Ei saanut ehdotonta vankeutta, vaan sakot ja 6kk lisää lähestymiskieltoa vainoamisesta. Kyse on siitä, että se on a) psykoosissa, mutta hyvä näyttelijä, eikä tajua tuomiotaan, kun elelee omissa maailmoissaan b) ei vaan yksinkertaisesti piittaa tuomiosta, koska sakkoihin hänellä ei ole varaa - menevät ulosottoon, joten näin ollen on aivan se ja sama kuinka paljon se niitä sakkoja saa.
Korvausvaatimuksiakin haettiin, henkisestä haitasta lähinnä, mutta nyt mun potilastiedot ovat toistaiseksi poliisin syynissä, eli korvauksista ei ole päätetty vielä, ton tiimoilta on tulossa uudet käräjöinnit jossain vaiheessa kaiketi. En siis pelkää, että tuo häirikkö mua mistään essottelusta tai kokkelista tai mistään muustakaan käräyttäis, koska ei sillä ole todisteita, tokkopa edes asiasta tietää. Potilastiedoista ne saattavat tosin tulla ilmi, jos poliisit saavat kaiken luettavakseen. Toisaalta en usko, että mulle SIITÄKÄÄN mitään seuraisi, jos ne sen osan saisivat luettavakseen, paitsi ehkäpä saattaisivat syynätä mua tarkemmin.
Kesällähän tilanne oli niin, että ensin hukutin masennustani ja stressiäni kokkeliin sun muuhun, myöhemmin päädyin unettomuuden ja psykoottisen masennustilan takia osastolle. Tästä siis itse syytän tuota vainoajaa, koska pelkäsin ja olin ahdistunut sen seurailuista ja viestittelyistä ja jatkuvasta soittelusta. Kun sillä on väkivaltatausta. Ja onhan se muutenkin pirun ahdistavaa, kun tuntee, ettei ole turvassa edes kotipiirissään sen seurailujen takia.
Mitä mä tässä pelkään on, että mun jutuilta menee uskottavuus sen kirjatun psykoosin takia, vaikkakin toisaalta se saattaa olla edukseni, haittakorvaus siitä on aika korkea. MUTTA koska sairastan muutenkin, niin en tiedä, pystytäänkö mitenkään todistamaan, että mä juuri tuon stalkkerin takia kärsin kesällä, vaikka itse koenkin sen yhdeksi laukaisevaksi tekijäksi.
Rikosilmoituksen tuo hullu oli tehtaillut noista mainitsemistani viesteistä, toki itse se on esittänyt niiden sisällön rajumpana kuin mitä ne ovat. Niistä lähetin itse screenshotit poliisille, koska ei mulla ole mitään salattavaa ja ne nyt muutenkin olivat käräjäoikeuden tiedossa edellisen oikeudenkäynnin tiimoilta. Olen haukkunut sitä kyllä muutamaan otteeseen, mutta tuskin siaksi tai narukädeksi haukkuminen täyttää minkään rikoksen tunnusmerkit, etenkin kun se ensin huoritteli omissa viesteissään. Tuo “uhkauskin” on aika monella tapaa tulkittavissa, joten tuskinpa siitäkään mitään seuraa.
Vittumaista tässä on se, että pitää ravata poliisiasemalla ihan turhan takia ja käräjöidä uudelleen, kun lopputulos tulee kuitenkin olemaan sama, tällä kertaa vaan tuon stalkkerin kannalta tuomio on varmasti kovempi, koska on heti lähestymiskieltoaan jo sen saatuaan rikkonut ja sen tekemisistä on niin paljon todistusaineistoa. Kaikki viestit mulle ja serkulleni, julkisella paikalla seuraamisesta poliisin oma todistus, kun ovat sen poimineet putkaan sieltä, sekä parinkin baarin ovimiehen ja henkilökunnan todistus. Myös tuosta viimeisimmästä tempauksesta.
EN siis ole saamassa syytettä ainakaan mistään kunnianloukkauksesta tai laittomasta uhkauksesta, vaan stalkkeri jälleen itse, koska ne sen jutut poliisille olivat liioiteltuja. Mutta pakkohan poliisin ne silti oli tutkia. Totesivathan ne itsekin, että neuvottelevat nyt ylikomissarion kanssa, että miten tyypin kanssa edetään jatkossa, kun tää touhu on ihan mahdotonta ja rangaistukset ei tehoa.