itseasiassa pystyn kyllä samaistumaan osittain fernetin vuodatukseen… tuntuu että asiallisiinkin kysymyksiin
tulee vastauksena alkuun hassu hymiö
, jonka jälkeen alkaa tilitys miten typerää ja vastuutonta
on nykyään “nuorison” päihdekäyttäytyminen, ja loppuun tietysti joku naseva paskantärkeä latteus… (tunnistaakohan joku itsensä )
näitä juttuja on tullut lueskeltua monta vuotta, enkä tällaista klikkiintymistä ole täällä ennen nähnyt, ikäväähän se
on että vakiokirjoittajien määrä on tipahtanut osaksi sen toisen foorumin myötä, mutta eipä tällainen meininki
kyllä uusiakaan kirjoittajia paikalle houkuttele…
Kehua varmaan pitäis ja silitellä päätä, et nuoriso vois hyvillä mielin jatkaa ittensä ja elämänsä tuhoomista.
Kaikki mukaan koukuttumaan…
Taitaa olla peräti salaliitto?
Nähdä erään ystävän luisuvan subu-koukkuun. Itse en ole jäbälle mitään vienyt, mutta kaveri vetää jo joka päivä subua. Ja on myös opetellut rännittämisen. Eikä usko mun puheita (mulla 10 vuotta subun käyttöä takana, nyt k-hoidossa).
Päihdeongelma ei poistu koskaan, sitä kantaa mukanaan koko loppuelämänsä…Ei voi koskaan olla 100% varma, ettei retkahda…luuletko, että kuivilla oleminen sitten on helppoa?
No ei, mut sen verran löysii heittoi oli, et piti vähän kommentoida.
Lähinnä tarkoitin asiallista vastausta asialliseen kysymykseen… onko tosiaan niin hankalaa vastata sitä omaa mielipidettä ilman juuri tuollaista “oman elämän tuhoamis”-läppää?
usko pois, kyllä se päihteiden hallittu hupikäyttö joltain onnistuu.
Tuo salaliittoläppä meni kyllä aivan ohi.
ja itse ainakin puhun juuri tästä saunan porukasta.

Lähinnä tarkoitin asiallista vastausta asialliseen kysymykseen… onko tosiaan niin hankalaa vastata ilman sitä omaa mielipidettä ilman juuri tuollaista “oman elämän tuhoamis”-läppää?
Tätä touhuu on sen verran kauan tullu kateltua, ettei mitään illuusioita kaman vetämisen suhteen suhteen oo!
Riippuvuuspotentiaalin omaavat sortuu turhan usein, ja päätyy ennenaikaiseen hautaan, tai tappamaan itteään hitaasti keskioluella, ku ei enää jaksa säätää.
usko pois, kyllä se päihteiden hallittu hupikäyttö joltain onnistuu.
Siit ei ikävä kyllä oo mitään hyötyä niille, jotka ei siihen pysty.
Voisit sinäki koittaa herätä ruususen unesta?

Tätä touhuu on sen verran kauan tullu kateltua, ettei mitään illuusioita kaman vetämisen suhteen suhteen oo! .
Voisin sanoa samaa. enkä lähde mihinkään “meidän isi veti herskaa jo 50-luvulla”- väittelyyn onko mun sanomisilla sen enempää painoarvoa kuin sinunkaan.
kokemus on osoittanut ettei se 40-v elämänsä vituiksi kamalla pistänyt metadoni-raunio oikeasti tiedä paskaakaan
elämänhallinnasta, kun puhutaan päihteistä ja miten niitä mahdollisesti voisi käyttää ilman että jonain päivänä tajuaa että kaikki on mennyt.
usko pois, kyllä se päihteiden hallittu hupikäyttö joltain onnistuu
Siit ei ikävä kyllä oo mitään hyötyä niille, jotka ei siihen pysty.
tästä olen samaa mieltä.
^ Sanoisinpa, et isyys on yks tekijä, mikä saa pitämään meteliä!
Huumepropaganda ketuttaa, mut niin ketuttaa käyttäjien löperöyskin!
Päihteitä käytetään useimmiten itselääkitykseen.
Esimerkiks fyysisen vamman aiheuttaman kivun lääkitsemiseen ei oo vaihtoehtoa.
Sielullisen tuskan lääkitykseen on! Ei tätä elämää oo helppo kestää selvinpäin, mut kamankäyttö ei paranna asetelmaa.
Ratkomalla syitä tulee käytöstä vähemmän pakonomaista!
KYL MUA KETUTTAA KATTOO, KU LAPSET TUHOO ELÄMÄÄNSÄ!
Ootkos ajatellu, et täällä käy niitä lapsia, jotka lukee tätä vailla kritiikin häivää ja pitää sua SANKARINA.
Lievä darra. Koko päivän nukkunut. Ei kiinnosta mennä töihin huomenna. On ikävä miestä ja huoli hänen jaksamisestaan. Ei oo telkkaria. Ei oo limua. Poltin eilen, vaikka pitäis pitää taukoa. höh.
‘Vuosisadan’ migreenikohtaus eilen. Toivon, ettei jatku sitä 3-5 päivää.
No se sama vanha hermoja raastava oppilaitos… Yritän paikata vitutusta pullalla ja kahvilla ja karkilla. Huonolla menestyksellä…
Ei ollukaan aamukahvin kanssa maitoa
Muutaman kuukauden terveenä ollut selkä alkaa nyt sitte taas vihoittelemaan, kun vakuutuksen korvaama fysioterapia loppui viime viikolla!
Lääkäri puol3, ja repsojen haku, taas saa ravata kaupungin laidasta laitaan, mut pakkohan se on.
Vittu perkele 299e sähkölasku tuli… noo nää remppahommat syö sähköä ku kompurat
sun muut huutaa tääl yötäpäivää, maksettavahan se on. Sossuu en kehtoo viijä tollasii.
^Jep, nimenomaa laminaattia lattiaan ja koko kämppä uusiks,
Mulla on ikävä
Subbareiden osto siirty huomiseen, ku sosku ei oo 2viikos kerinny käsitteleen mun hakemust!
Läppäri ilman kaiuttimia on ku minä ilman savua… ei toimi.
Miks bentsoista pitää mennä muisti? (Siis ainakin mulla, joka en syö niitä säännöllisesti.) Ärsyttävää! Muuten tilapäisesti hyviä lääkkeitä ainakin mulle, mut voi että vituttaa, kun ei muista kunnolla et mitä on kenellekin puhunut, tai mitä mulle on sanottu, tai vaikka et söin jo illalla sen karkkipussin…
Epätodellinen olo + huimaus. Hetkittäin rentoa vaappumista, mutta haluaisin sitä mielummin vain ajoittain, eikä viikon kestävänä tasaisena sekavuutena. Tämäkin täysin ilman lääkkeitä tai muitakaan ulkoisia substansseja.