.
Tota Maguksen törkeää ja ala-arvosta kommentointia viitti edes kommentoida pahemmin, turhaahan tommosta hermoheikkoo on yllyttää yhtään. Ja joo, oon antanut olla tän foorumin aikalailla poissa kuvioista, tää on niin sensuuripainotteinen ja toiseks kun sinä viihdyt täällä, niin antaa sun pitää Kuninkaan pallia täällä, se tuntuu olevan niin tärkee sulle
Vittumaista tänään oli huomata, että lääkärini aikoo lopettaa mun bentsot kokonaan. Lekuri kuvittelee, että bupre korvaa bentsot. Asia ei ole niin, kuten täällä varmaankin kaikki tietävät. Mä tarvitsen bentsoja! En päihteeksi, vaan selvitäkseni joistakin todella vaikeista olotiloista. Kai se pitää sitten kadulta ostaa bentsot… Menee vähistä rahoista aika paljon, kun tarvitsemani ryynit makssaa kuitenkin jonkin verran… Ainakin tässä kylässä. En voi mennä myöskään yksityiselle puolelle kerjäämään bentsoja, kun on pakollinen apteekkisopimus päällä. Vittu! Tänään ostin sitten oikeastaan pakosta telapurkin - 100kpl 2mg Xanoreita - ihan kohtuulliseen hintaan. Nyt vaan on taas se vaara, että syön niitä liikaa. 2-3 päivässä pitäisi riittää.
Katsotaan miten äijän käy…
Ohoh, onpas täällä ollu voimakkaita sanoja ihmisillä sanottavana. Täälläkö ei haukkumisia sensuroida pois? Aika ikävää. Mun mielestä te kaikki kolme (3) ootte aika kivoja ja ois hauska, kun tajuisitte itekin sen. Mut ei se estä mua tykkäämästä teistä, vaikkette tykkää toisistanne. Kuitenkin uskoisin maailman olevan parempi, jos tollaset turhat haukkumiset ja muut jätettäs pois, etenkin tällasista yhteisöistä. Pahaa mieltä ne korkeintaan aiheuttaa (no ja joskus huvitustakin), mut harvemmin mitään pohjimmiltaan hyvää tai kehittävää. NIin toi on mun mielestä vähän *****maista. Ois kivaa, kun kaikki sisästäs sen kultaisen säännön eli “tee toisille niin kun toivosit itselles tehtävän”. Siinä on haastetta, etenkin humalassa ja omassa ketutuksessa, mutta silti. muisk
^ Etkös nyt kumminkin ihan inasen verran ylimitoittanut reaktiotasi…
last king of the universum
Aijaa, juu haukun ja halveksin tässä edelleen naista vaikka anteeksi jo pyysin hölmöilyä. Kommentti oli sinulle ja nopeasti tuli reply, linjoilla kyttäämässä heti. Mutta ihan totta, ei magusta kannata härnätä ja antaa hänen sanoa viimeinen sana. Se oli tältä erää taas tässä.
ehkä vituttaa…
SAATANAVITTU!
Velvollisuudet jotka pitää otteessaan, niin ettei voi vaan kirmailla ihanassa keväisessä auringonpaisteessa.
JA SAAMATTOMUUS A H D I S T A A.
Voi tylsyys!
-Tajusin, että mun kämppis on aika vitun egoistinen ja narsistinen persesoona
-KELA ei oo ilmottanu mitään
-Viikon päästä rosis vittumaisesta, vanhasta ja turhasta paskasta
mm.
On se vittumaista nähdä ku vanha kaveri rupee vetää pirii ja siitä tulee täys rotta sen jälkeen. Miten muuten mukavat ja kaikkien kanssa toimeen tulevat ihmiset voivat olla niin heikkoja että rupeavat sitä saatanan paskaa vetämään oikeen urakalla.
Pitäis saaha paukut väsättyy mut sytkärin perkele ei toimi ku se on tippunu vessan pönttöö
ja kaikkee muuta hauskaa. eli tulta pitäis kehittää. ei kellää ois lainata.?
no hellan siin levyllä voi tietty lämpätä nokareen ja sit kyhätä mut siihen bonkkuu tulta. prkl.
Voi prkle, ei löydy piuhaa et sais puhelimeen uutta musiikkia mukaan reissulle!!
Pitäis saaha paukut väsättyy mut sytkärin perkele ei toimi ku se on tippunu vessan pönttöö
ja kaikkee muuta hauskaa. eli tulta pitäis kehittää. ei kellää ois lainata.?![]()
![]()
no hellan siin levyllä voi tietty lämpätä nokareen ja sit kyhätä mut siihen bonkkuu tulta. prkl.
Leivänpaahtimesta paperisuikaleella
Nyt kun sain hommattua pari päivää sitten bentsovarastooni reilun täydennyksen, niin huomaan tehneeni virheen. Ajattelin ensin että pystyn niitä kohtuudella popsimaan, mutta jo eilen meni reilusti yli. Nytkin ne ryynit suorastaan huutelee tuolta kaapista, että “tule syömään meidät, niin olosi paranee”. Taidan myydä loput pois, ettei tule tehtyä mitään typerää ryynipäissäni. Viime juhannuksena ryöstin apteekin, ja sain siitä aseellisesta ryöstöstä ja huumausainerikoksesta ihan kivan tuomion. Ja nyt on vielä kaksi juttua tulossa käsittelyyn. Asianajajan arvion mukaan joudun istumaan 6kk-18kk. Parempi hankkiutua ryyneistä eroon, tai antaa ne jonkun kaverin taakse pienellä palkalla. Onneksi on sellaisia kavereita, joihin voin luottaa.
jos tietäis mikä tän vitutuksen sai aikaiseksi, niin sille vois tehdäkin ehkä jotain…mutta yritän kestää ilman että sekoitan pääni. ikävä kyllä on aika kova ja helpottaisi jos olis se toinen täs vierellä…seköhän mua täs sit vituttaakin…ikävä byäääh
Kahvi loppu Niinkö ruokakii. Hm. Jollain skipattava tää päivä. Lyrica? ja tästä päivästä ei paljolti muistoja.
Niillon oma elämä elettynä ni pitää elää muiden. puuttumalla asioihin.
Mun CD:n poltto-ohjelma (vai mikä sit viralliselta nimeltään ikinä onkin?) vaan vittuili mulle, ja tuhos kolme levyä peräkanaa!
Ja vuorokausi-rytmini alkaa menee ihan päin helvettiä…