Missä tällaisesta kerrottiin? Mihin suljettuihin siinä viitattiin? Vasta joku viikko(?) sit uutisoitiin et raskaana olevat päihdeongelmaiset laitettaisiin pakkohoitoon…? Vai ovatko “pakkohoito” ja “hoito suljetulla osastolla” jotenkin eri asioita?
Tää nyt menee aiheen vierestä, mutta onko se sit niin vakavaa…?
vituttaa et selkäranka on kumia ja sitten vielä säälin itseäni heikkouksien takia. viinaa viinaa ja hatsii. pää on pipi. hyvä duuni on ja tätä menoo ei kohta oo. eli ryhtiliike. vittumaista on myös se että olen ihastunut enkä osaa nauttia siitä vaan pelkään pahinta koko ajan. tyhmä ihminen. pöh.
Juuri nyt ei ole mikään vittumaista eikä tänään varmaan ehdikään olemaan, mutta huominen onkin ihan toinen tarina. Nyt pitäisi saadaa jostain rahulia niin show jatkuis ja elämä hymyilisi. Palkka tuli ja meni perjantaina
Olispa käteistä niin ostaisin lisää vauhtia… niin ja hieman hasista kanssa.
Lähdin kirppikselle katsoo löytyiskö jotain sisustus-juttuja. Alkoi (jälleen kerran) vituttaa se, millaista roskaa ihmiset myy, ja etenkin se millaisia hintoja niistä pyydetään! Järjetöntä! Löysin esim muutaman vanhan ja pölyisen feikki-mariskoolin, hinta 6-7€! Uutena niitä saa 9€:lla. No joo, onhan se jo kauan sit huomattu et kirpputorien idea jäi sinne 90-luvulle. Jospa sen pikkuhiljaa alkaisi myös hyväksymään…
No, annoin siis periksi, hyppäsin toiseen bussiin ja menin IKEAan. Turha näillä opiskelijan tuloilla yrittää olla eettinen ja ekologinen, kun lapsityövoimalla tuotettua kertakäyttötavaraa saa uutena halvemmalla, kuin vanhaa ja kierrätettyä tavaraa…
Pakkasta vain -22c…
No tulta laitettava uuniin, ensiks pitäis hakea puita niin perkeleesti, huh huh…
Sellaista tää omakotitalo asuminen on, tosin kun jaksaa puilla lämmittää niin huomaa
säästön sähkölaskussa. Eli onko se nyt edes niin vittumaista
Ehkä asun moninpuolin kalliissa Turussa, joo. Tykkään kyllä vanhoista esineistä, mut kirpputorilöytöjä en tee koskaan. Olen tullut siihen tulokseen, et siihen tarvitaan jonkinlainen erityslahja/ -kyky, jota mulle ei vaan ole suotu… Niinku esim. kärsivällisyyttä, et jaksaa vaan penkoa vaikka ensisilmäyksellä kaikki näyttäisikin olevan pelkkää romua.
vituttaa et oon niin levoton ja et täällä duunissa on niin paljon levottomia sieluja ja mun pitää niitä ymmärtää ja hoitaa, vaikka itse olen hoidon tarpeessa. ja ärsyttää et yhdel ei oo puhelinaikaa, niin mun pitää tekstailla ja soitella. aikuinen ihminen pkle.
oli näin – lähellä etten lähtenyt baariin. “juomaan limua ja kuuntelee live-musaa”. näin selitin tos äsken yhdelle kaverille…sit tajusin: muija huijaa itteltään aivot solmuun ihan pokkana!!! heheee…juomaan limua my ass. teki mieli tsiiderii. vituttaa et yllättää ittensä huijaamasta itteensä!
mies otti asian hienosti, eikä lähtenyt karkuun. ens viikolla menossa juttelee lekuriin aiheesta, et miten täs edetään. hiton huono tuuri mul käyny, mut olo paljon parempi kuin viimeksi kun tänne kirjoitin.
nyt vituttaa kun telkkari pamahti yhtäkkii. ihan tosta noin vaan, naps.
vitun hermosärky… vuoden jo kituuttanu ilman aineita ja ei mitään toivoo näköpiiris et kipu joskus lakkais…
haudassa toivottavasti ei enää vihlo, revi, pistele ja ties mitä…
vois piruuttaan soittaa kipupolille et onko ne löytäny googlesta lisää lääkkeitä mulle