–
Ahistaa. Ahistaa niin paljon ja sitku ei oo mitään virikettä saatana ni joutuu pohdiskelee ja kelailee näit oman pään sisäisiä demoneja yksikseen… lääkkeetkään ei tunnu auttavan. Niistähän tää tietty osittain johtuuki. Ahdistusta voin kyllä purkaa hakkaamalla vittu vaikka seiniä, mutse on ihan perseestä. Jos iskis ton lasioven tosta olkkarista paskaks, se vois helpottaa.
tekis mieli hajottaa. purkaa agressioita rikkomalla. hajottamalla tän maailman. vituttaa joo.
ahistaa joo. ottasko vähän lääkkeitä lisää ja miettis sit uudelleen. elämän tarkotusta on hassu kelailla tässä olo tilassa, koska paljoo niit tarkotuksii ei löydy. tässäkää nyt sit taas o mitää järkee, no, tulin kertomaan että järki se lähtee ehkä jo piakkoin.
Mut jos kyseessä sattuu olee influenssa, niin ota iisisti! Iteilläni oli mokoma juuri äskettäin ja tramboissa sitä en huomannut (tai jostain muustakin syystä)… sitten tulikin jo jälkiseurauksia ja oltiinkin hospitaaletissa muutama päivä.
Jos kärsit pahasta närästyksestä tms. vatsaongelmista ja lääkkeinä on esim. Nexium (niinku mulla on) niin banaanit tyhjään vatsaan on pahasta. Mutta noi oirejutut on niin henk.kohtasii…
Mutta koita parantua Lentsusta!
Tänään tuli postissa oikeuden tuomio rikoksestani: 7 ja puoli kuukautta ehdotonta vankeutta. Nyt ei auta muu kuin valittaa hovioikeuteen ja katsoa jos pääsisin yhdyskuntapalveluun. Valituksessa voi mennä noin vuosi, ja jos sen ajan olen ihmisiksi, todennäköisesti pääsen yhdyskuntapalveluun. Linnaan en enää halua. Olen siellä joskus viettänyt joitakin kuukausia. Onneksi sentään korvaushoito toimii myös siellä, mutta on hankalaa kun jokainen tyyppi tulee kinuamaan subua. Jotkut saattavat jopa yrittää kiristää subua. Mutta sitä on mahdotonta piilottaa tai viedä muualle. Se annetaan jauhona ja valvonta on tiukkaa.
Mutta tänään-linnatuomio odottaa.
Tuli kaverin kanssa eripuraa (lievästi sanottuna). Tai oikeastaan se alkoi jo lauantaina baarissa. Mulla paloi pinna, koska en voi sietää typeriä ihmisiä!! No, en ole itsekään aina tosiaan mikään neropatti… Mut yritän edes seurata mitä ympärilläni pyörivässä maailmassa tapahtuu, ja osallistua siihen jollain panoksella! Vituttaa ihmiset, joita mikään ei kiinnosta, mitään ei arvosteta, eikä koskaan ole tullut mieleenkään, et elämällään vois tehdä jotain muutakin kuin röhnöttää kotisohvalla ja töllöttää telkkaria, ja maksattaa ikuisesti kaikki työtätekevien palkoista perittävillä verorahoilla!
Tänään se riita sit jatkui tekstareiden muodossa. Sorruin itsekin lapsellisiin, naljaileviin ja ilkeämielisiin viesteihin. Onneks osasin kuitenkin (kerrankin!) katkaista se suht aikaisin. Se on kuitenkin niin keskenkasvuisten touhua, eikä aiheuta kuin negatiivista energiaa varmasti molemmille osapuolille. Tai ei siitä mulle ainakaan oo koskaan mitään hyvää mieltä tullut. Jostain syystä vaan viha kuohuu välillä niin, et oman mielenrauhankin kustannuksella on pakko satuttaa toista… Yleensä mulla on ollut pahana tapana pyrkiä aina saamaan “se viimeinen sana”, tällä kertaa osasin antaa periksi! Se oli voitto mulle itselleni, ja kuuluisi oikestaan tonne päivän positiivisten juttujen joukkoon.
ensin tän viestin piti tulla positiivista tänään- topikkiin. tein tossa uudenvuoden aikaan päätöksen lopettaa kaikki huumeilla pelleily kun tapasin ihanan miehen joka ei käytä. olen pitänyt sen päätöksen, mitään en ole nenääni vetänyt tai suoniini tykittänyt, enkä muutenkaan mitään paskaa kiskonut. sen miehen kanssa on sujunut hienosti ja elämä on tuntunut tosi makeelta pitkästä aikaa.
tänään sit sain tietää sairastavani c-hepatiittia. tuntuu tosiaan et nyt sitä rankaistaan sitte kovimman kautta kaikesta mitä sitä on tullu tehtyä. oon ymmärtäny et toi tarttuu harvemmin seksikontaktissa ja en ole koskaan käyttänyt muiden vermeitä. mut kai se niin on et poikkeus vahvistaa säännön.
nyt sit odottelen et se mies tulee käymään ja saan kerrottua sille. vittumaista laittaa peli poikki kun tykkää toisesta hirveästi.
Voi ei, oon tosi pahoillani sun puolesta! Mutta ei hepatiitin takia kannata lupaavaa suhdetta poikki pistää!! Siitä ei välttämättä ole minkäänlaista haittaa normaalissa elämässä. Moni voi sairastaa tautia vaikka koko ikänsä, koskaan siitä tietämättä. Se ei siis välttämättä oireile millään tavalla, ja tosiaan ei tartukaan kovin helposti normaalissa elämän menossa. Se, että et ole koskaan käyttänyt toisten vermejä, ei tarkoita että olisit välttämättä saanut sen seksissä. Se voi tulla esim. aineesta(?!), tai sit jostain mitä ei vaan koskaan saa tietää.
Se on tosiaan hyvin outo sairaus. Itelläkin on ollut tartunta, mutta mulle tapahtui se “ihmeparaneminen”. Oliko nyt joku “spontaani parantuminen” se termi. Ja se tapahtuu itse asiassa suht monelle. Jos en nyt ihan väärin muista, niin n. 25%:lta tartunnan saaneista se lähtee pois tosta vaan. Toki, mä en saa esim. koskaan mennä luovuttaa verta, eli ei se siis ihan kokonaan voi poissa olla. Mut on hyyvinhyyvin pieni mahdollisuus, että joku toinen voisi saada musta tartunnan, ja lääketieteellisessä mielessä olen parantunut. Ja sit on aina olemassa myös interferoni-hoito. Oon kyllä ymmärtänyt et hoitoon ei pääse tosta vaan, jos hepatiitti ei oireile millään tavalla. En tiedä miten on oikeasti…? Varmasti tapauskohtaisia juttuja.
Jos saan antaa neuvon, niin se on et älä ihmeessä toista C-hepatiitin takia jätä! Ei se mikään sellanen tauti ole, että sen takia pitäisi nunnaksi ruveta. Tietenkin pitää olla rehellinen ja kertoa siitä, niin et voi sit yhdessä miettiä miten sen kanssa toimitaan. Ja jos se mies nyt ihan hirveesti pelästyy, niin voihan se siitä sit lähteä.
Toivottavasti asiat selviävät parhaimpaan suuntaan!
Sain juuri kuulla että rakas pappani on joutunut sairaalaan kovan kuumeen sekä virtsa ei tule
Juuri viime viikonloppuna kannoin toisen pappani hautaan…
Ei pitäisi manailla, mut…
Kyllä potkii ja lujaa…
Jep, samaa mieltä kuin iina…Tietääkö se mies, että oot käyttänyt? Rehellisyys aina kannattaa, mutta harkiten. Monella suomalaisella on C-hepa, vaikka eivät ole koskaan käyttäneet huumeita. Mäkin kuulun siihen pieneen ryhmään, keltä se ‘poistui’, ts, en tartuta. Otata PCR-verikoe, joka kertoo, oletko tarttuja…Mut voimia sulle!
huomenna hautajaisiin…voi ahistus.
Rupee taas vähitellen vituttaa ku ei sossunmassei näy vielkää, vittu aina tulee myöhäs massit
Toivottavasti tulis tänää, pitää toivoo parasta…
Vituttaa suuresti olla invalidi henkisesti ja kaiken lisäks niin perkeleen saamaton.
Miten ihmisestä voikin tulla niin saamaton, ettei jaksa ees herätä hakee vkonlopun lääkitystä,
vaikka viekkareita on. Täytyy etsiä omat lääkitykset nyt sit kadulta. Äh, ei jaksa. Nautitaan. Mustasta kahvista sponsored by hermesetas.
vitun puoskari allu AAAAAAARG. flip_flop, pää ku flipperi. flippaa ja floppaa, kaukovainiolle. hHÄt?
Pesupallo hävis ku pesasin laina pyykkikoneella koneellisen nyt ei oo pesupalloa toiseen koneelliseen.
Vittu mä oon pro. Osaan mä pyykkini pestä, mut voi vittu mä sanon. Nyt pyörii koneellinen pelkällä huuhteluaineella+70asteinen vesi. Tuleekohan putsii staffii, saa nährä. Ai jumankekka saamari soikoon sentään.
^No ainakin ne tuoksuu hyviltä, ehkä
toivotaan
liikaa rauhottavia.
^On ne pesukoneet kummallisia, kun pitää toisten sukkia ja vielä pesupallojakin syödä!
Mua on tänään (vaihteeks taas) vituttanut se, kun ihmiset ympärilläni puhuu nisteistä, kuin me oltais kaikki jotain varsinaisia paholaisen kätyreitä. “Mulla oli ihan vitunmoinen aamu jo muutenkin, ni eikö siihen hissiin mun kaa sit vielä ängenny joku nisti! Yök!” “Baarissa mulle tuli juttelee joku tosi karsee tyyppi. Varmaan joku narkkari, hyi!” “Uskaltaako sinne baariin mennä? Eikö se oo täynnä jotain ihme huumehörhöjä…?” !!!AAAaaargh!!!
Mun opiskelukaverit ei tiedä mun historiasta mitään, eivätkä siks tietenkään voi tietää, miten niiden juttuihin suhtaudun. Välillä oon yrittäny vähän kyseenalaistaa niiden juttuja tyyliin: “Mistä tiedät, et se oli narkkari?” “Eihän ne nyt niin pelottavia ole!” “Kyllä neki voi varmaan olla ihan hyviä tyyppejä…” Mut yleensä vaan istun hammasta purren ja kiroilen hiljaa mielessäni… Käsittämätöntä miten ne tuntuu kuvittelevan, et kaikki käyttäjät on joitain väkivaltaisia piripsykootikkoja, ja potentiaalisia hepatiitin tai vähintään jokun syöpäläisen tartuttajia!!
Pesupallo löyty hupparin hihasta, mä en tajuu miten en huomannu sitä ku ripustelin hengariin sen pusakan.
No, tuli pestyä 2 koneellista pyykkiä, h<uume höyryissä. ajatelkaa mitä mä puhun. mieti. höyryt huumeissa.
vituttaa ku tuli sekoiltuu vähä liikaa muutama päivä. Perjantaina tuli otettuu 5x300mg lyricoita kännien ja muitten päälle, nii empä muista koska viimeks oisin samalla tavalla kävelly pitkin seinii…huhhu
…
plah…