Ilmoitus sanoinkuvaamattoman törkeästä vuokrankorotuksesta sekä vastaus erittäin epäasiallisesta psykiatrista tekemääni muistutukseen (mitäänhän ei oo väärin tehty ja ollaan vaan pahoillaan, että olen saanut ikävän vaikutelman käynnistä… ). Ja sitten tietysti sekin, että Lyricoita ei oo yhtään ylimäärästä. Eikä paista aurinkokaan
.
Älä faksi provosoidu, sun ikävästä Iina kiukuttelee. Ostat jotain josta tykkää sit kotiinpaluun kunniaksi, jotain nättiä porsliinia etc. tai jos lompsa kestää niin pieni koru. Toimii varmasti kun kämppä on siisti ja ruokaa kaapissa, niin ja kissan pitää olla hyvin syötetty ja hiekat vaihdettu laatikkoon.
No siinä vielä kestää, ennenkuin iina tulee takaisin. Tai no, tulee se nopsaan itse asiassa käymään, mutta en kauaa ehdi näkemään. Kyllähän minä sille lähetin paketin, josta se ilostui kovin. Mutta nyt se on taas hermostunut… Ei sitä koko ajan voi lahjoakaan! Noh, naiset on temperamenttisia usein, tämä minun kumppanini ainakin. Se on vaan otettava, mitä tulee, ja yritettävä elää sen kanssa. Ja oltava mahdollisimman kiltisti. Ja toisaalta yritettävä myös pitää puolensa, ettei ihan tossun alle joudu.
Kissa on itse asiassa mun vanhemmilla hoidossa. Siellä sillä on enempi tilaa ja pääsee parvekkeelle lintuja kattelemaan, eikä joudu olemaan hetkeäkään yksin, kun mun iskä (joka ei diabeteksen tuhoamien jalkojen hermojen takia paljoa kotoa liiku) on sen bestis.
Eikö ole sanonta et paree tossunalla ku taivasalla.
Jos joku mies sanoo ymmärtävänsä naisia on joko tyhmä tai valehtelee, kaiketi ne hormoonit tekee ylä ja alamäkiä. Tai enhän mä tiedä, luulee tietävänsä eikä tiedä luulevansa. Olishan se faksi kurjaa jos olis kaikki päivät samanlaisia, pitää tiikerin joskus sähistäkkin. Koulupaineet voi myös keittää vähän yli ja omaan puolisoon se sitten tahattomasti purkautuu. Kyllä meilläkin räiskyy ja suurin syy on työpaineet ja ukko kotona joka ei pysty paljon mitään tehdä, tossa aamulla ajattelin kokeilla taktiikkaa etten sano mitään ja oli virhe.
Lyrica + Bentsojen vieroitusoireet ottaa päähän pikkuhiljaa. Ollut nyt kuukauden ilman betsoja 12 vuoden käytön jälkeen ja voiton puolella jo ollaan mutta ei ole helppoa…
Nukkumattomuus on pahin, mutta sekin on jo tasoittunut onneksi vähän
No niinhän sä varmaan toivot, että saisit jollain sitä alemmuuden tunnettasi paremmaks. EI ole krapulaa, ihan vaan tiedoksi kun noin askarruttaa.
MINÄ tuskin voin saada sua tuntee itseäs kaikeks toksi, jos niille tunteille ei ole mitään aihetta!!
Prkle! Kateellinen mies, kun mä voin taas juoda, eikä se ole edes karannut käsistä, vaan saan kouluhommiani hoidettua, joita oon tullu tänne tekemäänkin. Ja kateellinen ylipäätään siitä, että mulla on jotain järkevää tekemistä elämälläni. Lopettais ne moraalittomat luuseritouhunsa ja alkais tekee jotain, josta voi itsekin olla ylpeä. Sen sijaan että syyllistää mua paskasta olostaan kun menetän hermoni ihan aiheesta. Tyyppi käyttää luottamustani ihan miten sattuu, ja sit ihmettelee kun hermostun. Pitää varmaan lopettaa moiset touhut, kun ei toinen kerran osaa arvostaa.
Potkin kitaran paskaksi äsken. Ei ollu ees mun oma vaan sillä ehdolla lainas et maksan jos hajotan.
Pitäis siirtyä taas tonne parvekkeelle hillumaan jos sais vihdoin sen motivaation VITTU HYPÄTÄ sieltä.
Njoo tututkin tietää varmaan et kuka täälä kirjottelee ku menin jollekkin tätä palstaa kehumaan, haistakoot kaikki kyylät pitkän paskan.
no joo vähän överiksi meni, ei täs ny näin paljon vituta.
no toi kitara kylläkin.
Se kun on vähän heikko olo tässä,mutta siihen on tulossa muutosta ja se,kun unohdin eilen sitten polkupyöräni keskustaan,jätin sen vielä semmoselle paikalle mistä yleensäkin varastellaan paljon pyöriä ja kun se on ihan kunnon miesten rahan arvonen polkupyörä eikä mikään vanha mummopyörä,mitä löytyy vähän väliä pusikoista ja ojista.On se sentäs lukossa,mutta eihän se nyt kauaa pyörävarasta pidättele.Pikkasen jännittää mennä paikan päälle katsomaan,että onko se vielä siellä. Tämäkään ei ole ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kerta kun tällästä tapahtuu.Etenkin kesäsin välillä tuppaa unohtumaan pyörä tai jotain muuta omaisuutta johonkin.Ainiin lisätäkseni vielä,että en ole varastanut tuota nykyistä polkupyörääni itselleni,eikä kyllä kukaan muukaan.
Kylmä ja karsea ilma ulkona . Taidan piilotella sisätiloissa tämän päivän, ainakin nyt vaikuttaisi siltä.
Vituttaa vieläkin suunnattomasti, mitä kämpillä tapahtui kun en ollut himassa ja kämppis piti bileet. Vessan lavuaari irti seinästä ja vessanpönttökin saanut vähän osumaa siinä rytäkässä. Sinne meni hyvä fiilis hevetin hienon yön jälkeen kun puoli kasilta aamulla tulin kämpille! Vituttaa kun ei ole rahaa, eikä ruokaa ja muutenkin mulla on mennyt niin paljon alamäkeen elämä ihan jokaisella osa-alueella tässä viimesen parin kuukauden sisällä.
nitkuttaa ja kitkuttaa
prkle
No se että Pe retkahdin juomaan… onneks tänään oli pekkanen…huh huh…
Muakin nitkutti ja kitkutti, mutta eipä kitkuta enää
.
Joopa joo, toleranssi lienee taas kasvanut oppareiden kanssa
. No, mitenpä muutenkaan, kun sille tielle jälleen lähdin
. Mieliala parani, vaikkei se niin kovin huono alkujaankaan ollut ja kitkutus hävisi, mutta eipä juuri muita mainittavia fiiliksiä. En mä mitään hirvittäviä nuokkuja haekaan, mutta kyllä tämä silti jotenkin laimealta tuntuu.
Edit: Voisi vaikka lopettaa taas tämän typerän leikin . Juu, ja ihan varmasti lopetan
. No, lopetan siihen asti, että tolet taas laskevat ja sitten voi aloittaa uudestaan “hauskanpidon”. Voin mä toki ottaa lisääkin. Se on toinen ratkaisu kohonneeseen toleranssiin
:mrgreen: .
Edit 2: Eiku ihan hyvin tämä toimiikin. En taas tajunnut, ettei Xone niin hetkessä kolahda. Juu, bupreen olen siirtynyt .
^ Winssi älä perkele nyt ala! Sä sait itses jo irti, tai noin niinku fyysisesti ainakin. Mut joo tossahan sen näkee että mikä se vaikein vaihe on. Etkös sä oo vetäny sitä bupree jo joskus aikasemminkin? Ja päässy siitä eroon? Pysy nyt nainen erossa siitä!!
Mun vittumaisuudet ei onneks oo ihan noin isoa luokkaa. Mut vituttaa ne silti. Siis se että pitää vielä tehdä koulujuttuja, vaikka huomenna jo lähden lentoon. Haluis vaan jo pakkailla ja kuunnella jotain chansonia fiilistellä ja valita mitä ihania keväthepeneitä otan mukaan ja… Voi nyt äkkii ne hommat pois alta!!
Tarjottiin paikkaa bentsokatkolle. Muuten hyvä, mutta se tehtäisiin ILMAN BENTSOJA! Eli benet lopetettaisiin seinään ja jollain vitun Ataraxeilla mentäis. Siis tiedossa olisi kramppeja ja hyvin todennäköinen katkon katkaisu.
Johan nyt on perkele…
Mitään, siis oppareita, en ole muutamaan päivään ottanut, eikä niitä nyt olekaan, enkä haluaisi säätämäänkään alkaa. Mitään fyysisiä oireita ei ole, ainakaan häiritsevissä määrin, mutta mieli on jokseenkin maassa . Ne henkiset, ne henkiset, nehän ne pahimmat ovat. Kyllä mä aina jotenkin fyysiset opparireflat kestän, vaikka olisivat pahemmatkin. Joo, olen vieroittautunut onnistuneesti joskus, vai voiko sitä onnistumiseksi sanoa, jos kuitenkin, ajan kullattua muistot, aloitti taas
. Mahtaakohan tämä psyykkinen puoli koskaan jättää lopullisesti rauhaan
. Nyt ainakin tuntuu siltä, että ei
.
Benzojen kanssa karkaa taas homma lapasesta
. Eihän noista mitään oloja tule, mutta tuntuu, että jollakin pitää yrittää itseään turruttaa, kun opparit ovat nyt toistaiseksi poissa laskuista ja juopottelukaan ei juuri tähän hätään nappaa, mikä puolestaan onkin ehkä ihan hyvä juttu
.