Olin suunnitellut viettäväni hauskaa iltaa kaverini kanssa, mutta siellä se vaan jossain juoksentelee äijiensä kanssa. Pöh. Eipähän tiedä mitä menettää!
Pitää keksiä jotain muuta. Varmaan säälisuklaata kaupasta.
Taas mennään… Voi minua tyhmää ihmistä. Koska minä opin…
Potuttaa se että just meni nokkaan viimeset pupret ja ei viittis/huvittas ja eipä ole edes varma saisko sitö huomiseks lisää. Ois voinu huomisen vapaapäivän kunniaks nuokkuu töllös edessä päivän
Noo eiköhän sitä näin mielikuvitusrikas mies jotain aina keksi ![]()
kolan saaminen illaks perkeleen epävarmaa ![]()
Ja vitutus lähti ennätysajassa. Ilta pelastettu!
Yks tyttönen tuli käymään pe illlalla ja ilta vähä venähti… tein kokovartalohieronnat sun muut yöllä ja ny kello on la klo 22 ja vasta tunti sit saatii sessio päättymää… paikat on nyt aika paskana ja väsyttää iha vitusti rankan yön takii, ja ny olis tunnin päästä psy bileet mut ei millää jaksais lähtee enäää… ![]()
Happosäätö kusi
Tosin voi natsaa myöhemmi kyl viel.
Rankkaa… ![]()
Kuulostaapan aika hyviltä sessioilta, melkeen kateeksi käy
Ei meikäläinen ainakaan tollasen yön jälkeen ees pileitä miettis
No nyt mua muutenkaan bileet kiinosta, Miljoonasti mieluummin vietän jonku leidin kans laatu-aikaa millon tahansa ku hörhöilen pileissä ympäri kyliä ![]()
final fantasy 7 aiheuttama mieletön pelaamine
Douppivelka ahdistaa. Onneks saan sen kuitattua pikapuoliin… pilveä velaksi… vittu miten alhaista.
Vittumaista on tää morkkis, tuli hölmöiltyä melkein pahasti ja avauduttuakin oikeen kunnolla melkein vieraalle äijälle ja muutenki jauhettuu ties mitä höpöhöpöpööpöö. Empiiristen tutkimusteni perusteella alkoholi on saatanasta, onneks huomenna saa vireeniä vaikka sekin on kyllä epävarmaa toistaseks. Krapulalla en sentään oo siunattu tänään vai viäläkö päissään…
lähettänyt mailia vaik kuin monelle plinkkiläiselle mutta eivät vastaa, perkele!
Varmaan monet ilmoittavat täällä sähköpostiosoitteen, joka ei ole kovin aktiivisessa käytössä tai ei käytössä ollenkaan. Joten maltti on valttia, ystäväiseni. ![]()
Pitäis saada joku hirttotuomio ihmisille ketkä varastaa toisten pyöriä!! ![]()
Saatana, kun sitä on johkin lähdössä ja sitten ei ole vittu pyörää jolla mennä…!! Sitten myöhästyy ja saa haukut pomolta, että on myöhässä…PERKELE KUN VITUTTAA!!
Ymmärrän vitutuksesi, kaniini.
![]()
Mua vituttaa, kun kaikki lähtee Thaimaahan tai jonnekin muualle kauas lämpimään ja minä täällä rannalla (en itseasiassa edes rannalla
) ruikutan.
Sitten vituttaa koulu. Mun kurssilla on mun lisäks vaan 18 ihmistä eikä edes hyvännäkösiä poikia (
). Voi kakka! 18 ihmistä!!! Niitä samoja naamoja joudun koko kevään kattelemaan…
On rankkaa.
![]()
tiiän tunteen, itellä joskus oli kunnon kyrpä otassa maanantaina töihin lähtiessä ja pyörä viety. sitte myöhemmin selvis että olin viikonlopun aikana unohtanu pyörän paikkaan mistä en maanantaina sitä löytäny ja sain pyörän takas.
vituttaa kun mnein aposta hakemaan puh reseptiä, jossa piti olla xanor 2mg depotteja, mutta olikin sitten 1mg tabuja. PERKELE.
astianpesukoneen hitaus.
salille lähtemisen vetkuttelu…