Vittumaista tänään?

^ Juu, mut riippuu päihteestä, mikä on vastaus? :sunglasses:

viina: vastaus on JUU PIDÄ KII. savut: ÄH UNOHDA hitaat: TÄH?KUKA? nopeet: joo joo juu juu aivan tykkään tykkään todelllllaki

lääkkeet: BLÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄHHHHHH

minkäs valitsen? yks houkuttelee eniten…

Vedä jyräpaukut ja ajattele: JOOOOOO :smiley:

Aina pääsee irti, jos ei toimi, mut ei voi tehdä omelettia rikkomatta munia! :mrgreen:

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :laughing: :laughing: :laughing:

Sama kuin eilenkin, ja sitä ennen jne…

MEITSI. Kämppä karmeessa kuosissa 2 vikkoosen toiminnan jälkeen… Kaikki vaatteet likasena kasassa lattialla. Ei oikeen safkaa ja tietää et ei jaksa kauppaan. Tai siivotakkaan varmaan. Moraalinen darra. Tuntuu et hampaat tippuu suusta, varmaan joku ientulehdussaatana. Pienet asiat kasvaa taas jättiröykkiöiksi ja jyrää meitin :cry: Nojoo mut onneks osaan varmaan kanavoida “Haitakaa vittu!”-fiilikseni niskastani kiinni ottamiseen.

Mulle onneks ollu aina helpompi kelaa “Haistakaa vittu mä näytän teille mistä mut on tehty!” Kuin “Haistakaa vittu mua ei kiinnosta mikään!”. Jälkimmäisellä tyylillä voi olla huonot seuraukset… ainakin itseni"tuntien".

mohna pihas ja lämpömittari näyttää -1 pakkasta…

tässä tapauksessa käy heikille kylmät työpaikassa kun ei ole yhtään kaijaa, se reissu missä heikki testaa on talven kynnyksellä vasta ja suuntautuu viroon ja sen nimi on osa-vuosi katsaus (en kuulu heikkeihin) se aika eletty jo kun viron tyttö aiheutti väristyksiä… booooring life…

Unohdin sittenkin mennä jonnekin, minne olisi pitänyt aamulla mennä! Olikin herätessä sellanen kutina et jossain mun pitäisi nyt olla, jossain muualla kuin täällä peiton alla. Mut ei, jatkoin vaan unia kun en keksiny et missä muka…
Pitäisi vaan aina luottaa vaistoonsa!

Vituttaa lyrican hehkuttajat. Kohta niitä ei määrätä sairaille
oikeeseen tarpeeseen.

Vituttaa sossun toiminta taas niin paljon et huhhuh vieläkäätullu massii, aina myöhässä prkl :angry:
Nyt saa taas viikonlopun ilman rahaa kärvistellä :S

Ei rahaa, ei tupakkaa. Laatikossa vain puolikas riva. Tulee varmaan hieno viikonloppu.
Onneks on sentään ruokaa ja kahvia. :confused:

:imp: Ihminen, joka ei suostu näkee et itsessä vois olla yhtään mitään parannettavaa. Joka ottaa kaiken itseensä kohdistuvan kritiikin mustamaalaamisena ja syyllistämisenä. Ei koskaan ääneen tunnusta tehneensä mitään väärin, tai kohdelleensa toista epäoikeudenmukaisesti. Eikä ikinä pyydä anteeksi.

Ei ymmärrä että virheet ovat inhimillisiä ja että jokainen meistä tekee niitä. Hänelle ei siis saa huomauttaa niistä, sillä se on julmaa, perusteetonta syyttämistä.

Ja jos joskus omassa pikku mielessään ymmärtääkin tehneensä virheen, ei sitä ainakaan voi myöntää ääneen. Sehän olisi ihan kauhea tappio ja luovutusvoitto toiselle. Tai jotain…

En mä tiedä mitä se on. Miksi ei voi myöntää kohdelleensa toista epäoikeudenmukaisesti, ja pyytää sitä anteeksi? Miksi ei anna toisen tuntea, että on pahoittanut mielensä ihan aiheesta? Jatketaan vaan hymyillen eteenpäin. Ollaan niinku mitään ei olisi tapahtunut, eikä asiasta enää puhuta. Piste. “Sun surulla ja ahdistuksella ei ole paskankaan väliä, jos minä muka olen sen aiheuttanut. Minähän en anteeksi pyydä. Se ei kuulu sanavarastooni.”

Se eittei ole sukkia. Tai sitten olen pilvessa. Saatanan kytat kun heratti 8klo…

Mulla onneks noi opioidit pitää allergiat loitolla, mulla on aina ollu tosi paha siitepöly/kaikkipölyallergia, mut sen jälkeen kun rupesin käyttää niin nokka ei oo enää vuotanut. Eikä se allergia oo mihinkään poislähtenyt, kahtena keväänä/kesänä oon ollu kuivilla ja sillon on joutunut kantamaan nenäliinoja rinkallisen mukana, ja aamuisin kun herää niin jouduin sokkona haparoimaan suihkuun pesemään silmät rähmästä. Onko kukaan muu huomannut samaa?

[Poistettu asiatonta tekstiä. -Päihdelinkin toimitus]
Syytä en tiedä, ehkä mikä vaikuttaa sen sit kertoo, kattois Foodota ja tekis ruokaa ni ei vituttais.

Ihan pakko nyt puuttua asiaa, vaikkei tää mulle ehkä kuulukaan…

Mut siis et mitä helvettiä? Sua vituttaa joku ihminen, mutta et kuitenkaan osaa edes perustella vitutuksesi syytä?! :open_mouth: Eli tämä ihminen ei siis ole tehnyt tai sanonut sulle yhtään mitään, ansaitakseen sulta tollasta ilkeämielisyyttä? Tää taitaa nyt kyllä olla anteeks-pyynnön paikka sulla kirkas…

Iso paha hiki tulee kainalosta ulos.

Oho, en edes muista moista, alkoholi kyllä vie muistin, siksi sitä ei kannata paljon käyttääkkään.

Toi dark magus pelleily, kaiken kokenut ja elämän viisas tietäjä. Näyttää siltä, että hetki taas vietettävä plinkissä pitämässä viihdettä yleisölle, dark magus tulee laukomaan niitä ja itse verbaalisesti huonona koitan vastaväitellä :wink:

PS. Magus toi nörtiksi haukkuminen on vähän naurettavaa ja itseensä sotivaa mollausta, nykypäivänähän kaikki on nörttejä ilmeisesti. Tietokoneet ja laajakaistayhteydet on lähes kaikilla, aivan eläkeläisiä lukuunottamatta, tosin monella heilläkin ja tietävät vielä tietotekniikasta yms aika paljon, informaatiotulva on karmea. Joten jookosta jos se nörtti jätetään taka-alalle. Tai voit toki käyttää sitä haukkumasanana jos et muuta fiksumpaa keksi :wink: