Vittumaista tänään?

No onpa täällä dokuongelmaa. :sunglasses: Ei sillä, ettei itsellänikin olisi toisaalta. Ei vaan juuri tällä hetkellä.

Mua jostain syystä vituttaa se, että tulee syksy. Näkee jo musta selkeästi tuolla ulkona. Tai siis kun on pimeämpää. Se on pirun positiivista, että nukun paremmin, kunhan pimenee, mutta meinaan vaan sitä, että on vittumaista tajuta hukanneensa kohta taas vuoden johonkin ihan turhaan. Se mua ahdistaa.

^
nyt alkaa oleen kesä parhaimmillaan siinä mielessä et illat ja yöt on PIMEITÄ jep jep :slight_smile:.

Mutta vituttaa… yksinäisyys… oon huomannut et oon melkosen yksin nykyään (tainno jo toista vuotta), tykkään olla yksin paljon, mutta näköjään yhdessä vaiheessa kun tuntu hoidon kanssa olevan vaikeeta ja parhaimmalta tuntu ajatus olla yksin ettei lähde mopo keuliin, niin nyt ne monet EI EI sanomiset on jo pidemmän aikaa sitten tehnyt tehtävänsä. Mihinkään ei kysytä, yksin saa olla vähän liikaakin.
:frowning: :unamused:

^ Jep, siitä pimeydestä mäkin tykkään, mutten tykkää siitä tunteesta kun havahtuu siihen, että olipa taas aika turha vuosi tähän mennessä.

Nääh, elämähän on aina turhaa, jos lähtee ajattelemaan sen linjan kautta. Taas yksi vuosi pyörähtää ohi ja on vähän vanhempi. Mä olen kuitenkin tyytyväinen, kun syksy tulee, vaikka joka vuoden ajassa on omat hyvät ja huonot puolensa.

Tuntuvat vain onnistuvan; etanolilla on muhun piristävä vaikutus, siitä saa kuitenkin hurjasti energiaa, vaikka se ravintoarvoltaan tyystin mitätöntä onkin, ja mä kun en saa korkkia kiinni kerran sen auki narautettuani, niin siinähän sitten mennään niin pitkään, kuin menojalka jaksaa vipattaa :unamused: . Muutenkin toki olen tottunut ajoittain äärimmäisen heikkoihin (yö)uniin ja vähään ravintoon, vaikka tiedä sitten, paljonko moinen vaikuttaa noiden mun dokuspurttien kestämiseeni :confused: . Tuollaisen touhun terveellisyyteen mun ei tarvinne ottaa tässä mitään kantaa :mrgreen: ja voin kertoa, että noiden putkieni jälkeen olen luonnollisesti äärimmäisen uupunut ja muutenkin aivan helvetin heikossa hapessa :open_mouth: . No, nyt olenkin taas nukkunut pari vrk. lähes putkeen vahvassa diatsepaamikyllästyksessä ja kaiken hereilläoloaikani tankannut ravintoa(Ihan kunnon ruokaakin :stuck_out_tongue: ) niin, että napa on ratketa, koska pitäähän nyt tuollaisen spurtin aikana väliin jäänyt nukkuminen ja syöminen korvata ja kunnolla, että tässä pysyisi hengissä :mrgreen: :unamused: .

Vittumaista tänään on se, että krapulasta selvittyäni olen ilmeisesti saamassa flunssan :angry: . Noh, katsotaan nyt, onko tämä mitään oikeaa flunssaa, vaiko vain sittenkin dokaamisen jälkioireita. Eivätpä dokaamisen jälkkärit mulle tosin yleensä ole hengitystievaivoja aiheuttaneet. Mietin tosin, voisivatko ne(Toistaiseksi ovat siis hyvin lieviä) johtua ihan siitä, että kännissä tuli poltettua paljon myös tavallista tupakkaa sähköröökin ohessa, kun siinä tilassa oli aivan se ja sama, mitä sinne suuhuni eksyi :laughing: . No joo, tavallista tupakkaa mä olen polttanut niin kauan ja vasta vähän aikaa käyttänyt sähkötupakkaa, joten lieneekö tuollaisella pienellä hairahduksella mitään merkitystä, paitsi pääni sisällä :unamused: .

^ Kyllä kai dokailut laskee vastustuskykyä, luulisin. Sen verran myrkyllistä kuitenkin, että kait keholla on täystyö suojautua ensisijaisesti sitä vastaan, ennemmin kuin jotain pöpöä. :smiley: En tiedä onko vaan ihan mun oma teoriani vai totta. Kummasti muhunkin kyllä iskee taudit juomisen jälkeen. Siis esim. kusitauti, mutta sen nyt voi selittää sillä, että kai nyt bakteeristo viihtyy hiivaisessa ja sokerisessa (bisse) ympäristössä ja kun kännissä ei tule käytyä vessassa niin paljoa.

Joo, onhan koko elämä turhaa, jos siltä kantilta katsotaan, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän se ahdistaa. :unamused:

Mua vituttaa tänään se, että kävi pieni kämmi. Unenpöpperössä hain Tenoxia, kun kyllästyin pyörimään sängyssä ja kun mulla on tabuja irtonaisena laatikon pohjalla ja oli pimeää ja mulla on paska näkö, niin mututuntumalta otin sieltä vain jonkun paksun ja pyöreän yksilön. No, eihän se ollutkaan Tenox alkuunsa vaan vittu Lamictal 100 mg. Huomasin vahingon vasta, kun olin jo nielaissut sen ja se mustaherukan maku tuli. Koitin vielä epätoivoisesti yökkiä sitä pois ja kaivella kurkkuani, mutten onnistunut. No, sain mä unet, mutta myös äärimmäisen paskan olon kaupanpäällisiksi, sydän tykyttää, oksettaa, huimaa, ihoa polttaa. Mulla meinaan toi Lamictal ei ole ollut 100 mg:ssä sitten alkukevään, että on se aika pommi yhtäkkiä vaan elimistöön, kun se annos muutenkin pitää käytön aikanakin hitaasti titrailla ylöspäin.

No, onneksi kyseessä ei ollut mikään lepti. :laughing: Tosin niitä en todellakaan edes säilytä samassa paikkaa kuin muita, vaan ihan vaatehuoneen perimmäisessä laatikossa.

Ei saa katki juomist. Ei rahaa vuokraan, päihdetäti soittaa pian, 2vk ihan sumeena. Mitä mä teen? :neutral_face:

^/^^

Niin, onkos se hyvä vai huono juttu, että päihdetäti(Oletan, että tuo tarkoittaa tässä päihdetyöntekijää) soittaa pian? Minä ajattelisin, että hyvä juttu, jollet itseksesi saa putkea katkottua, koska A-klinikalla tai vastaavan ammattiavun piirissähän ne auttavat tuossa asiassa. Tietty, jos et saisi jäädä kiinni juopottelusta tmv., niin ymmärrän, että päihdetädin soitto voi olla sulle nyt tavallaan huono juttu, mutta ehkä kuitenkin parempi sekin, kuin ryypätä itseään hengiltä :confused: . A-klinikka tosiaan auttaa tai sitten voit yrittää säätää itsellesi muuta kautta lääkkeitä(lähinnä benzoja) putken katkaisuun. Mitäänhän en voi täällä suositella, mutta josko joku katuapteekkari voisi sut pahimmasta pulasta pelastaa, ellet voi ammattitahoille dokaamisestasi syystä tahi toisesta kertoilla. Yksityinen lääkäri voisi muuten auttaa, mutta a) eivätpä nekään yleensä umpikännisille lääkkeitä määräile ja b) jos sulla ei ole rahaa edes vuokraan, niin tuskinpa silloin kalliiseen yksityislekuriinkaan :confused: .

Koetahan pärjäillä jotenkin <3. Paska tilanne tuo kyllä, mutta katko on oikea osoite, jollei mikään muu auta.

Nnaana: Meillä on aivan helvetin tarkka järjestys lääkekaapissa juuri sen vuoksi, ettei tuollaisia kämmejä pääsisi sattumaan vahingossakaan, vaikka kuinka pöpperöisiä olisimme. Noita on nimittäin sattunut joskus sekä mulle, että isännälle ja joskus vielä aivan käsittämättömien lääkkeiden kanssa :blush: . Onneksi ei koskaan mitään hengenvaarallista vahinkoa, lähinnä huvittavia(Esim. kissan matolääkkeet :laughing: ) tai vituttavia(Esim. jokin lepti, vaikka piti nimenomaan saada skarpattua, eikä vetää itseään enempää sumuun :unamused: :angry: ). Kaikki lääkkeet ovat siis samassa kaapissa(Suuri on kaappi, juu :mrgreen: ), mutta todellakin niin hyvin järjesteltyinä, että sen tietää unissaankin, millä kohtaa mitkäkin roippeet sijaitsevat, ja esim. leptit ovat niin korkealla, että mun kaltaisen hukkapätkä ei edes yltäisi niihin ilman keittiöjakkaraa :laughing: .

Edit: Joo, tietenkin dokailu alentaa vastustuskykyä(Ja Arkkis tai Korkkis voi olla hiljaa etanolin flunssaa torjuvista terveysvaikutuksista :mrgreen: :unamused: . En nyt muista, kumpi se teistä oli, joka tykkäsi ainakin jossakin vaiheessa hokea sitä, kuinka viina pitää virukset loitolla :confused: ), etenkin, jos sitä harrastaa syömättä ja nukkumatta, mutta en mä yleensäkään(No, kerta se on ensimmäinenkin) mistään ryyppyreissuistani ole flunssaa saanut. Itse asiassa hämmästelen noin ylipäätään vastustuskykyäni, jonka luulisin tosiaan olevan paljon heikompi mm. surkeasta ravitsemustilastani johtuen :astonished: . Verrattain harvoin mä näet olen tosissani kipeä silloinkaan, kun on liikkeellä joitakin hirmuisia flunssa- tai vatsatautiepidemioita :confused: .

Niistä Neuron iänikuisista uhoiluistako tämä pätemiskeskustelu lähti liikkeelle? No, koiran pitäminen peniksen jatkeena tai esim. homojen, mamujen ym. ihmisryhmien haukkuminen on toki aivan perseestä, mutta muuten nuo “tosimiehellä on Honda-lippis”-, “mulla on koko kartano täynnä aseita”- tai “kiukuttelen poliisille ihan vain periaatteen vuoksi” -jutut ovat ennemmin… Noh, liikuttavia ja huvittavia, kuin mitään kovin raivostuttavaa pätemistä. Typerää tietty tuollainenkin uhoaminen, mutta se lähinnä naurattaa, toisin, kuin joidenkin ns. oikeiden pätijöiden päteminen, jolla voivat saada jopa ihan vahinkoakin aikaan, eivät vain huvittunutta, kyllästynyttä tmv. päänpudistelua ja naureskelua :unamused: .

Ei siinä pätemisessä nyt sinänsä ollut mitään niin raivostuttavaa, lähinnä se koiran pitäminen peniksen jatkeena. Paljolti se in itsestäkin kiinni ja yleensä ei Neuron jutut mua ärsytä, mutta tuo koirani on kuningas-meininki alkoi vaan ärsyttää, kun aivan hyvin on selvillä ettei dopermanni ole mikään kaikkien aikojen “kuningasrotu”. En tiedä, kai mua muutenkin alkaa ärsyttää kun mennään tohon eläinasiaan. Noista teksteistä sai vaan sellaisen käsityksen, että tuo koirarotu olisi valittu nimenomaan peniksen jatkeeksi (uskon kyllä että näin ei kuitenkaan ole).

Mulle on sinänsä sama jos mies valitsee prätkää, autoa mitä tahansa peniksensä jatkeeksi, mutta jos kyseessä on eläin, niin se vaan on kyseenalaista. Tosin painotan etten epäile, että Neuro oikeasti olisi näin toiminut ja uskon hänen vilpittömästi rakastavan koiraansa. Olen vaan nähnyt liikaa sitä, että jengi ottaa jonkun tosi vaikean rodun sen takia, kun se on hienon näköinen. Sitten kun sitä ei osata kouluttaa, niin voitte uskoa mitä siitä seuraa. Yleensä koira puree omistajaa ja muitakin ja joudutaan lopettamaan. Kaikki sen takia, ettei tyyppi joka alun perin otti koiran osannut ottaa sopivaa rotua ensimmäiseksi koiraksi, vaan valitsi vaikka just sen rotikan kun se on siistin näkönen. :unamused:

Oikea päteminen on äärimmäisen raivostuttavaa ja olen kyllä tavannut monta sen sortin ihmistä. Yleensä en vaan lähde niiden kanssa sitten yhtään mistään vääntämään juttua, koska se ei johda mihinkään jo sen takia että vaikka yksilö olisi väärässä, niin hän ei yksinkertaisesti sitä käsitä, koska se jotenkin uhkaa tyypin minuutta tai jotain.

Ainut, johon olen viinan huomannut tehoavan, on kurkkukipu, mutta siihenkin vain hetkellisesti. Useasti jos olen lähtenyt ryyppäämään kipeänä, niin olen hankkinut itselleni entistä pitkäkestoisemman taudin. :angry:

Mua alkoi nyt vituttaa se ajatus poliisille pätemistä. :angry: :imp: Naurettavinta, mitä tiedän. Etenkin sellainen “fuck the police”-asenne, varsinkin Suomessa on lapsellinen ja typerä. Toki skoudeja löytyy tyhmiä ja epäammattimaisia, mutta pääosin mulla ei ole pahaa sanottavaa heistä. Paremmin ne täällä hoitavat hommansa kuin jossain muualla ja kun joissain maissa saa oikeasti pelätä niitä.

No, en minäkään ole siitä asiasta samaa mieltä, että joku kannabispuskien metsästys kissojen ja koirien kanssa olisi tarpeellista, saatika järkevää, mutta kai laki velvoittaa siihen. Eräs yli-innokas sinivuokko täällä on tosin legenda siitä, että oikeen etsimällä etsii hurjia kannabisrikollisia, siis vapaa-ajallaankin, hän on jokseenkin rasittava tapaus. :mrgreen:

Kuitenkin mä olen aina saanut asiallista kohtelua kytiltä, niin silloin kun olen itse päässyt nukkumaan putkaan kuin silloin, kun olen ollut jossain jutussa asianosaisena. Ei nyt lasketa sitä, kun joku nuorempi konstaapeli heitti huulta, että “mitäs kauniiden nuorten naisten kanssa putkassa tekis.” Se oli jo vähän epäasiallinen läppä, koska siitä saa vaikka mitä kaksimielisyyksiä keksittyä, mutta en mä nyt siihen kuollut.

Mun mielipide kyllä noihin partiokyttiin on myöskin hyvin negatiivinen ja ajattelen aina heistä automaattisesti,että ovat mulkkuja kunnes toisin todistetaan. All cops are bastards ei kyllä päde,kun he muuttuvat ihan ihmismäisiksi ja mukaviksikin osa,kun on tarpeeksi virkavuosia takana ja jos ollaan käyty jotain päällystökursseja tms.niin silloinhan asioiden hoito on aivan eriluokkaa,kun kyseessä vaikka murharyhmän kyttä tai joku vastaava vanhempi rikosylikonsta,jotka osaavat kyllä hoitaa asiansa ammattimaisesti,ilman mitään paskoja läppiä esim.putkaan muijan kanssa tai jotain ihme uhoa ja jopa fyysistä kimppuun käymistä,jotka on yleensä näiden vanhemmaksikonstaksi jämähtäneillä tai nuorilla klopeilla ,jotka ovat juuri poliisikoulusta valmistuneet ,heidän tietynlainen asenneongelma ja voi toki johtua siitäkin,että asiakaskunnassa on myöskin paljon “pohjasakkaväkeä” ym.moniongelmaisia jne.

Poliisien kuuluisi olla kansalaisten turvana. Poliiseilla on itsellään valinta tehdä työtään tai palvella järjestäytyneen rikollisuuden leivissä, laitonta lakia puolustaen, eli oikeaa lakia rikkoen.

^Tsori, että oon pilkunnussija mutta en muuksi muutu; sun koko viestisi on ihan päin vittua -

Täh? Avaatko vähän tätä väitettä?

…jjaa avaisitko tätä vielä enemmän. Mikä laiton laki? (joka on paradoksi itsessään), mikä oikea laki? (tähän tarvittaisiin tosissaan määritelmää vähän enemmän)

Pasuunan puheenvuorojen kaltainen viestittely ei ole argumentointia nähnytkään. Olen varmaankin ainakin 50% samaa mieltä ko. nimimerkin kanssa, mutta miksi tällaiset heitot?

Joo, tää oli mulle vittumaista tänään. First world problems.

Winsto oot ihana :mrgreen: Kyl mul on bentsoja parisataa. Mut nää holhoomistädit haluis mua kulma lataamoon. (Seulat ei olis ihan puhtaat. ) Vittumaista tänää, rahat ja röökit loppu :frowning: :mrgreen:

Rouva Saunamestarilla nyt muisti heittelee huolella, mikäli pitää forumin kovinta juoppoa kaivella pääkopasta. :laughing:

viewtopic.php?f=3&t=34438

Ja edelleen olen terve kuin pukki. :sunglasses:

Mahdollisesti fyysisesti vielä mutta ehkäpä sieltä korvienvälistä saattaisi löytyä joku sairaus koodilla F joka pitkässä juoksussa alkaa sitten nujertamaan sitä fysiikkaakin, puhumattakaan nyt sitten pikku boonuksista sinne mielenterveyden puolelle :wink:

No pitäähän totuus sanoa, eikä peitellä sitä. Ei myöskään pidä puoltaa epäoikeudenmukaisuutta, vaikka enemmistökin puoltaisi. Sellaista nimitetään väkivallaksi. Laiton on sellainen laki, joka sallii ihmisen yksityisyyden loukkaamisen tai pyrkii kieltämään ihmisen itsemääräämisoikeuden tai oikeuden maan antimiin, jollei puuttuminen ole välttämätöntä vielä siitä vakavampien rikosten suorassa torjunnassa. Kyllä kansan pitää alkaa totuus tunnustamaan ja tunnustelemaan, sekä elvyttämään omaa oikeustajua, eikä uskoa kaikkea, mitä järjestäytyneen yhteiskunnan valtapelien pelaajat päättävät kirjoihinsa rustata kyseenalaisin tarkoitusperin, jos me aiomme kohti oikeudenmukaista ja laillista yhteiskuntaa, jossa kaikilla on yhtäläiset oikeudet. Nykyään elämme rikollisessa ja vääryydellisessä yhteiskunnassa, jossa pahuudella on osuus jopa johtoelimissä. Vastuu on meillä yhteiskunnan jäsenillä, aivan jokaisella.

Lapsina meille isät ja äidit sanovat, mitä saa tehdä ja mitä ei. Tai pitäisi, mikä on oikein ja mikä väärin. Nyt meidän aikuisten lasten pitäisi pikkuhiljaa kasvaa aikuisiksi ja ottaa oma oikeus omiin käsiin. Ei yhteiskunnan pidä olla mikään yläaste tai jotain sinne päin, mikä sitten olisikin, jossa pahisjengi määrää muita jengejä ottamaan toisilta, mitä tahtoo. On se nyt oikeasti jumalauta vittu saatana, ei vittu oikeasti voi olla todellista. Jos tuntuu millään tavalla todelliselta elämä, jossa virkapukuiset siniset voivat vittu tulla omin tai muiden luvin kotiisi tai kollata kadulla mielivaltaisesti, niin ei helvetti tämä on jotain niin käsittämätöntä unta, jossa on kohta nukuttava toinen silmä auki ase tyynyn alla, kuin sisällissodassa saatana. Sodasta tämä melkein kohta käy, jossa ei koskaan tiedä koska herää, kun mummo pyytää aamukahville pikku painajaisesta herättyä, pilvien ympäröimässä taivasaluksessa. Välillä välähtää punaista, mustaa ja valkoista valoa trallalallaa laa!!

Jaa, mites ne kroonisesti ja käsittääkseni aika pahasti koholla olevat maksa-arvosi? Ihmisellä kun voi olla hieman pahempiakin vaivoja, kuin jokin ohimenevä räkätauti :wink: . Ja tosiaan, vaivoja saattaa olla myös siellä korvien välissä, kuten sulla käsittääkseni on todettu olevankin ja ne vasta vittumaisia vaivoja voivatkin olla. Eipä niitä aina selvinpäin kestäkään :neutral_face: .

Vittumaista tänään: Stressi tekemättömistä hommista. Ei mitään äärettömän tärkeää tai ns. virallista onneksi, mutta kun voisi sitä tehdä joskus jotakin muutakin, kuin riehua kännissä pitkin maata tai vaihtoehtoisesti maata krapulassa :unamused: . Jospa yrittäisin valkaista nenääni vähän aikaa :confused: . Tämä ei sitten ollut mikään vitun raittiuslupaus, vaan ryntään kyllä ryyppäämään heti huomenna tai vaikka, vittu, tunnin kuluttua, jos siltä alkaa tuntua :mrgreen: . No, nyt ei onneksi tunnu, joten ehkä yritän saada aikaan jotakin järkevää. Keskittymiskyky vain on hieman hukassa, mutta toivon sen löytyvän, kunhan pääsen johonkin puuhaan kiinni.

Vittumaista on myös paska sää, joka ei oikein mieltä ylennä. Kaipaan aurinkoa.

Alkaa pää leviään bupren laskun takia, jatkuvat viekkarit ja psyykkisesti ottaa todella koville kun menee 20% tehoilla.
Kohta alkaa joko rivatrilin käyttö tai hommaan bupree jostain ylimäärästä, jälkimmäistä ei varmaan kannata alkaa toteuttaan, lähtee koko touhulta pohja muuten… :unamused: :neutral_face: