Meinaakko et tolla bisse-keissillä ja lonkero-mäyriksellä toi sun vatsas rauhoittuis… :mrgreen:
No tietty oluthan kyllä rauhoittaa vatsaa, mut ehkä siinä pitäis jotain “kiinteääkin” ravintoa mukana mennä, näin villinä veikkauksena… ![]()
Sairaalan sisätautiosastolla sai itse hakea jääkaapista, no tosin ykköstä mutta kuitenki juuri vatsa ongelmiin. Kun makasin eristyksessä ja piti juoda paljon pyysin ulkomaalaiselta hoitajalta olutta tai wissyä niin se kävi hakemassa mulle. Antibioottia valtimoon niin johan oli maha sekaisin, eikä reilu viikon kuuri suun kautta tilannetta helpannut.
Hillitön makean himo, olen syönyt kahdeksan suklaatuuttia ja muutema sata grammaa irtokarkkeja. Levoton ja hermostunut olokin vähän vaivaa. Ei vaan pitäis ostaa tota makeeta. Ehkä tää on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin olut.
On ehdottomasti. Halvempikin.
Kyllä vaan on halvempaa kun perus setti kaljaa kuukaudessa maksoi ripausta vajaa 300 kuussa ja jos lähti baariin niin sitten meni vähän lisää. Tolla rahalla sais syödä kilon irtsareita joka päivä.
Paniikkikohtaukset ovat vittumaisia.
Olinkin jo unohtanut, miltä wanha kunnon oppikirjojen mukainen paniikkikohtaus tuntuu.
Enkä kyllä mielelläni olisi saanut tätä muistutusta niistä.
Vierotusoireet kyrpii oikein tosissaan …
Eilen heräsin n. 13 h sitten, tänään sit aamuneljältä. Toivottavasti vielä muutaman tunnin saisi unta… ![]()
Päteminen, miks täällä (maailmassa) on yksilöitä joiden on pakko päteä aina jollain? Eikö se kerro juuri siitä, että jotain puuttuu (aivoista?) - jos täytyy jatkuvasti päteä jollain saralla, oli asia sitten totta tai ei. I´m getting tired of this shit ![]()
^päteminen on kyllä perseestä, tapahtuipa se töissä, vapaalla tai missä vaan. Aina on niitä jotka yrittää joka asiassa olla parhaita tai vähintäänkin olla oikeassa, ja vain ja ainoastaan sen mielipide on se ainut ja oikea.
Tulee heti mieleen omalta duunipaikaltakin useampia henkilöitä, jotka yrittävät aina todistella ja vakuutella omia tekemisiään ja sanomisiaan, ja niistä kyllä tehdään mahdottoman iso numero, et varmasti kaikki tietää KUKA tämänkin teki… ![]()
No meitä riittää moneen junaan, osa jää jo asemallekkin, niin älä Lucrezia ota vakavasti niitä jotka tahtovat päteä joka jutussa. Yleensä monet muut sen huomaa, ja tää kyseinen pätijä (onko toi edes sana?) saa sit kunnon naurut selän takana, tai jopa ihan naaman edessäkin… :mrgreen:
Nääh, olet oikeassa - en ota. Tiettyyn pisteeseen asti se on ihan hauskaa, siis esim. nauraa niille erilaisille automerkki lippiksille joista Winston kai postasi tänne sarjan kuvia, vitun rumia kaikki tyynni. Silti välillä vaan kyllästyy.
Noh, se siitä. On kyllä totta että päteminen on mun mielestä ihan universaalisesti typerin käyttäytymismuoto. Myös työpaikalla (siellä missä itse olin) niin jos oli tapahtunut joku virhe, niin tuntuu että tärkeintä monille oli etsiä syyllinen. Me ollaan kuitenkin kaikki ihmisiä ja tehdään virheitä, mun mielestä rakentavinta työpaikalla olisi oikaista se virhe mahdollisimman nopeasti, eikä etsiä sitä “syyllistä” kaiken takana. No meitä on niin monenlaista hiihtäjää, että siinäpä se.
Mut joo tänään ei mulla ole sinänsä ollut muuten mitenkään vittumaista tänään.
Joo se on kyllä vitun ärsyttävää, jos jollain on koko ajan tarve päteä jostain. Mäkin olen sitä joskus pohtinut, että mitä mm. eräs kaverini saa siitä pätemisestä irti. Näennäisesti hän on vahva persoona, eli liekö päteminen jotain todellisen heikkouden peittelyä. Tämä kaverini on siis sellainen, että riemu repeää, heti kun joku ei tiedä jotain hänen mielestään “itsestäänselvää.” Tuo on tuollainen satunnainen pätijä, että vittuilee rivienvälistä välillä. Sitten tiedän sellaisenkin henkilön, joka pätee ihan joka ikisestä asiasta, siis aloittaa tyyliin keskustelun moralisoimalla muiden tekemisiä, eikä se myönnä koskaan olevansa väärässä. Hänestä kyllä toisaalta paistaa, että itsetunto on vitun alhainen.
Summa summarum, olen tullut siihen tulokseen, että toinen ihmistyyppi pätee piilottaakseen heikkoutensa ja toiset ihan vaan silkkaa tylsyyttään/ilkeyttään/pahantahtoisuuttaan, vaikkakin uskon sen heikkouden heiltäkin löytyvän perimmäisenä syynä.
Huh, olipa analyysi.
Mua vituttaa mm. kaikki. En jaksa nyt edes eritellä kaikkia syitä, mut kaikki tuntuu vaan olevan perseestä omasta olemassaolostaan lähtien ja on kauhea kiukku päällä.
^Laske Nnaana rauhassa kymmeneen ja yritä kehitellä joku juttu joka sais sut vähän paremmalle mielelle. ![]()
Ei tää elämä aina (oikeastaan aika harvoin) niin lystiä ole varmaan kenelläkään, mut pitää yrittää ajatella niin ettei ihan vakavasti tätä ota. Niinku Lucille kans tossa laitoin, et ei kannata niitä joka asiassa pätijöitä ottaa niin vakavasti, niin vähä sama juttu tässäkin.
Ymmärrän kyllä et kun väsyttää kaikki ja vituttaa ja masentaa, niin niitä juttuja jotka piristäis on aika vaikea löytää, mut eihän sen kummoinen asia tarvii ollakaan. Mut jaksamisia sulle ja toivotaan “iloisempaa” huomista, vai mitä… ![]()
^ Juu, ei mua mitenkään ihmeemmin vituttaneet ne pätijät eilen, kunhan komppailin.
Kiitos kuitenkin!
Nyt mua vituttaa se, että heräsin taas 5.50. Tuo aika vainoaa mua selkeästi. Aina kun herään ja en saa enää unta, kello tuntuu olevan 5.50.
No, sen siitä saa, kun nukkuu päivät läpeensä masikseensa. Tosin tunnun olevan vielä jotenkin huonolla tavalla ylikierroksilla, niin uni ei tule.
Toivottavasti tästä ei nyt alkaisi sekamuotoista oireilua taas, en jaksaisi, koska ne masikset tuntuvat sen jälkeen aina vaan syvenevän. Tyhmää sanoa, mutta mielummin olisin tasaisen masentunut koko ajan, jos olisi pakko valita noista kahdesta, kuin että olisin samaan aikaan ylikierroksilla, levoton ja kiukkuinen/ahdistunut ja jollain tasolla masentunutkin. Enkä muuten vittu varmana alota sitä Cipralexia, en ole nyt syönyt kyllä muitakaan lääkkeitä, mutta tähän se nyt ois taas katastrofi, jos aistimukseni jakson vaihtumisesta pitävät paikkaansa. Toisaalta ei mulla ole sitten niin yhtään mielenkiintoa tehdä mitään ainakaan toistaiseksi, joka kuuluisi siihen oireiluun. Kyllähän masiksessakin voi vaan olla äärettömän kiukkuinen ja levoton, muttei ole silti aloitekykyä ja mielenkiintoa tehdä mitään.
Enpä saa enää unta senkään takia, että kusitauti taas vaivaa ja tuntuu, että ois joku vitun sadan kilon paino rakon päällä. Nyt mä haen ne lääkkeet apteekista ja syön sen yhden kuurin, jonka sain varalle ja sit alko se vitun estolääkitys. Enkä enää harrasta lisääntymispuuhia.
Ihan sama, miten jois nesteitä ja kävis suihkussa. En vaan halunnut vielä aloittaa sitä estolääkitystä, koska antibioottiahan sekin on ja musta tuntuu, että iho kärsii noista pitemmässä juoksussa. Ainakin kuurin jälkeen naama kukkii ja on ihan samea ja sairaan näköinen. Eikä muutenkaan jatkuvasti kaikki maailman napit voi olla hyväksi. Pakko se nyt on, kait ne naaman epäpuhtaudet ovat pientä verrattuna vakavampaan tulehdukseen.
Kai sitä pitää mennä koittamaan jotain lämpöpussia tähän vatsalle ja koittaa vielä saada unta. Liian lyhyet unet kun nyt ainakin saavat mut entistä huonommalle tuulelle.
Huhhuh! Taas takana 3 vrk:n ryyppyreissu tyystin syömättä ja samoilla silmillä. No, itse asiassa oli kyllä ihan hauskaa, vaikken läheskään kaikkea muistakaan. Krapulakin hellittää kummasti Diapamilla. Lähinnä tässä vituttaa se, että hukkasin sitten puhelimeni
. Saattaa mulla tosin käydä niin hyvä säkä, että se löytyykin kotoa jostakin hyvästä jemma-nimisestä paikasta. Ei nimittäin olisi ensimmäinen kerta, kun mulle sattuu tuollaisia iloisia yllätyksiä kadonneiden tavaroiden kanssa
.
Kankkunen on kaamea ja hyvin vittumainenkin.
Kuka sitä nyt aamusta iltaan kännissä haluaisi tai edes kykenisi olemaan. Homma ratkeaa iisisti seuraavilla tuotteilla ja sen tippapullon voi antaa sitä enemmän tarvitsevalle, mutta kaikki varmasti tietää ja ymmärtää, että vain lääkärin määräyksestä ja mitään ei voi suositella tai ehdotella. :mrgreen:

Mä en vieläkään käsitä, miten tuollaiset 72h ryyppyputket onnistuu ilman mitään konkreettista ravintoa, vaikka jotain stimulanttiakin olisi kehissä (en siis meinaa että Winstonilla olisi ollut, mietinpä vaan) ja nukkumatta ![]()
Oma dokailun lopetukseni katkesi tänään maagisen 4 holittoman päivän rajan ylitettyäni
en tosin oo juonut kuin kolme lasillista viiniä, mutta kelasin ottaa vielä yhden… Sen kuuluisan. …ttumaistahan tässä on se, että pystyn jättämään homman siihen koska duunit, mutta viikonloppuna tulee taas olemaan aivan saatanan vaikeeta kun kaikki sosiaalinen elämä tuntuu silloin pyörivän alkoholin ympärillä…
… mutta viikonloppuna tulee taas olemaan aivan saatanan vaikeeta kun kaikki sosiaalinen elämä tuntuu silloin pyörivän alkoholin ympärillä…
Kuullostaa haastavalta. Kannattaisko ainakin pari viikonloppua pyhittää elämiseen body-munkin lailla, eli enimmäkseen treeniä ja sosiaalinen elämä minimiin? Semmoinen parin viikon retriitti tuskin sosiaalista elämää tappaa, vaan antaisi ennemminkin hyvän etulyöntiaseman jatkoa ajatellen…