Vittumaista tänään?

ämmät…

Joskus n. vko sitten otin ja ruuvasin ovikelloni irti(sisäpuolelta siis kokonaan), kun idiootit juopot eivät ymmärrä, vaikka 100x sanoo puhelimessa: "ei tarvitse tulla käymään, en nyt jaksa/on paljon kaikkee duunaamista :sunglasses:…en ole kotona/aukaise ovea " Sitten rinkutetaan puolikin tuntia oven takana ja koiruus haukkuu äänensä käheäksi & isännöitsijä saa taas laatia huomautuksia… Laitoin kaikki osat, pari jousta+jonkun prikan jeesusteipillä kellon “kuppiin” kiinni…Nyt yrittänyt muutaman kerran, huonolla menestyksellä, saada kelloa nippuun(tyhmänä kun taas en katsonut, mikä kuuluu mihinkin?)… Aamulla, yön valvottuani ilman tupakkaa, lähdin sitä ostamaan&samalla vein roskat ulos. Kauppareissu oli hirveänkamalanpelottavantraumatisoiva…ja kotona minulle valkeni, että roskiksessa ovat sitten myös ovikellon osaset - roskan=teippimytyn noukin lattialta pussiin lähtiessäni :open_mouth: Hieman hävetti, kun roskikset olivat ilmeisesti hiljattain tyhjennetty, enkä ylettänyt sieltä omaa pussiani dyykkaamaan :unamused: Salaisena agenttina, vaaleanpunaisissa laseissa, kiipesin pönttöön ja naapurien seuratessa mielenkiinnolla, tongin roskapussien sisältöjä…osat löytyi kuin löytyivätkin…mutta - en kelloa enään nippuun saa :imp: Mietin, menenkö jollekin naapurille vakoilemaan, miten toimii, vai marssinko suosiolla ostamaan uuden, elektronisen mallin? MITEN VOINKAAN OLLA TÄLLAINEN JÄRJEN JÄTTILÄINEN??? Pkleen rotanmyrkky :smiling_imp: Ovessa hieno ilmoitus, ettei kello pelitä - karvainen kelloni kuulee koputuksen :question:

onnea kyy! hymyilytti toi juttu tällee aamusella. En usko et se on mikää amerikan temppu saada sitä vanhaa kelloo kasaa ku rauhassa keskityt. :stuck_out_tongue:

kaveri oli mukiloitu kotiinsa tänää aamulla…

Kaikki. :imp: :imp: :imp:

Jep… helppo quotata sua kun on nii usein sama tilanne. :slight_smile: Ja vitustikin vituttaa nyt… Stressi painaa. Goethen sanontaa “Stressi on elämän suola” on kyllä harvinaisen vaikea sulattaa tällä sekunnilla… :imp:

Koht lähtö duuniin katteleen känniääliöitä kolmeen asti… Itekki tekis mieli viettää kostee lauantai. JA poreista ei vielkään tietookaan eikä masseistakaan, taidettiinpa tyttöö hööpöttää. Taas. PRKL. Olenpa tyhmä.

mulle on kasvanu kalijamaha :blush:

Niin vituttaa kun ystävä on koukussa huumeisiin ja pilaa elämänsä niin!!! IKÄVÄ YSTÄVÄÄÄÄÄÄÄ :cry:

einari einari…

Ei siis yhtään mitään vittumaista tänään! Jospa huomenna sitte jotain??!

Noniin eipä sitä sitä vitutusta tarvinnu huomiseen odottaa. Minä en pääse lähteen täältä kotoa mihinkaan bileisiin, koska en osaa käyttäytyä. Oisko hyviä vinkkejä siihen, ettei aina jois LIIKAA baarissa?? Perkele. Mies hoidos ja lupasin todellaki olla kotona ja niin myös teen. Jospa sitä oppis käyttäytyyn, kun kotona kelailee…

Tai pitäiskö mun alkaa käymään niin useasti baarissa, et oppisin. Oonkohan käyny baareis liian vähän? :slight_smile: …lupaus mikä lupaus

Ei ota liikaa rahaa mukaan.

Mun ongelma on että juon baareissa liian vähän, kun on varaa aina vaan pariin kaljaan ja sitten kaikki sanoo että olen liian hillitty. :unamused:

Hyh emmä ainakaa omil rahoil baaris juo, jollei ny sitte tilipäivä tai euron päivät ole :E

ei öö enää gyggää! _

Siihen ei auta mikään muu kuin että päätät että et juo liikaa, ja pysyt päätöksessä. Ei kai kukaan muu niitä drinkkejä kurkustasi alas kaada. On vaan juomatta, yksinkertaista se on.

ei ole mitään päihteitä paitsi sirdaludia (että saan unta) ja pilvee, jota en käytä :angry: . toivottavasti huomenna kiltti lääkärisetä kirjottaa mulle pami/tenox/imovane/stillnoct -reseptin niin pystyis keskittymään tekee jotain muutakin kuin lojuu vaan ja juoda siideriä :unamused: .

Jotakuinki pakko lähtee säätää ja tuol o kylmä :E

monelta posti tulee? sieltä pitäisi tulla pami-resepti. ei jaksa odottaa eikä saa mitään tehtyä ilman!!! sit pitäis vielä säätää tenoxeja jostain, toivottavasti eräs lääkäri, jolle annoin pimppiä, on suomessa. vituttaa olla koukussa!