Vittumaista tänään?

Siis voi teitä!

:cry: :cry: :cry:

Hehee, röökit loppu, eikä jaksas lähtee kitskalle.

Nyt jo vituttaa huominen siivouspäivä :imp:

huomenna duuniin…

säädöt meni vituilleen, pitää lähteä johonki kauas varmaan säätämään.tässä paskassa kaupungissa ei oo ikinä bileitä,tai en tunne ketään joka niistä kertoisi jos sellaset on.ahdistaa muuten vaan.ollappa nipsuja tai a-vitamiinia.taidan lohdutukseksi juoda kalsarikännit. :imp: perkele tai sitten voisi baariin itsekseen murjottamaan

mä en enää jaksa. hyvää loppuelämää teille muille.

Äh. olinpas synkkä äsken tsori. Nyt tuulee taas uudet tuulet:) jeah

ota deeli överit ni sit taas kaikki normi asiat tuntuu turvallisen mukavilta. vituttaa kun pitää mennä nukkuun ja herätä melkein heti kun saa kyydin hakeen apteekista ryynyt uneen ja olemisee. tosin aika hehkeetä kun ollu 5 päivää ilman rauhottavia/unilääkkeitä :smiley: mut toisaalta vituttaa kun vois jatkaa selvää linjaa mutta kun ei ny vaa pysty. ei nyt.

Jo kuukausia jatkunu yleinen saamattomuus vituttaa ja kovasti.

Vaaka näyttää ihan mitä sattuu ja peilikin on vitun ruma.

Niiiijooo ja onnistuin sit kännisekoilullani lopullisesti sössiin suhteeni yhteen hyvin tärkeeseen ja loukkaan sitä aika reippaasti kai siihe päälle. Vitun idiootti. Pitäs varmaa hakkaa päätä seinää jos alkais vaik toimii… Eipä voi ku itteensä syyttää. Olis ees huimausaineita saatavilla ni ei tarttis ajatella.

Tää on tää nyky-yhteiskunta joka pakottaa minut juomaan. Saatana 90-luvun alussa naiset oli oikeesti seksikkäitä. :confused:

Mitäs niille nyt on tapahtunut?

Ne taitaa käydä eri baarissa kun minä…

kävin tänään 2 eri lekurilla. kumpikaan ei suostunut kirjottamaan mitään unilääkkeitä saatana!! :imp:

Voi sua...  ootsä joku kolmekymppinen vai ku 90-luvun alussa oli naiset jne.

Ehkä olit vaan kovemmassa kännissä sillon :sunglasses:

En saanu tänäänkään aikaseks hakee lekurista kympin pamei ja tenoxei. 1 femman pami jäljellä…
:imp:
Ja paleltaa aivan saatanasti!

Mua ketuttaa dna asiakaspalvelu!!! Ihan perseestä!!!

Miksi ikinä aloin seurustelemaan…
Ei minusta ole siihen! :imp: