Vittumaista tänään?

Jaa, ei ne mulkut terkkarissa antaneet aikaa kun silmä ei ole kunnolla rähmäinen. :unamused: Kiva sitten mennä niille sinivuokoille niin, että raavin toista silmääni jatkuvasti. Tuskin on hyväksyttävää jättää menemättä ilman lääkärin todistusta, mut mistä vitusta mä sen taion kun en kerta lääkäriaikaa saanut?! :imp: Vaikka sanoin niille, että ois vähän niin kuin pakko, kun on menoa joka vaatii sit todistuksen jos olen pois. Muutenko vaan sitä on kutittanut tässä kaks päivää ja yöllä äitynyt sietämättömäksi?

Haistakaa pitkä paska tk:ssa! :imp: Täytynee alkaa miljonääriksi niin on varaa mennä heti tarpeen tullen yksityiselle.

Kahvia mennyt 5 kuppia tunnissa 5 viikon tauon jälkeen. Voi vittujen vittu! :wink:

Tähän maahan tarttee hyvisten puolella olevan porukan joka muodostuu vielä psykopaattisemmista ja vielä enemmän jaksavista tapauksista. Semmonen “Deadly Viper Assassination Squad”, joka antaa pahiksille ansionsa mukaan.

Nukuin huonosti, joo, taas vaihteeksi :unamused: . Nukahdin kyllä todella helposti, mutta 3-4 h unien jälkeen heräsin ällöttävässä hikikelmussa, joka oli pakko käydä huuhtomassa pois suihkussa. Suihkun jälkeen sitten tietenkin palelin kahta kauheammin :angry: . Palelee, nenä vuotaa solkenaan, jalkoja särkee ja vatsa on kipeä. Viimeistään huomenna saa luvan loppua tällainen vapaaehtoinen reflakituminen. Sain jo vatsani toimimaan erittäin hyvin; syy, miksi tähän touhuun ylipäätään ryhdyin tällä kertaa :laughing: . Aamukahvista tuli onneksi hyvää, se piristi mieltä ja ehkä lämmittääkin hetken :slight_smile: . Mietin, josko jaksaisin päivällä käydä hieman ulkona. Eipä paljoa huvittaisi, mutta toisaalta tiedän sen lopulta tekevän mulle hyvää :confused: . Ehkä ihan pieni lenkki…

Miksi on niin vaikea sanoa “ei” uskottavasti, mutta niin, ettei loukkaa toista? Miksi mua on niin helppo houkutella väärään suuntaan, miksi annan muiden ylipuhua itseäni toimimaan itseäni vastaan. Voin vieläkin kieltäytyä, mutta jos on jo luvannut. Tämähän on muiden osapuolten kannalta se vittumaisin vaihtoehto…

Mäkin heräsin ihan hikisenä, yh. Tosin mä nukuin yllättävän hyvin, 9 tuntia, vaikkakin alla oli bentsoja, mut koskapa niitä ei olisi ja mitä väliä, kunhan vaan nukkuu.

Toisaalta liian hyvät unenlahjat ovat mun kohdalla yleensä huono asia. Sillon mua yleensä masentaa eniten, kun nukuskelen pitkin päivää. Onhan tässä tietty ollut stressiä ihan syystäkin, enkä voi väittää nauttineeni eilen tuosta poliisikuulustelustakaan, kukapa toisaalta nauttisi. :unamused:

Mua vähän vituttaa kun niiden mielestä tän koko sotkun kannalta on oleellista mun potilastiedot kesältä, jolloin rikokset on suurimmaksi osaksi tapahtuneet. Ja poliisihan ne saa, jos haluavat. Pelottaa vähän, että meneeköhän uskottavuus, jos siellä kamalan rajua tekstiä on - todennäköisesti onkin, kun päädyin psykoosissa riehumaan päivystykseen. :confused: Toisaalta korvausten suhteen ne voivatkin olla kannaltani suotuisia tietoja. Äh, kuumottaa vaan, mitähän se osaston mulkku lääkäri mahtaa niille poliiseille kirjottaa. Enkä nyt voi sanoa muutenkaan erityisesti pitäväni ajatuksesta, et ne saavat lukea mun potilastietojani, enkä tiedä itsekään, että minkä verran.

Joo, joo, varmaan ihan sama lukeeko niitä nyt lääkäri vai poliisi, viranomaisia kaikki, mut silti. Eipä huvittaisi poliisinkin kansioissa olla hullu sit lopun elämää.

Vituttaa paha olo ja tää silmä edelleen. Sain sentään lääkäriltä soittoajan ja silmätipat sitä kautta lopulta. Mut kutisee edelleen niin maan perkeleesti ja taidan muutenkin tulla kipeäksi.

Mikäköhän vaivaa kun parin viime yön aikana olen minäkin heräillyt kaameaan tuskahikeen, inhottavaa tuollainen. Ei nyt viikonloppunakaan niin paljon sitä alkoholia tullut kiskottua, että se nyt tuollaista aiheuttaisi :open_mouth: Tai ei ainakaan ennen ole aiheuttanut. Nyt vituttaa tämä harmaa arki ja sen mukanaan tuomat velvollisuudet.

^ “Pelkkä” stressikin voi aiheuttaa tuota yöllistä hikoilua. Ja mites, eikös sulla ollut jokin vieroitus käynnissä Pannareista vai olenko nyt ihan hakoteillä? Kyllä niitä vieroitusoirehikoiluita saattaa tulla vielä senkin jälkeen, kun jo tuntuu siltä, että reflat on selätetty.

Ai niin, eilen haukottelin niin, että leukani loksahti sijoiltaan :astonished: . Saatiin se ihan kotikonstein takaisin paikoilleen ja kyllä mua nyt jo naurattaa, kun ihan paniikissa mölisin(puheentuottaminen oli hieman hankalaa siinä tilanteessa) isäntää apuun :laughing: .

Joo ja mulla oli yks tollanen yö taas pari päivää sitten. Painajaismaiset unetkin aiheuttaa niitä, ja se stressi tosiaan. Herää sellaseen että on ihan jäässä, kun on märkä kylmästä hiestä ja mä en nyt ole vieroitellut mitään. Mutta kyrpää se on. Mulla ne tulee yleensä jaksoissa esim. 2-3 päivää yhtäjaksoisesti, mutta silloin ovat usein stressistä johtuvia.

Nukuin 2 h yöllä ja pitäs lähtee lääkäriin, ai vittu kun on timmit fiilikset. :unamused:

…aaargh… sieltä se sitten tulee… loppukiito… henkinen lasku on alkanut… promillet alle ykkösen… pelko puristaa rintaa… vatsan sisällä on kylmää lyijyä. täristää… paleltaa… pelottaa… vainoharhat uhkaavat … ei ole todellista… puuh… rauhoitu…hengitä… sisään, ulos, noin… Sydän jaksaa kyllä, mieli vain harhailee…

rauhoittavaa tekee mieli mutta ei nyt, ei näin lähellä… kaikki on hyvin. tunnin päästä olo on mainio… olo tulee olemaan voittajan olo. puuh… onneksi kukaan ei huomaa tätä tilaa, betasalpaajat pitävät oireet huomaamattomina… Kohta helpottaa, tyhjennetään mieli, keskitytään töihin ja hengittämiseen… puuh… huoh… riemukasta… :wink:

Totta turisette Winston ja Lucrezia stressiä tässä on ollut kyllä päällä. Enkä tiedä mistä johtuu sekin, että pinna on myöskin ollut todella kireällä viimeiset päivät :confused: Painajaisiakin on tullut nyt nähtyä useammin kuin yleensä.

Mulla oli tosiaan vieroitus pannareista päällä, mutta nyt oon sortunut niitä ottamaan ton Tramalin kanssa :blush: Kun tosiaan yksinään tosta Tramalista ei ollut mitään hyötyä :unamused: Yhdessä niistä tuntuu olevan jonkin sortin apua, vaikka en kyllä yhtään tykkää siitä omituisesta olosta mikä niistä tulee yhtäaikaa otettuna.

Onneksi sulla Winston ei käynyt sentään hullummin leuan kanssa! Oleppas nyt varovainen sitten haukotellessa! :wink:

Yksistään stressi ajaa helposti pinnan kireelle, ainakin mulla. Toinen juttu on, että kyllähän se Panacod vierotus varmaan aiheuttaa tota pinnan kireyttä ja miksei stressiäkin siten/samalla. Riipuu varmasti siitä miten isoilla annoksilla ja miten pitkään olet sitä syönyt, että kuinka pitkään tuo juhla :unamused: kestää.

Se, et lähetellään jotain turhia tekstareita aikasin aamulla. :imp: Ymmärrän, jos on oikeeta asiaa, mut ei, ja vielä kun kaverit tietää mun huonot unenlahjat niin pliis… Nyt en tietenkään enää saa unta. :unamused: Etenkään, kun koitin nukkua bentsottomasti ja nukuinkin, tosi kevyttä unta kyllä. Eihän mun kaverit voi sitä tietää, mut en mäkään lähettele mitään turhia juttuja kuuden aikaan aamulla kellekään, nukkui kaveri sit unilääkkeillä tai ilman. :imp: Sit vielä naapurit alko imuroimaan seiskan jälkeen niin oli ainakin oikeen sinetöity et en nuku enää.

Kahvia keittoon siis vaan!

Joo mun yö meni myös aika perseelleen. Menin nukkumaan klo: 0.00 ja heräsin 03.00 vessahätään ja siihen et mies tuli nukkumaan, sit hilluin hereillä klo: 07.00 asti ja heräsin nyt sitten klo 10.00. Mut hei onhan siinä yhteensä 6 h yöunet, harmi vaan kun tollaset katkonaiset pätkät ei todellakaan vastaa kunnon 6 h putkeen nukuttuna :unamused: . Vittu.

Mä pidän öisin aina puhelimen äänettömällä, et mua ei voi herättää millään tekstareilla. Jos joku sattuu kuolemaan/joutuu sairaalaan yön aikana, niin kuulen siitä aamullakin.

Sama juttu mulla ton puhelimen kanssa . Siitä saa syyttää vain itseään ,kun herää puhelimeen ja jättänyt äänet päälle,vaikka usein kyllä sillä hetkellä kironnut sen ajattelemattoman moukan ,joka rimpauttelee olkoonkin päivä tai yö ja herättänyt valvoneen poloisen ,jolla ollut piitkään nukahtamis ongelmia.(allekirjoittaneen päihteiden vähentämisen /lopettamisen seurauksena)

Join sittenkin pari kuppia kahvia vaikka piti olla juomatta. Neljäs päivä putkeen pitänyt lopettaa. Ei mulla tämän vittumaisempia ongelmia. Joten aika hyvin taitaa arkkiksella pyyhkiä. Tsemiä muille joita vituttaa! :wink:

Joo, yleensä mulle ei voi edes soittaa öisin, kun iPhonessa saa sen tilan valittua, et ei ota ees puheluita vastaan. Mut en voi pitää puhelinta nyt siinä tilassa, kun sinivuokot on perseessä kiinni, en uskalla jättää vastaamatta niille. :laughing: Jos sattuisivat vaikka aamusta heti soittelemaan.

Serkkuni, joka on osallisena, kerto eilen että oli ollut oikeen painostavat kuulustelut, että valehdellaanko me niille ja et se on rangaistavaa. :unamused: En älyä, kun on kuitenkin se käräjäoikeuden tuomio sille psykopaatille, niin minkä vitun takia kytät nyt meitä painostaa kun se vitun idari tehtailee meistä kostoksi ilmotuksia. :imp: Ymmärrän toki, että kaikki ilmotukset on pakko tutkia, mut saatanasta tää on silti.

Eli positiivinen muuttui negatiiviseksi. Tyyppi sai tuomion, mutta tehtailee nyt teistä rikosilmoitusta. Mua kyllä vituttaa tollanen turha venkoilu, keksiä nyt perättömiä rikosilmoituksia, vittu mitä kyttien ajantuhlausta kaikin puolin. :unamused:

Hauskuus hänelle onkin siinä varmaan, että hän tietää että joudutte kuulusteltavaksi jne. joka aiheuttaa stressiä ja vituttaa taatusti.

Opetelkaa hyvät ihmiset sanomaan “En kommentoi!” aivan kaikkeen. Ihan kaikkeen. Puhelimeenkaan ei tarvitse vastata. Kaikkea mitä suusta tulee ulos, tullaan käyttämään vuosien päästä teitä ja tuttujanne vastaan. Kannattaa muistaa: En kommentoi. Toistakaa tuota niin monta kertaa peilin edessä että tulee luonnostaan. Kiitos ja anteeksi. Siinä vielä pari bonussanaa joilla pärjää elämässä! :wink:

Joo siis sillä on kyllä päässä jotain vikaa. Lähestymiskiellonhan se sai näin muunmuassa, mut eipä mennyt kuin pari päivää, niin se jo rikkoi sitä. Toki kerrottiin tämä asian laita poliiseille, ja sentään sanoivat pitävänsä ylikomissarion kanssa neuvottelun, että mitäs seuraavaksi, kun tyyppiin ei tehoa mikään rangaistus. Alunperinhän se sai käräjäoikeudesta kesän alussa “uhkakirjeen” et ei saa vainota perhettäni, mut ei mennyt perille, niin tuli sit ihan oikea käsittely oikeuteen ja siinä välillä se on ollut about kymmeniä kertoja putkassa vainoamisesta.

Mut vaikka poliisi nyt suhtautuukin tuohon vakavasti, niin vituttaahan se totta kai meitä, et tyyppi alkaa näpisemään poliiseille jostain viesteistä, jotka se on kyllä ihan ansainnut ja sit me joudutaan kamalaan painostukseen. Oli mun tekstareissa jotain, minkä voisi uhkaukseksi tulkita, kun hermostuin, mut tuskinpa sillä on painoarvoa, kun se itse provosoimalla provosoi ja pitää yhteyttä vaikka se on siltä kielletty.

Vankimielisairaalaan se kuuluu, sanon ma.

Arkkis, myös sitä en kommentoi voidaan käyttää sua vastaan. :wink: Helpompi niille on puhua totta, etenkin kun ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen oikeasti ja vastata puhelimeen, muuten saattais tulla nouto kuulusteluihin.