^/^^
Niin, onkos se hyvä vai huono juttu, että päihdetäti(Oletan, että tuo tarkoittaa tässä päihdetyöntekijää) soittaa pian? Minä ajattelisin, että hyvä juttu, jollet itseksesi saa putkea katkottua, koska A-klinikalla tai vastaavan ammattiavun piirissähän ne auttavat tuossa asiassa. Tietty, jos et saisi jäädä kiinni juopottelusta tmv., niin ymmärrän, että päihdetädin soitto voi olla sulle nyt tavallaan huono juttu, mutta ehkä kuitenkin parempi sekin, kuin ryypätä itseään hengiltä
. A-klinikka tosiaan auttaa tai sitten voit yrittää säätää itsellesi muuta kautta lääkkeitä(lähinnä benzoja) putken katkaisuun. Mitäänhän en voi täällä suositella, mutta josko joku katuapteekkari voisi sut pahimmasta pulasta pelastaa, ellet voi ammattitahoille dokaamisestasi syystä tahi toisesta kertoilla. Yksityinen lääkäri voisi muuten auttaa, mutta a) eivätpä nekään yleensä umpikännisille lääkkeitä määräile ja b) jos sulla ei ole rahaa edes vuokraan, niin tuskinpa silloin kalliiseen yksityislekuriinkaan
.
Koetahan pärjäillä jotenkin <3. Paska tilanne tuo kyllä, mutta katko on oikea osoite, jollei mikään muu auta.
Nnaana: Meillä on aivan helvetin tarkka järjestys lääkekaapissa juuri sen vuoksi, ettei tuollaisia kämmejä pääsisi sattumaan vahingossakaan, vaikka kuinka pöpperöisiä olisimme. Noita on nimittäin sattunut joskus sekä mulle, että isännälle ja joskus vielä aivan käsittämättömien lääkkeiden kanssa
. Onneksi ei koskaan mitään hengenvaarallista vahinkoa, lähinnä huvittavia(Esim. kissan matolääkkeet
) tai vituttavia(Esim. jokin lepti, vaikka piti nimenomaan saada skarpattua, eikä vetää itseään enempää sumuun
). Kaikki lääkkeet ovat siis samassa kaapissa(Suuri on kaappi, juu :mrgreen: ), mutta todellakin niin hyvin järjesteltyinä, että sen tietää unissaankin, millä kohtaa mitkäkin roippeet sijaitsevat, ja esim. leptit ovat niin korkealla, että mun kaltaisen hukkapätkä ei edes yltäisi niihin ilman keittiöjakkaraa
.
Edit: Joo, tietenkin dokailu alentaa vastustuskykyä(Ja Arkkis tai Korkkis voi olla hiljaa etanolin flunssaa torjuvista terveysvaikutuksista :mrgreen:
. En nyt muista, kumpi se teistä oli, joka tykkäsi ainakin jossakin vaiheessa hokea sitä, kuinka viina pitää virukset loitolla
), etenkin, jos sitä harrastaa syömättä ja nukkumatta, mutta en mä yleensäkään(No, kerta se on ensimmäinenkin) mistään ryyppyreissuistani ole flunssaa saanut. Itse asiassa hämmästelen noin ylipäätään vastustuskykyäni, jonka luulisin tosiaan olevan paljon heikompi mm. surkeasta ravitsemustilastani johtuen
. Verrattain harvoin mä näet olen tosissani kipeä silloinkaan, kun on liikkeellä joitakin hirmuisia flunssa- tai vatsatautiepidemioita
.