Vittumaista tänään?

En oo mä oon n.22. Mä vaan kiinnostuin naisista tosi aikasin. Ois yks ihminen johon mä voisin rakastua. Mä haluun vakavan suhteen nyt aika aikuistua.

Mä olin ainakin tosi seksikäs semmosena ekaluokkalaisena 90-luvun alussa. Huhhuh sitä aikaa. Miehet vaan kuolas perään.
Saispa sen seksikkyyden takasin…

:laughing: :laughing: :laughing: Tota ymmärsit nyt jotain väärin tai nin päin pois.

ei päästy kattoon lasta kusipää hoitajat jns:ssä!!!

Voi pylly tätä ahdistusta. Valivalivali.
Tänään tarvii lähteä viinaakin juomaan. Luvattu mikä luvattu. Pelkään, että ahdistus vaan lisääntyy siitä tai alan kännipäissäni jotain avautumaan. Mieluummin vetäisin vaan xanoreita naamaan ja angstailisin yksin himassa. Byäääääh. :cry:

Flunssa.

Voi vittu tätä vitun keliä. Suoraan sataa naamaan räntää ja tulee niin perkeleellisesti.

Ilta siis kotona. :confused:

Vituttaa kohtalaisesti naiset. Tuli vähän riitaa eilen erään vanhan tuttavuuden kanssa. Naiset ja bentsokänni = u never know what you get. Ois ollu kyllä fiksumpaa viettää perjantai himassa vaan, mennä ajoissa nukkumaan ja herätä virkeänä uuteen aamuun.

Olin eilen dokaamassa. Kipeenä. Häpeä ei ole kuulunut enää mun ajattelutapaan mut jotenkin sellanen tunne et ihmiset pitää mua ihan löysänä jätkänä kun en jaksanu tanssia kovin kimmosasti :unamused: Sit heräsin jostain ihan vieraasta luukusta ja olin ostanut jollain sadalla eurolla viinaa :confused: Vittu…

Kaikki

Ei nyt suoranaisesti vituta mutta ottaa vähän päähän tää hampaiden narskettelu ja yhteen pureskelu.

Kurkku vähä kipee ja nenä hivauksen tukos :frowning:

No nyt rupee jo vähän ärsyttää ku perse ja jalat ihan puutuneita. Tekis mieli mennä nukkumaanki mutta eihä tässä mikään uni tuu. Vähä aikaa tuntu että ois ruvennu laskee mutta ei sit pahemmin ruvennukkaa.

Leuatki vähä puutuneita stna. Ja kauheet avautumiset tuli heitettyä, tekstii tuli kirjottuu sellasta vauhtia että ei mitään tolkkua, meinaa mennä nytki vähä selittelyks.

Lisättäköön tohon kipee suu/leuat, hampaiden paska kunto, rohtuneet huulet ;E

Hampaita pitää muistaa harjata!

Jooh no nyt oon viime aikoina vihdonki tajunnu sen, mut mun piti olla täs reissus vaa 1-2 pvää eikä viikko niiin en tajunnu ottaa harjaa messii, eikä viitti uuttakaa ostaa :F

Vitunmoinen flunssa.

Vittumaista on se, että kun luen tota koulukirjaa niin sieltä jää päähän vaan kaikenmaailman nippelitietoa, jolla ei loppupeleissä ole mitään merkitystä. En tee mitään tiedolla, että 9/11 tapahtumien jälkeen New Yorkissa jonkun naisen kämppää siivos kahdeksan miestä viiden päivän ajan ja sen piti heittää paljon sen omaisuutta, esim. täytetyt eläimet, menemään, koska ne oli niin saastuneita. Just joo. :imp: