että paraneminen olisi nyt edessä lopullisesti ja pian. Tosin tunteehan sen itse milloin alkaa olla oikeasti romuna ja hakeutuu hoitoon. :wink:

Mua vituttaa sekin, että haluaisin kirjottaa enemmän ja esim. lataamoon mutta ei vittu enää paljon kiinnosta. Se vitutus johtuu siitä, ettei banaania anneta ip-osotteiden kautta. Siitä ei ole silloin mitään vitun hyötyä, sen kun luodaan uuden nimimerkit.

Tosin en ole siis kokenut mitään häirintää tai muutakaan, mutta en kyllä ole voinut kirjottakaan kuten haluan. En siis lainkaan ja muidenkin juttujen takia. Oikeasti jos joku kasaisi foorumin, se olisi mahtavaa. Siellä Tipin foorumissa pystyi kirjottamaan aikanaan ihan eri tavalla ja tutustumaan ihmisiin aivan eri syvyydellä. Tää on pintaraapaisua.

Eiköhän tää homma kuivu kasaan, Hilbertin ehdotus kuulosti ihan hyvältä, mutta siinäkin pitäisi olla se joku, joka ottaa härkää sarvista. Ei pitäis kai valittaa, jos ei ole valmis tekemään mitään sen eteen. :unamused:

Hyvät viikonloput kaikille kuitenkin tasapuolisesti!

Chas, bannit IP osoitteen mukaan ei auta, free Hide IP niin tulet vaikka Hollannista ja siinä se esto sitten on, onneksi näillä törpöillä jutut pysyy samoina ja äkkiä uusi banni. Tässä syy miksi häipymistä ajattelen.