Vittumaista tänään?

Eikö ole kivaa todeta olevans pelkkä 0, osalla lääkäreillä ei ole tietoakaan ihmisyydestä ja sen lokaan poljetun ihmisen halusta olla ns. normaali mutta apua tarvii. Ihan sama onko päihteet mukana koska se on ainut keino peta pahaa mailmaa. Muista ettei puolison tukea mikään voita.

Viekkarit, flunssa, räntäsade ulkona…

On se taas kiva pyöriä sängyn pohjalla kun se uni on taas kateissa :frowning: no onneks on digiboxilla uuno turhapuroja ja muita suomi klassikoita niin menee mukavammin päivän odottelu,mut kyl alkaa olee pääkoppa taas melko kypsän olonen!!!

joo tukena pitää seisoa kun kallio jos toisella huonoa. ei muuta kun hyvää loppu syksyä kaikille.

Helvetin rytmihäiriöt :imp: . Kaipa ne tästä tasoittuvat taas, kun ottaa rauhallisesti.

Pikkasen ollut taas vähän pientä darran poikasta tässä mutta alkaa olemaan jo paranemaan päin.Väsyttääkin vähäsen niin toivon nyt vaan että tulisi ens yönä uni hyvin. :slight_smile: Ainiin ja kuulin tänään että pari todella läheistä ihmistä on taas katkolla mutta ihan hyväähän se niillekkin loppupeleissä tekee.Pitänee käydä huomenna moikkaamassa heitä. :slight_smile:

No nyt kun on troppi vaihtunut miedompaan niin jalka on taas tulessa eli vituttaa kun nykynen troppi ei riitä tähän pirun hermokipuun :frowning: ja taas pyöritään sängyssä! Auttaiskohan se tramal tän norspanin kanssa kun eiks se ollu sellanen härö lääke et se vois pelata ton buprenorffiininkin kanssa eli on kuin se kuuluisa camel bootsi mies kun kulkee omia polkujaan sinne reseptoreihin ja viit veisaa buprenorffiinin kukkoilusta siel tunkiolla?

^ Kyllähän nuo ainakin yleensä toimivat päällekäin ja mulla ainakin ovat toimineet yhdessä, joten kokeillahan aina voi. Tietysti kohdallasi voi olla, etteivät niin suuresti mitään sano, jos kipu on todella kovaa ja olet kuitenkin tujuihin troppeihin tottunut. Tramalin kanssa vain varovaisuutta, ettei kouristusriskin takia ylitä annoksia, vaikka kuinka sattuisi. Tämän toki varmasti tiesitkin. Mä olen vain välillä kova neuvomaan :unamused: .

Mun on vieläkin ikävä 400Mg Tramalia vaikkei mulla hermosärkyyn auttanut mutta nivelrikkoinen polvi rauhottui ja tuleeko niistä mukavampi olo eli ei hermostuta ja silleen. Nyt en saa niitä syödä mutta mun mielestä mielihyvä oli selvä ja ei mitään känniä kun soi pari vuotta. Nyt siihen vittumaisuuteen, ilman teemua en saa sukkia jalkaan ja kolmas talvi kesäkengillä on aokamassa kun ei taivu niin ei taivu.

JUMALAUTA! Oon ollut nyt 8pv ilman bentsoja, hirveet olot päällä, JA TÄNÄÄN, KUN RESPA SANOIS ETTÄ VOI HAKEA, NIIN EIKÖS SE OLE KADONNUT!!! TAAS PITÄÄ SOITTAA LÄÄKÄRILLE! Viimeks soitin et moi, lääkkeet ei riittänyt… nyt soitan et moi, respa hävis… kuulostaa vitun hyvältä!!!

:smiling_imp: :smiling_imp:

Juu en tiiä miten se tramal auttaisi nyt tässä tilanteessa,mutta aijemmin se 300mg piti vain vierotusoireita poissa kunnes illalla taas otti oxyconttiinin jne,sellanen oravan pyörä.
Voiskohan tonne aivoihin olla jäänyt jonkinsortin muisti jälki kun koko päivän koskee sillee pikkasen vaan tuota koipea ja kun ilta tulee niin se kovenee ja kun kello tulee siihen missä normisti olin oxyconttiinin ottanut niin se yltyy melkoiseksi,eli tekeeköhän tässä nyt aivot vaan kepposen kun oli tuo halloweenikin :slight_smile: vai olisko se niin että siinä vaiheessa on vaan päivän endorfiilit kulutettu loppuun niin kuin kipupolin lekuri minulle sanoi kun kysyi että milloin olen kivuttomin,vastasin että aamulla jos olen nukkunut hyvin. Tais sitten se vaan on päivän rasituksesta vittuuntunut ja vaatisi jo kipulääkettä reilummin,mutta tuon tramalin suhteen olis kyllä hyvä sauma kokeilla siinä mielessä kun sitä ei tarvis ottaa aamulla eikä illalla vaan voisi keskittää päivän satsin yötä jeesaamaan vai tekiskö sekin vaan että sitä alkaisi vaatimaan keho päivisinkin sitten kun totuttais yö satsiin,kuinka kauan se retard pitäis vaikuttaa?
Ja ettei mene ihan aiheen vierestä sanoisin että vittumaista tänään on viime yö ja pelko tulevasta yöstä sekä puhdas kipu :imp:

Vituttaa ihmiset, jotka eivät maksa velkojaan, eivät sitten millään. Ei huvittaisi pistää isoja poikia sellaisten perään, kun en pidä sellaisesta touhusta, vaikka joskus vitutuksissaan käy vakaasti mielessä. Vielä kun on kyse ihmisistä, joita on ihan hyvää hyvyyttään auttanut ja siitä hyvästä saa pelkkää paskaa niskaansa :imp: . Pari mukia pistin palasiksi jo, kun vitutti niin raskaasti. Onneksi eivät olleet mitään pyhäastioita ja onneksi isäntä ehti väliin ennen kun ehdin enempää tuhota tavaraa. Pitäisi varmaankin vähän miettiä uusiksi tuota tuttavapiiriään, vaikka eivätpä ne vanhat velat sillä kuittaannu, että hankkiudun lopullisesti eroon kaikista kusipäänisteistä. Voisin mä ne ehkä antaa anteeksi. En mä nyt varmaan kuole, jollen jotain rahoja saa, mutta vituttaa silti ja rankasti.

^ itselläkin sama tilanne… tosin tiedän, että rahat tulee takaisin, tosin piti olla vain kuukauden parin laina, yli tonnin, tosin sukulaiselle ja maksanut jo parisensataa, joten eipä tule mieleen laittamaan isoja karvaisia setiä perimään velkoja :laughing: Muutamaan otteeseen kyllä harmittanut aivan helvetisti ja tullut rikottuakin tavaroita sen takia kun tullut akuutti rahavaikeus eteen eikä oikein tiennyt mistä äkkiseltään saisi rahaa, tosin nämä on sitten tavalla tai toisella selvinnyt, että saanut hyvin lykättyä esim eräpäiviä jne… Tosin ei tulisi mieleenkään lainata isoja summia rahaa edes hyvällä kaverille, varsinkaan jos on työtön tai suurivelkainen. Lainaamisessa täytyy muistaa, ettei lainaa enempää kuin on varaa menettää… se on melko hyvä nyrkkisääntö.
Tosin kyllähän ne velat aina saadaan takaisin, vaikka sitten isolla kädellä ellei velallinen ole kuolla kupsahtanut.

Edit: Ainiin, vituttaa tämä saatanan unettomuus taas! ja 4 päivää kestänyt järkyttävä olo, vatsaa särkee, pyörryttää välillä, päätä särkee, kylmä/kuuma aallot, tuntuu että oksennus lentäisi mutta ei lennäkään, vessaan täytyy kiirehtiä mukamas ripuloimaan, muttei mitään tulekaan ulos… Koura kaupalla vain vatsan kovettajia, närästyslääkkeitä (itellä kun on tuo refluksio? tautikin), pahoinvointilääkkeitä ja mitä helvetin ei antibioottitabuja vaan sitä jotain mitä on piimäänkin lisätty yms… helvetti taidan soittaa tänään lääkärille joskos saisi ajan, taitaa joku pöpö nyt jyllätä :confused: Ja samalla unettomuuteen koittaa niitä insomineja kun pitänyt jo niitä pari vuotta kokeilla kun ainoiksi bentsoiksi jääneet mitä ei unettomuuteen ole kokeillut.

Sanoisin, että varmaan sekä että, kyllä tonne muistiperukoille jää ne ajat mieleen jos pitää tarkkaa rytmiä lääkkeiden otossa, myöskin se, jos on ollut paljon liikkeessä ja aineet alkaan loppumaan niin särkykin alkaa palaamaan tai sitten siitä päivän rasituksesta tai kaikista yhteensä… Sinun tilanteessasi jos aamuisin on säryt pienimmillään niin en alkaisi yötä vastaan syömään tramalia, ottaisin sen oxyn, että saisi nukuttua/nukahdettua ettei kipu häiritse unta. Meneekö aamut sitten ihan ilman mitään lääkkeitä?? jos niin on niin tuohan olisi aika ihanne tilanne (ainakin omalla kohdalla, itellä särkee aina paikat…) ja ottaisin sen debot tramalin aamulla kun herään, kun kuitenkin kestää oman aikansa ennenkuin alkaa vaikuttamaan, mutta jos pystyy olemaan aamun ilman välitöntä kivunlievitystä niin sitten tekisin niin… Toinen kysymys, tarvitsetko tuota oxyconttia? tai sitten tramalia? meinaan eikös toisen käytön voisi periaatteessa lopettaa? tietystä oxy jos kivut suht lievät, mitä ei varmaankaan ole, kun sitä sinulle on määrätty… Toinen on jos kipu ei ole jatkuvaa, vaan aikaluonteista, niin saisitko siihen nopeita oxynormeja oxyconttien sijaan? ja tramalian pitämään sitä “normi” kipua poissa, oxynormi noihin kipupiikkeihin…

Niin, ei tässä konkurssissa olla. Kyllä rahat välttämättömään ja vähän ylimääräiseenkin :wink: riittävät, mutta periaate on periaate. Velat maksetaan, perkele! Omaa tyhmyyttähän se tosin on mennä nisteihin luottamaan. Eivät ne vuodet ja kokemukset ilmeisesti ole mitään opettaneet. Väkivalta ja uhkailu saattavat olla tilapäinen ratkaisu, mutta se jatkaa vain sitä paskaa kierrettä, josta en pidä :frowning: .

Mun boldaukseni; tarkoittanet maitohappobakteereita.

Muuten mietin, voisivatko nuo sinun oireesi olla ns. refloja. Oletko pitkäänkin syönyt sitä oksikodonia samalla annoksella? Jos elimistösi on tottunut siihen, ts. toleranssi alkanut kasvaa ja kroppa on sitä mieltä, että pitäisi saada lisää, vaikka pää ei niin sanoisikaan. Vaikuttavat nimittäin opparirefloilta tuollaiset olot. Mene ja tiedä. En ole lääkäri, farmaseutti tai mikään muukaan asiantuntija. Korkeintaan oman elämäni asiantuntija, enkä välttämättä sitäkään :laughing: . Saattaa se toki ihan joku pöpökin olla.

Siis on se kipu ihan jatkuvaa ,mutta olen siihen siinä mielessä tottunut että sen päivisin kestän suhteellisen hyvin. Mulla ei mene tuota oxyconttia eikä tramalia enään ensinkään ja ne korvattii norspan laastarilla(halusin kokeilla että pystyisinkö pärjäämään miedommilla lääkkeillä),mutta kun selvisin oxyconttiinin vieroitusoireista niin nyt tuntuu että on päiviä milloin liikun enemmän tai teen enemmän niin se hermokipu lisääntyy eli voisko ton norspanin kanssa syödä vaikka tuota tramalia iltaisin sellaisina päivinä kun tulee touhuttua enempi? kun eihän tuo norspanin buprenorfiini lamaa kaikkia tramalin vaikutuksia,vai oisko joku muu mikä pelaisi tuon norspanin kanssa paremmin kun lekuri ei oikee halunnu määrätä temgesiciä,yksi mahdollisuushan ois tietysti vaihtaa vahvempaan laastariin,mutta siinä tulisi sitten sitä troppia tavallaan turhinakin aikoina/päivinä.
TÄNÄÄN EI MUUTA VITTUMAISTA OLE KUIN ETTÄ RÄNTÄÄ TULEE TAIVAAN TÄYDELTÄ :frowning:

Eräs ihminen vähän vituttaa tällä hetkellä.Tosin ei toi loskapaska kelikään ulkona ole auttanut siihen vitutukseen kun kauppareissullakin on sukat ja kengät ihan märkänä.Taas oon nukkunut öisin tosi huonosti…En tiedä mistä johtuu muutamana yönä nukuin tosi hyvin,mutta taas on alkanu noi univaikeudet. :confused:

pieni editointi, vai mikä se oli. ja ennenkaikkea minne se meni.

Itse olen ottanut pantin (kännykkä, pankkikortti numeroineen, korut) kaikilta, ketkä ovat edes kerran pettäneet luottamuksen. Ne ketkä ovat täysin “toivottomia”, saa eroon heittämällä femman edestä lainaa ja sanomalla että “ei velkaa velan päälle”. Toinen toimiva keino on antaa velat anteeksi sillä ehdolla, että turha tulla koskaan lähellekään; turha moikata yms. Se on asia, joka pistää ihmisen koville. Väkisin usein yritetään jutella jossakin vaiheessa, jolloin yhden sanan vastaukset jatkaen matkaa kuin ihmistä ei olisikaan; joko ajaa toisen pyytämään anteeksi (=velanlyhennys) tai ylpistymään…

Mikäli itselläsi on jotain, mitä joku toinen tarvitsee jossakin vaiheessa; hän hankkii velat… Naisena on pidettävä erittäin tiukka linja. On kyllä mukava katsoa kun narsistit anelevat päästä sisään, mutta säännöt ovat sääntöjä… On se ihmisarvoa alentavaa, tiedän. Tosin olen selittänyt toiselle osapuolelle joka kerta että itse olen aikoinani AINA ilmoittanut vaikka toisen numerosta jos velat myöhästyvät ja on velallisen tehtävä ottaa yhteyttä lainanantajaan… Tarvittaessa ihmiset jättävät jopa täysiä reseptejä pantiksi… Itse olen velat hoitanut, joten en voi mitenkään ymmärtää että ei edes ilmoiteta muutoksista. Lisäksi on lainanlyhennys, mutta en luota KEHENKÄÄN mikäli “tulisi saada velkoja päivänä X joltakin ihmiseltä”. Itse lasken samantien tuon mahdolliseksi “ylimääräiseksi tuloksi”; liian monta kertaa nähnyt saman kuvion…

Eiköhän nämä ihmiset tule juttelemaan myöhemmin, kun itse haluavat jotakin… Kannattaa ehkä näyttää että “löytyy kyllä, mistäpä teille saataisi kun ette ole edellisiä velkoja maksaneet?”

Helpoin tapa on laittaa ihmiset perään… Ehkä aika tosiaan pistää välit poikki. Joskus kun kyllästyin selityksiin, niin ilmoitin että “en jaksa, laitan kaverin asialle”… Ei taida olla kuin 3 ihmistä ketkä ovat velkaa… 2 itkijää sekä 1 narsisti… Yhden narsistin kanssa en ole suostunut koskaan olemaan tekemisissä, koska tiedän muiden kautta että aina selityksiä löytyy… Frendi ilmoitti että “älä maksa”, jonka jälkeen alkoi anella anteeksi yms. Ei muistanut pitää 100m väliä…

Aina tuo silti vituttaa, tosin kun pari viimeistä vuotta noudatti omia sääntöjä; jäi myös pantteja itselle… :laughing: Erottuu ainakin jyvät akanoista eikä tuo päde ainoastaan käyttäjiin; lokkeja ja rottia löytyy myös musita yhteiskuntaluokista… :unamused:

Juurikin niitä, maitohappobakteereita, ei vaan pää toiminut yöllä kunnolla :slight_smile: sain kuin sainkin nukahdettua 7-8 aikaan, mutta lapset sitten herättivätkin jo ysiltä. eikä taaskaan väsytä juuri lainkaan vaikka vain sohvalla makaillut :confused: En nyt tarkkaa päivää muista koska oxyt mulle kirjotettiin, mutta kyllä siitä nyt taitaa olla vuosi jo täynnä, jos ei niin ainakin hyvin liki, ja annostuksena mennyt se 10mg aamuin illoin, jossain vaiheessa 20mg:t kun en viitsinyt katkoa niitä (aiheutti vähän pahoinvointia kun katkoi niitä debotteja…), tänään on ollut helpompi päivä eli parempaan suuntaan menossa, enkä ole ottanut refluxioon somakkia, en niitä maitohappobakteereita enkä itseasiassa myöskään migreenilääkettä + pahoinvointipillereitä. vieläkin tuntuu mahassa oudolta ja sellaiselta oksettavalta ololta, liekkö sitten jotain ahdistusta tjsp… tai sitten tosiaan kun nuo kivut on aina vain yltynyt (no yllätys yllätys jos pelkällä konteilla ollut samalla annoksella vuoden tai ehkä jopa yli, niin se tole noussut) niin voipi johtua ihan refloistakin, vaikka sitä veressä kumminkin aina on, 15mg:tä en viitsi alkaa syömään eli katkomaan kymppejä kun tuntuu, että vatsa ei siitä oikein hyvää tykkää, mutta voisi olla parempi kuitenkin kuin hypätä suoraan 20mg:hen… helvetti kun menisi nyt tämä saatanan haava vain umpeen niin pääsis kuntoutukseen ja ehkä kuntouttavaan työhönkin sitten vihdoin jo ja pääsisi laskemaan noita oppareita, mutta kyllä se taitaa noston paikka olla edessä… Taidan seuraavalla uusintakerralla varata oikein ajan ja keskustella kannattaisiko nostaa tuonne 20mg:hen vaiko miettiä jotain rinnalle TAI sitten muuttaa niin, että aamulla päivällä ja illalla, niin tulisi se 30mg. Tosin entiedä määrätäänkö yleensä noin debot oksikodoneja… samalla taidan pyytää jotain vatsaa suojaavaa lääkettä oikein respalla.

Edit: niin perkele, ohan noita oxycontteja ihan 5mg:kin, pääsi ihan unohtumaan, että on niin pieniäkin. Eli joskos sitten nostaisi 15mg + 15mg annokseen. eli 10mg:t ja 5mg:t kehiin… 20mg:tä taitaisi olla muutama laatallista jäänyt lojumaan kaappiin, voishan sitä kokeilla niitä rouskuttaa ja kattoa paraneeko olo, toisaalta jos 30mg:kin taas auttaisi hetken pidempään niin parempi se vaihtoehto kuin tuohon 40mg/vrk heti hypätä. Hyvä kun tuli katottua, että noita 5mg:täkin on, miettien sitten taas kun joskus ja ehkä toivottavasti alkaa tiputtelemaan jos kuntoutuu, niin ei tarvi aina 10mg:tä kerralla tiputtaa sentään… Mahtaakohan ne perkeleet vaatia sinne ulkomaille lähtiessä nyt sitten 10mg:n ja 5mg:n oxyjen todistukset sieltä fimeasta erikseen jos sinne lähtö tässä jossain vaiheessa tulee… ilmeisesti kaikki h-respalla olevat täytyy sieltä kierrättää vaikka ei olekkaan informoitu kunnolla apteekkia, lääkäreitä jne… joten taidan riskillä lähteä pelkällä apteekin shengen-todistuksilla jos lääkkeet on vielä kun lähden…