Vittumaista tänään?

Ei naurata, ku pää alkaa harmaantuun yhden kaupungin ihmisten tekosien vuoksi. :open_mouth: :wink:

Tällä menolla mä näytän mummolta jo kahden vuoden päästä… :neutral_face:

Noh, noh, pientä yleistämisen makua kuitenkin :laughing:

Höpön löpön… Enhän mä sellaseen alentuis. :smiley:

Toinen admin on puhunut koko ajan, “kysymyksia toimitukselle”- ketjussa, säännön luomisesta, ylläpidon ja muiden suojaksi!?

Hän vielä mainitsi, että olette yhdessä päättäneet siitä!? Miten on, valehteliko?

Sen sisältö kuulemma oli: Kerran saa potkaista takaisin, jos joku hyökkää törkeästi.

Eihän sinne “säännöt”- osioon koskaan mitään tullut, mutta toistuvasti siitä oli puhe!

Viimeksi, juuri toisessa niistä “yksityisviesteistä”, jotka julkaisin!

Vai olenko kuvitellut kaiken?

Oma pääni mulla! Tiedätte kyllä. Laho, mutta oma. :laughing: :sunglasses:

Jokohan se häntä pian lakkaa heiluttamasta koiraa… :mrgreen:

Terkkuja kaikille änywäy… :smiley:

Ei sitä suoraan voida kirjottaa, et kerran saa potkasta munille, ku sit vois tulla rajua settiä. Eli se on sellanen kirjottamaton sääntö, et mä katon tiettyyn pisteeseen asti sitä jos joku sanoo vähän takasin, mut mitään törkeyksiähän ei voida sallia, koska siitä seurais taatusti sotaa ja sodista varotuksia ja varotuksista banneja ja piru vieköön, mä en tykkää bannauksesta! Se on sitä paitsi työlästäkin jos täysbannia ei haluu antaa. Nyt vaan jatkossa skarppina, et niit tappeluita ei tuu ja tää tuhma-ryhmän jäsenyys jää ekaks ja vikaks kerraks.

Toivon, ettei toi oo pandoran lipas?

Henkilökohtasesti en tollasta sallis ja koen sen olevan ilmaisfoorumien vaatimien sääntöjen vastainen.

Vaikeuttaa myös moden työtä entisestään. Ennen oli “helppo” vetää raja ystävällisyyden ja epäystävällisyyden väliin. Sellasen tajuu maalaisjärjellä, mut tuollanen on paljon vaikeempaa.

Missä se veteen piirretty raja aina oikein kulkee?

Alkaa mahdollisesti syömään luottamusta ja tilaa? Spekulointia, mut mahdollista. Tietty riippuu kaikkien käyttäytymisestä jatkossa, mut herkimmät ja pelokkaimmat kärsii ekana.

Ihan turha kuvitella, et kaikki sanoo ääneen, mitä ajattelee ja tuntee.

Banni! :mrgreen: Lisää toivottavasti katu-uskottavuutta.

Mun puolesta voitte pistää sen A:n ja mun YV-kirjeenvaihdon tuosta asiasta kaikkien näytille.

Tulipa muuten mieleen, et tämä foorumi tuntuu turvattomammalta, kun se. Illuusiostahan siin lopulta on kyse, mut se ystävällisyys siellä luo sen tunteen.?

Ystäviä sieltä oon saanu, niinku täältäkin. Ystävät, siis todelliset ystävät ei katoo mihinkään, vaik ei pidä yhteyttä. Se yhteys on jo olemassa ja molemmin puolin tiedostettu. Aina jatkuu siitä, mihin jäätiin, ilman sen suurempia selityksiä.

Heh. Nyt vois sanoo, et tulin pahalla maitojunalla, takasin kotiin, isoäiti-A-klinikan syliin! :laughing: :laughing: :laughing: :mrgreen:

Viekää terveisiä sinne…Robolle!

Pistää muuten heti silmään, noi vittuilu postaukset täällä “kovassa todellisuudessa”! :unamused: :sunglasses:

Voi kettu!

Kyllä vituttaa. Tämä on 10 päivä ilman kodeiinipitoista lääkettä, vähensin sitä ennen 12 päivää. Kaikki lohduttelee, et nyt on jo fyysisesti helpompaa. Ei ole. Koko viikonloppu kuin hvetistä. Pahoinvointia ja koko kroppa kuin tulessa. En tiedä, onko jotain muuta taustalla. Pää on kestänyt tähän saakka, mutta sekään ei enää kauan.

Jep, eilen nappasin lähes selvinpäisenä illalla klo23 30mg remeronin ja venailin sitä sedaattista vaikutusta sitten siinä tunnin, ja siit ei tullu sen kummosempi ku 15mg, jolla en siis ole aikoihin saanut enää kunnolla unta, mutta ei ihan turhakaan. Nii, siis eilen nappasin tosiaa sen 30mg ja oli lähes yhtä turhan kanssa, jouduin lähtee juoksulenkille, jonka jälkeen mut tipautti 50mg ketiapiinia siinä. Tosin nälässä oleminen vie tehokkaasti yöunia, vaikeempi nukahtaa. Masennukseen toi kyllä jeesaa ihan riittävästi, siitä oon tyytyväinen mirtsassa!
Mäkin odotin että ne laittaa jotain kauheit myrkkyi mulle tai nostaa seroquel annosta, mut siihen en ees suostunu ku sanoin et käy pumpun päälle noi leptit, tai siis ainaki tää seroquel.

Joo olihan mulla aikas massiivinen ~2vkon? lyrica kuuri hölmöilin ja sillee, mut kaikki vaikuttaa kaikkeen, unettomuus voi johtua niin monesta eri tekijästä. Ei aina eds kemiasta. Elämäntapoja pitäis vaan vähän "hienosäätää :slight_smile:
Bentsoja mulla on veressä ennätys vähän, ku pidin sen viikon breikin, täytyy yrittää pärjää taas kohtuu annoksil, ja muistaa niit välipäiviä, on mulla kyllä motivaatioo toisaalta pitääkin vähän taukoa, mut viekkarit yleensä vie voiton :unamused:

Kiitti vinkistä, se “henkinen tukija” tosiaan vois olla ihan hyvä vaihtoehto, jos se lääkäri ottas tosissaan vaikka tilanteen vakavuuden. Unettomuus tekee kenestä tahansa hullun, siis pidemmällä tähtäimellä. Neuroleptejähän ne (yllätys) ensimmäisenä aina tyrkyttää jokaiselle. Mua huvitti tos 30.12.08. ku kävin hakee klinelt niinku viikon lääkkeet ja mulle olis pitän tulla 14 25mg seroquelii, ni se nainen sielä sitten vaan sanoi haettua lääkkeeni, että meillä ei ollut tuola seroquelleja kuin kaksi, saat meidän viimeiset mitä löytyi… Mä sit sanoin sille et voisko se heittää mirtsaa siihen tilalle enempi nii et saa jotenki nukutuks… se onnistu. Heh, ne tosissaan syöttää niitä paskoja (seroi) jokaiselle. :unamused: :imp:

Muista, että kolmen viikon kuivilla olo kun täyttyy niin kaikki fyysinen on varmasti ohi. Ekan kolmen viikon aikana käyt kaiken paskan läpi ja sit kipu alkaa katoon ja varsinaiset fyysiset reflat on lopullisesti ohi. Ainoo mikä jää jäljelle on se tyhjä aukko, mitä ei alkuun osaa täyttää. On ikävä rakasta ystävää ja kamala “makean himo”. (se oppari himo)

Ja auta armias jos päättää joku kerta vähän lipsua ja vetää codeja muutaman päivän. :imp: Todellakin ihan alle viikko riittää ja taas kärsitään sama paska uusiks. Se on kumma miten ne opiaatti reseptorit muistaa sen aineen ja koko kroppa. Eli nyt jos luovutat hetkeksikin ni palaat heti alkuun eli koita jaksaa. Mä tasan tiedän sen tunteen, ku miettii, et eihän se koukku niin paha ollukaan. Sit ottaa vaan vähän ja kohta sitä huomaa, et taas mennään.

Mä muistan ku pidin itseni kaltasta saman läpikäynyttä jeesustelijana. Luulin, et se vaan väittää kokeneensa saman ja valehtelee, et ajat muuttuis paremmiks jos lääkkeet jättää pois. Mä en voinu uskoo, et elämä ilman codeja lis parempaa, mut toisin kävi.

Ja kun puhuit uni vaikeuksista ni muista, et vain hetken apu nukahtamislääkkeistä. Bentsokoukku on meinaa sit monta kertaa rajumpi, kun kodeiinikoukku. Niistä tulee lopettaessa niin kipeeks, et mitään ei voi syödä ja ne muutamat tipat vettä mitä saa juotua tulee ulos samantien. Koko ajan oksentaa ja kahessa päivässä menee niin huonoon kuntoon, ettei voi kun ryömiä enää. Jalat ei kanna ja näkee niin pimeitä unia, ettei mitään rajaa. Vasta jälkikäteen mä tajusin, mitä unia oon nähny. Luulin et mun unet oli totta. En enää erottanu, koska nukuin ja koska olin valveilla. Ne oli mun elämän sekavimmat kaks viikkoo. Ja ne reflat pysyy siis aktiivisena tuskana sen liki kaks viikkoo ja sit vasta alkaa hitaasti helpottaan. Kodeiini reflat on sen rinnalla melkein lasten leikkiä kaikessa karuudessaan, eli älä anna ittelles mahdollisuutta hankkia kahta kauheempaa koukkua.

Minä idiootti kun alkuun vaihdoin kodeiinikoukkuni bentsokoukkuun ja se oli jotain niin hirveetä, etten edes halua muistaa sitä, koska muistaminen ahdistaa todella paljon. Yritän vieläkin joka päivä sulkea sen ajan mielestäni, mutta silti se piinaa. Meiheni painu jopa vieraisiin sen vuoksi, että mä vedin itteni niin sekasin bentsoilla. Ei mun kans voinu elää ja ymmärrän sen hyvin, mutta silti petetuksi tulo sattuu vielä kahdenkin vuoden jälkeen joka ikinen päivä. :cry:

YHTÄÄN komenttia ei tuohon oo tullu!?

Varmasti on moni pannu merkille? :sunglasses:

Onkohan tulossakaan…oliko se siinä sit? :unamused:

Tänään vituttaa taas ihan kaikki. No se on sidoksissa siihen maagiseen "se aika kuukaudest"hömppään…
ei vaan jaksais…mitään :neutral_face:
jos sais joskus nukuttua vaikka 6 tuntia putkeen ni se ois jo aika juhlaa=)(kun stressi helpottaa,nukun taas hyvin…enkä haluu lääkkeitä :frowning: ) 3 tunnin unilla on vittumaista tehä 9 tuntia töitä. Siinä saattaa unehtua parikin asiakaspalvelun kultaista sääntöä…
vituttaa “se ykskin” , se on varmaan vetänny taas kaikki kodinsa kerralla ja muutamia pameja päälle…en jaksais mennä senkään kämpälle (joka saaatiin sentään hommattua työllä ja tuskalla) kiukuttelee…ja kattelee niitä idiootteja naapureita, jotka ei kai viihdy kotonaan…pakko ängetä kaljojensa ja nappiensa kans aina sinne ku mä oon käymässä…ihan ku ei ois muuta aikaa…
ja seki vituttaa ku koko ajan paleltaa…

tää oliki hyvä aihe, heti vähä helpotti… :slight_smile:

Viikon ryyppyputken aiheuttama ahdistus/ krapula
Liskojen yö luvassa :confused:

Unettomuus, perlele :imp:

Vittu, en saanukkaan rahaa :imp:

Tää saatanan flunssa. :imp: Sais jo tääki loppua…
Frendien piti kans tulla käymää mutta eipä näy tyyppei. :confused:

Kaveri oli pikaviestimessä heittänyt, että “tyyppaan tänään fentalyyniä :smiley:”.
Kyseisellä henkilöllä ei mitään kokemusta opiaateista tai opidoideista ja ei edes
viitsinyt ilmoittaa missä seurassa ottaa.

Ei ole mitään mahdollisuutta saada yhteyttä enää kaveriin. Kiva vain odotella,
että ottaa yhteyttä, tai sitten mahdollisesti saa kuulla, että on vetänyt överit
joidenkin urpojen seurassa.

Oikeastaan siitä asti, kun muutin eri paikkakunnalle olen odottanut, että milloin
alkaa kaverilla harkintakyky pettää ja saan kuulla, että on mennyt jotain päihteiden
kanssa tyrimään ihan kunnolla. Ei auta kuin toivoa ettei onnistu tappamaan itseään.

Vituttaa ihan kunnolla.

No nyt onneksi kuului kaverista ja oli peräti saanut asiallisia ohjeita ja
oli tainnut itsekin ottaa selvää, vaikka en sen varaan hirveästi laskenut.

PS. Ylläpidolle vielä myös terveiset epäonnistumisesta valistuksessa ja
kuolemia lisäävästä politiikasta fentanyylin kohdalla. Ihan hyshys ollaan
vaan, niin ei kukaan käytä sitä, tai halua ohjeita miten on mahdollista
käyttää turvallisesti prkl… no nyt ei enää vituta mikään :sunglasses:

Oiskohan sulla influenssa? Nyt on meinaa taas se “ihana” aika vuodesta, kun tuo paska jyllää todenteolla keskuudessamme…