Vittumaista tänään?

Joo, täällä meillä päin ainakin yhdellä sun toisella tuo ollut. Pari tuttua oksentanut itsensä tiputukseen

Alkoihan se itselläkin sitten, tosin kuumetta ei toistaiseksi ole. Ihan riittävän vittumaista kuitenkin

^ Joo osaa olla joskus vaarallinenkin, esim. vanhuksille tai pienemmille lapsille, jotka ei välttämättä muista sitä juomista tankata tarpeeks… Äkkiä menee nestevajauksen puolelle jos oksentaa ja ripuloi koko ajan, ja vielä useamman päivän putkeen… :neutral_face:

Eli muista Nuiva juoda reippaasti! (mutta ei bisseä… :laughing: :mrgreen: )

Ne ripulijuomat :laughing:, tarkoitan nyt apteekissa myytäviä nesteytysjuomia on ihan jees. Ainakin yks joka on poretablettina. Siinä saa niitä poistuvia suoloja, sokereita jne. eikä tarvitse juoda litrakaupalla kun 1 poretabletti 2 dl:n riittää. Vanhuksia ja lapsia ajatellen ja jos menee itse tosi huonoon kuntoon.

Sellasen tee se itse-juomankin voi tehdä tarvittaessa.

Tää avatar-kuvan kanssa sähellys, ei vittu jaksa enää. Hyvä laatu, mutta entäs sitten?

Kun mul oli syvin masennus, mitä o ollu tai mikälie sykoosi olikaa, mää luin lääkärikirjaa, ja mul oli aivan k a i k k i, aidsista ödeemaan :laughing: . O see kumma, mihin kaikkeen net parjatut SSRI-lääkkeetkin voivat auttaa :unamused:

Tuli taas yksi kieliasia mieleen, emmä tiä kiinnostaaksnää ny ketää, mut laitan silti:
italiassa sanan “ipocondrico” yksi merkitys on “grave malinconia”, eli syvä melankolia :confused: . Eli sama sana joka merkitsee luulosairautta, merkitsee jossain yhteydes syvää masennusta :exclamation:

(Ja sitte spekulaatiota. Ipo-condrico… “hypo” tietty meinaa (ainakin) muinaiskreikas “[jonkin]alla”, “chondros” (vai oisko se “kondros”?) taasen “rusto”. Melankolian uskottiin olevan sitä, että ihmisen ruumiissa on liikaa mustaa sappea (mistä siis tulee sana “melankolia”: “melas” musta, “chole”/“kole” sappi)… Mietin, misä net reikkalaiset ajatteli olevan sen elimen, josta sitä oletettua mustaa sappea erittyi :confused: … Minkä “ruston alla”…ööö. Vai olikse se niinku sappi vaan. Mikä ruston alla se sitte sijaitsee, öh,äh. Vai uskoke net sitä lain…olikse vaan sit niinku itskujen juttu. Noh, tutkitaan asiaa sieltä intterneetistä ja palataan asijaan :sunglasses: . Tai sitten ei… :unamused: ,)

Mä olen päättänyt, ett seuraavan kerran minä synttäreitäni vietän, jos elän 100-vuotiaaks :imp: . Vain jos. 50-vuotisjuhlintani oli sitä tasoa kuin oisin vain viidentoista vanha. Viime vuonna. Voi herrajjestas…
Joo, että paaljon onnea vaan, Nnaana :laughing: .

Siis niinku aiheesta…
Mikäs ois vittumaista…ööö.
No, uni on vähentynyt mulla kovasti, vaiks lääkkei o nukkumista varten, ei bentsoi tai z-lääkkei. Kevät? Valoa enämpi? Yläkerran yöllä mölisevä mamu :imp: ? Nikotiini? Kofeiini? Ahistus? Viime yönä jäi n.kolmeen ja puoleen tuntiin… Aamu oli kuitenkin tavallista rauhallisempi, siis minulla. Ei pentele, emmä ny onnistu j u s t täl hetkel oleen niin kauhian pottuuntunu.

Vaikka imagoni saattaakin kärsiä :unamused: .

Mua on aina naurattanut tuo sana “ripulijuoma” :laughing: . Siitä tulee mieleen lähinnä kilju tai jokin vielä kammottavampi litku, jolla on siis tyystin päinvastainen efekti, kuin noilla apteekin elektrolyyttitasapainon normalisoitsijoilla :laughing: .

Mäkin olen kuumotellut noroa, kun nyt tosiaan on liikkeellä oikein epidemioiden epidemia, ja jos mä jotakin inhoan, niin oikein kunnon vatsatautia :angry: . Sekin vielä jotenkin menisi, jos päivän-pari oksentelisi, ripuloisi ja kärsisi vatsakivuista, mutta kun tuo saattaa vetää ihan pirun heikkoon happeen pitkäksi aikaa vielä sen jälkeen, kun varsinainen akuuttivaihe on jo ohitse ja mulla on vielä tuo yleiskunto niin heikko muutenkin, että ties vaikka hengestäni pääsisin :neutral_face: . No, tähän asti supervastustuskykyni on suojannut mua tuoltaKIN tartuntataudilta ja rystyset tikkuisina koputtelen puupäätäni, että suojaisi vastedeskin. Mä en ole edes mitenkään hirveän tarkka mm. käsien pesun tmv. kanssa ja nyt tuli tosiaan tuossa taas oltua ryyppyreissulla, jolloin en todellakaan taas piitannut, vaikka olisin suunnilleen nuollut julkisen vessan lattiaa :mrgreen: . Eipä ole silti edelleenkään mitään oireita, tai no, hieman vatsa on sekaisin ja kipeä(Ei pahasti), mutta tuokin mennee tyystin sen piikkiin, että tuli kitattua taas kaksin käsin ja pari vrk. tärpättiä.

Ja eipä se vimmattu käsien pesu tai muukaan varominen lopulta norolta suojaa, jos oikein kunnon epidemia on päällä, eli kylläpä tuo silloin iskee, jos on iskeäkseen kaikista mahdollisista varotoimenpiteistä huolimatta. Joskus isännällä oli ihan pirunmoinen vatsatauti ja mä säästyin tartunnalta silloinkin, vaikka samassa huushollissa elin kanssaan koko ajan ja vielä häntä siinä hoitelinkin, eli alan tosiaan kallistua sille kannalle, että olen niin perkeleen aneeminen, etteivät pöpötkään elä mussa :mrgreen: .

Älä, viimeks kun ostin sitä apteekista niin pyysin: “No sitä Ripuli-ratiopharmia” :laughing: . Vittu mä itekin repesin nauramaan siinä. Siis tuli mieleen, et se olis ripulista tehty juoma, selitin sitä siinä farmaseutille, kun ei meinannu pokka mulla pitää. Se totes kanssa että se ei varmaan olis kovin myyvä nimi. :laughing:

Prkleellinen flunssa…!!! :imp:
Alkoi jo tossa viikonloppuna ja jatkuu vaan…
Yskittää niin pirusti aina välillä ja nokka on aivan tukossa…! Ainoa millä saa helpotusta, on noi avaavat nenäsumutteet, niin sit saa edes niistettyä enimmät “ektoplasmat” (sen väristä tulee ku niistää) pihalle… :neutral_face:
Ja pahimpiin yskän-kohtauksiin on rööki parasta yskänlääkettä. :slight_smile:
Ainut huono puoli on vaan se, et joutuu sit yölläki ravaa tupakalla mikäli haluaa nukkuu ilman koko aikaista rykimistä…!? :unamused:

No höh, Jokaisella meilä on jotain näemmä. Toivottavasti paranet Zeus pian! Voimia sinne!

Kiitos vielä kaikille, jotka onnittelitte mua. <3 Se tekee synttäreistä vähemmän vittumaisen, kun ihmiset muistaa. Vaikka sitä onkin jaksaminen rajallista, niin toki iloitsen siitä, että ne pääsivät paikalle jotka halusinkin paikalle. Eikä mulla oikeastaan ole lahjasaldossakaan valittamista.

Chas, mä säästyin norolta ja muilta pöpöiltä tältä erää. En tiedä, miks mulla oli ruumiinlämpö hieman lämmön puolelle ja lihakset ihan pirun kipeät, vaikken mitään ollut tehnyt. Liekö sitten siksi, että jos olen tiedostamattomasti niitä ahdistuneena jotenkin jännittänyt. :confused: Stressistäkin vaan kai voi ruumiinlämpö hieman kohota ja naisena riippuu, mitä aikaa kuusta elää jne jne. :unamused:

Pööpää, mielenkiintoista. Siis tuo kielihomma. Psykoottisen masennuksen aika perusoire taitaa olla pahemmanlaatuinen hypokondria ja juu-u, siitä on kärsitty. Ehkä siks toi sana viittaa syvään depressioon. Tarpeeksi syvä kun on, niin menohan on ihan psykoottista.

Paranemisia flunssaiselle ja kipeälle porukalle!

Mua vituttaa… Väsymys. Aikaansaamattomuus. Yks kaveri haluais viikonloppuna lähteä yökerhoihin mun synttärien kunniaksi jälkijunassa. Mua ei oikeen nappaa. No, eihän mun pakko ole mennä. Pistän mietintään. Tuntuu, että keikun jossain psykoosin partaalla, koska mua todella masensi tänään. Mut kaverilta sain Xantun. Noi kohottaa mun mielestä mielialaa enemmän kuin sedatoi niin nyt on jo parempi olo. Mut ne pakkoajatukset oli taas ihan sikkejä. :frowning: Alkoholia siihen päälle vielä, niin ei varmaan hyvää heilu. Joo joo, nyt sanon näin, mut saas nähdä, lähdenkö kuitenkin, kun haluaisin ton alta pois, et ei tarvi vähään aikaan astua jalallaankaan niihin paikkoihin. Hyi. :angry:

^ Ai niin, myöhästyneet synttärionnittelut Nnaanalle, jos ne nyt enää mitään lämmittävät :slight_smile: <3. Meni multa tyystin ohitse moinen. Onkohan tämä nyt ihan oikea ketju näille? No, toki sitten jos on paha ikäkriisi päällä ja synttärit lähinnä vituttavat :laughing: :mrgreen: .

Mulla vittumaista tänään: Lonkkani on aivan mustana isolta alueelta ja myös kipeä, kun nousin sitten yöllä kusella käymään ja aivan benzopäissäni kaaduin aikasta lahjakkaasti :angry: . Juupa juu, benzot lisäävät tapaturmariskiä yliannoksilla :mrgreen: . Eipä tuo nyt muuten niin vakavaa ole, jos menee levolla(Sitä olen ajatellut tässä harrastaa taas hetken :mrgreen: ) ohitse, mutta kunhan ei olisi pahempaa kolhua käynyt, kun mulla tuota osteoporoosiakin on, niin saattaapi olla aika vittumaista ja pitkällistä toipua mahdollisesta murtumasta :confused: . Nyt olen sen verran benzopöhnässä ja ottanut rauhallisesti, ettei tuo liikaa vaivaa, mutta saapi nähdä sitten, kun pitäisi oikeasti liikkeelle lähteä, eivätkä mitkään hällä väliä -lääkkeet enää turruta. Isännän Panacodeja kyllä löytyisi kaapista, mutta kun mua ei, sattuneesta syystä, huvita koskea mihinkään oppariin, ellei ole oikeasti aivan pakko, eikä tämä nyt mitään sietämätöntä kipua ole. Lisäksi vahvemmat kipulääkkeet saattaisivat turruttaa liiaksi, jolloin voisin innostua rasittamaan lonkkaani pahemmin, mikä taas pahentaisi vauriota/pitkittäisi toipumista :confused: .

Myös pätkivä nettiyhteys vituttaa lievästi.

No helvetti, koitas nyt nainen pysyä pystyssä siellä! Silloin kun mä join vielä, niin mä olin aamuisin ihan täynnä mustelmia. Saatoin kävellä pöydän kulmaankin sillai, että lonkka oli mustelmilla. Varsinkin jos käytiin kuppilassa. Pieni kuppila, täynnä niin teloo ittsensä helposti pöytiin tms. nousemalla ylös. Eikä ne satu yhtään, mut aamulla on taas joka paikassa mustelmia. Kyllä toi känni on sellanen mielen ja kehon pehmittäjä välillä, et ei usko miten kaikkea sitä on seliytynytkin niin vähällä.

No mä jatkan raittiuskauttani, mies meinas eilen ostaa viiniä, mut sanoin, et älä osta. Paljon kivempaa meillä oli ja mä yllätin sen tänä aamuna suihinotolla ja ratsastuksella. Tämä ei sitten ollut vittumaista. Vaan kivaa tänään ketjuun. :laughing:

Nukuin ehkä 4,5 h, duunit alkoi 6:15, oon tehnyt käytännössä kahden ihmisen duunit tänään kun jengiä on kipeenä ja kiinnostaa suoraan sanottuna kuin kilo paskaa koko ala. Lasken minuutteja siihen, että pääsen helvettiin täältä. Himassa heitän bentsoja naamaan että saan unta, jotta jaksan raahautua tänne taas huomenna, koska jos oon pois paska lentää tuulettimeen eikä tilalleni saada sijaista. Kiitti vaan vitusti kikylle.

^^ Mä olen TODELLA herkkä saamaan mustelmia. Ihan pienetkin kolautukset, jotka eivät edes satu, aiheuttavat mulle usein pahankin näköisiä mustelmia, ja näitä sattuu siis tyystin selvinpäin. Nuo eivät yleensä mitään vakavia ole(Tai no, tiedä sitten, kuinka vakavaa on olla näin helvetin aneeminen :unamused: ), eli ei niissä mitään sen kummempia vammoja synny, mutta tuo yöllinen kaatumistapaturmani aiheutti myös ihan kunnon kipua tuohon mustuneeseen lonkkaani ja sen vuoksi huolestuin, josko tässä on satuttanut itsensä pahemminkin. No, nukuin tuossa päivällä monta tuntia ja sinä aikana kipu helpotti huomattavasti, enkä ole tarvinnut enää minkäänlaista kipulääkitystä, joten josko tuo menisi ihan vain levolla ohitse :slight_smile: .

Sullehan on tullut juopottelun sijalle paljon tervehenkisempiä harrasteita :stuck_out_tongue: . Jos masennuksesi helpottaa raitistelun myötä, niin luonnollisesti silloin yleensä seksielämä ja seksihalutkin paranevat. Tsemppiä vain raittiiseen elämään ja iloisempia päivä jatkossakin :slight_smile: .

Oli aika kun olin Marevan lääkityksellä, mustelma tuli kun hipaisi ovenkarmiin. Lopetin tuon rotanmyrkun ja siirryin disperiiniin mutta maha sanoi siihenki stopin, no mustelmia ei nyt tule.

Kiitos, onhan tuo ihan hyvä liikuntamuoto :stuck_out_tongue: .Sekä lisäksi parantaa ja “rakastuttaa” ihan tahtomattaankin uudestaan. Näkee oman nallekarhunsa myös vähän villimpänä karhuna. :laughing:

W, oli niissä synttäreissä se vittumainen aspekti, etten tykkää vanheta ja joo, muutenkin ehkä on vähän sellainen olo, et tyhmää juhlia syntymäänsä, kun passiivisesti ja välillä aktiivisestikin toivoo kuolevansa. :mrgreen:

Vituttaa ihan saatanan typerät ihmiset. :imp: Ei nyt siitä sen enempää, mut vituttaa vaan oikeen helvatin vitun saatanasti.

Alan olemaan aika täynnä tätä yrittämistä. Esim. tänään asiakkaita klo 9-15 ja 17-21. Ei vaan jaksa, mennyt täysin kiinnostus koko ammattiin. Eikä luonnollisesti täällä verohelvetissä näppiinkään jää juuri mitään. Sitten illalla kauppaan ja salille. Huomenna taas sama paskarumba uudestaan :unamused:

^ Osaan hyvin kuvitella Nuiva, millasta toi duuni on. Vaikkei nyt ton sinun alan kokemusta itsellä olekaan, mut kyllähän noi sinunki päivät näkyy venyvän ihan reippaiksi… :unamused:
En muista onko ollu puhetta, mut ootko yksit.yrittäjä vai teetkö ns. palkallisena noita hommia…?
Yrittäjänä toki on mahdollisuus määrätä itte työ ja aukioloajat, mut tokihan se on suoraan verrannollinen siihen tulokseen…
Palkollisena sit vähä eri juttu, et on kuunneltava niitä pomon toiveita, mut tokihan siinäki on joku järki oltava, et miten pitkää päivää painaa jne…

Ei kukaan jaksa jatkuvalla syötöllä 10-12 tunnin päiviä 5-6 päivää viikossa…!!
Polttaa vaan ittensä loppuun ennen aikojaan, ja se ei nyt ole kenenkään etu…!!

Tsemppiä kumminki huomiseen ja ylipäätään tulevaan.!!
Äläkä vedä ittees liian tiukalle…! :neutral_face:

Ja niin, vittumaista on edelleen tää prkleellinen tauti…!! Ääntä ei lähde juuri ollenkaan, nokka on koko ajan aivan tukossa (avaavat sumutteet auttaa hetken, muttei kauaa) ja keuhkot on kipeät, varmaan yskimisestä, mut muutenki ku röökiä polttaessa aina ensimmäiset savut sattuu niin saatanasti…!!

No eipä täs auta paljon muu kuin yrittää sinnitellä…
Onneks oluen juonti ei koske sentään mihinkään, niin on edes jotain lohtua… :laughing: :mrgreen: