[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Hei rauha maahan.
Mua vituttaa vaihteeksi mun “taito” kerätä ympärilleni kusipäitä. Tai no, sen tajuaminen on aina vituttavaa. Annan ehkä liian helposti ihmisten kohdella mua kaikin puolin väärin. Siis vittu mun kaikki ihmissuhteet melkeen on juosten kustuja, entinen paras ystäväni, eksäni, nykyinen “paras ystäväni”… Ja yhteinen tekijä noilla on, et kenenkään niiden edessä ei oo saanut olla sitä, mitä on ilman jäätäviä haukkuja.
Tää nyt ei oo sinänsä vittumaista, vaan ihan positiivista, että näin tänään yhtä hyvää ystävää. Huomasi selkeästi eron mun nk. “parhaaseen kaveriin.” Koko päivänä en saanut kuulla haukkuja tai mitään, mitä teen väärin. Tapaamisesta jäi hyvä mieli, jopa oikeesti piristyin, kun ei kukaan ole ollut mulle pitkään aikaan niin kiltti. Vaikka se oli ihan normaalia, ystävän toimintaa.
Sen sijaan mä vietän päiväni useammin ihmisen kanssa, joka haukkuu mua joka ikisestä asiasta, enkä koskaan voi tietää, mitä teen hänen mielestään väärin. Miksi? En mä tiedä, olen kirjottanut tästä aiemminkin, mut kun joku OLI joskus hyvä ystävä, niin vaikee semmosesta ihmissuhteesta yhtäkkiä kadota. Kai. Aika heikko olo.
Ihmissuhteet on tietty iso osa hyvinvointiakin, jos ympärillä on vaan “myrkyllisiä” ihmisiä, niin eipä ihme, että voi kenties entistä huonommin. Ja vituttaa, että itse on tavallaan siltä osin soppansa keittänyt, kun ei osaa katkaista niitä huonoja suhteita. Joku mussa on sitä mieltä, että jos sen tekisin, niin oisin ilkeä, ja ei mulla jotenkin oo pokkaa olla ilkeä. Vaikka onhan tuo mun “ystäväni” jatkuvasti itse ilkeä mulle…
Vituttaa, että annan itseni olla liian usein paskasanko kaikille. Mun niskaan saa kaataa kaikki maailman paatuneet vihat ja ongelmat, mut mä en saa.
Tulipa tilitystä. Selkääkin särkee.
Jaaha, täällä näemmä jatkuu se vittumainen meno entisellään . Arkkis ja Näätä voisivat kyllä perustaa sen oman foorumin, jos jatkuvat bannit ja sensuroinnit alkavat kismittää
. Ajanvietettä toki tuokin, että hankkii koko ajan banneja, joita ohitella. Minä kannatan myös sananvapautta, vaikken näihin mamu-vastaisuuksiin henk.koht. mitenkään voikaan yhtyä. Ymmärrän silti Plinkin nollatoleranssilinjauksen tässä asiassa, sillä homma(hehheh) meni silloin aikoinaan tyystin överiksi(ja ilmeisesti mennyt jälleen) ja siitä voivat syyttää itseään vain nämä pari nickiä, jotka eivät kykene keskustelemaan asiallisesti maahanmuuttopolitiikasta.
Ei mua oikeastaan pahemmin vituta mikään tällä haavaa. Pimeys ehkä, jos nyt jotakin pitää keksiä.
Mut kas, ainakin tämä toistaiseksi toimii, tosin parempi kloonata ajoissa… Mielipidenatsit ei hyvällä katso että joku suoltaa virallisesta totuudesta poikkeavaa tajunnanvirtaa. Kiinan meininki, mutta minkäs mahtaa kun vaaleilla ei voi vaikuttaa.
Tietysti on korkki kiinni. Mä olen kännissä tosin mukavampi…
Ei ole mennyt mikään tällä kertaa överiksi, kuten voit itsekkin lukea. Lainaa se kohta jossa en ole pystynyt keskustelemaan asiallisesti. “Vastapuolihan” täältä lähti ovet paukkuen
[Poistettu päihdelinkkiin kuulumatonta -Päihdelinkin moderaattori]
Ei tuo Nnaana tee hyvää pitää yhteyttä “ystävään”, joka loppujenlopuksi vaan pahentaa mieltäsi, vaikka joskus onkin ollut ilmeisesti erilainen ihminen. Jotain ongelmia tuntuu olevan sillä sun “ystävälläsi”, kun hän kokee että hänen on jotenkin dissattava sua jatkuvasti. Älä suostu likasangoksi ihmiselle, joka ainoastaan aiheuttaa sulle pahaa mieltä vain sen takia että ennen niin ei ollut.
Pitäis varmaan mennä yksityiselle lääkärille niin pääsis nopeasti, joka päivä päätä särkee. Tai tää alkoi jo eilen yöllä, olen ottanut buranaa ja panadolia jotka vaan lieventää kipua ei vie sitä kokonaan pois. En vaan kestä sen sumatriptaanin aiheuttamaa ahdistavaa oloa. Hartioissa pistelee. Olikohan tällä viikolla 1 vai 2 kivutonta päivää, en enää edes muista.
Pahuus- överit. Aamulla luet uutiset ja pelkkää synkkyyttä ja kauhua kaikkialla. Eikä loppua näy. Mopo keulii pahemmin ja pahemmin joka päivä. Jotain täytyis tehdä.
Restore your faith in humanity.
Tänään ei vituta mikään! Absoluuttinen vesilinja saapi nukkumaan yöt läpeensä ja takaa hienon olon koko päiväksi. Suosittelen kaikille kaiken kaman dumppaamista aamukahvista lähtien.
Testi fasistimodeille.[Poistettu päihdelinkkiin kuulumatonta -Päihdelinkin moderaattori]
Ei mikään tänään. Joillain tuntuu olevan sitäkin enemmän. Voimia vaan Näädälle, ehkä se siitä iloksi taas muuttuu joskus.
Lucrezia: tottahan tuo on, mutta äh, silti kovin vaikeaa. Jospa tässä oppisi pikkuhiljaa kunnioittamaan itseään.
Vituttaa. Alkoholi. Yök. Miksi sitten join? No, koska en osaa olla edelleenkään missään synttärijuhlissa tms kännisten seurassa selvinpäinkään. Ei mua itse alkoholi vituta laisinkaan vaan tämä laskuhumala ja migreeni, jonka siitä saa. Ja jonkinmoiset ahdistustuntemukset, liekö oikeaa lievää hengityslamaa korkeiden promillejen + bentsojen takia vaiko psykosomaattista. Jotenkin vaikea hengittää. No, enpä mä kai kuole.
Pitäisköhän alkaa essottelemaan holin sijasta bileissä? (Sarkasmivaara
)
^ Tuskinpa on kyse mistään oikeasta hengityslamasta, kun noin selkeää tekstiä pystyt suoltamaan. Itse olen jokusia kertoja kärsinyt hengityslamasta alkoholi+opparit -kombolla(benzojakin on ollut väliin kehissä siinä hommassa) ja olin siinä kunnossa, etten kovinkaan paljoa olisi pystynyt tekstiä tuottamaan, vaikkei hengityslama olisi ollut edes niin paha, että tyystin taju poissa olisin maannut. Eivätkä nuo sun benzomääräsi edes ole mitään suuria, mitä tuolta toisesta ketjusta vilkaisin. En tosin tiedä, kuinka paljon olet juonut ja kyllähän se alkoholi ihan yksinäänkin voi hengityslaman aiheuttaa, kuten Arkkikselle kävi . Vai mitä, Arkkis? Ethän vain ollut mitään muuta ottanut :mrgreen: ?
No, voin lukea ja lainailla noita [Poistettu päihdelinkkiin kuulumatonta]-kohtia vaikka kuinka paljon, joten en tiedä, miten överiksi on mennyt, kun en minäkään kaiken aikaa ehdi Plinkkiä päivystää.
Vittumaista tänään on unettomuus(yllätys, yllätys ), mutta onneksi siitä ei tarvinnut ihan yksin kärsiä, kun isännällä oli sama vaiva. Oikeastaan oli ihan mukavaa kuherrella peiton alla, nauraa tyhmille jutuille ja jutella ihan asiaakin
. Sain mä ehkä pari tuntia untakin. Palelee ja nenä vuotaa, kuten odotettavissa olikin, mutta vatsa ainakin toimii nyt ihan hyvin :mrgreen: . Vapaaehtoisessa opparilakossa taas.
Ota vaan! Mä alan olemaan vähän siihen suuntaan kallellaan, että mikä tahansa huume on vähemmän vaarallista kuin alkomahooli. Essot voisi sopia kanssa mulle!
No eihän sitä perkele kännisiä katsele selvinpäin hyvällä tahdollakaan. Joten ei ihme jos Nnaana tuli juotua. Mä en edes osallistu sellasiin juhliin nykyään enää missä käytetään alkoholia. Kumma kyllä eipä kukaan mun tuttu enää edes juuri käytä sitä.
Masennuksen takia olen aika erakoitunut kavereista ja ne joiden kanssa näen, niin käydään kahvilla ja sellasta. Monella on työt ja harrastukset, eikä ne sit halua pilata sitä vapaa-aikaa makaamalla krapulassa. Mä en myöskään jaksa niitä henkisiä ja fyysisiä 3 päivän paskaoloja ja siksi en juo. Enkä senkään takia, kun sillä aineella olen pilannut elämääni enemmän kun millään huumella koskaan.
Tää on tällaista hiljaiseloa nyt, ehkä joskus herää horroksesta, mutta toivoisin että liikunnan ja harrastamisen merkeissä mieluiten.
Mä pystyn kolmen promillen humalassakin kirjottelemaan järkeviä. Taito, jonka opettelin teininä porukoiden varalle.
Ei vaan joo, kyllä mä niin vähän ajattelinkin, että mua vaan ahdisti, joku syy X, josta en ollut perillä kännin vuoksi, niin oli huono hengittää. Toki fyysinen kuntonikin yksinään jo saa hengenahdistusta aikaiseksi.
Alkoholi sitä tuskin parantaa ainakaan.
Vituttaa se, että heräsin nyt jo, keho pirteänä kuin peipponen, mieli halajaa nukkumaan!
Mäkin muuten jäisin pois kaikenmaailman bileistä, ainakin alkoholillisista, mut tää on taas tä sama “pakko mennä tai olen paska ystävä.”
Eihän nyt kukaan tervejärkinen humalaisia jaksa, jos siitä ei edes makseta. Noin se juuri tuntuu omassakin tuttavapiirissä menevän. Monet eivät kaipaa alkoa sotkemaan rutiinejaan, onneksi joukossa on niitäkin jotka käyttävät senkin edestä, ei pääse kansantalous sentään romahtamaan.
Mä olen erakoitunut monista kavereista ihan tarkoituksella. Tänäänkin pitäisi nähdä paria vanhaa kaveria, ja se varmaan on vittumaista tänään. Tyypit jotka tuntuivat ihan mahtavilta +10 vuotta sitten, eivät monetkaan tänäpäivänä tunnu niin mahtavilta. Varmaan se vika on itsessä, ei ole kyennyt luomaan uusia ihmissuhteita aikuisena.
Winstonille tsemppiä flunssapäivään! Mulla tuli unta palloon 11 tuntia, joten tasan ei käy unenlahjat…
Vittumaista, päivän hersläägi! Torkahdin uudelleen, kunnes havahduin siihen, että jokin random numero soittaa. Heitin totta kai luurit ja jatkoin nukkumista. Eipä menny kuin pari minuuttia, niin tuli viestiä perään, että “kaupungin x rikospoliisi yrittää tavoittaa sinua, soita takaisin!” Viimeistään siinä vaiheessa lähti kyllä darra ja skarppaus potenssiin sata. Syke nous jonnekin aivan omiin sfääreihinsä.
Oli kivat kuumotukset, mitäs pirua mä nyt olen tehnyt ja mielessä pyöri sen sekunnin murto-osan eilen kuultu “kauhutarina” kaverilta, joka oli moikannut väärää henkilöä ja saanut siitä hyvästä sinivuokot ovelleen tekemään kotietsinnän. Mä jo kuumottelin, että siellä ne nyt sit ovat tulossa toimittamaan sitä minullekin. Vaikka ei mulla mitään takavarikoitavaa olisikaan. Et tervetuloa vaan, voin kahvitkin komeille poliiseille keittää.
No, onneksi kuitenkin kyse oli vaan siitä psykopaatista, jota vastaan oli oikeusjuttukin. Vittumaista on tosin se, että miten se ihan oikeasti jaksaa.
Puhelun ajankohta vähän ihmetyttää, näin sunnuntaiaamupäivästä luulisi useammankin suomalaisen potevan jäätävää darraa ja vetävän random numeroihin luurit.
Juuri sen vuoksi ne soittavatkin silloin . Poliiseilla tuntuu muutenkin olevan jokin ihme tutka, jonka avulla ne tietävät soittaa aina silloin, kun sattuu olemaan mahdollisimman huono hetki jutella heidän kanssaan :mrgreen: .
Vittumaista tänään on reflainen olo, palelu on jälleen pahin/häiritsevin oire .
^ No niin varmaan.
Vittumaista on silmätulehdus. Jonka vuoksi en saa nukuttua, kun kutisee niin perkeleesti. Tekis mieli kaivaa koko silmä irti!
Ja vielä kaks tuntia niin terveyskeskus aukeaa, mä en kestä. Jännä kun ei tää silmä edes rähmi, kutittaa vaan. Enkä mä usko, että kyse on allergiastakaan, vaikka otinkin Buranaa darraan, olen myös ottanut Ataraxia, ja miks vaan toinen silmä?
Sitten pitäis mennä tosiaan niitä jepareita morottamaan, näytän lähinnä siltä tän silmän kanssa, et joku ois pistelly turpaan. Haluavat varmaan tehtailla siinä sivussa jonkun väkivaltarikosilmoituksen.
Ei vaan, kun on niin tarkka siitä miltä voi tuolla ulkomaailmassa näyttää niin hieman ahdistaa liikkua tämännäköisenä. Aurinkolasit on toki olemassa.
Edit: Muakin vituttaa palelu, vaikken reflainen olekaan. Olen tilkinnyt kaikki ikkunanraot sun muut ja palelen kahden peiton alla. Pitäis varmaan kerätä sitä rasvakudosta. Vaikka voihan olla että mulla on lämpöä tulehduksen takia ja siksi palelen, en jaksanut kaivaa kuumemittaria esiin.