Vittumaista tänään?

^ Ei ollu tekstari-vittuilua sun juomisesta, vaan olin vaa huolissaan, että paljonko sitä alkoa siellä menee, ja halusin varotella. En todellakaan tarkottanu vittuiluna.

Mitä noihin muihin juttuihin tulee, ni unohdin synttäripäivän (big mistake) ja sen, että iinalla oli oppariseminaari tänään ja se on siitä kovin iloinen. No, synttärin unohdin, koska oltiin jo sovittu, että juhlitaan sitä sitten, kun nähdään. Mä olen koko edellisen kuukauden ollut ihan innoissani iinan synttäreistä, et ei se voi ainakaan siitä syyttää, etten ois välittäny sen synttäreistä. Satuin vaan nyt sit unohtamaan, kun se päivä koitti. Mut iina ei oo pitäny muhun mitään yhteyttä viikkoon, ni vähemmästäki unohtaa, et mis mennään ja mikä sille ihmiselle on tärkeä päivä jne. No olis pitäny kuitenki muistaa, en mä sitä, mut et tuossa nyt kuitenkin selitykseni sille, miksi unohdin.

Iina ei yleisesti ottaen tunnu koskaan tajuavan sitä, että kun se on tuhannen kilsan päässä, eikä kerro itestään ja kuulumisistaan mitään, ni en mä pysy kärryillä siitä, miten sillä menee ja mikä sille on tärkeää. Ja että pikku asiat vääristyy ja tulee väärinkäsityksiä ja toinen saattaa tulkita jonku tekstarin vittuiluna ja murjottaa siitä viikon ilman et toinen tajuaa koko asiaa. Tällasta se on etäsuhteilu, mulla ja iinalla on siitä pitkä kokemus. Se on todella vittumaista. Varsinkin, kun toinen on herkästi räjähtävää tyyppiä.

Tämä on Iinalle ja Faksille, muistakaa mitä sovitaan ja kumpikaan ei halua Pohjanmaalta isoa miestä ottamaan niskasta kiinni. Nyt elämää ja odotusta uudelleen tapaamisesta, ei se täälläkään mene hyvin kun ajokorttia varten otetut verikokeet sanoo mut narkomaaniksi ja joudun johonki vertaisryhmään niin sanoin että seurantaan tulen mut en ikinä mihinkään ryhmään. Aika kahenviikonn päähän ni sanoin että turhaa tapan itteni ennen sitä, nyt on torstaina A klinakan lääkärille aika joka saa selittää veriarvot. Kuhan saan kortin niin menen kyllä kerran kuussa testiin, ostin auton kummipojan nimiin ja ajan ilman korttia korka on olematon riski jäädä kiinni. Motarilla ne ei elävänä saa kiinni ku Hondasta kyllä lähtee, jos jään kiinni saan sakot jotka maksan heti ja uudet rekkarit pyörään, yhteiskunta ny pakottaa mut toimimaan näin ku ei täältä pääse ilman autoa ihmisten ilmoille. Eivät ottaneet panostajan papereita veke, ihmeellistä eikö.

Ja vitut mä tääl mitään “dokaa”!

^ Hienoa, ettet dokaa. Äläkä alakaan dokaamaan. Pelkään vaan, et ku tuut takasin, ni sul on kulttuurishokki, ku ei saakaa niitä iltakaljoja. Tai oikeestaan pelkään, et alat vaatimaan, et saat juoda ne pari kolme iltakaljaa… Plus joku muutaman viikon bentsolaskusuunnitelma siihen päälle. Sen sijaan, et tekisit sen bentsolaskun siellä ja voitais olla molemmat ilman bentsoja täällä. Koska mun on vaikee olla ilman benjoja, jos sul on niitä. Ja mun on vaikee olla juomatta niit iltakaljoja, jos sä juot niitä. Olis kovin huomaavaista, jos säkin oisit juomatta ainaki arki-illat. Ne juhlapäivät on eri juttu.

Enpä tiedä, kuullostaa meikälle aika tylyltä heitolta, toki mulla ei ole mitään käsitystä kuinka hyviä frendejä/tuttuja nuo ihmiset sulle on, mutta omasta lähipiiristä löytyy pari kaveria jotka pitävät breikkejä alkoholista, mutta niin perseestä kuin onkin, niin enimmäkseen omatkin sosiaaliset kontaktit liittyvät 90% ainakin jollain tavalla alkoholiin, oli se sitten pub-visa, tai futismatsi, aina sitä sen yhden/muutaman näissä yhteyksissä juo.

toki sitä voisi olla “parempi kaveri” ja koittaa keksiä muuta puuhaa silloin kun on tällaista porukkaa mukana… Urheilut tietty erikseen, silloin harvemmin tulee alkoholin kanssa läträttyä lenkin tms. jälkeen, mutta henkilökohtaisesti en kyllä alkaisi itse streittaamaan pelkästään jos yksi kavereista taas päättää pitää breikkiä bissestä, ja pitäisin aika tekopyhänä hommana jos joku ystävistäni lakkaisi pitämästä yhteyttä bissellä käymisen takia.
Vielä disclaimerina: en edes väitä että ymmärtäisin tilannettasi, mutta kyllä aika luontevasti nämä omat kaverit ovat sillä kokis-linjalla pysyneet, jos on jotain muutakin puuhaa tiedossa(keikat/bileet) kuin se pelkkä kaljan kaataminen.

Komppaan faksia, siinä pitää olla yritystä. Käsi kädessä käveleen ja taskuun vain kaffirahat, muistakaa miltä Pohjanmaalla tuntuu.

Vedin benzoöverit, koska vitutti, eikä se edes auttanut juuri mitään :imp: .

Kyseessä on siis ihmiset, joihin oon tutustunut kännissä ja joiden seurassa oon aina ollut, enemmän tai vähemmän, kännissä, kaipa niitä voisi ryyppykavereiksikin kutsua. Mun ns. oikeat ystävät, joita toki tulee nykyään nähtyä aika harvoin, vähät välittää siitä juoko joku seurueessa vai ei, mutta ne onkin niitä kohtuukäyttäjiä… Eikä ne siis läheskään aina ees juo vaikka käytäis keikalla tai bileissä polvea nostamassa tms.

Tarkennuksena siis, ei mua haittaa se jos joku juo pari bisseä tai muutamankin, mutta näiden em. heebojen kohdalla “parille” lähteminen tarkoittaa aina vähintään siksaria, yleensä mäyristä jonka jälkeen baariin, eikä sellaista vaan jaksa tsiigaa selvin päin. Ehkä mä sit oon nihkee nipottaja, aivan sama :stuck_out_tongue:

Joo, ei kännisiä ihmisiä kestä selvin päin ja jos on ongelmia pitää korkki kiinni niin parempi vältellä niiden seuraa. Sitä on aina “mukava” miettiä, että onkohan sitä itsekin tuollainen, ja vielä mukavampi, kun tietää sydämessään vastauksen… se on suurin syy siihen, miksi itse lopetin juomisen lähes kokonaan .

Ulkona sataa kaikkea mahdollista pienistä ja suurista mummoista lähtien :angry: . Toivottavasti sää edes hieman paranisi päivää kohden :confused: .

Onnittelut, iina, juhlan aiheista <3 :slight_smile: , vaikken tiedäkään, mitä ne sulla ovat :smiley: .

Onko faksi unohtanut tärkeät päivämäärät? Vittumaista, joo, mutta kai sekin on miehille tyypillistä, ainakin mun ukko on herkkä unohtamaan moisia ja olen niiiin monelta muultakin taholta kuullut samaa, että tuskinpa nuo sitä minään loukkauksena tarkoittavat. Mulla onkin nykyisin tapana pitää miehelleni suuri meteli esim. hääpäivästämme ja syntymäpäivästäni jo viikkoja etukäteen, ettei vain pääsisi unohtumaan :laughing: . Toki se kivampaa olisi, jos hän ne muistaisi ihan ilmankin, mutta osaapa tuo minua muistaa ja yllättää, siis hyvillä tavoilla, välillä ihan ilman mitään erityisempää juhlan aihetta :smiley: .

^ Vittumaista tos unohdukses on se, et oon muistanu sen koko kuukauden etukäteen. Mut ku iina lähti pois ni unohdin sen! Kovasti oli loukkantunu puhelimes ku pyytelin anteeks, toivottavasti se ny on toipunu tuosta KAMALASTA VIRHEESTÄNI. Huomaatteko ny, miten prinessa se nainen on? :smiley: Ei o helppoa mulla, mutta ku oon halunnu tommosen pirttihirmun vierelleni, ni mitäpä täs valittamaan. On se sit niin kiva ku sille päälle sattuu. Fiksu ja filmaattinen.

^ Nonii, sain kyllä sympatiaa ja ymmärystä täälä muilta rinsessoilta, että kyllä tuollaiset jutut kuuluis muistaa. Ja varsinkin ku oli se toinenki iso juttu vielä samana päivänä! :neutral_face:

Mut olen jo antanut anteeksi, juuri sen takia että tiedän miten oot eilistä päivää suunnitellu etukäteen jo vaikka kuinka kauan, ja että oikeasti oisit halunnut tehdä mulle siitä päivästä ikimuistoisen. Kyllähän mä nyt ymmärrän et asiat voi unohtua. Tavallaan. Vaikka enhän mä siis tarkoita, että sitä olis saanut unohtaa! Mut niinku et onhan se ihan inhimillistä. Kun sulla on ollu kaikkea muutakin mitä sun on pitäny mun takiani muistaa. Ja kun kaikesta muusta kuitenkin huomaa, miten aidosti välität.
<3 <3

:smiley: Kiitos! No joo, toi toinen nyt on varmaan aika itsestään selvä, mutta en sitä nyt vaan periaatteen vuoksi kirjoita tähän. Ja se toinen juttu liittyy opintoihin.

Taas huonosti nukuttu yö takana. Kirjotin iina sun esseetä, mut hinkkasin vaan jo kirjottamaani osioita vielä täydellisemmäks. Nyt se on jo ihan liian hyvä! :confused: Vittu nyt kirjotan sen lopun ja sit saa olla sillä selvä! Mut en mä ny viitti rikkoa hienoa ja tyylikästä esseetä kirjottamalla lopun ihan hutiloiden. Et kai mä otan sen ajan, mikä siihen menee. Mut lupaan tehä sitä tänään päivällä, ni enköhän saa sen tehtyä. Sit huomen tai ens yönä viimeistelyä ni sun 5 bojon essee on valmis!

Vittuilen jatkuvasti eräälle henkilölle aika ovelasti, mutta SE on niin tyhmä,
että SE ei edes tajua, että vittuilen sille :frowning: . Turhauttavaa!

^ Eli se on fiksumpi ku sinä. Oot varmaan ylpee itestäs.

Oli lyhyehkö nousikausi tuossa muutama viikko sitten, silloin kun jaksoin tänne kirjoitella ynnä muuta. Nyt se on sitten loppu.
Pakko kai uskoa että vaikka mulla olisi lääkitykset kuinka kohdallaan niin ei tää mikskään ruusuilla tanssimiseksi silti muutu.

Krapula, muisti hukassa suurelta osin, kylmä ja kämppääkin pitää raivata vielä juhlinnan jälkeen jonkin verran, että tästä saa taas ihmisasumuksen näköisen :angry: :frowning: .

Iina raivoaa taas minulle - mielestäni asiasta, josta voisi olla raivoamattakin. Että sai minut tuntemaan itseni taas moraalittomaksi epäluotettavaksi luuseriksi. Vähän tuntuu, että nuo sen minuun kohdistuvat raivonpuuskat kulkevat käsi kädessä sen omien huonojen olojen tai stressitilojen kanssa (olisiko tällä kertaa ollut vaikkapa krapula, kun lauantai-aamu oli), mutta eihän se sitä voi myöntää, koska silloin valituksen aihe menettäisi uskottavuuttaan.