Tänään on vittumaista se, kun en osaa olla ihmisiksi tuolla korvaushoidossa. Heti kun tilaisuus tulee, jemmaan kasin. En tosin myy kenellekään. Itse vedän ne jemmatut bupret, jos se nyt mikään puolustus on.
Kyllä nyt on todettava että kyllä sitä sai näköjään kk kannabiksen pössytelyllä itselleen hallaa aikaseks.
Masennus palasi takasin, ja lievää hermostuneisuutta havaittavissa nyt kun olen selvinpäin.
Noo sitä saa mitä tilaa, nautiskellaan nyt sitten näistä oloista
Hyvä asenne vittumaisuuksiin…
Ite oon just lopettelemassa polttotaukoa ja toiveissa olis, et homma pysyis hanskassa.
Kun tyytyis niin vähään, et jaksais ottaa vastaan kaiken paskan, mitä tuo aine kaivaa esiin ja jäsentää…
^Niin no turhaahan se on valittaa sen kummemmin ku ite aiheutettua kummiski, kyllähän se heikentää
masennuslääkkehiden tehoa olennaisesti ja passivoi samalla. Sen tiesin siinä vaiheessa kun bongiin jälleen
kerran tartuin, mutta elämä on.
Onhan se aina sellasta veitsenterällä kävelyä ku alottaa tauon jälkeen poltteleen, ja on päättäny
että yrittää pitää kohtuuden. Varsinkin jos on noita käyttövuosia takana enemmänkin.
Helppo palata aina vanhaan… ja miksipäs ei, välillä on ihan hyväkin nollata aivoja ettei liikaa se vanne ala
puristaa päätä. Kohtuuden mäkin haluaisin tohon mun pössyttelyyn. Ja olen sitä yrittäny, mut tuloksetta.
Kaikki tai ei mitää -asenne vaivaa pahasti.
Mut onnea sulle tottakai toivotan ja toivon että saat pidettyä itse kohtuuden siinä omassa tupruttelussa.
EI MIKÄÄN!! Hih, tänään on kaikki niin ihanaa!!
Voihan paska. KAIKKITÄNNEMULLENYTHETI-ihminen ei nyt saanutkaan juuri sitä mitä halusi.
(p.s. ei oo vakavaa!!! kunhan kiukuttelen )
Suulakkeet posahti ku laitoin kattotuulettimen pyörimää…kämppä pimeni. Samal siit tuulettimes palo kaikki 4lamppua ja tuli sininen välähdys. en uskalla enää laittaa sit päälle. räjähtää viel. no, onneks oli varasulakkeet tos käden ulottuvilla.
Oli erittäin lähellä etten ottanu eilen isoa rivatril annosta. siis ihan hetken viihteilyyn meinasin ottaa,
sinänsä nyt vituttaa se että ku löysin kotoontani 20kpl 0,5mg rivatrilia, ni meinaa tulla houkutuksia kun ne
on tossa käden ulottuvilla. ja eilinen humalatila korosti tota houkutusta. noh sain pidettyä pääni enkä ottanu,
mut nyt taas tulin viisaammaks siin mieles tiedän et mun ei kandee bentsoja lähettyvillä pitää missää jemmassa,
koska vaara on olemassa edelleen, että retkahdus tulis. täytyy lahjottaa eteenpäi noi.
vituttaa myös aikainen herätys klo 3.00.
Tänään järjestin itseni aikamoiseen kuseen kun subun sulatuksen aikana ensin jemmasin kasimillisen ylähuulen alle, sitten tulin katumapäälle ja siirsin sen takaisin kielen alle. No, sulatuksen jälkeen kun pitää näyttää suu, pyysi hoitaja näyttämään myös ylähuulen alunen. Sen tein, koska olin varma ettei sinne ollut mitään jäänyt. Sinne oli kuitenkin jäänyt joku pieni lääkkeen klimppi, ja siitä seurasi se (huomenna selviää varmasti), että saan toisen varoituksen ja vast´edes lääkkeeni jauhetaan aina, eikä mulla ole enää mitään mahdollisuutta kotilääkkeisiin.
Tämä ei ole ainoa ongelma. Asun asuntolassa, ja minun oli annettava lupa tietojen vaihtoon asuntolan ja polin välillä. Joten pahimmassa tapauksessa jään ilman kattoa ja joudun elämään kodittomana. Ja kaikki siksi, että meinasin jemmata lääkkeen, mutta tulin katumapäälle. Seuraava osoitteni saattaa olla Saramäen vankila.
VOI VITTU!
Jahas, kämppä näyttää taas siltä et pitäis siivota ja tiskata. ja ne täytyy nimenomaa suorittaa tänään.
Huomen ku kolahtaa rahaa tilille ni sitä ei välttis kerkee ajatellakkaa siivoomist. Ihme hötkyiliä.
Unettomuus. Kohta alkaa kolmas vuorokausi ilman unta. Kannabis olis paras unilääke (onhan tossa remeronia, truxalia seroquelia ja muutama kalja, mut ei nekään toimi jos jokapäivä syö/juo), mutku nää tän päivän diilerit pitää niin vitun kovia hintoja ja myy paskaa ja märkää kukkaa. Vittu saatana! Sillon kun olin itse bisneksissä mukana ja kasvatin itte ni aina myin vaan ihan rutikuivaa ja naurettavan halvalla nykyhintoihin nähden. Tekis mieli ruveta säätää isolla volyymilla ihan vaan sen takia et sais hintoja tiputettua. Eikä oo omaa kämppää missä kasvattais, joudun kavereiden nurkissa/vanhemmilla “nukkumaan”.
Rahanpuute vituttaa. Todellakin. Widalis ku sais lottovoiton! Se ratkaisis mun kaikki ongelmat.
…
Mikrogrammoista.
Olot… Tuli eilen kitattuu 18 lapparii ja kakkonen hatsii. 3aikaa yöllä olin kontannu aurinkolasit päässä
tuolla toisaalla olohuoneen sohvalle nukkumaan. Nyt en juo vasta ku seuraavan kerran!
cool…
Aaah-ah-ah-dis-taa… epävarmuus… epätietoisuus… odotus… onko se turhaa? ja mikä odottaakaan mua?
Läppärin toi virtapiuha on katkennu jostain sisält, joutuu vääntelee vähän välii sit et pitää
ton verkkovirran pääl. akku kun ei kestä ku max. 2-3h, riippuen mitä tekee koneel. täytyy siis
ostaa piuhaa.
vituttaa, että tänään tuli taas riippuvaisuus-kohtaus. Jos en ota päihteitä, niin sit pitää saada jotain muuta heti äkkii välittömästi ja vähän vitun nopeesti. No eihän se niin mene. Hohhoijaa. Pershärö vituttaa. Mutta olisinko mä jotenkin ehkä skidisti pääsemässä sinuiksi tänkin asian kanssa, kun nää “kohtaukset” menee kuitenkin ohi nopeemmin enkä tyyliin lähde vetään lärvejä, kun en saa sitä mitä haluan. Nyt ei siis ahdista enää eikä itketä. Kyllä saa mies olla aika kärsivällinen mun kanssa, mutta onneks hän tietää, että kärsivällisyyttä vaaditaan sitten minultakin, kun hänen mörkönsä puskevat päätään esiin…joo. 3 päivää juomatta.
Ihan mielenkiinnosta, mitä on “hevosentiputtaja” ?
kysyy nim. “Epätietoinen hämeestä”
Ah. No toi annos kyllä alkaa jo tiputtaa heikompia