Snadisti nolottaa parin viime viikonlopun kännisekoilut… Yleensä niin hillittyä ja hallittua toimintaa noiden uusien tuttavuuksien kans mut heti kun alkoo vähä ottaa ni katoo kaikki rationaalinen ajattelu ja toiminta. Ei siin muuta mut noloo kun työpaikalla juorut leviää paisuu ja kohta varmaan on mutsinki korviin kantautunu et pikku tyttönsä joka suuntaan on jalat levällään… Tarttis kehittää juku siveysvyö alkolukolla. Kännin piikkiin kai voi kaiken pistää… Ei pirin kans tulis mieleenkään tommosta lumppu touhuu, alkoholi on saatanasta. Äh paskaa paskaa paha olo…
![]()
jääkylmää
Vituttaa, kun olen yrittänyt eilisestä asti soittaa miehekkeelle. Ei perkele vastaa.
Ottaa päähän niin vitusti.
Ja turha vittu sanoa, että on nukkunut. ![]()
([size=75]hävettää… jos turhaan raivoan TAAS.)[/size]
Sain taas metrossa sakot. ![]()
Osta lippu, nii ei tuu sakkoja.
Ja vitutus sen kun kasvaa.
Ja kapeakatseinen kun olen,
kun kyse on parisuhteesta,
ainoat vaihtoehdot tähän on:
-
se douppaa, eikä siks oo yhteydessä, koska tuntee huonoa omaatuntoa kun on hankkinut mulle douppia, eikä haluu et mä vedän.
-
se pettää mua.
![]()
Kylmä ilma mut eipä se oikeestaa paljo haittaa ku tekken lämmittää.
Vitutan lähinnä itteeni tällä hetkellä…nytkin pitäis olla koulussa. Mutta, en ole. Lisäks tuli vähän liikaa avauduttua eilen, ja vähän väärille ihmisille ja vähän väärästä jutusta:roll: Lisäks on ihan fyysisesti todella huono olo. miten voi oksettaa ja olla nälkä samaan aikaan(??) Kummallista…
Väsymys ja työn hirvittävä määrä ![]()
Vihdoin saanu unirytmin jokseenkin kuntoon, ni siitähän pitää tietyst maksaa näillä hemmetin päiväväsymyksillä…
On se.
Vituttaa, etten saanut aikaiseksi hakea reseptejä, nyt ei ole sitten iltalääkkeitä.
Enkä myöskään vienyt paria muuta respaa uusittavaksi.
Vitun saamattomuus.
Nooo samoin täällä. Tai mua ei kusetettu vaan kaveria, mutta mun rahat siinä meni. Ja piti vetää sitä paskaa subua vitutukseen.
Kaikista vittumaisinta siinä oli/on, että olin matkustanu ihan vitun pitkän matkan kokeakseni sen paskan. ![]()
Pitäisi lähteä juomaan pakkokänni. Ei ole rahaa eikä intoa mutta pakko silti mennä. Ehkäpä siksi ne on pakkokännit.
En saanu itteeni niskasta kiinni et oisin hakenu lekurista kympin pamit ja tenoxit. Nyt sit pitää rouhia femman pameja ![]()
No, huomenna uus päivä ja uus yritys…
No voi voi… ![]()
Ei millään pahalla tämä ![]()
Mikä pakko?
typerät menkat vaan jatkuu ja sattuuu! ![]()
Muijja laitto poikki. Typerän bentsosekoilujeni takia. Nyt on suru puserossa. Kävin hakee pullokaupasta 2 pulloa. ehkä se siitä.
Vituttaa että lääkäri ei ollut uusinut resptiäni,
vaikka sanottiin että se on viime viikolla ollut siellä paikalla. Eipäs ollut… Valehtelivat perkele.
inhoon itteäni
Sama vika mulla.