Vittumaista tänään?

oon ihan selvin päin mut humalassa. alkoholi on niiiiiiiiiiiiiiin perästä. yök.

Unettomus, prkl… :imp:

Ei saa nukkua vaikka nukuttais vaikka koko päivän, puolikuolleena pitää raahautua lämpimien vällyjen välistä ulos kylmään ankeuteen… :frowning: Onneks ei oo enää pimeetä!

väsyttääääää…lievä ahdistus. join sekä pe että la. että ihan itse aiheutettu ahdistus. miten hitossa mä saisin tän juomisen nyt laskusuuntaan, kun ei jaksa näitä oloja…nyt on PAKKO tsempata. Tavoite ensin: vain kerran viikossa alkoa ja sit vois asettaa jonkun max-annosrajan. pläääh…

Mulle on pahamhtanu jostain ihan törkeet allergia oireet luuloen et se on kyl paju… Mut vittu ei oo koskaa aikasemmin ollu minkäänlaisii allergioita tai noh ihan pient heinä nuhaa joskus mut nyt kutittaa silmii ja nenää niin perkeleesti ja räkäki valuu ku jollain urpolla :confused:

^Tiedän tunteen. Ite katsos oon allerginen kaikille mahollisille siitepölyille, ja kesät oon ihan tukossa.
Silmät rähmii, aivastuttaa ja nenä vuotaa. Lääkäris käynti kannattaa sunki kohdal tottakai jos et oo viel
käyny allergiatestei antaa ja kertoo vaivoist ku niihin on olemas ihan tehokkait lääkkeitä mitä saa aikas helposti,
ne kun ei mee päähän. Kestine- niminen lääke on mulla toiminu jo monta vuotta, auttaa ainanki nuhaa hyvin.
Nasonex- nenäsumutetta kandee myös pyytää, tosin tää kuuri on suositeltu alottaa muistaaksein kk ennen
siitepöly kauden alkua. Sit on tietty näit silmätippoja/geelejä, jos silmät rähmii niin et aamusin et saa
silmiis kunnol auki, ku on kuivunut rähmää niin paljon.

Paras noista kaikista mun omal kokemuksel toi kestine. sitä saa myös velotappeina mansikanmakusena.
(siis liukenee suuhun 5sek, vahvuus 20mg.) Nykyäähän on myös niitä joitain “siedätyshoitoja”, noille
siitepöly allergioille sitäki voi kysästä lääkäriltä, jos se allergia on joka kesästä (pitkään jatkunutta),
mut niis on sit se hoitoaika mahollisesti jopa vuosia. Itekki pitäs tota käydä kysäsemäs.

Noi allergiaoireet on vittumainen joka kesänen riesa, ja niistä ei tarvi kärsiä,
ku just sen takia niihin on keksitty hyvät lääkkeet jolla ne saa pois…

edit. Niin, vittumaista: päätä jomottaa :imp:

Olo.

Samat asiat ku eilenki.

.

Huonosti nukutun yön aiheuttama väsymys :frowning:

PRKL!!!

38,6 astetta kuumetta. Ja olis vaikka kuinka paljon asioita joita pitäisi tehdä. No, ehkä nyt on järkevintä laittaa oma terveys ykköseksi järjestyksessä.

:laughing: :laughing: Taitaa olla aika yleinen ilmiö, tavalla tai toisella!
Mut joo, ei oo oikeesti kivaa…

Voi paska! TAAAS kiire! Vaikka herää 2 tuntia ennen lähtöä, niin silti onnistuu aina saamaan kiireen aikaiseksi?! Ja aaaaina myöhässä! :blush:

Vanhat asiat kummittelee… Luulin että asiat ovat jio selvät kyseisen henkilön kanssa, mutta nyt joutuu taas “sotimaan” :imp:

Tekee mieli vetää ihan karseet koomat huomenna. Ei hyvä. Nytkin viinilasi kädessä, kun en muka muuta keinoa keksinyt. Siis viinahimoahdistukseen tai mihin tahansa päihdepulaanhan ei auta ku se päihde. Onpas taas oivallus. Ootteko tätä tienny ennen…Onneks huomen duunia vielä, niin sen avulla pystyn olee iisisti tämän illan. Mutta jumalauta että tekis mieli kärytellä mieli kosmokseen koko pääsiäiseksi. Viuuuuuuuh vaan ja morjens ^^^^^^

Voi helevetin kuustoista!! Ihan turhaan raahauduin silmät ummessa velvollisuuksien pariin… :imp: Ois vaan pitäny jäädä nukkuu ja unohtaa koko paska…

miks mä oon tääl duunis? tää on niiiiin persiistä… :imp:

Rento duuni jos koneella saat olla :slight_smile:

totta välillä. välillä ei. suhteellinen käsite tuo rentous… Sanotaanko että erittäine itsenäinen duuni :slight_smile:

Mua vituttaa se, että mä en tiedä pitäiskö ottaa vai jättää. Mieshuolia. Sydän sanoo juu ja ei. Kuten aina. Auttaisko päihteet ratkaisun löytymisessä :question: :sunglasses: JUUUUU :mrgreen: