Vittumaista tänään?

Eka Rauli on mukamas vaan 22v, ja nyt vielä burjiskin? :open_mouth: Tervetuloa joukkoon heleään. Mutta älähän sentään nuoruuttasi pilaa sillä ettet ole saanut hyvää seksiä kuin viimeksi eksältäsi… Mä sentään saan joskus irtosuhteista hyvää seksiä mutta se rakkaus puuttuu. No, ehkä se rakkaus on vaan ruma sana kun ei se oikee vaan tunnu koskaan kävelevän vastaan. :slight_smile:

Missä on kaikki hullut ja vapaat tytöt. :astonished: Ei niitä ainakaan baareista löydä.

saan EHKÄ lisää imoja vasta perjantaina klo 10.30 :confused:

Ei oo savuja ja bissetki loppu :arrow_right: Seroquelia naamaan ja nukku-mattia ootteleen :imp:

Tänään vituttaa kaikki. Mikään ei onnistu. Myös aikaansaamattomuus vituttaa. Pitäis tehdä vitusti asioita mut niitten alottaminen on nii vitun vaikeeta.

Elämä turhauttaa. Tää on tätä… Vitun paskaa.

sonera, soneran asiakaspalvelu ja helvetin iso lasku

ei seissy vielkää, otin sit lisää piriä :F no iha sama kerkee huomenki panee-.

vittumaista on se ettei tiedä mitä tekis, tai siis oikeestaan ei huvita tehdä mitään…tekis mieli ottaa pamia+kodeiinia mut fuck it

Vittumasita se etta hyvä frendi on ruvennu pelleilee likaa ryynien ja Subun kaa. eikä voi tehä ite mitään. " Emmä oo vitun pitkään aikaan vetäny subbanaa" PRKl

olen lähettänyt mailia kahdelle nikille ja kumpikaan ei ole vastannut :frowning:

väsyttää vitusti ja lihaksiin sattuu :cry:

Väsyttää, heikko olo :arrow_right: Darra :imp:

Ja muutenkin nää saatanan vittumaiset ihmissuhde sotkut :imp:

Välillä tuntuu et olis kaikkien kannalta parempi et en olis ees koskaan syntyny!!! :imp:

Siis kauhea krapula, siis se pahenee kokoajan. Voiko rapulaan kuolla eli pitäisköhän lähtee hakeen lääkettä…
Voi saataanaa.

Oon näköjään juovuspäissäni lisännyt jonkun muka humoristisen allekirjoituksen, mut mitähän muuta oon tehny…?

:mrgreen:

ne 2 nikkiä ei ole VIELÄKÄÄN vastannut mun maileihin :frowning: :angry:

Ilmianna ne! :smiling_imp:

okka sit. my cup of tea ja joku poju, en muista enää nikkiä

Ei jagsa oottaa että sumpit tulis…

Ei saa lisää poretta :frowning: