Sain tänään tietää että korvaushoitoni siirretään eri paikkaan. Sieltä kun lääkettä hakee, niin on aikalailla vittumainen ympäristö. Pihalla monesti päivystää kaikennäköistä porukkaa ihan pihalla ja tulevat vaatimaan lääkkeitä tai sitten yrittävät vaihtaa niitä joihinkin vitun autostereoihin. Olisin mielummin hakkenut lääkkeeni sieltä missä nytkin asioin. Terveyskeskukseen mua ei ihan helpolla siirretä, ku on ollut muutama moka noiden lääkkeiden kanssa. Nyt saan sitten maksaa virheistäni. No, katsotaan miten siellä käy, ja aikaa on vielä kolme viikkoa… VITTU!
Mulle pikkuvaiva, eli allergia. Niente allegria, heh heh. Niisk niisk.
mua vituttaa tää mun tunnevammaisuus. se on ihan peräsuolesta. vaikeuttaa mun ihmissuhdetta. joutuu tosissaan tekee duunia, että pysyy pää kasassa. Kova homma. mutta nää kohtaukset menee ohi. se vähentää hieman vitutusta. Mutta pikkasen liian lähellä äärirajojani menen nyt taas näis parisuhdejutuissa…pkle
BOOOORING…
Melkein kaikki punaviini meni illan euroviisukarsintoja katsellessa eikä tilillä ole kymppiäkään rahaa loppukuuksi. Lisäksi en päässytkään autokyydillä apteekkiin hakemaan rivatrileja ja tenoxeja eilen, kun jämähdin kaverin luo kaljaa kittaamaan, joten tänään sama reissu on edessä kävellen ja ulkona on KYLMÄ.
^ Punkkua, ja tonkkakaupalla, tuohon touhuun tarviikin!
Waldo´s People… ei jumalauta! Right back to the 90´s!!!
Suomen kohdalla se suurin, vuosittainen euroviisujen jännityksen aihe onkin et “paljonko tänä vuonna joutuu häpeemään”? No, eipä niissä muissakaan ehdokkaissa mitään kehumista ole…
Eilen kävin kaverin luona ja siinä pöydällä lojui sellainen tyhjä piripussi. Siinä kuitenkin näytti olevan aikalailla valkoista jotakin jäljellä, joten spuulasin sen. Ei se kyllä toiminut. Nyt sitten juuri tänään oli seulat addiktiopolilla. Nyt sitten pelkaankin, että jos seulassa näkyy piri, lennän ulos asuntolasta, jota voin jo kodiksi sanoa näin tumiota odotellessa. Ei se kyllä siis toiminut millään tavalla, joten seulassa näkymisen riski on kai pieni. Nyt vaan saa jännittää huomiseen asti. Vittu kun pitää olla tyhmä! Jos jonkun ei minkään takia lennän ulos, niin haen heti mutkan ja ammun itseni. For real…
Oksettaa. Päässä pyörii. Onse kyllä jännä!
Vittu noita puhelinmyyjiä perkele. “Tääl on Matti Mutikainen Painonvartijoista hei!” “Täällä on Sonja Söpöliini Elle-lehdetä hyvää iltaa!” ARGHHHH Sitä paitsi mua ahdistaa. Onks täs joku hypomania-jakso taas alkamassa. Mä en jaksais millään nyt. Helevetti sentään. Tekis mieli itkee ja huutaa ja paiskoo tavaroita seinään. Ei jaksa. Sitkeesti yritän olla juomatta. Polttaa en viitsi kun on noi seulat psyk.polilta. Miksi jaksan tsempata, kun tää on taas näin paskaa. Kyyneleet valuu valtoimenaan. Pillitän tääl yksikseni ja oon ihan maissa. Voihan fuck.
^Höh ei oo ketään ketä kuuntelis.? Koita tsempata välil on huonoi hetkii mut paistaa se aurinko
joskus risukasaankin. Ei sanan varsinaisessa merkityksessä mut tsemppivä vaa!
Mua vituttaa suuresti se et huomen pitää kattoo joku “työ” paikka ellen sit mee kuntouttavaa työtoimintaa.
En siis todellakaan tiedä mikä se on mut pitää huomen selvitellä asioita. Pakko yrittää ponnistella ja
yrittää jaksaa tätä paskaa ettei mee liian ykstoikkoseks tää elämä. Kulissit, haa
Vituttaa noi ärsyttävät mainokset täällä foorumilla… >=[
Miksi mulla ei näy mitään mainoksia? Mä käytän Firefoxia…
Mullahan ei saisi näkyä muuta kuin bentsot ja bupre elimistössä. Saan Rivatriliä kokonaiset 3mg vuorokaudessa polilta. Nyt oli sitten pari viikkoa sitten otettu bentsoerotteluseula, enkä edes tiennyt asiasta mitään! Sieltä löytyi:
7-aminoklonatsepaami (tämä taitaa olla se Rivatril)
7-aminonitratsepaami (tämä on kai Insomin)
nordiatsepaami (en edes tiedä, kertokaa)
oksatsepaami (Opamox)
tematsepaami (Tenox)
Sitä se tekee kun joutuu syömään jokaisen bentson mitä tarjotaan, että pysyisi pää kasassa.
Tämä testi on otettu 27.4.09. Nyt pitäisi sitten varmuuden vuoksi syödä vastedes pelkkiä rivoja. Perkele! Kun lennän asuntolasta ulos jos on MITÄÄN ylimääräistä.
Voi damn! Mä oon jo ihan tottunut exploderiini…
Mun puhelin sano sopparisa irti. Käynnistän puhelimen, lukee vaa NOKIA, ja siihen tilttaa.
se, että ahdistaa.
Vituttaa se että ajattelin olla selvinpäin ainakin viikon.
Se meni päin helvettiä kun nappuloita tulee naaman eteen.
En pystynyt hillitsemään itseäni, katkolle?
ei jaksa oikeen kelaa sillee meininkii mulla , vittumaista ehkä joo…mut ei mulle kyl ainakaan, love it
Ei pelkästään tänään vittumaista, vaan koko ajan. Mulla on yksi juttu menossa hovioikeuteen ja kaksi juttua menossa käräjille. Tämä on todella rassaavaa, kun ei pysty asuntoa hommaamaan (asun asuntolassa, missä kyllä viihdyn). En pysty myöskään alloittamaan mitään työtä tai koulutusta, kun ei vaan vittu tiedä milloin joutuu istumaan. Elämäni on tällä hetkellä vaan sitä, että odotan aamua, että saan lääkkeen. Ja sitten taas odottamaan seuraavaa aamua. Onneksi olen taas mukana NA:n toiminnassa jonkin verran. On sentään jotakin sisältöä elämällä, kun en enää suostu kentälle lähtemään touhuamaan.
Ei helvetti oo elämä nyt ihanaa. Eilen vielä oli ku hain taas tohtorilta dropit. Mutta kuten joskus ennenkin on käynyt tuli niitä maisteltua vähän
turhan paljon. Olo oli taivaallinen, kunnes jossain vaiheessa olin kaivamassa p uhelinta, että sais itsensä “hereille”, sain todeta kadottaneeni koko härvelin. Nyt on sit puhelin mut ei numeroita
… elämä on sitten ihanaa