Masentaa ja paleltaa. Isäntä on poissa, tulee vasta huomenna takaisin ja mä pelkään, että saan taas jonkun bulimiakohtauksen. Ai että, mun tekee mieli rynnätä kauppaan ja ostaa kilokaupalla suklaata, eri laatuja. Se auttaa ahdistukseen hyvin pienen hetken, kun ahtaa turpavärkkiinsä makeaa, mutta sitten siinä pönttöä halatessaan taas viimeistään inhoaa itseään niin perkeleesti . Yritän pysyä lujana, mutta en lupaa mitään kenellekään. Välillä ne houkutukset, äärimmäisen haitalliset sellaiset, vievät mua kuin litran mittaa. Ja turha tulla kenenkään selittämään, että mene terapiaan tmv. Varmaan 20 vuotta tuosta syömishäiriöasiastakin jauhettu kaikkien ammattilaisten kanssa, jotkut heistä ovat olleet ihan hyviäkin, mutta kun se ei vain lähde pois sillä. Kai se vain on osa mua
. Olkaa onnellisia, jos osaatte edes syödä normaalisti.
Pantteja on otettu, lähinnä kännyköitä ja kannettavia. Jotkut ovat omansa takaisin hankkineet, jotkut eivät. Saahan noita uusia “ilmaiseksikin” helposti. Respoja on myös otettu pantiksi ja niille kyllä on tullut käyttöä jo kauan sitten .
Tässä tapauksessa vain on kyse ihmisistä, joihin oli luottamus kuta kuinkin kohdallaan ja puhtaasta auttamisen halusta. Luulimme, että ovat jo päässeet ylös sieltä pahimmasta ja olivatkin hetkeksi, mutta sitten repsahtivat taas ja tässä tulos. No, kerran nisti, aina nisti, kyllähän se pitäisi tietää, mutta kun minäkin olen (yleensä) niin kiltti ihminen.
Onpa näitä rehellisiäkin tapauksia olemassa. Pariin kertaan ollaan isännän kanssa naurettu, kun joku soittaa ja ilmoittaa, että haluaa tulla maksamaan velkansa. Kyse on ollut siis ihan pikkusummista ja olemme unohtaneet täysin, että kyseinen tyyppi on velkaa ollutkaan, jos ylipäätään olemme muistaneet, että kyseistä tyyppiä on olemassakaan .
Välit olen laittanut myös poikki useampaan tapaukseen juuri näiden velkajuttujen, mutta myös muiden juttujen vuoksi. Välillä se vituttaa, kun tietää, että sillä ja sillä tyypillä voisi olla jotain, mitä sillä hetkellä itse haluaisin tai sitten muuten vain kiinnostaa, että mitäköhän sille ja sille kuuluu, mutta lujana olen onnistunut pysymään ja toivottavasti pysyn jatkossakin. Parempihan se ihmisen on muutenkin elää ilman mitään valtavaa käyttäjäseurapiiriä ympärillään. Siinä ne omat houkutukset nousevat liiaksi ja vaikka mielitekoja toki tulee usein, niin en mä oikeasti halua sitä paskaa katsella yhtään enempää, enkä mennä taas alemmaksi. No, sä malibu kyllä varmasti tiedät, mistä puhun. Olet paljon pidemmällä tuossa taistossasi, kuin minä, vaikka mulla ne benzot ovatkin se pääpaholainen ja sulla opparit.

vieläkin tuntuu mahassa oudolta ja sellaiselta oksettavalta ololta, liekkö sitten jotain ahdistusta tjsp…
Voipi olla kyllä ihan “vain” sitäkin. Mulla ainakin ahdistus ja stressi ilmenevät useinkin vatsavaivoina, pahoinvointina tai joinain muina fyysisinä tuntemuksina.
^^ Winston, ainahan se vituttaa että osa entisistä luotettavista tutuista putoavat alemmalle tasolle… Ei ole koskaan mukavaa jättää ihmisiä PÄIHTEIDEN tähden. Tietenkin myös akuutit mt-ongelmat tms. jolloin ihminen ei ole enää se, kenet on tuntenut…
Toisaalta mikäli tulee parempia aikoja niin ihmisestä riippuen… riski on aina olemassa ja omaa etuaan on ajateltava…
Itse ajattelen sen verran matemaattisesti, että nämä ihmiset ovat kaveripiirin “hävikkiä”. On pakko katkaista välit, voi olla vaikka paras ystävä mutta teen sen itseni tähden eikä se helppoa ole… Osa maksaa myöhemmin, mutta ainahan se luottamus on jo kerrasta poikki… Etenkin jos asiaa kierrellään ja vältellään. Itse todellakin olen pyytänyt aiemmin soittamaan, vaikka se on noloa niin sentään tietää asian…
Tuo on kyllä aivan välttämätöntä pitää kaveripiiri luotettavana… En tahdo olla ikinä ihminen joka on antanut jotain ainetta ihmiselle ensi kertaa ja katsoa kun suunta on vain alaspäin… En myöskään halua että kotonani käy ihmisiä kehen ei voi luottaa… Valitettava fakta on kaikkien tiedossa, osa addiktion pahentuessa jättää velat frendeille pystyyn… Osa tasapainottelee pohjan jälkeen, jotkut maksavat vain niille kenestä saavat hyötyä…
Aivan väärä topic, mutta tällä vkolla näin ihmisen joka oli todella hyvässä kunnossa… Erittäin harvinaista, asenne oli myös erilainen… Itse olen jossakin välissä miettinyt, että hakisin bentsoja kadulta. Opparit saan kuitenkin hoidosta, mutta bentsojen nostoa vastaan lekuri oli useamman kk:den vaikka ahdistukseen muu ei auta. Ainoa syy miksi olen jättänyt hakematta on ollut se, että itselläni on jotakin mitä muut haluavat ja tällöin ei auta väärät numerot tms. Ts. joutuisin olemaan tekemisissä 1-2 ihmisen kanssa, ketkä haluaisivat tavata joka vko ja vaikka se lääkärin mielestä kuulostaisi paremmalta (tilastoissa bentsojen määrä on kuitenkin niin pieni); itselleni se on viimeinen keino. Onneksi sain nostettua hiukan annosta että on varaa jos pahasti ahdistaa…
Itse onnistuin viimeisen pari-kolme vuotta pysyä sellaisessa porukassa, jossa velat maksettiin sekä pystyi onneksi luottamaan vaihtarit 100 varmasti… Täysin IMHO, mutta ne luotettavimmat tyypit olivat niitä, ketkä olivat “käyneet pohjalla” ja ottaneet opiksi jollakin tapaa. Osa oli ennemmin itse viekkareissa pari pv/vko kun jättivät vuokran tai velat hoitamatta… Tuskin Winston asiaa miettisit aiotko asian hoitaa miten, ellet juuri yrittäisi välttää sitä pohjaa… Aiemmin velat olisi haettu, sen enempää asiaa miettimättä… Toivottavasti yrität myös olla sh:ssä niskan päällä, on se myös yksi prkleen riippuvuus muiden ohella…
Loppuiän tulee yrittää pitää kaiken balanssissa, mutta pääasia on, että menee paljon paremmin kuin “pohjan” aikoihin…
No on vittumaista tuollainen, että kirjoitellaan tänne jotain vain ihan sen takia, että voisi poistaa ne samantien. Vittuakos sitten edes kirjoittelette. Okei, ymmärrän, jos on aivan sekaisin mennyt laittamaan tänne vaikkapa joitain selkeitä tunnistamistietoja itsestään, kuten koko oikean nimensä, tai jostain muusta henkilöstä, mutta muuten en. Eivät munkaan jutut aina sieltä fiksuimmasta päästä ole, mutta en mä niitä silti halua poistaa. Edittiä voin sitten aina laittaa, jos olen puhunut ihan läpiä päähäni tai pyytää anteeksi, jos olen sanonut jollekin täällä pahasti/muuten pahoitella sekoilujani.
Saatte te viestienne sensuroijat niitä tietty sensuroida, mutta saan mäkin siitä ärsyyntyä. Eipä sillä, että mua hirvittävästi kiinnostaisi, mitä jonkun pölvästin viestissä oli ja tuskin niissä onkaan mitään mulle relevanttia tietoa, mutta kun ärsyttää, niin sitten ärsyttää.
Väsymys. masennus.
Niin hirveä särky et eilinen psykiatrilla käynti naurattaa kun käski nostaa Cymbaltää 30 to 60 Mg ja kyllä on kokeiltu 120Mg ilman apua. Olen kuulemma masentunut kun se kuuluu kipuun ja meinas määtätä hullun pillereitä ja määräski niin revin respan, sanoin että älä hoida seurausta vaan vikaa ja myönsi ettei kykene niin sanoin että älä soittele perään vaan mene harjoittelemaan muualle. Särky pois ja hymyilen niin itki pamejen syöntiä ku tulee toleranssi niin sanoin että sitten määrää suurennetaan vai pitääkö mun tappaa itseni että uskotte.5Mg pami kolme kertaa päivässä satakiloiselle ukolle ei ole iso määrä ja tuolle puoskarille en enään mene.
^ No juu ei ole ole kyllä tuo pamien määrä sinun painoisellesi mitään. ihme valittajia tuntuu kyllä olevan välillä. itse en ole törmännyt kuin yhteen ihmiseen mikä se nyt niistä psykiatri,psykologi tjsp korkea-arvoisin/koulutetuin onkaan, sillekin oltiin varattu oikein tunnin aika mulle, kerkes juttelemaan 5min mun kanssa, kysyi miten menee, niin totesin, että tuttu tosta naarattiin joesta 2 päivää sitten ja juuri kun odottelin käyntiäni aulassa niin sain soiton ja kuulla tätini saaneen syövän, tähän mulkku totesi vain, että elämä on ja nosti efexorien määrää, tässä vaiheessa tosin haistatin jo vitut hänelle ja toivotin helvetin mukavat jatkot päivälle jos meinaa muitakin kohdella samalla tavalla (oltiin otettu päiväksi sairaalaan tarkastamaan akuuteimmat potilaat)… no tästä aikaa bout 3 vuotta…
Itellä on aina ollut hyvä lääkäri + terapeutit, koskaan ei olla kitsasteltu lääkkeistä mitä olen pyytänyt ja aina on tullut respa, vaikka ns. aluksi lääkärin mielestä järjettömältä ehdottamani kombo olisikin kuulostanut, mutta aina kirjoja plärätessä todennut ne hyviksi ja kokeilun arvoisiksi komboiksi. myös ihan soittamalla olen saanut nostaa ja tiputtaa haluamani lääkkeet jos näin olen halunnut, etten ole tarvinnut edes käyntiä.
Niin ja eihän sun kokoiselle nuo pamit olis oikeastaan mitään vaikka 100mg joutuisi vetämään päivässä kun toleranssiakin sulle kertynyt jo tässä elämän aikana. Hyvä kun laitoit tuollaiselle lääkärille luuta kurkkuun, tosiaan harjoittelemaan joillekin typerille jotka (mieluusti itselleen ja lääkäritovereilleen määräilee… tietääpähän sen jälkeen millaiset vaikutukset joillakin lääkkeillä on ja miksi niitä ei haluta…) sitten alkaa tyhmiin kokeiluihin, ikävä sinänsä niille kun ei ota selvää lääkkeistä ja luottaa siihen lääkäriin kuin kallioon…
Niin, vittumaista tänään, no oikeastaan eilen kun kello jo taas tuon verran on… niin huomasin, että kyllä se helvetin päänsärky, säryt, vatsakipu, oksetus, hikoilu/kylmyys aallot, ahdistus jne vaan taitaa vierotusoireista johtua, eli nyt ollaan rymisty sitten siihen pisteeseen, että täytyy vain soittaa lääkärille ja määrätä lisää oxyconttia, pääkivut jne hävisi kun otin aamulla 10mg:n sijasta 20mg, tosin se oma opiaatti pahoinvointi tuli todella lievänä, eli siis huomasin erinäisen pikkuriikkisen pahoinvoinnin, kuitenkin erilainen kuin tämä pian viikon kestänyt, kivut eivät hellittänyt juuri lainkaan enempää kuin 10mg:llä, mutta nuo muut tuntemukset hävisivät ja nyt alkaa taas puskemaan päälle kun otin 21.00 aikaan vain 10mg:n enkä illaksi myös 20mg:tä. Taidan ottaa kokeiluun nuo 5mg oxyt 10mg oxyjen lisäksi, etten heti hyppää kakskymppisiin, vaikka niitäkin tuolla kaapissa vielä olisi. Niin ja avohaava mikä oli melkein jo ummessa, yläosa haavasta 5cm matkalta kokonaan parantunut ja lopulta 2cm oli hetken jo kevyt iho päällä, kiitos soluhoidon mikä osottautui auttavaksi, mutta vedettiin se max määrä eli 6krt ja 2-3kertaa yleensä tehdään ja sillä saatu täydellinen iho, no mulla nyt taas on revennyt se ohut kerros pois ja alkaa repeämään taas tervekin iho, PRKL!!! eihän tätä ole kestänyt kuin 25kk+ sen 2viikon alkuperäislupauksen sijasta missä pitäisi parantua… eli ei ooo toivoa ei päästä selänkuntoutukseen tämän toisen perkeleen haavan takia (vituttaa kun menin siihen, olisin pärjännyt ilman leikkaustakin ja nyt olisin 95% varmuudella töissä ja lääkkeetön, tai no ainakin särkylääkkeetön). No mennään nyt perkele korkealle ja kovaa opiaateissa sitten perkele, ja tullaan alas sitten kuin matti nykänen konsanaan, kävi miten kävi…
En ollut tänään niin huolellinen, kuin normaalisti …
Emme olleet jurrissa, mutta duunasimme vedot kolmen hemmon kanssa samaan klikkikuppiin, josta sitten jokainen otti oman millimääränsä (1/3 liemestä). Yleensä olen aivan helvetin tarkka noissa asioissa, mutta nyt en katsonut tarkasti, että kaikilla oli 100% varmasti puhtaat värkit … Vituttaa ihan hirveesti! Kai minun on vain kehdattava kysyä asiaa huomenna hemmoilta
. Minulla oli PALJON värkkejä ja sterifiltejä siinnä heti saatavilla
. Kukaan ei niitä pyytänyt! Onko C-hepatiitin tartuttaminen tuollaisessa tilanteessa rikos?
Jokeri
^ Tyhmyys ei taida olla rikos, valitettavasti.
Vittumaista tänään on krapula ja vapina ja se, että isänpäiväkahveilla piti siinä naama valkoisena ja täristen pidätellä oksennusta. Halusin kuitenkin mennä, koska mun isä on mulle rakas, mutta tiedä sitten oliko tuo kenenkään kannalta hyvä idea, että kävin siellä kolmen päivän raskaan dokaamisen ja nukkumattomuuden jälkeen voimassa pahoin, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin, ja ylipäätään sain raahauduttua paikalle vain kovan benzokyllästyksen voimin.
Niin, lisäksi sataa kaatamalla, on kylmää ja pimeää. No, nytpä voin loppupäivän viettää kullan kainalossa peiton alla vapisemassa ja hikoilemassa, vaikka kyllä ne benzot toistaiseksi helpottivat oloa riittävän suurella annoksella.
Aika vittumainen aamu, ei mitään erityistä, mutta vituttaa silti melkein kaikki.
^Juu aamu oli taas one of those mornings… :mrgreen:
. Niin kuin net tuppaavat olemaan…

^ Tyhmyys ei taida olla rikos, valitettavasti.
Juu ei ole, mutta jos sinulla on C ja otat klikistä likaisella värkilläsi, niin on todella todennäköistä, että sun jälkeen mömmöä ottaneet saavat tartunnan. Kaikki ottivat hiukan ylimääräistä, ja pistivät loput takaisin kuppiin, jotta tulee varmasti “Kristillinen tasajako”.
Minusta täyttää rikoksen tunnusmerkit, jos värkkisi oli saastunut. En enään kitsoa asian takia, vaikka KAKSI hemmoa sai HIV-tartunnan juuri tuollaisessa tilanteessa jonkin aikaa sitten.
Jokeri
joo… lokakuun 11päivästä ollut taas selvinpäin, ja ei pahemmin joutunu hammasta puremaan, TÄNÄÄN ollut taas vaikeampaa…

Juu ei ole, mutta jos sinulla on C ja otat klikistä likaisella värkilläsi, niin on todella todennäköistä, että sun jälkeen mömmöä ottaneet saavat tartunnan. Kaikki ottivat hiukan ylimääräistä, ja pistivät loput takaisin kuppiin, jotta tulee varmasti “Kristillinen tasajako”.
Omista sairauksistaan kertominen ei kylläkään tietääkseni ole mitenkään laissa määrätty, että se on kuule ihan sun omalla vastuullasi, jos menet muiden kanssa jakamaan klikkikupin. Vai miten ajattelit sen tartuntatilanteen oikeudelle selittää ja vaatia korvauksia tartuttajalta?? Taas tätä käsittämätöntä muiden niskoille omien tekojensa vierittämistä!
Tietysti, mikäli tietää olevansa viruksen kantaja, tulisi siitä ehdottomasti ilmoittaa kyseisessä tlanteessa! Mutta ei se käsittääkseni kuitenkaan mikään rikos ole jos sitä ei tee! Eipä mulle ainakaan tartunnan saatuani informoitu, että olisi laillinen velvollisuuteni kertoa siitä kenellekään, missään tilanteessa. En tiedä, voi olla eri asia jos voidaan osoittaa, että joku olisi ihan tietoisesti ja suunnitellusti levittänyt tartuntaa useille ihmisille? Varsinkin hivin suhteen. Kuitenkin niin kauan kun siihen tartuntatilanteeseen liittyy laitonta toimintaa myös tartunnan saajan osalta, on ehkä vähän naurettavaa alkaa miettii onko kyseessä rikos. Tarkoitan että vaikka olisi, niin minkäs teet?!?

jos sinulla on C ja otat klikistä likaisella värkilläsi, niin on todella todennäköistä, että sun jälkeen mömmöä ottaneet saavat tartunnan.
Eikä se nyt ihan näinkään kyllä mene. Tartuntahan vaatii verikontaktin, ja jos viruksen kantaja on käyttänyt värkkejään viimeks niin kauan sitten että niistä on pöpö jo kuollut, ei siitä silloin mitään tartu. Mutta en nyt tarkoita vähätellä! Varovainen noissa puuhissa täytyy aina olla, eikä siksi jakaa niitä pistovälineitä, ja siitä huolehtiminen on jokaisen käyttäjän omalla vastuulla!!!

Minusta täyttää rikoksen tunnusmerkit, jos värkkisi oli saastunut.
Ai sinusta täyttää?? Eiköhän ne rikokset ihan niiden lakikirjojen perusteella määritellä, eikä sitä sunulta taideta kysyä.
Mulle vittumaista tänään on se että kisumisuni haettiin sen hoitopaikkaan. Vaikka siitä tippuukin karvaa ja allergiaoireet häiritsee ja nenää kutisee, niin kyllä siitä silti vaan on niin paljon iloa! Yöllä herää välillä siihen kun sellainen pehmeä ja lämmin karvakerä hyrisee vieressä ja saa upottaa sormet sen lämpöiseen turkkiin, tai kotiin tullessa veijari tassuttelee innoissaan ovelle tervehtimään. No, jouluksi taas saan muruseni luokseni!
Kaikki opparit ovat talosta loppuneet. On niitä reseptillä lisää, mutta yritän olla toistaiseksi hakematta, kun aloin innostua vähän liikaa siitä tramadolista(ja vähän kodeiinistakin) ja olisi ehkä parempi yrittää hetki olla ilman, ettei pahaa koukkua pääse muodostumaan taas ja toleranssit nousemaan. En mä niitä edes oikeasti tarvitse, kun mulla ei mitään pahempia kipuja ole, ainakaan toistaiseksi. Mistään ei vain tunnu tulevan mitään ilman, kun tämä marraskuukin masentaa ihan liikaa. Itken ja kiukuttelen vain ja kaiken lisäksi yritän benzotoleranssiakin JÄLLEEN KERRAN laskea, niin eipä ole olo häävi, ei psyykkisesti, eikä fyysisesti. Huoh. Ehkä pitäisi sittenkin siirtää tämä Operaatio Lääkevähennys johonkin hieman mukavampaan ajankohtaan .
Darra…No oma vika.
Aamu ennen bentsojen ottamista oli taas perkeleellistä itkua ja hammastenkiristystä, raivoa, epätoivoa, skitsoja, pelkotiloja, epätodellista oloa ja muuta hassunhauskaa läääkenarkin elämän arkipäivää :mrgreen:
. “Joo, onhan mulki aamul vähän aikaa ikävä olo, mut kun sitten kun vaan nousee ja rupee päivän toimiin, sillähän se unohtuu”, en halua kuulla ikinä keneltäkään noita besserwissertotaalitietämöttämyysneuvoja, argh
! Sen vuoksi päätin, etten puhu asiasta kelleen, jolla ei ole korvia joilla kuulla
.
Joo ja ny muutama päivä taas ilman rahaa…
. “Joo, onhan mulki aamul vähän aikaa ikävä olo, mut kun sitten kun vaan nousee ja rupee päivän toimiin, sillähän se unohtuu”, en halua kuulla ikinä keneltäkään noita besserwissertotaalitietämöttämyysneuvoja, argh
!
En minäkään .
Vatsa kipeä, hikoiluttaa, paleltaa, vapisuttaa, itkettää, ahdistaa, pelottaa, vituttaa. Otin kyllä lisää lääkkeitä, niin eiköhän se taas yöksi helpota.
^ Voimia Winston!! Koita jaksaa… Hetki kerrallaan. Jos vaikka ihan vähän saisit edes laskettua, joskus vähän ajan päästä sit taas enemmän, sit kun olo on vähän tasoittunut?